Chcete rozvíjet svou firmu a budovat úspěšný tým? Dejte nám základní info a my vám navrhneme řešení – Více zde

Top vision

czen

Mezi vedením a veřejností: Umění firemní komunikace

7 990 Kč9 668 Kč s DPH7 990 Kč9 668 Kč s DPH

Petra Schmalzová

Mezi vedením a veřejností: Umění firemní komunikace
Petra Schmalzová, Mentorka firemní komunikace, konzultantka změnových projektů a strategická poradkyně

Jak se stát úspěšným nejen PR manažerem

1. 10. 2025Praha 1
Pro všechnyNovinka

Vedete ve vaší firmě PR oddělení, podílíte se na přípravě tiskových zpráv? Nebo máte na starost i interní komunikaci? Obě formy komunikace jsou klíčovým předpokladem pro úspěšný chod společnosti. Manažeři, kteří za tyto oblasti odpovídají, však čelí v praxi mnohým výzvám – vysoká očekávání a časté zásahy ze strany nadřízených, řešení věcí pod tlakem či jednání s komplikovanými osobnostmi. V tomto kurzu získáte všechno potřebné know-how – osvojíte si klíčové komunikační strategie a procesy, které vám pomohou na dané výzvy vhodně reagovat, dozvíte se, proč je v této roli důležitá autenticita, získáte pod kontrolu firemní profily a sociální sítě, zjistíte, jak správně nastavit interní procesy, naučíte se říkat „ne“ a mlčet ve správnou chvíli a díky získaným informacím upevníte svou pozici specialisty či manažera.

Lektorka Petra Schmalzová, která propojuje zkušenosti z médií, PR, byznysu i interní komunikace, přináší praktické vhledy a scénáře z reálných firemních prostředí – od banky, národní galerie, svět nadací až po energetiku. Kurz je určen jak těm, kteří svou roli teprve přebírají, tak zkušenějším, kteří chtějí svou pozici posílit a aktualizovat nástroje pro dnešní komunikační výzvy.

Program

9:00 - 16:30

Kdo je komunikační lídr? A co se od nás očekává?

  • Typologie rolí v komunikaci: PR, interní, externí komunikace, sociální sítě
  • Silné a slabé stránky v nové roli – sebepoznání a reflexe
  • Očekávání okolí a moje role: vedení, kolegové, média, veřejnost
  • Case study: „Proč?“ – co vnímat, na co se ptát
  • Když nastane průšvih - pravidla krizové komunikace

Firemní komunikace v praxi – co opravdu potřebujete umět?

  • Co je komunikační strategie a proč na ni (ne)čekat
  • Praktická práce s obsahem v postfaktické době
  • Jak poznat, co a kdy (ne)říkat – business first
  • Komunikační matice, aneb jak sladit kanály, cíle a cílové skupiny
  • Etika a autenticita v komunikaci

Akční plán a další směřování v roli

  • SWOT mojí komunikační role – co mi jde, co rozvíjet
  • Práce se zpětnou vazbou: jak ji dávat, jak si říct o reflexi a jak ji zpracovat
  • Komunikační nerovnice – praktická cvičení bez matematiky
  • Sdílení závěrů a inspirace ve skupině

Co mi trénink přinese?

  • Získáte jasný praktický rámec pro uchopení své komunikační role ve firmě.
  • Naučíte se rozlišit různé typy komunikace a pracovat s očekáváním stakeholderů.
  • Posílíte svou pozici v organizaci díky strategickému i osobnímu know-how.
  • Vyzkoušíte si vlastní akční plán a získáte zpětnou vazbu od ostatních.
  • Naučíte se vyhodnocovat úspěch komunikačních aktivit a pracovat s reflexí.

Komu je trénink určený?

  • PR specialisté, tiskoví mluvčí, komunikační koordinátoři
  • Nově jmenovaní manažeři interní a externí komunikace
  • Lidé, kteří přebírají odpovědnost za komunikační agendu ve firmách, institucích, neziskových organizacích

Lektor

Petra Schmalzová

Petra Schmalzová

Mentorka firemní komunikace, konzultantka změnových projektů a strategická poradkyně

V oblasti osobnostního rozvoje, firemní komunikace a implementace změnových projektů se pohybuji již řadu let. Mým cílem je pomáhat firmám i jednotlivcům najít efektivní cesty k rozvoji, vždy s respektem k jejich specifickým potřebám a prioritám. Kladu důraz na strategické myšlení, rychlou analýzu a zavádění osvědčených postupů, které firmám umožňují růst a adaptovat se na nové výzvy. Začínala jsem jako novinářka v médiích (Česká televize, Prima), poté jsem působila ve vrcholových pozicích v předních českých společnostech – v Komerční bance jako tajemnice představenstva, v ČEZ nadaci jako ředitelka a v Českých aeroliniích jako tajemnice společnosti. Spolupracovala jsem s vedením firem na změnových projektech, privatizacích i strategickém řízení v oblasti public relations a public affairs. Vedla jsem komunikaci a marketing v Národní galerii Praha, což mi přineslo hluboké porozumění specifikům státních a kulturních institucí. Díky rodinným investicím a podnikání jsem získala i cenné zkušenosti v oblasti ekonomiky a řízení firem. V posledních pěti letech se zaměřuji na mentoring a poradenství v oblasti firemní komunikace, public relations a změnového řízení. Specializuji se na propojení firemního rozvoje s osobním růstem manažerů a manažerek v korporátním i veřejném sektoru. Zajímám se o ESG, diverzitu a udržitelnost a hledám cesty, jak díky lidem budovat silné a dlouhodobě prosperující firmy.

Lektor

Petra Schmalzová

Petra Schmalzová

Mentorka firemní komunikace, konzultantka změnových projektů a strategická poradkyně

V oblasti osobnostního rozvoje, firemní komunikace a implementace změnových projektů se pohybuji již řadu let. Mým cílem je pomáhat firmám i jednotlivcům najít efektivní cesty k rozvoji, vždy s respektem k jejich specifickým potřebám a prioritám. Kladu důraz na strategické myšlení, rychlou analýzu a zavádění osvědčených postupů, které firmám umožňují růst a adaptovat se na nové výzvy. Začínala jsem jako novinářka v médiích (Česká televize, Prima), poté jsem působila ve vrcholových pozicích v předních českých společnostech – v Komerční bance jako tajemnice představenstva, v ČEZ nadaci jako ředitelka a v Českých aeroliniích jako tajemnice společnosti. Spolupracovala jsem s vedením firem na změnových projektech, privatizacích i strategickém řízení v oblasti public relations a public affairs. Vedla jsem komunikaci a marketing v Národní galerii Praha, což mi přineslo hluboké porozumění specifikům státních a kulturních institucí. Díky rodinným investicím a podnikání jsem získala i cenné zkušenosti v oblasti ekonomiky a řízení firem. V posledních pěti letech se zaměřuji na mentoring a poradenství v oblasti firemní komunikace, public relations a změnového řízení. Specializuji se na propojení firemního rozvoje s osobním růstem manažerů a manažerek v korporátním i veřejném sektoru. Zajímám se o ESG, diverzitu a udržitelnost a hledám cesty, jak díky lidem budovat silné a dlouhodobě prosperující firmy.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
1. 10. 2025
St
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/377 990 Kč9 668 Kč s DPH
3. 12. 2025
St
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/377 990 Kč9 668 Kč s DPH

1. 10. 2025

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

7 990 Kč
9 668 Kč s DPH

3. 12. 2025

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

7 990 Kč
9 668 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

24 úspěšných let
na trhu

Mezi vedením a veřejností: Umění firemní komunikace
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
7990

Vedete ve vaší firmě PR oddělení, podílíte se na přípravě tiskových zpráv? Nebo máte na starost i interní komunikaci? Obě formy komunikace jsou klíčovým předpokladem pro úspěšný chod společnosti. Manažeři, kteří za tyto oblasti odpovídají, však čelí v praxi mnohým výzvám – vysoká očekávání a časté zásahy ze strany nadřízených, řešení věcí pod tlakem či jednání s komplikovanými osobnostmi. V tomto kurzu získáte všechno potřebné know-how – osvojíte si klíčové komunikační strategie a procesy, které vám pomohou na dané výzvy vhodně reagovat, dozvíte se, proč je v této roli důležitá autenticita, získáte pod kontrolu firemní profily a sociální sítě, zjistíte, jak správně nastavit interní procesy, naučíte se říkat „ne“ a mlčet ve správnou chvíli a díky získaným informacím upevníte svou pozici specialisty či manažera.

Lektorka Petra Schmalzová, která propojuje zkušenosti z médií, PR, byznysu i interní komunikace, přináší praktické vhledy a scénáře z reálných firemních prostředí – od banky, národní galerie, svět nadací až po energetiku. Kurz je určen jak těm, kteří svou roli teprve přebírají, tak zkušenějším, kteří chtějí svou pozici posílit a aktualizovat nástroje pro dnešní komunikační výzvy.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Petra Schmalzová
https://www.topvision.cz/data/pics/feed_images/mezi_vedenim_a_verejnosti_(1).png
Top Vision s.r.o.
nahoru