Top vision

czen

Jak úspěšně řídit a komunikovat změny

9 990 Kč12 088 Kč s DPH

Petra Gášek

Jak úspěšně řídit a komunikovat změny
Petra Gášek, Lektorka manažerských dovednosti, facilitátorka a koučka

Jak s týmem úspěšně zvládnout změnu

5. - 6. 6. 2024Praha 1
Pro všechny

Naučte se zvládat změny tak, aby vás a váš tým posunuly a nevyčerpaly
Tato doba je doba změnová. Změny se na nás valí v rychlém tempu, další si sami vymýšlíme. My, lidé žijící v této změnové době, ale změnovými tvory nejsme. Jak se svým týmem změny úspěšně zvládat? Jak je nejen „přežít“? Jak je dotáhnout do úspěšného konce? Není to lehké, ale jde to. Pojďte se s námi podívat na klíčová pravidla změn, na to, jak změny řídit a jak v nich vést lidi. Bolesti ze změn vás a vaše lidi úplně nezbavíme. Ale společně můžeme dosáhnout toho, že si na konci změny řeknete: „Stálo to za to.“

 

Program

1. a 2. den 09:00 - 16:30
  • manažerský pohled: klíčové předpoklady (a indikátory) úspěchu změny
  • co způsobuje, že některé změny proběhnou dobře a některé ne
  • co je change management a co je transition leadership a jaký mají význam ve změnách
  • jak funguje změna: základní zákonitosti – „fyzikální zákony“ změny
  • co se děje během změny: proč lidé na změnu reagují tak, jak reagují – a co s tím
  • jak zvládat během změny emoce (své i ostatních)
  • co lidé v průběhu změny potřebují a jak jim to můžeme dodat
  • příprava změny: co je důležité a co bude rozhodovat o výsledku
  • komunikace změny: kdy, komu, co, jak a proč – ani moc, ani málo
  • realizace změny: klíčové fáze a momenty změn a jak je řídit
  • dokončení změny: i když je hotovo, nekončíme
  • v průběhu programu: řešitelské mini workshopy a nácvik modelových a reálných situací
  • na závěr programu: osobní akční plán – co přenesu do firmy a jak

Co mi trénink přinese?

  • ujasníte si, jaké zákonitosti a principy změn musíte při změnách brát vážně a proč
  • pochopíte, co se to vlastně v lidech (včetně vás) v průběhu změn děje a jak s tím zacházet
  • zjistíte, z čeho pramení odpor, bolest a obavy ze změny a jak je můžete ze své pozice zmírnit
  • naučíte se připravovat a realizovat své změny tak, abyste viděli jejich skutečné výsledky
  • připravíte si a natrénujete klíčové kroky změn pro vaše firemní prostředí
  • osvojíte si důležité techniky pro řízení a komunikaci změn z pozice managementu

Komu je trénink určený?

  • manažerům a leaderům všech úrovní
  • HR manažerům, manažerům odpovědným za rozvoj a zlepšování firemních procesů, lidí a firemní kultury
  • interním mentorům, trenérům, koučům
  • pracovníkům oddělení kvality, IT a dalších oblastí, které zavádí změny do firmy 
  • operátorům zákaznických center a pobočkovým pracovníkům, kteří jsou často posly špatných zpráv
  • pracovníkům na vyšších řídicích postech ve státní správě, institucích a organizacích

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,07 Celkový dojem z kurzu

93 %

Uplatnění poznatků v praxi

94 %

Akci bych doporučil známým

Lektor

Petra Gášek

Petra Gášek

Lektorka manažerských dovednosti, facilitátorka a koučka

Řízení změn se věnuji více než deset let. Za tu dobu jsem viděla mnoho způsobů, jak si vlastní změnu podkopat, i příklady toho, jak lze rozumným řízením zvládnout všechny nástrahy, které s sebou změna přináší. Právě tuto druhou, úspěšnou cestu vám chci pomoci objevit.

Jak jste se ke vzdělávání dostala? Jsem původní profesí - vzděláním i prací - logistik. Poměrně brzy mi však začalo docházet, že je úplně jedno, na co a jak velký jste expert. Pokud neumíte pracovat s lidmi - vést je a spolupracovat s nimi - moc úspěchu a spokojenosti vás nečeká. Máte cíle, máte vize, ale nedaří se vám z nich udělat realitu. Takže jsem si - čistě z logistických důvodů - začala doplňovat znalosti a dovednosti z této oblasti. Začalo to zlehka, klasicky: manažerskou akademií. Ale pak se to začalo nabalovat: další kurzy, workshopy, malý (ne-terapeutický) gestalt výcvik, výcvik koučů. A na jednom z takových workshopů mi člověk, který ho vedl - a shodou okolností kolega, kterého si dodnes velmi vážím - řekl, že bych byla dobrý lektor. Logistiku jsem milovala, ale řekla jsem si, že to na pár let zkusím. A je z toho víc než 15 let a baví mě to čím dál víc. Kde jste načerpala nejvíce zkušeností? Učím se každou spoluprací se zajímavým klientem. Nejvíc mi vždycky dají komplexnější zakázky. Ty mají podle mě pro klienta větší smysl než jednorázové akce. My, lektoři a konzultanti, máme mnohem větší možnost pozorovat, nakolik je to, co s klientem provádíme, přínosné. Máme možnost lépe se klientovi přizpůsobit, opravdu reálně ovlivnit praxi. A to je vždycky i pro nás ta nejlepší škola.Hodně mě ale naučil i leadership (což je moje hlavní téma) v praxi. V době, kdy jsem se ještě živila poctivou manažerskou prací, jsem měla to obrovské štěstí na několik mimořádně skvělých leaderů a výborných manažerů. Třeba Nebojsa Vasiljevic, pro kterého jsem pracovala několik let v TNT, je pro mě dodnes naprostá ikona. A po pravdě, jako štěstí vnímám i setkání s několika… Hm, mimořádně špatnými manažery a leadery. I z toho se hodně naučíte. Jaký je Váš přístup k tréninkům a školením?Účastníci se úplně neshodnou, jestli je to u mě dřina, nebo zábava. V podstatě usiluju o obojí. Věřím, že když se lidé uvolní a baví, učení jde lépe. Padne spousta bariér, zaberou se do věci, ego odloží venku a hrají si. A to je přínosné. Dřina u mě znamená, že účastníkům nedám zaručené návody. Spíš jim ukážu principy a kořenové zákonitosti. Jejich aplikaci do vlastní praxe si už klienti musí, byť s mojí podporou, odmakat. To není nějaký rozmar nebo škodolibost. Leadership (když ho vezmu jako příklad) má tisíce variant. Já můžu být expert na leadership, ale expertem na svoji každodenní realitu, na svoje lidi, na svoji firemní kulturu je klient sám. Během workshopů tyto roviny propojujeme. Jakými projekty byste se chtěla pochlubit? Velkou radost mi dělal - a ve vzpomínce dodnes dělá - program L-E-V (lidé, energie, výkon) pro ČSOB Retail. Jeho cílem byla implementace hodnotového modelu leadera, vlastního modelu a zároveň posílení a sjednocení dovedností a postupů s leadershipem souvisejících. Na tomto projektu se všechno sešlo skvěle: vynikající lektorský tým, nadprůměrně motivovaní účastníci, velmi silný sponzor na straně ČSOB.Další spolupráce, kterou považuji za zásadní, byla manažerská akademie pro Penam. I tady se jednalo o implementaci konkrétního modelu, a to takzvaného kodexu vedoucího pracovníka. Byl pojatý hodně jinak než u ČSOB, ale dával mi od počátku smysl a byla radost na tomto projektu pracovat. I tady hrálo roli to, že účastníci byli skvělí a zapálení a byl tu velmi silný sponzor, který se navíc do projektu aktivně zapojil přímo jako jeden z účastníků.A do třetice uvedu svoji několikaletou spolupráci s kiwi.com. Zajišťovala jsem postupně dvě témata - change management a decision making. Workshopy postupně prošlo velké množství lidí a protože jsem se zejména v době nejintenzivnější spolupráce na kiwi pohybovala velmi často, měla jsem několikrát možnost si na vlastní oči a uši ověřit, jak se moji účastníci posunuli a jak to, co si z workshopů odnesli, opravdu reálně používají v praxi a pomáhá jim to. Jakým tématům rozvoje se věnujete? Leadershipu a všemu, co do něj patří: vedení lidí, práce s vizí, autorita. Konkrétně v oblasti vedení lidí pak všemu od výběru těch správných lidí do týmu přes nastavení očekávání, zpětnou vazbu a hodnocení až po takzvané řízení důsledků (tedy co dělat, když už někdo svou pozici přeroste, nebo naopak). Velkou samostatnou kapitolou je motivace a engagement. Za velmi důležité v oblasti leadershipu považuji i některé ze současných trendů, konkrétně growth mindset, collaborative leadership nebo ownership. Srdeční záležitost pro mě je a vždy bude vedení lidí ve změnách a náročných situacích. Doplňkově se věnuji i dalším tématům, třeba už zmíněnému decision makingu neboli rozhodování. A ještě bych zmínila jedno oblíbené téma, a to sedm hříchů porad.   

Vybíráme
z blogu
Jak se správně a efektivně rozhodovat?
Jak se správně a efektivně rozhodovat?

Rozhodujeme se každý den a každé naše rozhodnutí ovlivňuje nejen náš život, ale i život druhých, a to k dobrému či špatnému. Existují osvědčené techniky, díky kterým nám rozhodování půjde snadněji? Jakým chybám bychom se měli vyvarovat? Na tyto a další otázky jsme se zeptali Petry Zárubové, zkušené lektorky a koučky, která u nás vede kurzy a tréninky zaměřené na komunikaci.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
5. - 6. 6. 2024
St, Čt
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/379 990 Kč12 088 Kč s DPH

5. - 6. 6. 2024

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

22 úspěšných let
na trhu

Jak úspěšně řídit a komunikovat změny
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
9990

Naučte se zvládat změny tak, aby vás a váš tým posunuly a nevyčerpaly
Tato doba je doba změnová. Změny se na nás valí v rychlém tempu, další si sami vymýšlíme. My, lidé žijící v této změnové době, ale změnovými tvory nejsme. Jak se svým týmem změny úspěšně zvládat? Jak je nejen „přežít“? Jak je dotáhnout do úspěšného konce? Není to lehké, ale jde to. Pojďte se s námi podívat na klíčová pravidla změn, na to, jak změny řídit a jak v nich vést lidi. Bolesti ze změn vás a vaše lidi úplně nezbavíme. Ale společně můžeme dosáhnout toho, že si na konci změny řeknete: „Stálo to za to.“

 

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Petra Gášek
Top Vision s.r.o.
nahoru