Top vision

czen

Základy marketingu

9 990 Kč12 088 Kč s DPH9 990 Kč12 088 Kč s DPH

Zdeněk Hašek

Základy marketingu

Nastartujte svou kariéru v marketingu

20. - 21. 2. 2020
12. - 13. 5. 2020
Praha 1
Brno
Pro začátečníky
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Základní kurz znalostí pro všechny, kdo chtějí začít s praktickým marketingem.
Máte první pozici v marketingu nebo se vaše pracovní náplň rozšířila o marketing a chcete vědět, co to bude obnášet? Rádi byste správně nastartovali svou marketingovou kariéru nebo chcete pochopit marketingové procesy ve vaší firmě a porozumět kolegům, kteří je řídí? Na dvoudenním kurzu základů marketingu získáte ucelený přehled o tom, co tento obor obnáší, systematicky poznáte jednotlivé disciplíny a součásti a pochopíte, jak je využít v praxi.

Program

1. den 09:00-16:30

Trh

  • jak se marketing vyvíjí a jaké jsou trendy v 21. století
  • co je součástí marketingové analýzy
  • k čemu slouží marketingový výzkum a jak funguje

Zákazník

  • jak segmentovat zákazníky a soustředit se na ty pravé
  • co je to rozhodovací proces zákazníka a jak ho popsat

 

Brand a naše proč

  • mise, vize, byznys plán je základ
  • co je značková strategie a jaké jsou její součásti
  • brand není vše, jiné strategie
  • jak správně stanovit cíle
2. den 09:00-16:30

Strategie, efektivita a plány

  • jaký je rozdíl mezi strategií a taktikou
  • co je marketingový mix (5 P) a jak tento koncept využít v praxi
  • produkt (dimenze, životní cyklus, analýza sortimentu)
  • cena (základní metody tvorby cen)
  • distribuce (distribuční mezičlánky, možné strategie)
  • promotion (základní komunikační nástroje a jejich cílení)
  • jak měřit efektivitu marketingu
  • jak sestavit marketingový plán

Co mi kurz přinese?

  • získáte přehled o tom, jakou roli má marketing ve firmě
  • proniknete do  běžných marketingových pojmů a termínů
  • budete schopni zadat nebo samostatně provést průzkum trhu
  • pochopíte význam marketingové strategie a jak ji sestavit
  • poznáte souvislosti a budete umět sestavit marketingový plán
  • vybavíte se různými marketingovými nástroji a budete je umět použít
  • naučíte se „marketingově“ přemýšlet

Komu je kurz určený?

  • asistentkám manažerů, které se starají o marketing
  • nově povýšeným brand manažerům nebo jejich asistentům
  • marketingovým pracovníkům malých a středních firem
  • začínajícím marketérům
  • zájemcům o marketing, kteří chtějí získat základní přehled v oboru

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,23 Celkový dojem z kurzu

83 %

Uplatnění poznatků v praxi

90 %

Akci bych doporučil známým

Akce mě potěšila perfektní skupinou, která se sešla a naprosto úžasnou lektorkou, která nejenže byla velkou odbornicí, ale především lektorkou. Den mi utekl ani nevím jak a odnáším si spoustu poznatků.

Helena Švejdová, Jihočeský kraj - krajský úřad

Příjemný přístup lektora, pěkné zázemí, příjemné rozvržení vyučovací doby a přestávek. Nic bych neměnila.

Andrea Šťastná, Masonite CZ spol. s r.o.

Dozvěděl jsem se vše potřebné pro své začátky v marketingu a dostal jsem odpovědi na všechny své otázky.

Michael Dohnálek, Sportisimo, s.r.o.

Líbil se mi způsob provedení kurzu. Lektorka přiměje účastníky k aktivní účasti.

Renata Nováková, Zeměměřický úřad

Kurz pro mne byl obohacením.

Hana Zniszczol, Démos trade, a.s.

Ocenila jsem velmi vstřícný a profesionální přístup lektorky a styl vedení semináře, při kterém nás nad daným tématem nechala skutečně zapřemýšlet selským rozumem.

Ivana Čížková, SWIETELSKY stavební s.r.o.

Všechna očekávání byla naplněna, některá dokonce předčena.

Bárta Lukáš

Příjemné a profesionální prostředí, nízký počet účastníků v kurzu.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Potěšil mě přínos pro budoucí využití v mé praxi. Akce splnila mé očekávání.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Školení naplnilo veškerá má očekávání.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Lektor

Zdeněk Hašek

Zdeněk Hašek

marketingový konzultant

Jsem zakládajícím členem investiční skupiny ICIA, která pomáhá nápadologům zhmotnit jejich nápady ve fungující firmy. Kromě vzdělávání svých pracovních týmů vystupuji na konferencích, hostuji na vysokých školách a úzce spolupracuji s Marketingovým institutem. Ve svých prezentacích používám spousty modelů, schémat a obrázků. Snažím se o co největší sepětí s praxí, pracuji s vlastními case studies i úspěšnými projekty známých firem. Klienty vnímám jako partnery a mám rád diskuse, které jsou těmi nejlepšími zdroji nápadů. Vystudoval jsem VŠE, obor Ekonomika zahraničního obchodu. Začínal jsem jako marketingový asistent pro gin u United Distillers ve Skotsku. Později jsem byl marketingovým manažerem a ředitelem ve společnostech Jan Becher, Maxximum, Toyota, Groupe SEB, ETA, Sanoma Media a Marks & Spencer.

Lektor

Zdeněk Hašek

Zdeněk Hašek

marketingový konzultant

Jsem zakládajícím členem investiční skupiny ICIA, která pomáhá nápadologům zhmotnit jejich nápady ve fungující firmy. Kromě vzdělávání svých pracovních týmů vystupuji na konferencích, hostuji na vysokých školách a úzce spolupracuji s Marketingovým institutem. Ve svých prezentacích používám spousty modelů, schémat a obrázků. Snažím se o co největší sepětí s praxí, pracuji s vlastními case studies i úspěšnými projekty známých firem. Klienty vnímám jako partnery a mám rád diskuse, které jsou těmi nejlepšími zdroji nápadů. Vystudoval jsem VŠE, obor Ekonomika zahraničního obchodu. Začínal jsem jako marketingový asistent pro gin u United Distillers ve Skotsku. Později jsem byl marketingovým manažerem a ředitelem ve společnostech Jan Becher, Maxximum, Toyota, Groupe SEB, ETA, Sanoma Media a Marks & Spencer.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
20. - 21. 2. 2020
Čt, Pá
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/379 990 Kč12 088 Kč s DPH
12. - 13. 5. 2020
Út, St
09:00 - 16:30 hod.Brno 9 990 Kč12 088 Kč s DPH

20. - 21. 2. 2020

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

12. - 13. 5. 2020

09:00 - 16:30 hod.

Brno,

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Baví vás marketing?

Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Zanechte nám svůj e-mail a už vám nic neunikne. Ochrana osobních údajů.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

5% sleva3-4 účastníci

10% sleva5 a více účastníků

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájemsestavit vlastní poptávku
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Miloslava Hartlová
Kurz doporučuji všem, kteří chtějí získat základní znalosti o všech procesech, nástrojích a pojmech, jež marketing zahrnuje.

Miloslava Hartlová

Training Coordinator

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

18 úspěšných let
na trhu

Základy marketingu
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
9990

Základní kurz znalostí pro všechny, kdo chtějí začít s praktickým marketingem.
Máte první pozici v marketingu nebo se vaše pracovní náplň rozšířila o marketing a chcete vědět, co to bude obnášet? Rádi byste správně nastartovali svou marketingovou kariéru nebo chcete pochopit marketingové procesy ve vaší firmě a porozumět kolegům, kteří je řídí? Na dvoudenním kurzu základů marketingu získáte ucelený přehled o tom, co tento obor obnáší, systematicky poznáte jednotlivé disciplíny a součásti a pochopíte, jak je využít v praxi.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru