Top vision

czen

Kompletní know how pro B2B obchodníky

9 990 Kč12 088 Kč s DPH

Karel Otýs

Kompletní know how pro B2B obchodníky
Karel Otýs, Expert na firemní nákup a B2B obchod

Využijte nákup jako vstupní bránu k firemnímu zákazníkovi

Pro všechnyNovinka

B2B obchodníci to mají stále těžší. Nákupní procesy ve firmách se zásadně mění, role nákupu sílí, o nákupu rozhoduje stále více útvarů s různými kompetencemi, stále větší část nákupního procesu zůstává obchodníkům skryta pod povrchem. Prosadit své dodavatelské know-how a odlišit se od konkurence jinak než cenou je stále těžší.

Výběrová řízení a vyjednávání jsou stále komplexnější a sofistikovanější, často omezené na neosobní elektronické komunikace, což klade na komunikační dovednosti obchodníků zcela nové požadavky. Trendem je budovat vztahy s dodavateli, ale na základě jejich kompetence, spolehlivosti, otevřenosti a důvěryhodnosti. Zároveň se zvyšuje snaha zákazníků mít vždy alternativu.

Situace na trhu motivuje zákazníky k zvyšování bezpečnosti, stability a spolehlivosti dodavatelského řetězce. To rovněž klade na dodavatele zcela nové nároky. Nákupčí ovlivňují stále větší část nákupního procesu. Pro dodavatele nákupčí často jsou a rozhodně do budoucna budou hlavním partnerem a vstupní branou k zákazníkovi.Nákupčí není nepřítel nebo překážka. Nákupčí je vstupní brána k firemnímu zákazníkovi. Ukáži Vám jak ji otevřít a využít ve prospěch obou stran. 

Program

09:00-16:30
  • průběh nákupního procesu a způsob nákupního rozhodování firemních zákazníků od A do Z
  • role, pravomoc, odpovědnost jednotlivých profesí v nákupním procesu
  • strategie nákupu firemních nákupčích - jak a proč vybírají dodavatele a podle čeho je třídí a volí vhodný postup, preference a očekávaný užitek
  • pravidla nákupu, kompetence a vliv jednotlivých útvarů - podle jakých pravidel funguje nákupní proces a rozhodování
  • jak zvýšit své šance na úspěch v podávce či výběrovém řízení - jak napsat správně nabídku, aby v ní nákupčí našel, co očekává
  • digitalizace nákupu a nákupních procesů a co to znamená pro dodavatele - jak by měli změnit své prodejní postupy
  • jednání, komunikace a vyjednávání s firemním nákupem - je dost jiné než s ostatními útvary
  • cenové jednání a zejména zvyšování cen
  • jaké použít prodejní argumenty, identifikace potřeb, vyvolání potřeb, využití výhod a jejich přeměna na užitek, odlišení se od konkurence za využití unikátní metodiky

Co mi trénink přinese?

  • zvýšíte svou úspěšnost při jednáních, poptávkách a výběrových řízeních u firemních zákazníků
  • budete uzavírat vzájemně výhodné obchody s firemním nákupem
  • dokážete se spolehlivě odlišit od konkurence a budete umět následně budovat bariéry proti vstupu konkurence k zákazníkovi a tím si ho dlouhodobě udržet
  • naučíte se zpracovat nabídku, která zaujme
  • budete umět úspěšně komunikovat a jednat s firemními nákupčími
  • získáte detailní vhled do světa firemních nákupních procesů a rozhodování a jak to využít pro zlepšení vašich obchodních výsledků
  • za jeden den získáte v kurzu klíčové a nepostradatelné dovednosti pro každého B2B obchodníka. Srozumitelně, přehledně, na praktických příkladech. Plně a hned využitelné v praxi s okamžitými výsledky
  • pro jednoduché použití ve vaší každodenní práci obdržíte bonusové materiály formou návodů, jak ihned aplikovat získané know how do praxe přehledně, srozumitelně, krok za krokem

Komu je trénink určený?

  • B2B obchodníkům, kteří chtějí zlepšit své výsledky zejména u zákazníků s firemním nákupem
  • majitelům firem, managementu, prodejním manažerům, kteří chtějí zlepšit obchodní strategii firmy 
  • všem profesím, které spolupracují na obchodním procesu a přicházejí do kontaktu s firemními zákazníky

Lektor

Karel Otýs

Karel Otýs

Expert na firemní nákup a B2B obchod

Celý profesní život se věnuji B2B obchodu a nákupu. Pracoval jsem jako B2B obchodník, krizový manažer i šéf firemního nákupu (ve skupině Czech Coal, a.s.). Posledních 8 let se věnuji vzdělávání a rozvoji nákupních a obchodních týmů a propojování světa firemního nákupu a obchodu. Ve své práci spojuji unikátní praktické know-how s potenciálem nákupních a obchodních týmů. Díky tomuto spojení se mi daří zvyšovat výkonnost a zlepšovat efektivitu obchodních a nákupních procesů i zlepšovat výsledky vyjednávání. Poměrně úzká specializace mi umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně. Vedu je spíše jako praktické workshopy, zaměřené především na aplikaci znalostí a dovedností do konkrétní praxe účastníků. Proto pracuji výhradně s praktickými situacemi účastníků, případně příklady z jejich oboru. Mezi mé klienty patří nadnárodní korporace, velké, střední i rodinné firmy ze všech oborů.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
17. 10. 2022
Po
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/379 990 Kč12 088 Kč s DPH

17. 10. 2022

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

20 úspěšných let
na trhu

Kompletní know how pro B2B obchodníky
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
9990

B2B obchodníci to mají stále těžší. Nákupní procesy ve firmách se zásadně mění, role nákupu sílí, o nákupu rozhoduje stále více útvarů s různými kompetencemi, stále větší část nákupního procesu zůstává obchodníkům skryta pod povrchem. Prosadit své dodavatelské know-how a odlišit se od konkurence jinak než cenou je stále těžší.

Výběrová řízení a vyjednávání jsou stále komplexnější a sofistikovanější, často omezené na neosobní elektronické komunikace, což klade na komunikační dovednosti obchodníků zcela nové požadavky. Trendem je budovat vztahy s dodavateli, ale na základě jejich kompetence, spolehlivosti, otevřenosti a důvěryhodnosti. Zároveň se zvyšuje snaha zákazníků mít vždy alternativu.

Situace na trhu motivuje zákazníky k zvyšování bezpečnosti, stability a spolehlivosti dodavatelského řetězce. To rovněž klade na dodavatele zcela nové nároky. Nákupčí ovlivňují stále větší část nákupního procesu. Pro dodavatele nákupčí často jsou a rozhodně do budoucna budou hlavním partnerem a vstupní branou k zákazníkovi.Nákupčí není nepřítel nebo překážka. Nákupčí je vstupní brána k firemnímu zákazníkovi. Ukáži Vám jak ji otevřít a využít ve prospěch obou stran. 

https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
nahoru