Top vision


Přijďte diskutovat o tajemstvích úspěšné externí i interní komunikace s českým marketérem a reklamním tvůrcem Martinem Jarošem.
Martin Jaroš je český marketér a reklamní tvůrce. Stojí za populárními reklamami domácích operátorů (Falešní sobi, Pojď mi hop, Jinej gang pro Vodafone a T-Mobile), ale má zkušenosti i z dalších zemí (Maďarsko, Turecko) a momentálně žije v Kataru.
Je držitelem třinácti reklamních Louskáčků a Zlatého louskáčku za osobní přínos české reklamě. Pracoval s Lionelem Messim, Zlatanem Ibrahimovičem i Chuckem Norrisem, ale stále má nejraději českou reklamní školu, protože jedině Češi si dovedou dělat legraci ze sebe, z boha i smrti.
Martin je expert na vyprávění příběhů, budování značek a silné vnitřní kultury. Musel se vypořádat s řízením multikulturních týmů a s manažerskými situacemi, které by byly v evropském kontextu zcela nemožné. Rád nějaký příběh poví i vám.
Setkání proběhne v inspirativním prostředí Haly C Balabenka
08:30 – 09:00 zahájení, káva
09:00 – 10:30 diskuze
10:30 – 11:30 networking