Top vision

czen

Nově na manažerské pozici

12 990 Kč15 718 Kč s DPH12 990 Kč15 718 Kč s DPH12 990 Kč15 718 Kč s DPH12 990 Kč15 718 Kč s DPH

Nově na manažerské pozici

Kompaktní know-how pro úspěšný start

12. - 13. 12. 2019
11. - 12. 3. 2020
Praha 1
Ostrava
Pro začátečníky
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích

Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch.

Program

1. den 09:00-16:30

Předpoklady úspěšného startu na vedoucí pozici

  • sebereflexe a identifikace s vaší novou rolí
  • sebevědomí, sebehodnocení a sebedůvěra
  • jak optimálně přejít z role spolupracovníka do role nadřízeného

Vedení lidí

  • vedení sebe samých jako základ vedení druhých lidí
  • analýza vašeho manažerského stylu
  • individuality ve vašem týmu a jejich potenciál 

Vytvoření týmu pro řešení i náročných cílů

  • základy správného vedení týmu
  • formulace cílů, jejich načasování a rady pro případné nedodržení stanoveného plánu
  • získání podpory vašich podřízených
2. den 09:00-16:30

Komunikace nahoru a dolů

  • prosazením se u nadřízených
  • asertivní techniky vyjednávání
  • manažerská komunikace změn 

Zvládání konfliktů

  • konstruktivní kritika
  • naučte se přijímat zpětnou vazbu
  • kontrolujte a hodnoťte, aniž byste působili autoritativně

Co mi trénink přinese?

  • dozvíte se, jak překonat změnu rolí a jak si získat kolegy, z nichž se stali vaši podřízení
  • naučíte se efektivně komunikovat s podřízenými a správně je vést
  • poznáte klíč k rozvíjení potenciálu sebe samých i svého týmu
  • osvojíte si řešení modelových konfliktních situací

Komu je trénink určený?

  • začínající manažeři

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,11 Celkový dojem z kurzu

91 %

Uplatnění poznatků v praxi

94 %

Akci bych doporučil známým

Tato akce mi nabídla možnost rozvíjet se nadále ve své pozici a lépe komunikovat se svými nadřízenými a podřízenými.

Tomáš Havel, Ronal ČR, s.r.o.

Líbilo se mi, že nám lektorka ukázala spoustu příkladů a praktických věcí. Bylo to obsáhlé a prošli jsme velké množství témat. Bylo to pojaté velmi komplexně. Hodně věcí jsem si uvědomila a naučila. Děkuji!

Petra Belicová, Slovak Telekom, a.s.

Neočekávala jsem, že se dozvím tolik nového. Mám inspiraci:). Kvalitně strávené dva dny, hodně nových poznatků.

Monika Podhorská, Slovak Telekom, a.s.

Byl jsem nadšený. Perfektní náplň kurzu, fantastické předání know-how a vynikající školitelka. Kurz předčil mé očekávání. Děkuji.

Oleg Vasilievich Kamenetski, Edwards, s.r.o.

Lektorka byla velmi erudovaná, uváděla množství praktických situací a měla jsem dostatek času a prostoru pro rozbor vlastních pracovních situací, s jejímž řešením mi lektorka velice pomohla. Navozená atmosféra byla příjemná, za což lektorce taktéž děkuji. Seminář byl pro mě skutečně přínosný a informace využiji v praxi.

Petra Antlová, EDUCATION INSTITUTE základní škola, mateřská škola, s.r.o.

Líbila se mi rozmanitost účastníků a otevřená atmosféra, která na kurzu panovala. Oceňuji řešení konkrétních případů.

Patrik Čepelák, Gardner Denver CZ + SK, s.r.o.

Praktickými modelovými situacemi. Konzultace zkušeností.

Michal Kučera, FRAENKISCHE CZ s.r.o.

Příklady z praxe, kterých měla lektorka v rukou nespočetně. Flexibilita obsahu dle našich potřeb.

Miroslav Tobola, Gatema a.s.

Individuální přístup k problémům. Návrhy řešení.

Tomáš Přikryl, Gatema a.s.

Kurz splnil veškerá má očekávání. Nabyté zkušenosti určitě uplatním v praxi.

Petra Velechovská, Giese & Partner, s.r.o.

12. - 13. 12. 2019
Praha 1
17. - 18. 2. 2020
Praha 1
11. - 12. 3. 2020
Ostrava
9. - 10. 6. 2020
Brno

Lektor

Yvona Charouzdová

Yvona Charouzdová

Konzultantka managementu a HR, trenérka soft skills a koučka

Absolvovala obor Mezinárodní obchod na VŠE. Studijní zkušenosti získala také ve Velké Británii a Kanadě, absolvovala řadu odborných seminářů a tréninků v Německu, Itálii, Holandsku a Rakousku. Pracovní zkušenosti získávala například jako obchodní a marketingová manažerka v Československém filmu (1984–1990), dále působila v Neumann International (1990–2001), kde se z pozice office manažerky a později obchodní manažerky vypracovala na pozici ředitelky a stala se také obchodní partnerkou. Přímo se podílela na rozvíjení a zavádění nových produktů na trh a na vedení projektů pro klíčové klienty. V letech 2001–2003 působila také jako manažerka koncepce tréninkových programů v Komerční bance, a.s. Byla první headhunterkou v Československu a s talent managementem má bohaté a dlouhodobé zkušenosti. Po lektorské stránce se specializuje na semináře zaměřené na zvyšování kvality lidských zdrojů, a to především v mezinárodních společnostech. Věnuje se také koučinku manažerů a dalším soft skills.

Vybíráme
z blogu
DVOJROZHOVOR: Zaostřeno na manažery
DVOJROZHOVOR: Zaostřeno na manažery

Manažer, vedoucí, vůdce, či lídr. Říká se jim různě, jací by ale lidé ve vedoucím postavení měli být, jak by se měli chovat a co by rozhodně měli ovládat? Na to jsme se ptali našich zkušených lektorek Lenky Olšanské a Yvony Charouzdové. 

Lektor

Yvona Charouzdová

Yvona Charouzdová

Konzultantka managementu a HR, trenérka soft skills a koučka

Absolvovala obor Mezinárodní obchod na VŠE. Studijní zkušenosti získala také ve Velké Británii a Kanadě, absolvovala řadu odborných seminářů a tréninků v Německu, Itálii, Holandsku a Rakousku. Pracovní zkušenosti získávala například jako obchodní a marketingová manažerka v Československém filmu (1984–1990), dále působila v Neumann International (1990–2001), kde se z pozice office manažerky a později obchodní manažerky vypracovala na pozici ředitelky a stala se také obchodní partnerkou. Přímo se podílela na rozvíjení a zavádění nových produktů na trh a na vedení projektů pro klíčové klienty. V letech 2001–2003 působila také jako manažerka koncepce tréninkových programů v Komerční bance, a.s. Byla první headhunterkou v Československu a s talent managementem má bohaté a dlouhodobé zkušenosti. Po lektorské stránce se specializuje na semináře zaměřené na zvyšování kvality lidských zdrojů, a to především v mezinárodních společnostech. Věnuje se také koučinku manažerů a dalším soft skills.

Vybíráme
z blogu
DVOJROZHOVOR: Zaostřeno na manažery
DVOJROZHOVOR: Zaostřeno na manažery

Manažer, vedoucí, vůdce, či lídr. Říká se jim různě, jací by ale lidé ve vedoucím postavení měli být, jak by se měli chovat a co by rozhodně měli ovládat? Na to jsme se ptali našich zkušených lektorek Lenky Olšanské a Yvony Charouzdové. 

Lektor

Denisa Dohnalová

Denisa Dohnalová

lektorka, koučka a trenérka

Mým cílem je vést klienta tak, aby si lépe uvědomil, jaká je realita, jaké má možnosti řešení, jaká jsou rizika a přínosy daných variant řešení, a pak přijal odpovědnost za svá rozhodnutí. Jde nejen o to, jak optimálně vyřešit danou konkrétní situaci, ale naučit se, jak věci řešit lépe a efektivněji i v budoucnu. Firmy, se kterými jsem spolupracovala na rozvoji jejich zaměstnanců, byly např. PORSCHE INTER AUTO CZ, WALMARK, a.s. , VODAFONE CZECH REPUBLIC, MOJE AMBULANCE, a.s., NN ŽIVOTNÍ POJIŠŤOVNA. Věnuji se nejenom tréninku, ale i mentorinku v oblasti komunikace a obchodu. Po letech strávených u klientů obchodní, finanční či výrobní sféry je mou přidanou hodnotou vedení zaměstnanců v jejich osobním rozvoji od tréninku přes metorink až po individuální koučink. Tuto dovednost jsem získala absolvováním Erickson College International a podpořila realizací NLP – Practitioner in the art of NLP. Absolvovala jsem Vysokou školu ekonomickou v Praze. V počátcích své profesionální praxe jsem se věnovala pedagogické činnosti. Objevila jsem sílu a přitažlivost obchodu, kterému jsem se věnovala osm let. To vše se mi podařilo skloubit v roce 2004, kdy jsem přešla na dráhu profesionálního lektora v oblasti sales a soft skills. Pedagogickou dovednost jsem podpořila absolvováním Celoživotního vzdělávání na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, v oboru Kvalifikovaný a akreditovaný lektor vzdělávání dospělých v ČR a SR.

Lektor

Denisa Dohnalová

Denisa Dohnalová

lektorka, koučka a trenérka

Mým cílem je vést klienta tak, aby si lépe uvědomil, jaká je realita, jaké má možnosti řešení, jaká jsou rizika a přínosy daných variant řešení, a pak přijal odpovědnost za svá rozhodnutí. Jde nejen o to, jak optimálně vyřešit danou konkrétní situaci, ale naučit se, jak věci řešit lépe a efektivněji i v budoucnu. Firmy, se kterými jsem spolupracovala na rozvoji jejich zaměstnanců, byly např. PORSCHE INTER AUTO CZ, WALMARK, a.s. , VODAFONE CZECH REPUBLIC, MOJE AMBULANCE, a.s., NN ŽIVOTNÍ POJIŠŤOVNA. Věnuji se nejenom tréninku, ale i mentorinku v oblasti komunikace a obchodu. Po letech strávených u klientů obchodní, finanční či výrobní sféry je mou přidanou hodnotou vedení zaměstnanců v jejich osobním rozvoji od tréninku přes metorink až po individuální koučink. Tuto dovednost jsem získala absolvováním Erickson College International a podpořila realizací NLP – Practitioner in the art of NLP. Absolvovala jsem Vysokou školu ekonomickou v Praze. V počátcích své profesionální praxe jsem se věnovala pedagogické činnosti. Objevila jsem sílu a přitažlivost obchodu, kterému jsem se věnovala osm let. To vše se mi podařilo skloubit v roce 2004, kdy jsem přešla na dráhu profesionálního lektora v oblasti sales a soft skills. Pedagogickou dovednost jsem podpořila absolvováním Celoživotního vzdělávání na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, v oboru Kvalifikovaný a akreditovaný lektor vzdělávání dospělých v ČR a SR.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
12. - 13. 12. 2019
Čt, Pá
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/3712 990 Kč15 718 Kč s DPH
17. - 18. 2. 2020
Po, Út
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/3712 990 Kč15 718 Kč s DPH
11. - 12. 3. 2020
St, Čt
09:00 - 16:30 hod.Ostrava 12 990 Kč15 718 Kč s DPH
9. - 10. 6. 2020
Út, St
09:00 - 16:30 hod.Brno 12 990 Kč15 718 Kč s DPH

12. - 13. 12. 2019

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

12 990 Kč
15 718 Kč s DPH

17. - 18. 2. 2020

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

12 990 Kč
15 718 Kč s DPH

11. - 12. 3. 2020

09:00 - 16:30 hod.

Ostrava,

12 990 Kč
15 718 Kč s DPH

9. - 10. 6. 2020

09:00 - 16:30 hod.

Brno,

12 990 Kč
15 718 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Cyklus kurzů Management skills

Odcházejte z práce včas

Pracujte efektivněji, vyhněte se přesčasům a odcházejte z práce včas!

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

5% sleva3-4 účastníci

10% sleva5 a více účastníků

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájemsestavit vlastní poptávku
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Miloslava Hartlová
Doporučuji všem, kteří si chtějí osvojit základy nejen teoreticky, ale i pomocí praktického tréninku.

Miloslava Hartlová

Training Coordinator

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

18 úspěšných let
na trhu

Nově na manažerské pozici
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
12990

Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích

Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru