Top vision

czen

Firemní cíle, vize a strategie

Termín a místo konání bude upřesněno.

Firemní cíle, vize a strategie

Aneb jak je přetavit do srozumitelné a reálné formy pro vaše zaměstnance

Termín a místo konání bude upřesněno.
Pro všechnyNovinka

Firmy mají své vize, své strategické záměry a cíle.

Ale jak je vnímají jejich zaměstnanci? Jak mají odvozené cíle, za které jsou zodpovědní, na jakých úkolech vlastně pracují a jakými konkrétním činnostmi k firemní vizi přispívají? Pro její naplnění je nezbytné předat tyto strategické záměry dál, mezi oddělení, týmy a jednotlivce. To, jak těmto strategickým záměrům porozumí jednotliví zaměstnanci a jak je přetaví v konkrétní cíle a úkoly, kterých se zodpovědně chopí, je klíčovým faktorem úspěchu firmy.

Co mi trénink přinese?

  • pochopíte rozdíl mezi vizí, misí a strategií
  • naučíte se efektivně definovat strategické cíle
  • najdete způsob účinné komunikace mezi zaměstnance
  • naučíte se odvozovat cíle pro další úrovně řízení firmy
  • získáte dovednosti z oblasti delegování, úkolování a zpětné vazby
  • budete mít návod, jak mít plnění cílů pod kontrolou
  • seznámíte se s praktickými příklady z oblasti celofiremního plánování

Komu je trénink určený?

  • manažerům na všech úrovních řízení (dle velikosti firmy zodpovědných za splnění cílů týmu, oddělení nebo celé firmy)
  • ředitelům či majitelům menších firem, kteří vedou k naplnění své vize „svůj“ firemní tým lidí
  • personálním manažerům a ředitelům, nejen těm, kteří jsou součástí top managementu

Program

1. den 09:00 - 17:00

Klíčové plánovací prvky

  • definování cílů
  • postupy, zdroje, úkoly

 

Strategie

  • určení účelu a vize
  • určení směru rozvoje
  • alokace potřebných zdrojů pro dosažení vytyčených cílů
  • načasování

 

Zapojení SWOT analýzy

  • jak ošetřit slabá místa/rizika
  • jak využít dosavadní přednosti
2. den 09:00 - 17:00

Odvozování cílů

  • hlavní nástroj komunikace: jak formulovat cíle dál do firmy
  • jak přetavit strategické cíle na cíle dlouhodobé a krátkodobé
  • jak přiřadit konkrétní cíle oddělení/týmům a jednotlivcům

 

Přenos zodpovědnosti na zaměstnance

  • rozpad cílů na jednotlivce
  • rozdíl mezi delegováním a úkolováním
  • principy SMART v souladu se strategickými plány
  • zadávání úkolů – cíle zaměstnance
  • kontrola, vyhodnocování  a zpětná vazba
  • akční plán pracovníka v souladu s naplněním cílů
  • užitečnost osobních rozvojových plánu
  • jak provázat měření pracovního výkonu s osobním plánem rozvoje?

 

Definovaný záměr firmy pod kontrolou

  • „kdo neměří – neřídí“ aneb užitečné ukazatele naplňovaní strategických cílů
  • účinná komunikace zpět do firmy – nastavené zrcadlo úspěšnosti

Termíny konání

Termín a místo konání bude upřesněno.

Odcházejte z práce včas

Pracujte efektivněji, vyhněte se přesčasům a odcházejte z práce včas!

top vision PLUS - s top vision získáte více

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

5% sleva3-4 účastníci

10% sleva5 a více účastníků

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájemsestavit vlastní poptávku
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Markéta Šůstková
Účast na tomto kurzu doporučuji manažerům, ředitelům a personalistům, kteří se podílejí na naplnění firemních vizí a strategií.

Markéta Šůstková

Training & Development Junior Manager

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

16 úspěšných let
na trhu

Firemní cíle, vize a strategie
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36a18600
9990

Firmy mají své vize, své strategické záměry a cíle.

Ale jak je vnímají jejich zaměstnanci? Jak mají odvozené cíle, za které jsou zodpovědní, na jakých úkolech vlastně pracují a jakými konkrétním činnostmi k firemní vizi přispívají? Pro její naplnění je nezbytné předat tyto strategické záměry dál, mezi oddělení, týmy a jednotlivce. To, jak těmto strategickým záměrům porozumí jednotliví zaměstnanci a jak je přetaví v konkrétní cíle a úkoly, kterých se zodpovědně chopí, je klíčovým faktorem úspěchu firmy.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru