Top vision

Základy marketingu prakticky

7 990 Kč9 668 Kč s DPH

Lze absolvovat také onlinePorovnat
Jindřich Jíra

Základy marketingu prakticky
Jindřich Jíra, poradce a konzultant v oblasti digitálního marketingu

Nastartujte svou kariéru v marketingu

2. - 3. 11. 2021Praha 1 / online
Pro všechnyKurz je možné absolvovat také online
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa
Kurz je možné absolvovat také online

Základní kurz pro všechny, které zlákal svět marketingu
Rádi byste nastartovali svou marketingovou kariéru? Nebo se vaše pracovní pozice rozšířila o marketingové úkoly? Nebo chcete pochopit marketingové procesy ve vaší firmě a porozumět kolegům, kteří je řídí? V tomto intenzivním dvoudenním kurzu získáte komplexní přehled o tom, co všechno marketing obnáší. Systematicky poznáte jednotlivé součásti a pochopíte, jak je využít v praxi.

Program

1. den 09:00 - 16:30

Co je marketing?

  • definice marketingu
  • vývoj marketingu a marketing současnosti
  • marketingová vs. výrobní orientace
  • marketingové fáze
  • marketingové analýzy a přístupy
  • BTL marketing v detailu

Značka v praxi

  • proč řešit značku
  • mise a vize
  • brand positioning
  • sprint
  • zlatý kruh
  • persony a archetypy

Jak na strategii v marketingu

  • marketingová strategie
  • stanovení cílů
  • segmentace
  • AIDA
  • STDC
2. den 09:00 - 16:30

Typy marketingu spolu s příklady

  • digitál versus offline
  • ATL versus BTL
  • hromadný versus cílený marketing
  • inbound marketing
  • outbound marketing
  • agilní přístup v marketingu
  • lean, MVP a POC
  • Business Model Canvas
  • Lean Canvas

Měření a nástroje z praxe

  • plánovací nástroj
  • nástroje pro měření, analýzu a vyhodnocování
  • další nástroje užitečné nástroje z praxe 

Záverečná část

  • koho a co sledovat?
  • ukázky úspěšných kampaní
  • diskuze a konzultace 
  • shrnutí a zhodnocení kurzu

Co mi kurz přinese?

  • získáte přehled o tom, jakou roli má marketing ve firmě
  • proniknete do běžných marketingových pojmů a termínů
  • budete schopni zadat nebo samostatně provést průzkum trhu
  • pochopíte význam marketingové strategie a dozvíte se, jak ji sestavit
  • poznáte souvislosti a budete umět sestavit marketingový plán
  • vybavíte se různými marketingovými nástroji a budete je umět použít
  • naučíte se „marketingově“ přemýšlet

Komu je kurz určený?

  • všem, kteří dostali na starost marketing
  • nově povýšeným brand manažerům nebo jejich asistentům
  • marketingovým pracovníkům malých a středních firem
  • začínajícím marketérům
  • zájemcům o marketing, kteří chtějí získat základní přehled v oboru

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,25 Celkový dojem z kurzu

90 %

Uplatnění poznatků v praxi

89 %

Akci bych doporučil známým

Líbilo se mi příjemné prostředí a lektor, který měl bohaté zkušenosti.

Milan Převrátil, PARAMO, a.s.

Velmi příjemný a vzdělaný lektor, který byl navíc velmi zábavný.

Lukáš Hašpica, PPG Deco Czech a.s.

Příjemný přístup lektora, pěkné zázemí, příjemné rozvržení vyučovací doby a přestávek. Nic bych neměnila.

Andrea Šťastná, Masonite CZ spol. s r.o.

Dozvěděl jsem se vše potřebné pro své začátky v marketingu a dostal jsem odpovědi na všechny své otázky.

Michael Dohnálek, Sportisimo, s.r.o.

Kurz pro mne byl obohacením.

Hana Zniszczol, Démos trade, a.s.

Lektor

Jindřich Jíra

Jindřich Jíra

poradce a konzultant v oblasti digitálního marketingu

Jsem zakladatelem Lead Magnetu, který pomáhá firmám s digitálním marketingem, zejména v oblasti generování leadů, zvyšování konverzí a prodejů, nurturingu a budování značky. V oblasti obchodu a marketingu se pohybuji více než 12 let. Vystudoval jsem marketingovou specializaci na Vysoké škole ekonomie a managementu. Vedl jsem produktové a marketingové aktivity společnosti MusicJet, řídil jsem marketingové oddělení společnosti Netmail zahrnující koordinaci marketingu v celém regionu CEE a jako člen managementu největší české digitální agentury Acomware jsem měl na starosti marketing a business development. Dlouhodobě se specializuji na digitální marketing, B2B leady, jejich generování, správu a nurturing a účinné propojení obchodu a marketingu. Jsem příznivcem praktického a efektivního marketingu, který je řízený daty. Mám rád agilní přístup, jak ve strategii a plánování, tak v exekutivě.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
2. - 3. 11. 2021
Út, St
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/37
nebo také online
7 990 Kč9 668 Kč s DPH

2. - 3. 11. 2021

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

7 990 Kč
9 668 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Baví vás marketing?

Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Zanechte nám svůj e-mail a už vám nic neunikne. Ochrana osobních údajů.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

19 úspěšných let
na trhu

Základy marketingu prakticky
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 1 / online11000
7990

Základní kurz pro všechny, které zlákal svět marketingu
Rádi byste nastartovali svou marketingovou kariéru? Nebo se vaše pracovní pozice rozšířila o marketingové úkoly? Nebo chcete pochopit marketingové procesy ve vaší firmě a porozumět kolegům, kteří je řídí? V tomto intenzivním dvoudenním kurzu získáte komplexní přehled o tom, co všechno marketing obnáší. Systematicky poznáte jednotlivé součásti a pochopíte, jak je využít v praxi.

https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru