Top vision

czen

LIVE WEBINÁŘ: Co by měl obchodník vědět o firemním nákupu

690 Kč835 Kč s DPH

Karel Otýs

LIVE WEBINÁŘ: Co by měl obchodník vědět o firemním nákupu
Karel Otýs, Expert na firemní nákup a B2B obchod

Poznejte změny v rozhodování firemních zákazníků v době krize

22. 4. 2020Praha 1
Pro všechny
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Každý obchodník by měl vědět, jakým způsobem se jeho zákazníci rozhodují o nákupu
Nákupní rozhodování firemních zákazníků prochází velkými změnami a ekonomická krize tyto změny urychlila a zvětšila.
Mění se průběh nákupních rozhodovacích procesů a stále více aktivit probíhá mimo zorné pole obchodníka. Zákazníci mají výrazně více informací, mění se role jednotlivých profesí, roste role nákupních útvarů. Ukážeme vám, jak využívat nové prodejní postupy a metody, abyste uspěli i v těchto nových podmínkách - v online prostředí a v ekonomické krizi.

Program

  • změny v nákupním rozhodování a v nákupním procesu u firemních zákazníků v době krize
  • co se děje ve firmě zákazníka před nákupem
  • dopady změn v nákupním chování firemních zákazníků na práci obchodníků
  • potřeby zákazníka versus výhody dodavatele
  • užitek pro zákazníka jako rozhodující faktor úspěchu
  • výběrová řízení, poptávky, e-aukce a jak s nimi pracovat
  • jak vznikají hodnotící kritéria nákupu pro vyhodnocování nabídek
  • vliv elektronizace a digitalizace na prodejní postupy a komunikaci se zákazníkem
Kurz bude probíhat formou online webináře na platformě: https://whereby.com, který umožňuje zároveň sdílení obrazovky i přenos lektora. Nejpozději 30 minut před webinářem od nás obdržíte link na připojení.

Co mi trénink přinese?

  • proniknete do způsobu nákupního rozhodování firemních zákazníků v době krize
  • budete umět rozpoznat a následně využít způsob rozhodování konkrétního zákazníka
  • odlišíte se a získáte náskok před konkurencí přesným cílením na užitek pro zákazníka
  • vše si vyzkoušíte na příkladech z vaší praxe

Komu je trénink určený?

  • obchodníkům a prodejcům
  • všem profesím, které přicházejí do kontaktu s firemním zákazníkem
  • obchodním ředitelům a členům managementu firem

Lektor

Karel Otýs

Karel Otýs

Expert na firemní nákup a B2B obchod

Celý profesní život se věnuji B2B obchodu a nákupu. Pracoval jsem jako B2B obchodník, krizový manažer i šéf firemního nákupu (ve skupině Czech Coal, a.s.). Posledních 8 let se věnuji vzdělávání a rozvoji nákupních a obchodních týmů a propojování světa firemního nákupu a obchodu. Ve své práci spojuji unikátní praktické know-how s potenciálem nákupních a obchodních týmů. Díky tomuto spojení se mi daří zvyšovat výkonnost a zlepšovat efektivitu obchodních a nákupních procesů i zlepšovat výsledky vyjednávání. Poměrně úzká specializace mi umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně. Vedu je spíše jako praktické workshopy, zaměřené především na aplikaci znalostí a dovedností do konkrétní praxe účastníků. Proto pracuji výhradně s praktickými situacemi účastníků, případně příklady z jejich oboru. Mezi mé klienty patří nadnárodní korporace, velké, střední i rodinné firmy ze všech oborů.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
22. 4. 2020
St
9 - 12:15 hod.Praha 1 Národní 416/37690 Kč835 Kč s DPH

22. 4. 2020

9 - 12:15 hod.

Praha 1, Národní 416/37

690 Kč
835 Kč s DPH

Rozvíjejte se ve svém oboru.

Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Zanechte nám svůj e-mail a už vám nic neunikne. Ochrana osobních údajů.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

18 úspěšných let
na trhu

LIVE WEBINÁŘ: Co by měl obchodník vědět o firemním nákupu
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
690
Každý obchodník by měl vědět, jakým způsobem se jeho zákazníci rozhodují o nákupu
Nákupní rozhodování firemních zákazníků prochází velkými změnami a ekonomická krize tyto změny urychlila a zvětšila.
Mění se průběh nákupních rozhodovacích procesů a stále více aktivit probíhá mimo zorné pole obchodníka. Zákazníci mají výrazně více informací, mění se role jednotlivých profesí, roste role nákupních útvarů. Ukážeme vám, jak využívat nové prodejní postupy a metody, abyste uspěli i v těchto nových podmínkách - v online prostředí a v ekonomické krizi.
https://schema.org/OnlineEventAttendanceMode

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru