Top vision

czen

Budování důvěry se zákazníky: strategická a prozákaznická komunikace

7 990 Kč9 668 Kč s DPH7 990 Kč9 668 Kč s DPH

Lucie Pittnerová

Budování důvěry se zákazníky: strategická a prozákaznická komunikace
Lucie Pittnerová, Lektorka obchodních dovedností a manažerka

Zákaznická magie - Umění budování vztahů

11. 3. 2025Praha 1
Pro všechnyNovinka

Trénink "Budování Důvěry se Zákazníky" je vaším průvodcem k získání klíčových dovedností a strategií, které vám pomohou vytvořit pevné a dlouhodobé vztahy s vašimi klienty. Připravte se na workshop plný praktických cvičení a inspirativních příkladů, které vám pomohou dosáhnout excelentního servisu a zvýšit loajalitu vašich zákazníků.

Program

9:00 - 16:30

Úvod:

  • Představení účastníků a seznámení s cíli kurzu
  • Vyhodnocení současné úrovně komunikačních dovedností účastníků

První dojem:

  • Důležitost prvního dojmu a jeho vliv na budování vztahů se zákazníky
  • Praktické cvičení zaměřené na zlepšení prvního dojmu

Empatie a aktivní naslouchání:

  • Významempatievkomunikaci se zákazníky
  • Techniky aktivního naslouchání a jejich aplikace v praxi

Užitek jako motivace:

  • Identifikace potřeb a očekávání zákazníků
  • Strategie pro zdůraznění užitku produktu nebo služby

Budování vztahů se zákazníky:

  • Vcítění do potřeb zákazníka a předvídání jeho požadavků
  • Typologie zákazníků a vhodné přístupy k nim

Příprava na schůzku / hovor: 

  • Získávání základních informací o klientovi
  • Stanovení cílů a strategií pro úspěšnou komunikaci

Nejčastější chyby v komunikaci:

  • Reflexevlastních zkušeností a příkladů neúspěšné komunikace 
  • Identifikace a prevence častých chyb v komunikaci se zákazníky

Závěr:

  • Shrnutí klíčových poznatků a závěrečná zpětná vazba od účastníků
  • Plánkroků pro další zlepšení komunikačních dovedností

Co mi trénink přinese?

  • Porozumění důležitosti prvního dojmu a techniky, jak na něj pozitivně působit.
  • Získání dovedností aktivního naslouchání a vcítění se do potřeb zákazníků.
  • Identifikace a prevence nejčastějších chyb v komunikaci vedoucích k nedůvěře ze strany zákazníka.
  • Stanovení jasných cílů a strategií pro úspěšnou komunikaci a vyjednávání se zákazníky.
  • Získání praktických dovedností pro budování dlouhodobých vztahů a zvýšení spokojenosti zákazníků.

Komu je trénink určený?

  • Manažeři prodeje a obchodní ředitelé, kteří vedou týmy obchodních zástupců a jsou zodpovědní za výsledky prodeje.
  • Obchodnízástupci a prodejci, kteří jsou přímo zapojeni do vyjednávání a uzavírání obchodů se zákazníky.
  • Obchodní asistenti a administrativní pracovníci, kteří podporují obchodní týmy a mají pravidelný kontakt se zákazníky.
  • Zaměstnanci call center a zákaznické podpory, kteří se zabývají přímou komunikací se zákazníky a řešením jejich potřeb.
  • Každý, kdo přichází do styku se zákazníky a chce zlepšit své komunikační dovednosti a porozumění potřebám zákazníků.

Co využijete v praxi?

  • Techniky pro získání a udržení pozornosti zákazníka od prvního kontaktu.
  • Strategie pro vyjednávání a řešení reklamací s cílem zachovat důvěru klientů.
  • Dovednosti pro identifikaci individuálních potřeb zákazníků a přizpůsobení komunikačního stylu.
  • Metody pro vytváření dlouhodobých vztahů založených na důvěře a loajalitě.

Lektor

Lucie Pittnerová

Lucie Pittnerová

Lektorka obchodních dovedností a manažerka

Celý svůj pracovní život se věnuji rozvoji a tréninku. Přes 20 let pracuji s lidmi na různých pozicích v bankovním sektoru, kde společně hledáme řešení v oblasti komunikace se zákazníkem, ale i budování empatického vztahu mezi námi. Největší radost mi dělá předávat nabyté zkušenosti a znalosti dál a vidět úspěch když se zadaří. V bankovním sektoru jsem se pohybovala jako vedoucí pobočky, manažer týmu, zástupce regionálního manažera, ale i jako specialista podpory pobočkové sítě, trenér. Umím propojit vztahy mezi lidmi na různých pozicích a najít právě to pravé, co potřebuje druhá strana. Moc ráda se potkám se všemi, komu záleží na sobě, svém vzdělání a jsou ochotni posouvat se dál.

Lektor

Lucie Pittnerová

Lucie Pittnerová

Lektorka obchodních dovedností a manažerka

Celý svůj pracovní život se věnuji rozvoji a tréninku. Přes 20 let pracuji s lidmi na různých pozicích v bankovním sektoru, kde společně hledáme řešení v oblasti komunikace se zákazníkem, ale i budování empatického vztahu mezi námi. Největší radost mi dělá předávat nabyté zkušenosti a znalosti dál a vidět úspěch když se zadaří. V bankovním sektoru jsem se pohybovala jako vedoucí pobočky, manažer týmu, zástupce regionálního manažera, ale i jako specialista podpory pobočkové sítě, trenér. Umím propojit vztahy mezi lidmi na různých pozicích a najít právě to pravé, co potřebuje druhá strana. Moc ráda se potkám se všemi, komu záleží na sobě, svém vzdělání a jsou ochotni posouvat se dál.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
11. 3. 2025
Út
 Praha 1 Národní 416/377 990 Kč9 668 Kč s DPH
28. 5. 2025
St
 Praha 1 Národní 416/377 990 Kč9 668 Kč s DPH

11. 3. 2025

hod.

Praha 1, Národní 416/37

7 990 Kč
9 668 Kč s DPH

28. 5. 2025

hod.

Praha 1, Národní 416/37

7 990 Kč
9 668 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

22 úspěšných let
na trhu

Budování důvěry se zákazníky: strategická a prozákaznická komunikace
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
7990

Trénink "Budování Důvěry se Zákazníky" je vaším průvodcem k získání klíčových dovedností a strategií, které vám pomohou vytvořit pevné a dlouhodobé vztahy s vašimi klienty. Připravte se na workshop plný praktických cvičení a inspirativních příkladů, které vám pomohou dosáhnout excelentního servisu a zvýšit loajalitu vašich zákazníků.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Lucie Pittnerová
https://www.topvision.cz/data/pics/feed_images/5.png
Top Vision s.r.o.
nahoru