Top vision

czen

ABEL-Computer s.r.o.

Key Account Management

Milan Roháček
Program Key Account management pro obchodníky, obchodního ředitele, oblastní vedoucí a KAM posílil schopnost využívat v praxi pokročilé obchodní techniky, podpořil motivaci a umožnil přínosnou výměnu zkušeností.

Milan Roháček

Customer Care Director

Hlavní přínosy

  • Nastolení otevřené atmosféry, vyvolání společné diskuse, identifikace problematických míst v procesu řízení KAM, sdílení zkušeností a nastartování motivace.
  • Kromě osvěžení a prohloubení dovedností argumentace a zvládání námitek přinesla diskuse praktické tipy a doporučení pro úspěšný cross-selling.

Naše řešení

  • Připravili jsme 1,5denní rozvojový modul složený z tréninku obchodních dovedností a odpoledního/večerního teambuildingového programu. Při tréninku obchodních dovedností se lektor zaměřil na zvládání námitek zákazníků, komunikaci s problémovými zákazníky a na pokročilé obchodní techniky.
  • Paralelně s uvedeným programem probíhal trénink profesionální telefonické komunikace, určený pro asistentky společnosti. Jeho cílem bylo dále rozvinout profesionální komunikační dovednosti účastníků s důrazem na telefonickou komunikaci se zákazníky ABEL Computer.

Hodnocení programu

Zkušenosti kolegů, nové informace, jak rozpoznat zákazníky.

Pavla Bučková

Výborné informace z praxe a dobré náměty k zamyšlení.

Autor si přál zůstat v anonymitě.

Nezávazná konzultace

Seznamte se s možnostmi firemního vzdělávání.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru