ABEL-Computer s.r.o.
Key Account Management
Program Key Account management pro obchodníky, obchodního ředitele, oblastní vedoucí a KAM posílil schopnost využívat v praxi pokročilé obchodní techniky, podpořil motivaci a umožnil přínosnou výměnu zkušeností.
Lukáš Fejks
Managing Director
Hlavní přínosy
- Nastolení otevřené atmosféry, vyvolání společné diskuse, identifikace problematických míst v procesu řízení KAM, sdílení zkušeností a nastartování motivace.
- Kromě osvěžení a prohloubení dovedností argumentace a zvládání námitek přinesla diskuse praktické tipy a doporučení pro úspěšný cross-selling.
Naše řešení
- Připravili jsme 1,5denní rozvojový modul složený z tréninku obchodních dovedností a odpoledního/večerního teambuildingového programu. Při tréninku obchodních dovedností se lektor zaměřil na zvládání námitek zákazníků, komunikaci s problémovými zákazníky a na pokročilé obchodní techniky.
- Paralelně s uvedeným programem probíhal trénink profesionální telefonické komunikace, určený pro asistentky společnosti. Jeho cílem bylo dále rozvinout profesionální komunikační dovednosti účastníků s důrazem na telefonickou komunikaci se zákazníky ABEL Computer.
Hodnocení programu
Zkušenosti kolegů, nové informace, jak rozpoznat zákazníky.
Pavla Bučková
Výborné informace z praxe a dobré náměty k zamyšlení.
Autor si přál zůstat v anonymitě.