Top vision

czen

Interní komunikace v době velkých změn

9 990 Kč12 088 Kč s DPH9 990 Kč12 088 Kč s DPH9 990 Kč12 088 Kč s DPH9 990 Kč12 088 Kč s DPH

Jan Ertl

Interní komunikace v době velkých změn
Jan Ertl, lektor

Změna je život, ale zaměstnanci mají rádi „to své“

17. - 18. 9. 2020
19. - 20. 10. 2020
Praha 1
Brno
Pro všechny
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Získejte své zaměstnance pro změny. Protože bez jejich nasazení žádné změny neuskutečníte
Změny jsou zásahem do známé a bezpečné zóny zaměstnanců. Ale beze změn není možné žádné zlepšení. V kurzu se dozvíte, jak komunikovat změny v době krize. Setkáte se s konkrétními příklady krizové komunikace. Zjistíte, proč některé změny proběhnou hladce a jiné narazí na odpor. Budete vědět, jakým osudovým chybám byste se měli vyhnout.

Program

1. den 09:00 - 16:30
  • jak lidé reagují na změny a co k jejich zvládání potřebují
  • co způsobuje, že některé změny proběhnou dobře a některé ne – standardní chyby
  • dopady změn na motivaci, výkon, spolupráci v týmu – jak je správnou komunikací eliminovat
  • co musím o změně vědět na začátku - co si vyjasnit, než ji pošlu dál (smysl, cíl, předchozí zkušenosti se změnou)
  • změna růstová vs. změna v krizi; pozitivní vs. negativní změna (specifika komunikace)
  • jednoduchá analýza změny – klíčové faktory, hlavní rizika, důležitá fakta, klíčoví lidé, argumenty pro „prodej“ změny ostatním
  • reálné příklady komunikace změn, případové studie
2. den 9:00 - 16:30
  • jak získat podporu pro změnu – možnosti, techniky, pravidlo „informuj a zapoj“
  • zapojení vlivových skupin - kdy, jak, kdo; komunikace s externími partnery, úřady
  • kdo, co, kdy, jak komunikovat - příprava plánu komunikace změny, načasování aktivit
  • nácvik různých situací - jak komunikovat různé druhy změn do firmy/týmu/k jednotlivci
  • burza chyb a tipů na řešení obtížných situací
  • význam komunikace výsledků a přínosu změn

Co mi trénink přinese?

  • zjistíte, proč lidé nemají rádi změny a co v nás změny vyvolávají
  • pochopíte konkrétní dopady změn na motivaci, výkon a spolupráci
  • získáte návody, jak změnu ve firmě promyslet a připravit, koho zapojit
  • naučíte se změnu efektivně komunikovat všemi potřebnými směry
  • uvědomíte si standardní chyby a získáte tipy, co s nimi
  • pochopíte význam komunikace průběhu a výsledků změn

Komu je trénink určený?

  • HR manažerům a specialistům
  • pracovníkům zodpovědným za realizaci změnových projektů
  • střednímu, nižšímu a liniovému managementu
  • majitelům nebo manažerům menších společností

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,11 Celkový dojem z kurzu

94 %

Uplatnění poznatků v praxi

100 %

Akci bych doporučil známým

Z kurzu si odnáším velké množství zajímavých postřehů a konkrétních rad do praxe.

Zuzana Žáková, Státní zemědělský intervenční fond

Během kurzu jsme neprobírali žádné strojové definice. Taktéž byl uveden hojný počet praktických příkladů. Mile mě potěšila otevřená debata o problematice.

Tomáš Foltýn, Česká spořitelna, a.s.

Lektor

Jan Ertl

Jan Ertl

HR konzultant a lektor soft skills

Jsem vystudovaný strojař, ale vydal jsem se nakonec cestou managementu a práce s lidmi – jak v roli HR manažera, tak v rámci činnosti lektora, mentora a konzultanta pro oblast HR a managementu, které se věnuji od roku 2008. Velkou částí mojí práce je tak rozvoj lidí – obvykle seniorních i začínajících manažerů, vedoucích či mistrů. Své zkušenosti jsme sbíral u českých i nadnárodních firem, kde jsem vedl malé i početné týmy, realizoval projekty modernizace personální práce, připravoval a rozbíhal nové systémy zpětné vazby a hodnocení, adaptace, motivace či rozvoje zaměstnanců, a personálně vedl akvizice nových společností. Důležitá pro mě byla i práce pro HK ČR a různé výrobní společnosti na změnových projektech nebo snižování stavu zaměstnanců ve složitých letech 2008/9. Jsem certifikovaný lektor a konzultant ATKM ČR. Znám práci z pozice Mistra i Manažera a snažím se o širší pohled také na situaci ve firmách se kterými spolupracuji. Každá firma má to své… Mezi mé realizace u společnosti topvision patří interní projekty pro zákazníky jako – Novartis, Continental, Čeps, Honeywell, Inventec, Student Agency, Arcelor Mittal, Navisys atd. Mé tréninky jsou interaktivní a založené na řešení skutečných případů z reálné praxe českých firem. Využívám samozřejmě i důležité teoretické principy, které předělávám do stravitelného lidského jazyka, abyste je dokázali denně používat – a nejen ve své práci. Účastníci mých tréninků oceňují kromě praktičnosti také otevřenou a přátelskou atmosféru – sám vím, že v takovém prostředí se dokáží lidé na učení nejlépe soustředit, přináší jim ten nejvyšší efekt – a je to i zábava.

Lektor

Jan Ertl

Jan Ertl

HR konzultant a lektor soft skills

Jsem vystudovaný strojař, ale vydal jsem se nakonec cestou managementu a práce s lidmi – jak v roli HR manažera, tak v rámci činnosti lektora, mentora a konzultanta pro oblast HR a managementu, které se věnuji od roku 2008. Velkou částí mojí práce je tak rozvoj lidí – obvykle seniorních i začínajících manažerů, vedoucích či mistrů. Své zkušenosti jsme sbíral u českých i nadnárodních firem, kde jsem vedl malé i početné týmy, realizoval projekty modernizace personální práce, připravoval a rozbíhal nové systémy zpětné vazby a hodnocení, adaptace, motivace či rozvoje zaměstnanců, a personálně vedl akvizice nových společností. Důležitá pro mě byla i práce pro HK ČR a různé výrobní společnosti na změnových projektech nebo snižování stavu zaměstnanců ve složitých letech 2008/9. Jsem certifikovaný lektor a konzultant ATKM ČR. Znám práci z pozice Mistra i Manažera a snažím se o širší pohled také na situaci ve firmách se kterými spolupracuji. Každá firma má to své… Mezi mé realizace u společnosti topvision patří interní projekty pro zákazníky jako – Novartis, Continental, Čeps, Honeywell, Inventec, Student Agency, Arcelor Mittal, Navisys atd. Mé tréninky jsou interaktivní a založené na řešení skutečných případů z reálné praxe českých firem. Využívám samozřejmě i důležité teoretické principy, které předělávám do stravitelného lidského jazyka, abyste je dokázali denně používat – a nejen ve své práci. Účastníci mých tréninků oceňují kromě praktičnosti také otevřenou a přátelskou atmosféru – sám vím, že v takovém prostředí se dokáží lidé na učení nejlépe soustředit, přináší jim ten nejvyšší efekt – a je to i zábava.

Lektor

Jan Ertl

Jan Ertl

HR konzultant a lektor soft skills

Jsem vystudovaný strojař, ale vydal jsem se nakonec cestou managementu a práce s lidmi – jak v roli HR manažera, tak v rámci činnosti lektora, mentora a konzultanta pro oblast HR a managementu, které se věnuji od roku 2008. Velkou částí mojí práce je tak rozvoj lidí – obvykle seniorních i začínajících manažerů, vedoucích či mistrů. Své zkušenosti jsme sbíral u českých i nadnárodních firem, kde jsem vedl malé i početné týmy, realizoval projekty modernizace personální práce, připravoval a rozbíhal nové systémy zpětné vazby a hodnocení, adaptace, motivace či rozvoje zaměstnanců, a personálně vedl akvizice nových společností. Důležitá pro mě byla i práce pro HK ČR a různé výrobní společnosti na změnových projektech nebo snižování stavu zaměstnanců ve složitých letech 2008/9. Jsem certifikovaný lektor a konzultant ATKM ČR. Znám práci z pozice Mistra i Manažera a snažím se o širší pohled také na situaci ve firmách se kterými spolupracuji. Každá firma má to své… Mezi mé realizace u společnosti topvision patří interní projekty pro zákazníky jako – Novartis, Continental, Čeps, Honeywell, Inventec, Student Agency, Arcelor Mittal, Navisys atd. Mé tréninky jsou interaktivní a založené na řešení skutečných případů z reálné praxe českých firem. Využívám samozřejmě i důležité teoretické principy, které předělávám do stravitelného lidského jazyka, abyste je dokázali denně používat – a nejen ve své práci. Účastníci mých tréninků oceňují kromě praktičnosti také otevřenou a přátelskou atmosféru – sám vím, že v takovém prostředí se dokáží lidé na učení nejlépe soustředit, přináší jim ten nejvyšší efekt – a je to i zábava.

Lektor

Jan Ertl

Jan Ertl

HR konzultant a lektor soft skills

Jsem vystudovaný strojař, ale vydal jsem se nakonec cestou managementu a práce s lidmi – jak v roli HR manažera, tak v rámci činnosti lektora, mentora a konzultanta pro oblast HR a managementu, které se věnuji od roku 2008. Velkou částí mojí práce je tak rozvoj lidí – obvykle seniorních i začínajících manažerů, vedoucích či mistrů. Své zkušenosti jsme sbíral u českých i nadnárodních firem, kde jsem vedl malé i početné týmy, realizoval projekty modernizace personální práce, připravoval a rozbíhal nové systémy zpětné vazby a hodnocení, adaptace, motivace či rozvoje zaměstnanců, a personálně vedl akvizice nových společností. Důležitá pro mě byla i práce pro HK ČR a různé výrobní společnosti na změnových projektech nebo snižování stavu zaměstnanců ve složitých letech 2008/9. Jsem certifikovaný lektor a konzultant ATKM ČR. Znám práci z pozice Mistra i Manažera a snažím se o širší pohled také na situaci ve firmách se kterými spolupracuji. Každá firma má to své… Mezi mé realizace u společnosti topvision patří interní projekty pro zákazníky jako – Novartis, Continental, Čeps, Honeywell, Inventec, Student Agency, Arcelor Mittal, Navisys atd. Mé tréninky jsou interaktivní a založené na řešení skutečných případů z reálné praxe českých firem. Využívám samozřejmě i důležité teoretické principy, které předělávám do stravitelného lidského jazyka, abyste je dokázali denně používat – a nejen ve své práci. Účastníci mých tréninků oceňují kromě praktičnosti také otevřenou a přátelskou atmosféru – sám vím, že v takovém prostředí se dokáží lidé na učení nejlépe soustředit, přináší jim ten nejvyšší efekt – a je to i zábava.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
17. - 18. 9. 2020
Čt, Pá
9:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/379 990 Kč12 088 Kč s DPH
19. - 20. 10. 2020
Po, Út
9:00 - 16:30 hod.Brno 9 990 Kč12 088 Kč s DPH
5. - 6. 11. 2020
Čt, Pá
9:00 - 16:30 hod.Ostrava 9 990 Kč12 088 Kč s DPH
1. - 2. 12. 2020
Út, St
9:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/379 990 Kč12 088 Kč s DPH

17. - 18. 9. 2020

9:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

19. - 20. 10. 2020

9:00 - 16:30 hod.

Brno,

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

5. - 6. 11. 2020

9:00 - 16:30 hod.

Ostrava,

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

1. - 2. 12. 2020

9:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Odcházejte z práce včas

Pracujte efektivněji, vyhněte se přesčasům a odcházejte z práce včas!

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

18 úspěšných let
na trhu

Interní komunikace v době velkých změn
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
9990
Získejte své zaměstnance pro změny. Protože bez jejich nasazení žádné změny neuskutečníte
Změny jsou zásahem do známé a bezpečné zóny zaměstnanců. Ale beze změn není možné žádné zlepšení. V kurzu se dozvíte, jak komunikovat změny v době krize. Setkáte se s konkrétními příklady krizové komunikace. Zjistíte, proč některé změny proběhnou hladce a jiné narazí na odpor. Budete vědět, jakým osudovým chybám byste se měli vyhnout.
https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru