Top vision

czen

LIVE WEBINÁŘ: Online obchodní prezentace v časech krize

690 Kč835 Kč s DPH

Karel Otýs

LIVE WEBINÁŘ: Online obchodní prezentace v časech krize
Karel Otýs, Expert na firemní nákup a B2B obchod

Získejte zájem zákazníka v době ekonomické krize

23. 4. 2020Praha 1
Pro všechny
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Co fungovalo doteď, fungovat přestalo. Připravte se na prezentování online v nestabilní a nepředvídatelné době.
Aniž by to kdokoliv čekal, máme tu najednou dva faktory, které zcela mění způsob obchodní prezentace zákazníkovi: 1. nemůžeme se vidět osobně a 2. nastává těžká ekonomická krize.
Obchodník se musí naučit prezentovat v online prostředí, kde je rozhodně těžší získat pozornost a zájem zákazníka. Zároveň se zákazníkům v době ekonomické krize mění priority. Slyší na jiný užitek a jiné argumenty než doposud.
Naučte se úspěšně prezentovat od člověka, který krizi zažil na obou stranách a ví, jak na to.

Program

  • Struktura, průběh a zásady obchodní prezentace krok za krokem
  • Specifika prezentace online
  • Jak získat pozornost a zájem hned na začátku a udržet si ho
  • Jak uzpůsobit prezentaci zákazníkovi v době ekonomické krize
  • Přeměna výhod dodavatele na užitek pro zákazníka
  • Zvládání námitek během prezentace
  • Vyvolávání potřeb u zákazníka
Kurz bude probíhat formou online webináře na platformě: https://whereby.com, který umožňuje zároveň sdílení obrazovky i přenos lektora. Nejpozději 30 minut před webinářem od nás obdržíte link na připojení.

Co mi trénink přinese?

  • naučíte se získat pozornost zákazníka při prezentaci online
  • poznáte konkrétní užitky, které má obsahovat prezentace v době ekonomické krize
  • dosáhnete umění předat klíčové sdělení prezentace během několika úvodních minut
  • vše probereme srozumitelně krok za krokem
  • vše si vyzkoušíme na příkladech z praxe

Komu je trénink určený?

  • obchodníkům a prodejcům
  • všem profesím, které přicházejí do kontaktu s firemním zákazníkem
  • obchodním ředitelům a členům managementu firem
  • všem, kteří chtějí posílit své schopnosti prezentovat zákazníkovi

Lektor

Karel Otýs

Karel Otýs

Expert na firemní nákup a B2B obchod

Celý profesní život se věnuji B2B obchodu a nákupu. Pracoval jsem jako B2B obchodník, krizový manažer i šéf firemního nákupu (ve skupině Czech Coal, a.s.). Posledních 8 let se věnuji vzdělávání a rozvoji nákupních a obchodních týmů a propojování světa firemního nákupu a obchodu. Ve své práci spojuji unikátní praktické know-how s potenciálem nákupních a obchodních týmů. Díky tomuto spojení se mi daří zvyšovat výkonnost a zlepšovat efektivitu obchodních a nákupních procesů i zlepšovat výsledky vyjednávání. Poměrně úzká specializace mi umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně. Vedu je spíše jako praktické workshopy, zaměřené především na aplikaci znalostí a dovedností do konkrétní praxe účastníků. Proto pracuji výhradně s praktickými situacemi účastníků, případně příklady z jejich oboru. Mezi mé klienty patří nadnárodní korporace, velké, střední i rodinné firmy ze všech oborů.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
23. 4. 2020
Čt
9 - 12:15 hod.Praha 1 Národní 416/37690 Kč835 Kč s DPH

23. 4. 2020

9 - 12:15 hod.

Praha 1, Národní 416/37

690 Kč
835 Kč s DPH

Rozvíjejte se ve svém oboru.

Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Zanechte nám svůj e-mail a už vám nic neunikne. Ochrana osobních údajů.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

18 úspěšných let
na trhu

LIVE WEBINÁŘ: Online obchodní prezentace v časech krize
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
690
Co fungovalo doteď, fungovat přestalo. Připravte se na prezentování online v nestabilní a nepředvídatelné době.
Aniž by to kdokoliv čekal, máme tu najednou dva faktory, které zcela mění způsob obchodní prezentace zákazníkovi: 1. nemůžeme se vidět osobně a 2. nastává těžká ekonomická krize.
Obchodník se musí naučit prezentovat v online prostředí, kde je rozhodně těžší získat pozornost a zájem zákazníka. Zároveň se zákazníkům v době ekonomické krize mění priority. Slyší na jiný užitek a jiné argumenty než doposud.
Naučte se úspěšně prezentovat od člověka, který krizi zažil na obou stranách a ví, jak na to.
https://schema.org/OnlineEventAttendanceMode

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru