Top vision

Obchodní dovednosti

Potřebujete poradit?

234 718 721
filtrovat a řadit
Řazení: Datum

Obchodní dovednosti

Počet nalezených akcí: 8

Schopnost sebeprezentace a sebeprosazení, komunikační kompetence, obratnost při řešení konfliktů, porozumění druhým i sobě samému… Tyto dovednosti jsou souhrnně označovány jako SOFT SKILLS a pro kariérní úspěch jsou stejně důležité jako vědomosti z vašeho oboru. Kurzy soft skills vás vybaví kompetencemi, které jsou klíčové napříč všemi profesemi.

Obchodní dovednostiHodnocení: 1,35
8. - 9. 6. 2021Praha 1
Pro všechnyÚčast možná také onlinePorovnat
7 990 Kč bez DPHZobrazit
Taktiky pro uzavření výhodného businessu
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
7990

Naučte se porozumět chování druhého účastníka obchodního kontaktu

Chtěli byste dobře a kvalitně vést obchodní jednání? Díky tomuto tréninku můžete získat, případně zkvalitnit vlastnosti, které Vám pomohou ve vyjednávání a vedení jednání. Každý obchodník a manažer by měl vědět, jak se chovat při obchodním kontaktu, jaké využít obchodní strategie, a jak s nimi působit na různé typy lidí.

Řešení konfliktůHodnocení: 1,42

Mediace pro manažery

Kultivované řešení sporů ve 21. století

9. 6. 2021Praha 1
Pro všechnyPorovnat
6 990 Kč bez DPHZobrazit
Mediace pro manažery
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
6990

Soudní spory se táhnou i několik let a za tu dobu mohou poškodit značku a její pověst. Soud by měl přijít na řadu až poté, co všechny ostatní pokusy o řešení sporu selhaly. 
Mediace je efektivním nástrojem k rychlému a diskrétnímu řešení sporů mimosoudní cestou. V obchodním prostředí je mediace vhodná zejména k řešení sporů obchodních či pracovních. Jako jedna z metod alternativního řešení sporů je v českém právním řádu relativně nová. Její praktické využití je však široké. Znalost mediace a mediačních technik ocení všichni ti, kdo pracují a vyjednávají s lidmi – manažeři, obchodníci, personalisté, lidé z oboru komunikace i z dalších profesí. 

 

15. - 16. 6. 2021Praha 1
Pro všechnyÚčast možná také onlinePorovnat
12 990 Kč bez DPHZobrazit
Trénink jednání a komunikace s komplikovanými osobami
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
12990

Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou

Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké vyjít? Jaké jsou motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže? Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi a žádat změnu jeho chování? Jak a zda vůbec reagovat na osobní útoky? Získejte přehled o problémových typech lidí, komunikačních pravidlech a jejich uplatnění na vašich konkrétních příkladech.

16. 6. 2021Praha 1
Pro všechnyÚčast možná také onlinePorovnat
5 990 Kč bez DPHZobrazit
Jak budovat vztahy v obchodu
5990

V byznysu jde především o peníze. Naučte se obchodovat a buďte tím, kdo přináší peníze do firmy
Obohaťte své obchodní instinkty o techniky, které jsou ověřené praxí. V kurzu se dozvíte, jak postupovat při obchodních jednáních a jak si získat popularitu u klientů. Kromě toho budete mít možnost konzultovat své obchodní případy s držitelem titulu MANAŽER ODVĚTVÍ. Zdeněk Bílek s vámi bude sdílet své úspěšné obchodní strategie, ale i své přešlapy, abyste se jim vyhnuli. Konfrontujte se s jeho názory , kdy říká : „Motivace , znalost pravidel, prostředí a vytvoření správných vztahů jsou základní předpoklady k dosažení cíle ."

Jak se rozhodují firemní zákazníci

Zásadní změny v nákupním chování firemních zákazníků

28. 6. 2021Praha 1
Pro všechnyÚčast možná také onlinePorovnat
6 990 Kč bez DPHZobrazit
Jak se rozhodují firemní zákazníci
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
6990

Obchodník se neobejde bez porozumění nákupnímu rozhodování svých zákazníků

Pro každého obchodníka je zásadní vědět, jak se rozhodují jeho zákazníci o nákupu. Nákupní rozhodování firemních zákazníků prochází velkými změnami. Mění se průběh nákupních rozhodovacích procesů, stále více aktivit probíhá mimo zorné pole obchodníka, zákazníci mají výrazně více informací, mění se role jednotlivých profesí, roste role nákupních útvarů. Ukážeme vám, jak změnit stávající a využívat nové prodejní postupy a metody, abyste uspěli i v těchto nových podmínkách.

VyjednáváníHodnocení: 1,37

Techniky vyjednávání pro nákupčí

Položte dodavatele na lopatky

29. 6. 2021Praha 1
Pro všechnyÚčast možná také onlinePorovnat
6 990 Kč bez DPHZobrazit
Techniky vyjednávání pro nákupčí
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
6990

Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání

Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti pomocí individuálních a skupinových cvičení. Využijte zpětné vazby ke zlepšení své komunikace. Odstraňte překážky, které vám brání efektivně komunikovat.

12. - 13. 7. 2021Praha 1
Pro všechnyÚčast možná také onlinePorovnat
7 990 Kč bez DPHZobrazit
Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
7990

Vyjednávání s firemními zákazníky je stále náročnější. Připravte se a získejte konkurenční výhodu.
Srozumitelná, přesvědčivá a zajímavá obchodní prezentace zaměřená na užitek pro zákazníka je zásadním krokem pro získání pozornosti a zájmu zákazníka a následné uzavření obchodu. Stejně tak vyjednávání s firemními zákazníky prochází revolučními změnami a vyžaduje si od obchodníka zcela novou sadu znalostí a dovedností. 
Provedeme vás nástrahami obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky tak, abyste se stali úspěšnými v uzavírání obchodů. To vše i včetne varianty online, která Vás můžete potkat v současné covidové době. Vyzkoušíte si své schopnosti při praktickém tréninku modelových situací a získáte cenná doporučení od špičkového lektora s bohatými  zkušenostmi z nákupu i obchodu.

New

Psychologie obchodního vyjednávání

VENI, VIDI, VICI v obchodním vyjednávání

11. 8. 2021Praha 1
Pro pokročiléÚčast možná také onlinePorovnat
7 990 Kč bez DPHZobrazit
Psychologie obchodního vyjednávání
7990

Chcete přijít, vidět a zvítězit jako Julius Caesar? Jděte na to psychologicky
Obchody se primárně neuzavírají mezi firmami, ale mezi lidmi. Proto se v tomto kurzu budeme zabývat psychologií, technikami obchodní interakce a budováním pozitivních emocí. Budeme diskutovat o konkrétních případech, kdy používat open ended questions a kdy closing questions. Detailně si probereme jednotlivé fáze vyjednávání z našeho i klientova pohledu. Identifikujeme překážky, které nás mohou potkat, a způsoby, jak je překonat. Budeme diskutovat, jak prezentovat value proposition, vzbudit zájem zákazníků a nebavit se jen o ceně.

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.
Bohužel pro zvolená kritéria nyní nemáme žádné akce.
Kategorie

Město

Úroveň

Termín konání

Délka trvání

Zobrazit pouze:

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru