Top vision

czen

Základy marketingu

7 990 Kč9 668 Kč s DPH7 990 Kč9 668 Kč s DPH

Základy marketingu
Zdeněk Hašek, marketingový konzultant

Nastartujte svou kariéru v marketingu

12. - 13. 4. 2018Praha
Pro začátečníky

Základní penzum znalostí pro všechny, kdo chtějí začít s praktickým marketingem

Máte první pozici v marketingu nebo se vaše pracovní náplň rozšířila o marketing a chcete vědět, co to bude obnášet? Rádi byste správně nastartovali svou marketingovou kariéru, nebo chcete pochopit marketingové procesy ve vaší firmě a porozumět kolegům, kteří je řídí? Na dvoudenním kurzu základů marketingu získáte ucelený přehled o tom, co tento obor obnáší, systematicky poznáte jednotlivé disciplíny a součásti a pochopíte, jak je využít v praxi.

Co mi kurz přinese?

  • získáte přehled o tom, jakou roli má marketing ve firmě
  • pochopíte význam běžných marketingových pojmů a termínů
  • poznáte souvislosti a budete umět sestavit marketingový plán
  • budete schopni zadat nebo samostatně provést průzkum trhu
  • pochopíte význam marketingové strategie a umění ji sestavit
  • poznáte různé marketingové nástroje a jejich použití
  • dozvíte se, jak „marketingově“ přemýšlet

Komu je kurz určený?

  • asistentkám manažerů, které se starají o marketing
  • nově povýšeným brand manažerům nebo jejich asistentům
  • marketingovým pracovníkům malých a středních firem
  • začínajícím marketérům
  • zájemcům o marketing, kteří chtějí získat základní přehled v oboru

Program

1. den 09:00 - 17:00

Co marketing obnáší

  • jak se marketing vyvíjí a jaké jsou trendy v 21. století
  • co je součástí marketingové analýzy
  • k čemu slouží marketingový výzkum a jak funguje

 

Zákazník a brand

  • jak segmentovat zákazníky a soustředit se na ty pravé
  • co je to rozhodovací proces zákazníka a jak ho popsat
  • co je to značka a jak se buduje
  • co je značková strategie a jaké jsou její součásti
  • jak správně stanovit cíle
2. den 09:00 - 17:00

Strategie, efektivita a plány

  • jaký je rozdíl mezi strategií a taktikou
  • co je marketingový mix (7 P) a jak tento koncept využít v praxi
  • produkt (dimenze, životní cyklus, analýza sortimentu)
  • cena (metody tvorby cen, slevová past, cenová komunikace)
  • distribuce (distribuční mezičlánky, možné strategie)
  • promotion (placená, získaná a vlastní média, věrnostní programy)
  • nová 3 P – lidé, proces a fyzická evidence
  • jak měřit efektivitu marketingu
  • jak sestavit marketingový plán

Lektor

Zdeněk Hašek

Zdeněk Hašek

marketingový konzultant

Získáte základní přehled o tom, co všechno marketing ve firmě zahrnuje. Seznámíte se s většinou běžně používaných marketingových nástrojů a pojmů.

Jsem zakládajícím členem investiční skupiny ICIA, která pomáhá nápadologům zhmotnit jejich nápady ve fungující firmy. Kromě vzdělávání svých pracovních týmů vystupuji na konferencích, hostuji na vysokých školách a úzce spolupracuji s Marketingovým institutem. Ve svých prezentacích používám spousty modelů, schémat a obrázků. Snažím se o co největší sepětí s praxí, pracují s vlastními case studies i úspěšnými projekty známých firem. Klienty vnímám jako partnery a mám rád diskuse, které jsou těmi nejlepšími zrdoji nápadů. Vystudoval jsem VŠE, obor Ekonomika zahraničního obchodu. Začínal jsem jako marketingový asistent pro gin u United Distillers ve Skotsku. Později jsem byl marketingovým manažerem a ředitelem ve společnostech Jan Becher, Maxximum, Toyota, Groupe SEB, ETA, Sanoma Media a Marks & Spencer.

Lektor

Zdeněk Hašek

Zdeněk Hašek

marketingový konzultant

Získáte základní přehled o tom, co všechno marketing ve firmě zahrnuje. Seznámíte se s většinou běžně používaných marketingových nástrojů a pojmů.

Jsem zakládajícím členem investiční skupiny ICIA, která pomáhá nápadologům zhmotnit jejich nápady ve fungující firmy. Kromě vzdělávání svých pracovních týmů vystupuji na konferencích, hostuji na vysokých školách a úzce spolupracuji s Marketingovým institutem. Ve svých prezentacích používám spousty modelů, schémat a obrázků. Snažím se o co největší sepětí s praxí, pracují s vlastními case studies i úspěšnými projekty známých firem. Klienty vnímám jako partnery a mám rád diskuse, které jsou těmi nejlepšími zrdoji nápadů. Vystudoval jsem VŠE, obor Ekonomika zahraničního obchodu. Začínal jsem jako marketingový asistent pro gin u United Distillers ve Skotsku. Později jsem byl marketingovým manažerem a ředitelem ve společnostech Jan Becher, Maxximum, Toyota, Groupe SEB, ETA, Sanoma Media a Marks & Spencer.

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,18 Celkový dojem z kurzu

85 %

Uplatnění poznatků v praxi

90 %

Akci bych doporučil známým

Akce mě potěšila perfektní skupinou, která se sešla a naprosto úžasnou lektorkou, která nejenže byla velkou odbornicí, ale především lektorkou. Den mi utekl ani nevím jak a odnáším si spoustu poznatků.

Helena Švejdová, Jihočeský kraj - krajský úřad

Příjemný přístup lektora, pěkné zázemí, příjemné rozvržení vyučovací doby a přestávek. Nic bych neměnila.

Andrea Šťastná, Masonite CZ spol. s r.o.

Dozvěděl jsem se vše potřebné pro své začátky v marketingu a dostal jsem odpovědi na všechny své otázky.

Michael Dohnálek, Sportisimo, s.r.o.

Líbil se mi způsob provedení kurzu. Lektorka přiměje účastníky k aktivní účasti.

Renata Nováková, Zeměměřický úřad

Kurz pro mne byl obohacením.

Hana Zniszczol, Démos trade, a.s.

Ocenila jsem velmi vstřícný a profesionální přístup lektorky a styl vedení semináře, při kterém nás nad daným tématem nechala skutečně zapřemýšlet selským rozumem.

Ivana Čížková, SWIETELSKY stavební s.r.o.

Všechna očekávání byla naplněna, některá dokonce předčena.

Bárta Lukáš

Příjemné a profesionální prostředí, nízký počet účastníků v kurzu.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Potěšil mě přínos pro budoucí využití v mé praxi. Akce splnila mé očekávání.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Školení naplnilo veškerá má očekávání.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
12. - 13. 4. 2018
Čt, Pá
9 - 17 hod.Praha Křižíkova 237/36a7 990 Kč9 668 Kč s DPH
10. - 11. 7. 2018
Út, St
9 - 17 hod.Praha Křižíkova 237/36a7 990 Kč9 668 Kč s DPH

12. - 13. 4. 2018

9 - 17 hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

7 990 Kč
9 668 Kč s DPH

10. - 11. 7. 2018

9 - 17 hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

7 990 Kč
9 668 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Baví vás marketing?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Olga Holá
Kurz doporučuji všem, kteří chtějí získat základní znalosti o všech procesech, nástrojích a pojmech, jež marketing zahrnuje.

Olga Holá

Head of Product and Quality

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

16 úspěšných let
na trhu

Základy marketingu
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
7990

Základní penzum znalostí pro všechny, kdo chtějí začít s praktickým marketingem

Máte první pozici v marketingu nebo se vaše pracovní náplň rozšířila o marketing a chcete vědět, co to bude obnášet? Rádi byste správně nastartovali svou marketingovou kariéru, nebo chcete pochopit marketingové procesy ve vaší firmě a porozumět kolegům, kteří je řídí? Na dvoudenním kurzu základů marketingu získáte ucelený přehled o tom, co tento obor obnáší, systematicky poznáte jednotlivé disciplíny a součásti a pochopíte, jak je využít v praxi.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru