Top vision

czen

Notice: Undefined index: user_porovnani in /var/www/webtv/pages/akce/akce_detail.php on line 146

Myslete jako podnikatel

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Myslete jako podnikatel

Přesvědčte svého šéfa o svém nápadu

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.
Pro všechnyNovinka

Intrapreneurship spočívá v tom, že myslíte a jednáte jako podnikatel, ačkoliv pracujete pro organizaci.
Intrapreneur, který se snaží prosadit své nápady uvnitř firmy, může narazit na mnoho překážek od posměchu ve stylu „to je ten naivní snílek, co pořád vymýšlí něco nového“ až po postoj „takhle jsme to dělali vždycky, tak proč to měnit“.
V kurzu se dozvíte, jak přesvědčit své kolegy, svého šéfa, finančního ředitele nebo všechny dohromady o tom, že váš nápad stojí za vyzkoušení. Vypilujete své argumenty, naučíte se testovat předpoklady, vyhodnocovat rizika a prezentovat své projekty tak, aby měly šanci ve firmě uspět. 

Program

9:00 - 16:30
1. Mám nápad
  • reality check – nadšení a euforie versus realita
  • nápad „mimo mísu“ může být pro firmu poklad, najděte argumenty (změny trhu, tržní cyklus, krize odvětví, regulace odvětví, vertikální příležitosti, atd.)
2. Průzkum trhu
  • co se děje v odvětví a na trhu
  • co se děje na vnitřním „firemním trhu“ neboli jaká je nálada uvnitř firmy
  • diplomacie a komu, jak a kdy prezentovat
3. Testování předpokladů a rizik projektu
  • co se musí stát, aby byl projekt úspěšný
  • co se nesmí stát, aby byl projekt úspěšný
  • co můžeme ovlivnit
  • jaká je pravděpodobnost, že se to skutečně stane
4. Prezentace projektu
  • co to je, co to řeší a jak se to dá udělat
  • zdroje – lidi, znalosti, peníze
  • finanční plán
  • časový rámec
  • konkrétní, měřitelný výsledek 
  • interní PR projektu
5. Plán realizace – road map
  • kde jsme, kam chceme jít a jak se tam dostaneme
  • dílčí plány, milestones, měřitelné dílčí výsledky
  • tým
  • časový harmonogram
  • rozdělení rolí, odpovědnosti, rozhodovací pravomoci
  • reporting

Co mi trénink přinese?

  • dozvíte se, jak o svém firemním podnikatelském nápadu přemýšlet a zjistit, jestli TO stojí za to
  • zjistíte, jak a na co se ptát při vyhodnocování příležitosti z pohledu firmy
  • získáte návod, jak nápad prezentovat uvnitř firmy
  • pochopíte, komu nápad prezentovat a kdy (načasování je alfa a omega úspěšných projektů)
  • naučíte se vyhodnotit svoje osobní rizika a rozpoznat, zda jít s kůží na trh nebo zůstat v teple bezrizikové zóny

Komu je trénink určený?

  • inovátorům uvnitř firmy
  • business development manažerům
  • vlastníkům malých firem

Termíny konání

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

22 úspěšných let
na trhu

Myslete jako podnikatel
Vnitroblock
Tusarova 791/31170 00
6990

Intrapreneurship spočívá v tom, že myslíte a jednáte jako podnikatel, ačkoliv pracujete pro organizaci.
Intrapreneur, který se snaží prosadit své nápady uvnitř firmy, může narazit na mnoho překážek od posměchu ve stylu „to je ten naivní snílek, co pořád vymýšlí něco nového“ až po postoj „takhle jsme to dělali vždycky, tak proč to měnit“.
V kurzu se dozvíte, jak přesvědčit své kolegy, svého šéfa, finančního ředitele nebo všechny dohromady o tom, že váš nápad stojí za vyzkoušení. Vypilujete své argumenty, naučíte se testovat předpoklady, vyhodnocovat rizika a prezentovat své projekty tak, aby měly šanci ve firmě uspět. 

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Top Vision s.r.o.

Máte 1 kurz vložený do porovnávače.

nahoru