Firmy mají své vize, své strategické záměry a cíle.
Ale jak je vnímají jejich zaměstnanci? Jak mají odvozené cíle, za které jsou zodpovědní, na jakých úkolech vlastně pracují a jakými konkrétním činnostmi k firemní vizi přispívají? Pro její naplnění je nezbytné předat tyto strategické záměry dál, mezi oddělení, týmy a jednotlivce. To, jak těmto strategickým záměrům porozumí jednotliví zaměstnanci a jak je přetaví v konkrétní cíle a úkoly, kterých se zodpovědně chopí, je klíčovým faktorem úspěchu firmy.
Program
09:00-16:30
Klíčové plánovací prvky
definování cílů
postupy, zdroje, úkoly
Strategie
určení účelu a vize
určení směru rozvoje
alokace potřebných zdrojů pro dosažení vytyčených cílů
načasování
Zapojení SWOT analýzy
jak ošetřit slabá místa/rizika
jak využít dosavadní přednosti
Odvozování cílů
hlavní nástroj komunikace: jak formulovat cíle dál do firmy
jak přetavit strategické cíle na cíle dlouhodobé a krátkodobé
jak přiřadit konkrétní cíle oddělení/týmům a jednotlivcům
Přenos zodpovědnosti na zaměstnance
rozpad cílů na jednotlivce
rozdíl mezi delegováním a úkolováním
principy SMART v souladu se strategickými plány
zadávání úkolů – cíle zaměstnance
kontrola, vyhodnocování a zpětná vazba
akční plán pracovníka v souladu s naplněním cílů
užitečnost osobních rozvojových plánu
jak provázat měření pracovního výkonu s osobním plánem rozvoje?
Definovaný záměr firmy pod kontrolou
„kdo neměří – neřídí“ aneb užitečné ukazatele naplňovaní strategických cílů účinná komunikace zpět do firmy – nastavené zrcadlo úspěšnosti
Co mi trénink přinese?
pochopíte rozdíl mezi vizí, misí a strategií
naučíte se efektivně definovat strategické cíle
najdete způsob účinné komunikace mezi zaměstnance
naučíte se odvozovat cíle pro další úrovně řízení firmy
získáte dovednosti z oblasti delegování, úkolování a zpětné vazby
budete mít návod, jak mít plnění cílů pod kontrolou
seznámíte se s praktickými příklady z oblasti celofiremního plánování
Komu je trénink určený?
manažerům na všech úrovních řízení (dle velikosti firmy zodpovědných za splnění cílů týmu, oddělení nebo celé firmy)
ředitelům či majitelům menších firem, kteří vedou k naplnění své vize „svůj“ firemní tým lidí
personálním manažerům a ředitelům, nejen těm, kteří jsou součástí top managementu
Retired International Top Executive, expert v oblasti Leadershipu, řízení firem, strategii a obchodu
Můj lektorský přístup spočívá ve skloubení teorií a modelů z univerzit a zkušenostmi, které byly prověřeny praxí. Jsem velký fanda podpory kritického myšlení, konstruktivního střetu různých názorů a diskuze. Na mých seminářích nebývá nuda…
Firmy mají své vize, své strategické záměry a cíle.
Ale jak je vnímají jejich zaměstnanci? Jak mají odvozené cíle, za které jsou zodpovědní, na jakých úkolech vlastně pracují a jakými konkrétním činnostmi k firemní vizi přispívají? Pro její naplnění je nezbytné předat tyto strategické záměry dál, mezi oddělení, týmy a jednotlivce. To, jak těmto strategickým záměrům porozumí jednotliví zaměstnanci a jak je přetaví v konkrétní cíle a úkoly, kterých se zodpovědně chopí, je klíčovým faktorem úspěchu firmy.