Top vision

czen

Dovednosti pro úspěšné asistenty a asistentky

8 990 Kč10 878 Kč s DPH

Jitka Patríková

Dovednosti pro úspěšné asistenty a asistentky
Jitka Patríková, konzultantka a koučka v oblasti lidských zdrojů

Staňte se nepostradatelnou oporou svého šéfa

3. - 4. 12. 2019Praha 1
Pro začátečníky
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Osvojte si praktické dovednosti pro asistentskou práci a buďte pro svého šéfa osobou číslo jedna

Asistentská práce klade vysoké nároky na profesionalitu. Vyžaduje reprezentativní vystupování, kultivované vyjadřování, vynikající organizační schopnosti a vysokou psychickou odolnost.

Kurz vám poskytne komplexní know-how pro úspěch na pozici asistenta/asistentky. Naučíte se vyvolat dokonalý první dojem, profesionálně komunikovat s různými typy lidí, organizovat si práci a čas. Staňte se skutečnou oporou svého šéfa.

Program

1. den 09:00-16:30

Požadavky na úspěch

  • současné nároky a trendy
  • sounáležitost s firmou a loajalita
  • požadavky na osobnostní předpoklady
  • šéf muž a šéf žena

Profesionální image

  • první dojem
  • firemní kultura a společenský protokol
  • sekretariát jako vstupní brána k nadřízeným
  • zóna pracovní versus zóna návštěvní

Profesionální komunikační dovednosti

  • komunikační cyklus v praxi
  • jak porozumět nejasným sdělením
  • efektivní komunikace s různými typy lidí
  • společenská konverzace na úrovni
2. den 09:00-16:30

Telefonická komunikace

  • mezinárodní standardy přijímání a iniciování hovorů
  • profesionální telefonická komunikace

Firemní korespondence

  • grafická úprava a stylizace firemního dopisu
  • efektivní e-mail
  • úskalí v českém jazyce

Time management

  • koncept plánování času
  • určování priorit a organizování času
  • účinné tipy pro efektivní práci s časem
  • zvládání obtížných úkolů a situací

Co mi trénink přinese?

  • odhalíte své silné a slabé stránky, ve kterých se budete chtít zdokonalovat
  • osvojíte si pravidla time managementu pro lepší organizaci své práce i činností nadřízeného
  • naučíte se přirozeně navazovat kontakty
  • seznámíte se s nejčastějšími chybami v písemné komunikaci
  • telefonní rozhovor zvládnete s noblesou

Komu je trénink určený?

  • asistentkám a asistentům
  • sekretářkám a sekretářům
  • recepčním

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,13 Celkový dojem z kurzu

92 %

Uplatnění poznatků v praxi

95 %

Akci bych doporučil známým

Velice příjemné prostředí, kde se člověk nebojí sdělit s čím chce pomoci a zároveň projeví svůj názor. Také jsme se více věnovaly problematice, která byla důležitější a kde jsme měly pocit, že je potřeba to probrat více. Věnovaly jsme se i věcem, o kterých jsem ani neuvažovala, že jsou důležité.

,

Velice mě potěšilo, že se paní lektorka nedržela jen faktů, ale naopak názorně předváděla situace a podělila se o vlastní zkušenosti. Celkově s ní byla spolupráce výborná, snažila se nám na všechny dotazy odpovědět a poradit, jak se v různých situacích zachovat. Do problematiky zapojovala celý kolektiv. Z tohoto školení si odnáším VELMI MNOHO.

Kamila Švarcová, fischer automotive systems s.r.o.

Informace, které jsem se dozvěděla jdou efektivně využít v praxi. Vedení celé akce bylo profesionální a přátelské.

Gabriela Čermáková, Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR

Potěšila mě příjemná atmosféra, nenudila jsem se. Účast na tomto kurzu byla pro mě a mé povolání velkým přínosem.

Simona Čížková, ŠKODA AUTO a.s.

Akce byla zajímavá od začátku do konce. Výborný byl předem daný harmonogram, přestávky byly přínosné.

Tereza Mikulová, ZETOR TRACTORS a.s.

Akce se mi líbila svým praktickým využitím.

Lucie Hanáková, ZETOR TRACTORS a.s.

Velmi mě potěšila připravenost akce, praktické příklady a skvělá atmosféra.

Diana Blažková, Shape Corp. Czech Republic, s.r.o.

Kurz měl příjemnou a uvolněnou atmosféru se skvělou lektorkou. Akce rozhodně měla přínos pro mé povolání.

Anna Pospíšilová, SILON s.r.o.

Potěšil mě příjemný kolektiv lidí a vlídná atmosféra, která na kurzu panovala.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Celkově se mi líbila zajímavá náplň této vzdělávací akce.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Lektor

Jitka Patríková

Jitka Patríková

konzultantka a koučka v oblasti lidských zdrojů

Absolvovala studium na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v oboru Výchova a vzdělávání dospělých. Zkušenosti z oblasti vzdělávání dále získávala na zahraničních stážích v Brightonu, Paříži, Budapešti a Singapuru, kde prohlubovala své dovednosti. V roce 2000 získala Certifikát pro tréninkovou praxi (CIPD, Londýn) a Certifikát Profiles Int. Pracovní zkušenosti získala v ČSA, kde pracovala jako koordinátorka výcviku, interní lektorka a zástupkyně ředitele Výcvikového střediska. Další prací prošla ve společnosti Eurotel Praha jako specialista pro interní trénink a motivaci a také pro ISM CZ a.s. jako senior trenér/konzultant. Od roku 2001 působí jako nezávislá lektorka, konzultantka a koučka. Je členkou Mezinárodní asociace koučů (ICF). Specializuje se především na poradenství a vytváření tréninkových programů v oblastech hodnocení a rozvoje osobnosti, prodeje, péči o zákazníka, budování týmů a změny firemní kultury, manažerské techniky a dovednosti, analýzy tréninkových potřeb, tréninku trenérů a koučinku.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
3. - 4. 12. 2019
Út, St
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/378 990 Kč10 878 Kč s DPH

3. - 4. 12. 2019

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

8 990 Kč
10 878 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Plánujte

Naučte se lépe si naplánovat pracovní týden tak, aby Vám zbyl čas na osobní záležitosti. Stáhněte si náš eBook zdarma a pusťte se do toho.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

5% sleva3-4 účastníci

10% sleva5 a více účastníků

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájemsestavit vlastní poptávku
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Miloslava Hartlová
Doporučuji všem, kteří si chtějí osvojit základy nejen teoreticky, ale i pomocí praktického tréninku.

Miloslava Hartlová

Training Coordinator

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

18 úspěšných let
na trhu

Dovednosti pro úspěšné asistenty a asistentky
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
8990

Osvojte si praktické dovednosti pro asistentskou práci a buďte pro svého šéfa osobou číslo jedna

Asistentská práce klade vysoké nároky na profesionalitu. Vyžaduje reprezentativní vystupování, kultivované vyjadřování, vynikající organizační schopnosti a vysokou psychickou odolnost.

Kurz vám poskytne komplexní know-how pro úspěch na pozici asistenta/asistentky. Naučíte se vyvolat dokonalý první dojem, profesionálně komunikovat s různými typy lidí, organizovat si práci a čas. Staňte se skutečnou oporou svého šéfa.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru