Top vision

czen

Základy marketingu prakticky

7 990 Kč9 668 Kč s DPH

Jindřich Jíra

Základy marketingu prakticky
Jindřich Jíra, poradce a konzultant v oblasti digitálního marketingu

Nastartujte svou kariéru v marketingu

18. - 19. 5. 2022garantovaný termínPraha 1
Pro všechny

Základní kurz pro všechny, které zlákal svět marketingu
Rádi byste nastartovali svou marketingovou kariéru? Nebo se vaše pracovní pozice rozšířila o marketingové úkoly? Nebo chcete pochopit marketingové procesy ve vaší firmě a porozumět kolegům, kteří je řídí? V tomto intenzivním dvoudenním kurzu získáte komplexní přehled o tom, co všechno marketing obnáší. Systematicky poznáte jednotlivé součásti a pochopíte, jak je využít v praxi.

Program

1. den 09:00 - 16:30

Co je marketing?

  • definice marketingu
  • vývoj marketingu a marketing současnosti
  • marketingová vs. výrobní orientace
  • marketingové fáze
  • marketingové analýzy a přístupy
  • BTL marketing v detailu

Značka v praxi

  • proč řešit značku
  • mise a vize
  • brand positioning
  • sprint
  • zlatý kruh
  • persony a archetypy

Jak na strategii v marketingu

  • marketingová strategie
  • stanovení cílů
  • segmentace
  • AIDA
  • STDC
2. den 09:00 - 16:30

Typy marketingu spolu s příklady

  • digitál versus offline
  • ATL versus BTL
  • hromadný versus cílený marketing
  • inbound marketing
  • outbound marketing
  • agilní přístup v marketingu
  • lean, MVP a POC
  • Business Model Canvas
  • Lean Canvas

Měření a nástroje z praxe

  • plánovací nástroj
  • nástroje pro měření, analýzu a vyhodnocování
  • další nástroje užitečné nástroje z praxe 

Záverečná část

  • koho a co sledovat?
  • ukázky úspěšných kampaní
  • diskuze a konzultace 
  • shrnutí a zhodnocení kurzu

Co mi kurz přinese?

  • získáte přehled o tom, jakou roli má marketing ve firmě
  • proniknete do běžných marketingových pojmů a termínů
  • budete schopni zadat nebo samostatně provést průzkum trhu
  • pochopíte význam marketingové strategie a dozvíte se, jak ji sestavit
  • poznáte souvislosti a budete umět sestavit marketingový plán
  • vybavíte se různými marketingovými nástroji a budete je umět použít
  • naučíte se „marketingově“ přemýšlet

Komu je kurz určený?

  • všem, kteří dostali na starost marketing
  • nově povýšeným brand manažerům nebo jejich asistentům
  • marketingovým pracovníkům malých a středních firem
  • začínajícím marketérům
  • zájemcům o marketing, kteří chtějí získat základní přehled v oboru

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,25 Celkový dojem z kurzu

90 %

Uplatnění poznatků v praxi

89 %

Akci bych doporučil známým

Líbilo se mi příjemné prostředí a lektor, který měl bohaté zkušenosti.

Milan Převrátil, PARAMO, a.s.

Velmi příjemný a vzdělaný lektor, který byl navíc velmi zábavný.

Lukáš Hašpica, PPG Deco Czech a.s.

Příjemný přístup lektora, pěkné zázemí, příjemné rozvržení vyučovací doby a přestávek. Nic bych neměnila.

Andrea Šťastná, Masonite CZ spol. s r.o.

Dozvěděl jsem se vše potřebné pro své začátky v marketingu a dostal jsem odpovědi na všechny své otázky.

Michael Dohnálek, Sportisimo, s.r.o.

Kurz pro mne byl obohacením.

Hana Zniszczol, Démos trade, a.s.

Lektor

Jindřich Jíra

Jindřich Jíra

poradce a konzultant v oblasti digitálního marketingu

Jsem zakladatelem Lead Magnetu, který pomáhá firmám s digitálním marketingem, zejména v oblasti generování leadů, zvyšování konverzí a prodejů, nurturingu a budování značky. V oblasti obchodu a marketingu se pohybuji více než 12 let. Vystudoval jsem marketingovou specializaci na Vysoké škole ekonomie a managementu. Vedl jsem produktové a marketingové aktivity společnosti MusicJet, řídil jsem marketingové oddělení společnosti Netmail zahrnující koordinaci marketingu v celém regionu CEE a jako člen managementu největší české digitální agentury Acomware jsem měl na starosti marketing a business development. Dlouhodobě se specializuji na digitální marketing, B2B leady, jejich generování, správu a nurturing a účinné propojení obchodu a marketingu. Jsem příznivcem praktického a efektivního marketingu, který je řízený daty. Mám rád agilní přístup, jak ve strategii a plánování, tak v exekutivě.

Termíny konání

 TermínČasMístoZáruka konáníCena
18. - 19. 5. 2022
St, Čt
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/37 7 990 Kč9 668 Kč s DPH

18. - 19. 5. 2022

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

garantovaný termín

7 990 Kč
9 668 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

20 úspěšných let
na trhu

Základy marketingu prakticky
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
7990

Základní kurz pro všechny, které zlákal svět marketingu
Rádi byste nastartovali svou marketingovou kariéru? Nebo se vaše pracovní pozice rozšířila o marketingové úkoly? Nebo chcete pochopit marketingové procesy ve vaší firmě a porozumět kolegům, kteří je řídí? V tomto intenzivním dvoudenním kurzu získáte komplexní přehled o tom, co všechno marketing obnáší. Systematicky poznáte jednotlivé součásti a pochopíte, jak je využít v praxi.

https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
nahoru