Chcete rozvíjet svou firmu a budovat úspěšný tým? Dejte nám základní info a my vám navrhneme řešení – Více zde

Top vision

czen

Firemní cíle, vize, strategie a jak je komunikovat

Termín a místo konání bude upřesněno.

Firemní cíle, vize, strategie a jak je komunikovat

Jak srozumitelně komunikovat a dosáhnout firemních cílů

Termín a místo konání bude upřesněno.

Firmy mají své vize, své strategické záměry a cíle.

Ale jak je vnímají jejich zaměstnanci? Jak mají odvozené cíle, za které jsou zodpovědní, na jakých úkolech vlastně pracují a jakými konkrétním činnostmi k firemní vizi přispívají? Pro její naplnění je nezbytné předat tyto strategické záměry dál, mezi oddělení, týmy a jednotlivce. To, jak těmto strategickým záměrům porozumí jednotliví zaměstnanci a jak je přetaví v konkrétní cíle a úkoly, kterých se zodpovědně chopí, je klíčovým faktorem úspěchu firmy.

Program

09:00–16:30

Klíčové plánovací prvky

  • Definování cílů
  • Postupy, zdroje, úkoly

Strategie

  • Určení účelu a vize
  • Určení směru rozvoje
  • Alokace potřebných zdrojů pro dosažení vytyčených cílů
  • Načasování

Zapojení SWOT analýzy

  • Jak ošetřit slabá místa/rizika
  • Jak využít dosavadní přednosti

Odvozování cílů

  • Hlavní nástroj komunikace: jak formulovat cíle dál do firmy
  • Jak přetavit strategické cíle na cíle dlouhodobé a krátkodobé
  • Jak přiřadit konkrétní cíle oddělení/týmům a jednotlivcům

Přenos zodpovědnosti na zaměstnance

  • Rozpad cílů na jednotlivce
  • Rozdíl mezi delegováním a úkolováním
  • Principy SMART v souladu se strategickými plány
  • Zadávání úkolů – cíle zaměstnance
  • Kontrola, vyhodnocování  a zpětná vazba
  • Akční plán pracovníka v souladu s naplněním cílů
  • Užitečnost osobních rozvojových plánu
  • Jak provázat měření pracovního výkonu s osobním plánem rozvoje?

Definovaný záměr firmy pod kontrolou

  • „Kdo neměří – neřídí“ aneb užitečné ukazatele naplňovaní strategických cílů
  • Účinná komunikace zpět do firmy – nastavené zrcadlo úspěšnosti

Co mi trénink přinese?

  • Pochopíte rozdíl mezi vizí, misí a strategií.
  • Naučíte se efektivně definovat strategické cíle.
  • Najdete způsob účinné komunikace mezi zaměstnance.
  • Naučíte se odvozovat cíle pro další úrovně řízení firmy.
  • Získáte dovednosti z oblasti delegování, úkolování a zpětné vazby.
  • Budete mít návod, jak mít plnění cílů pod kontrolou.
  • Seznámíte se s praktickými příklady z oblasti celofiremního plánování.

Komu je trénink určený?

  • manažerům na všech úrovních řízení (dle velikosti firmy zodpovědných za splnění cílů týmu, oddělení nebo celé firmy)
  • ředitelům či majitelům menších firem, kteří vedou k naplnění své vize „svůj“ firemní tým lidí
  • personálním manažerům a ředitelům, nejen těm, kteří jsou součástí top managementu

Termíny konání

Termín a místo konání bude upřesněno.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

24 úspěšných let
na trhu

Firemní cíle, vize, strategie a jak je komunikovat
0

Firmy mají své vize, své strategické záměry a cíle.

Ale jak je vnímají jejich zaměstnanci? Jak mají odvozené cíle, za které jsou zodpovědní, na jakých úkolech vlastně pracují a jakými konkrétním činnostmi k firemní vizi přispívají? Pro její naplnění je nezbytné předat tyto strategické záměry dál, mezi oddělení, týmy a jednotlivce. To, jak těmto strategickým záměrům porozumí jednotliví zaměstnanci a jak je přetaví v konkrétní cíle a úkoly, kterých se zodpovědně chopí, je klíčovým faktorem úspěchu firmy.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModehttps://www.topvision.cz/data/pics/feed_images/k_-_firemni_cile_vize_strategie.jpg
Top Vision s.r.o.
nahoru