Top vision

czen

5 zlatých pravidel úspěšného obchodu

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

5 zlatých pravidel úspěšného obchodu

Techniky, se kterými získáte nové zákazníky

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.
Pro všechny

Osvojte si důležité návyky a dovednosti pro uzavření úspěšného obchodu

Dobré výsledky prodeje nejsou dílem náhody, ale důkladné přípravy. Začínáte s prodejem a chcete zjistit, co se od vás očekává? Jak jednat se zákazníky a jak zjistit, co potřebují? Chcete vědět, jaké nároky musíte splnit, abyste v roli prodejce obstáli? Přijďte se seznámit se všemi zákonitostmi úspěšného prodeje i s úskalími, která na vás čekají. Ukážeme vám, jak se připravit na prodejní rozhovor a jak komunikovat s různými typy zákazníků. Vyzkoušíte si efektivní techniky prodeje a nacvičíte si reakce na námitky, stížnosti a reklamace.

Program

1. den 09:00-16:30

Štěstí přeje připraveným

  • základ úspěchu – osobnostní a motivační předpoklady prodejce
  • příprava na jednání – co musíte vědět předem?
  • míříme na trh – co obnáší důkladná znalost nabízeného produktu?

Poznejte svého zákazníka

  • zákazníci a jejich prostředí – jaké informace jsou důležité a jak je získat
  • typologie zákazníků – jak odhalit různé typy klientů a jak s nimi jednat
  • budování prodejní sítě – jak vyhledávat a oslovit zákazníky

Potřeby a motivace zákazníků

  • motivace ke koupi – klíčový faktor pro obchodní úspěch
  • zjišťování potřeb zákazníka a možností jejich naplnění
2. den 09:00-16:30

Druhy komunikace v obchodním jednání

  • verbální vs. nonverbální komunikace – síla slov, gest a mimiky
  • přesilové hry v nonverbální komunikaci – všímejte si detailů
  • jak dosáhnout cíle – volba vhodné taktiky

Prodejní rozhovor krok za krokem

  • zahájení – význam prvního dojmu, navození atmosféry a zjišťování potřeb
  • jádro rozhovoru – způsoby ovlivňování zákazníka, reakce na jeho obavy a řešení konfliktních situací
  • techniky zakončení – naučte se načasovat závěr a správně jej provést

Techniky zvládání námitek

  • typy námitek a způsoby jejich zpracování – vše je možné vyřešit
  • obnovení dialogu po námitce – neztrácejte ze zřetele svůj cíl
  • námitka, stížnost a reklamace – rozdíly mezi jejich řešením

Co mi trénink přinese?

  • poznáte všechny nároky role prodejce a ujasníte si, co vše se od vás očekává
  • zjistíte, jaké informace o zákaznících potřebujete, kde je najít a jak je využít při prodeji
  • naučíte se přesvědčivě prezentovat sami sebe i svou nabídku a získávat tak důvěru
  • projdete celým procesem prodejního rozhovoru a vyzkoušíte si efektivní techniky prodeje
  • osvojíte si důležité komunikační dovednosti pro úspěšné obchodní jednání
  • naučíte se citlivě a adekvátně reagovat na námitky, stížnosti i reklamace

Komu je trénink určený?

  • obchodním zástupcům
  • manažerům prodeje
  • pracovníkům klientských center

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,17 Celkový dojem z kurzu

90 %

Uplatnění poznatků v praxi

89 %

Akci bych doporučil známým

Zaujalo mě celkové pojetí školení, hodně praktických ukázek, méně teorie a zpětná vazba.

Ondřej Walter, KP Medical s.r.o.

Tato akce naprosto splnila moje očekávání a poznatky určitě využiji v praxi.

Jan Ripl, VWR International, s.r.o.

Líbilo se mi navození situací, které by mohly nastat a jejich řešení.

Jana Habrová, Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR

Akce mi poskytla vědomosti, které jsem potřebovala získat.

Jitka Hozáková, Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR

Potěšila mě odbornost lektora a množství názorných příkladů.

Ivana Adámková, Kapas s.r.o.

Radostný přístup lektora nabudí přátelskou atmosféru. Rady a postřehy byly prokládány příklady z vlastní praxe. Aktivita s účastníky kurzu byla vedena formou diskuze.

David Mičaník, JPS s.r.o.

Kurz předčil má očekávání.

Jan Wilczek, Herčík a Kříž, spol. s r.o.

Lektor dobře zná problematiku a umi ji předvést na příkladech z osobní praxe.

Kristýna Janstová

Jsem velmi spokojena.

Weisserová Dana, Weisser Sportcentrum

Mé očekávání je zcela naplněno.

Ondra Martin

Termíny konání

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

22 úspěšných let
na trhu

5 zlatých pravidel úspěšného obchodu
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36a18600
9990

Osvojte si důležité návyky a dovednosti pro uzavření úspěšného obchodu

Dobré výsledky prodeje nejsou dílem náhody, ale důkladné přípravy. Začínáte s prodejem a chcete zjistit, co se od vás očekává? Jak jednat se zákazníky a jak zjistit, co potřebují? Chcete vědět, jaké nároky musíte splnit, abyste v roli prodejce obstáli? Přijďte se seznámit se všemi zákonitostmi úspěšného prodeje i s úskalími, která na vás čekají. Ukážeme vám, jak se připravit na prodejní rozhovor a jak komunikovat s různými typy zákazníků. Vyzkoušíte si efektivní techniky prodeje a nacvičíte si reakce na námitky, stížnosti a reklamace.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Top Vision s.r.o.
nahoru