Top vision
Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.
Intrapreneurship spočívá v tom, že myslíte a jednáte jako podnikatel, ačkoliv pracujete pro organizaci.
Intrapreneur, který se snaží prosadit své nápady uvnitř firmy, může narazit na mnoho překážek od posměchu ve stylu „to je ten naivní snílek, co pořád vymýšlí něco nového“ až po postoj „takhle jsme to dělali vždycky, tak proč to měnit“.
V kurzu se dozvíte, jak přesvědčit své kolegy, svého šéfa, finančního ředitele nebo všechny dohromady o tom, že váš nápad stojí za vyzkoušení. Vypilujete své argumenty, naučíte se testovat předpoklady, vyhodnocovat rizika a prezentovat své projekty tak, aby měly šanci ve firmě uspět.
1,21 průměrná známka
kvality kurzů
6 117 spokojených účastníků
každý rok
1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně
22 úspěšných let
na trhu