Aktivní a příjemný přístup, množství aktivit, spokojenost klienta a obchodní výsledky. Tím vším přispívají profesionální obchodníci k úspěchu každé firmy.
Lukáš Fejks
Managing Director
Rozvoj prodejních dovedností je nutným předpokladem rostoucí úspěšnosti obchodních aktivit, a to nejen u obchodních pozic. Při přípravě vzdělávacích programů máme na zřeteli cíle a změny, kterých chcete dosáhnout. Vzdělávací programy vedou primárně praktici se zkušenostmi s reálným obchodováním v praxi. Obsah kurzu maximálně přizpůsobujeme každodenní obchodní praxi a využíváme efektivní metody rozvoje a měření efektivity, jako jsou on the job trénink, doplňující e-learning, mystery shopping /mystery calling a další. U dobře nastavených projektů garantujeme zvýšení úspěšnosti prodeje.
Konzultativní prodej
Jak zákazníkovi vždy přinášet optimální řešení a jak dosáhnout toho, aby řešení přijal
- jak přemýšlet o řešeních pro klienta ve smyslu přidané hodny (užitku) pro něj i jeho zákazníky
- postavení prodeje do úrovně partnerství a spolupráce s klientem
- konzultativní prodej jako nástroj, který pomáhá při nákupu
- identifikace situací, ve kterých je vhodné využívat konzultativní přístup
- ideální průběh, struktura a ukončení úspěšného obchodního jednání pro obě strany
- rozšíření interpersonálních dovedností
- zlepšení reálných prodejních výsledků
Prozákaznický přístup
Jak přinášet klientovi užitek a být profesionálem, ke kterému se klienti rádi vrací
- nadšení pro produkt a firmu, definice užitku, já jako reprezentant firmy
- obratnost při vedení jednání osobně či po telefonu
- různé postupy, strategie a psychologické nástroje při jednání
- výhody a konkrétní užitek pro konkrétního klienta a jak je oddělit od technických parametrů
- umění klást otázky, práce s emocemi
- způsoby argumentace pro přesvědčení klienta
- schopnost klientsky přívětivé odpovědi na různé typy námitek a výmluv
- zvládání nespokojených a agresivních klientů
Key Account Management
Jak efektivně využít potenciál vybraných klíčových zákazníků
- určení vize a strategie pro klíčového zákazníka
- způsob a úrovně řízení vztahů
- analýza a porozumění zákazníkovi – informační báz
- výsledky a aktivity v minulých obdobích
- práce s rozhodovacím modelem
- potřeby klienta a nákupní rozhodování
- silné a slabé stránky stávajících dodávaných řešení
- návrh a realizace řešení pro zákazníka
- zákaznický tým aneb kdo a jak se zákazníkem pracuje
- plán pro vybraného klíčového klienta
4MOTION Sales
Projekt 4MOTION – certifikovaná akademie rozvoje klíčových obchodních dovedností
- jedinečný komplexní program poskytující ucelený přehled stěžejních témat v dané oblasti
- vytvoření jednotné úrovně znalostí u zkušených i začínajících obchodníků
- pochopení a rozvoj dvanácti dovedností, jež jsou klíčové pro osobnost obchodníka
- nejlepší dostupné know-how pro každý tematický blok: umění akvizice, prezentace, umění dohody ve vztahu
- proces vedoucí k pochopení možností jednotlivých témat a jejich logického propojení
4MOTION Management
Certifikovaná akademie rozvoje klíčových manažerských dovedností
- cílem programu 4MOTION je vytvoření jednotné úrovně znalostí stěžejních témat u začínajících i zkušených manažerů
- 4MOTION je proces vedoucí k pochopení a rozvoji dvanácti dovedností, které jsou základními stavebními kameny manažerské praxe
- výběr nejlepšího dostupného know-how pro každý tematický blok: role manažera, priority management, vedení týmu a leadership
- pochopení možností stěžejních témat a jejich logického propojení
Mystery shopping / mystery calling
Zacílení a měření efektivity rozvojových programů
- realizace mystery visits/calls pro identifikaci silných a slabých stránek
- zajištění objektivity nezávislých hodnotitelů – vždy alespoň dvě návštěvy / dva hovory dvou různých hodnotitelů
- výběr sledovaných oblastí / zaměření dotazníku vždy ve spolupráci se zadavatele
- seznámení účastníků s výstupy formou krátkých individuálních rozhovorů
- výstupní zpráva s doporučeními pro individuální rozvoj a návrh tréninkového konceptu