Top vision
Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.
B2B obchodníci to mají stále těžší. Nákupní procesy ve firmách se zásadně mění, role nákupu sílí, o nákupu rozhoduje stále více útvarů s různými kompetencemi, stále větší část nákupního procesu zůstává obchodníkům skryta pod povrchem. Prosadit své dodavatelské know-how a odlišit se od konkurence jinak než cenou je stále těžší.
Výběrová řízení a vyjednávání jsou stále komplexnější a sofistikovanější, často omezené na neosobní elektronické komunikace, což klade na komunikační dovednosti obchodníků zcela nové požadavky. Trendem je budovat vztahy s dodavateli, ale na základě jejich kompetence, spolehlivosti, otevřenosti a důvěryhodnosti. Zároveň se zvyšuje snaha zákazníků mít vždy alternativu.
Situace na trhu motivuje zákazníky k zvyšování bezpečnosti, stability a spolehlivosti dodavatelského řetězce. To rovněž klade na dodavatele zcela nové nároky. Nákupčí ovlivňují stále větší část nákupního procesu. Pro dodavatele nákupčí často jsou a rozhodně do budoucna budou hlavním partnerem a vstupní branou k zákazníkovi.Nákupčí není nepřítel nebo překážka. Nákupčí je vstupní brána k firemnímu zákazníkovi. Ukáži Vám jak ji otevřít a využít ve prospěch obou stran.
1,21 průměrná známka
kvality kurzů
6 117 spokojených účastníků
každý rok
1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně
22 úspěšných let
na trhu