Schválení účasti na kurzu
B2B obchodníci to mají stále těžší. Nákupní procesy ve firmách se zásadně mění, role nákupu sílí, o nákupu rozhoduje stále více útvarů s různými kompetencemi, stále větší část nákupního procesu zůstává obchodníkům skryta pod povrchem. Prosadit své dodavatelské know-how a odlišit se od konkurence jinak než cenou je stále těžší.
Výběrová řízení a vyjednávání jsou stále komplexnější a sofistikovanější, často omezené na neosobní elektronické komunikace, což klade na komunikační dovednosti obchodníků zcela nové požadavky. Trendem je budovat vztahy s dodavateli, ale na základě jejich kompetence, spolehlivosti, otevřenosti a důvěryhodnosti. Zároveň se zvyšuje snaha zákazníků mít vždy alternativu.
Situace na trhu motivuje zákazníky k zvyšování bezpečnosti, stability a spolehlivosti dodavatelského řetězce. To rovněž klade na dodavatele zcela nové nároky. Nákupčí ovlivňují stále větší část nákupního procesu. Pro dodavatele nákupčí často jsou a rozhodně do budoucna budou hlavním partnerem a vstupní branou k zákazníkovi.Nákupčí není nepřítel nebo překážka. Nákupčí je vstupní brána k firemnímu zákazníkovi. Ukáži Vám jak ji otevřít a využít ve prospěch obou stran.
Co mi trénink přinese?
- zvýšíte svou úspěšnost při jednáních, poptávkách a výběrových řízeních u firemních zákazníků
- budete uzavírat vzájemně výhodné obchody s firemním nákupem
- dokážete se spolehlivě odlišit od konkurence a budete umět následně budovat bariéry proti vstupu konkurence k zákazníkovi a tím si ho dlouhodobě udržet
- naučíte se zpracovat nabídku, která zaujme
- budete umět úspěšně komunikovat a jednat s firemními nákupčími
- získáte detailní vhled do světa firemních nákupních procesů a rozhodování a jak to využít pro zlepšení vašich obchodních výsledků
- za jeden den získáte v kurzu klíčové a nepostradatelné dovednosti pro každého B2B obchodníka. Srozumitelně, přehledně, na praktických příkladech. Plně a hned využitelné v praxi s okamžitými výsledky
- pro jednoduché použití ve vaší každodenní práci obdržíte bonusové materiály formou návodů, jak ihned aplikovat získané know how do praxe přehledně, srozumitelně, krok za krokem
Komu je trénink určený?
- B2B obchodníkům, kteří chtějí zlepšit své výsledky zejména u zákazníků s firemním nákupem
- majitelům firem, managementu, prodejním manažerům, kteří chtějí zlepšit obchodní strategii firmy
- všem profesím, které spolupracují na obchodním procesu a přicházejí do kontaktu s firemními zákazníky