Pražská plynárenská a.s.
Rozvoj prozákaznického přístupu
V intenzivním programu „On the Job Training“ pro pracovníky distribučních center společnosti jsme rozvíjeli znalosti a dovednosti v oblasti komunikace a prodeje.
Lukáš Fejks
Managing Director
Hlavní přínosy
- Výstupem pro každého účastníka byl vyplněný pozorovací formulář s doporučeními pro další rozvoj a zlepšení. Na základě těchto výstupů si každý zaměstnanec nastavil osobní akční plán.
- O výsledcích byli paralelně informováni nadřízení této cílové skupiny, a to formou miniworkshopu či individuálního setkání, jehož obsahem bylo představení závěrečné souhrnné zprávy a další doporučení pro práci s cílovou skupinou.
Naše řešení
- Program byl zahájen vstupním e-learningovým kurzem, který zaměstnancům poskytl penzum informací o zásadách prozákaznické komunikace a strategiích a technikách prodeje.
- Na vstupní kurz navazoval individuální „On the Job Training“ pro každého zaměstnance v rozsahu dvou hodin, v němž lektor poskytl zpětnou vazbu a doporučení k vedení prodejního rozhovoru s klientem.
Hodnocení programu
Dozvěděl jsem se názor nezávislé strany. Vcítění se do pozice zákazníka a jeho potřeb.
Autor si přál zůstat v anonymitě.
Skvělý přístup, nové poznatky. Bohatá studnice informací.
Autor si přál zůstat v anonymitě.
Profesionální, vstřícné a praktické pojetí kurzu. Individuální přístup.
Autor si přál zůstat v anonymitě.