Firmy mají své vize, své strategické záměry a cíle.
Ale jak je vnímají jejich zaměstnanci? Jak mají odvozené cíle, za které jsou zodpovědní, na jakých úkolech vlastně pracují a jakými konkrétním činnostmi k firemní vizi přispívají? Pro její naplnění je nezbytné předat tyto strategické záměry dál, mezi oddělení, týmy a jednotlivce. To, jak těmto strategickým záměrům porozumí jednotliví zaměstnanci a jak je přetaví v konkrétní cíle a úkoly, kterých se zodpovědně chopí, je klíčovým faktorem úspěchu firmy.
Program
09:00-16:30
Klíčové plánovací prvky
Definování cílů
Postupy, zdroje, úkoly
Strategie
Určení účelu a vize
Určení směru rozvoje
Alokace potřebných zdrojů pro dosažení vytyčených cílů
Načasování
Zapojení SWOT analýzy
Jak ošetřit slabá místa/rizika
Jak využít dosavadní přednosti
Odvozování cílů
Hlavní nástroj komunikace: jak formulovat cíle dál do firmy
Jak přetavit strategické cíle na cíle dlouhodobé a krátkodobé
Jak přiřadit konkrétní cíle oddělení/týmům a jednotlivcům
Přenos zodpovědnosti na zaměstnance
Rozpad cílů na jednotlivce
Rozdíl mezi delegováním a úkolováním
Principy SMART v souladu se strategickými plány
Zadávání úkolů – cíle zaměstnance
Kontrola, vyhodnocování a zpětná vazba
Akční plán pracovníka v souladu s naplněním cílů
Užitečnost osobních rozvojových plánu
Jak provázat měření pracovního výkonu s osobním plánem rozvoje?
Retired International Top Executive, expert v oblasti Leadershipu, řízení firem, strategii a obchodu
Po studiu na pražské technice jsem získával další vzdělání na prestižních britských a amerických universitách (Harvard, Cranfield, Warwick, US Military Academy West Point, MBA na Sheffield University atd), a mnoha dalších kurzech a seminářích. Má kariéra v posledních 30 letech se dá rozdělit do dvou částí – 10 let jsem působil v businessu Venture Capital (ICS Inc, USA) jako Project Director a od roku 1995 v globální funkci Vice President & Chief Analyst. Posledních 20 let jsem pracoval pro mezinárodní strojírenskou firmu kotovanou na londýnské burze (IMI plc) v pozicích Generální ředitel, Managing Director Central & Eastern Europe a od roku 2013 jako President Europe, Middle East & Africa a člen globálního představenstva. Má specializace vyplývá z mého vzdělání a profesního backgroundu – Leadership, řízení businessu, rozvoj lidí a důraz na etické aspekty businessu Lektorské činnosti jsem se věnoval vždy, ať už formou mentoringu, vystupováním na otevřených kurzech a b
Retired International Top Executive, expert v oblasti Leadershipu, řízení firem, strategii a obchodu
Po studiu na pražské technice jsem získával další vzdělání na prestižních britských a amerických universitách (Harvard, Cranfield, Warwick, US Military Academy West Point, MBA na Sheffield University atd), a mnoha dalších kurzech a seminářích. Má kariéra v posledních 30 letech se dá rozdělit do dvou částí – 10 let jsem působil v businessu Venture Capital (ICS Inc, USA) jako Project Director a od roku 1995 v globální funkci Vice President & Chief Analyst. Posledních 20 let jsem pracoval pro mezinárodní strojírenskou firmu kotovanou na londýnské burze (IMI plc) v pozicích Generální ředitel, Managing Director Central & Eastern Europe a od roku 2013 jako President Europe, Middle East & Africa a člen globálního představenstva. Má specializace vyplývá z mého vzdělání a profesního backgroundu – Leadership, řízení businessu, rozvoj lidí a důraz na etické aspekty businessu Lektorské činnosti jsem se věnoval vždy, ať už formou mentoringu, vystupováním na otevřených kurzech a b
Firmy mají své vize, své strategické záměry a cíle.
Ale jak je vnímají jejich zaměstnanci? Jak mají odvozené cíle, za které jsou zodpovědní, na jakých úkolech vlastně pracují a jakými konkrétním činnostmi k firemní vizi přispívají? Pro její naplnění je nezbytné předat tyto strategické záměry dál, mezi oddělení, týmy a jednotlivce. To, jak těmto strategickým záměrům porozumí jednotliví zaměstnanci a jak je přetaví v konkrétní cíle a úkoly, kterých se zodpovědně chopí, je klíčovým faktorem úspěchu firmy.