Top vision

czen

Výkonný web díky webové analytice

4 990 Kč6 038 Kč s DPH4 990 Kč6 038 Kč s DPH

Výkonný web díky webové analytice
Lukáš Teplý, digitální analytik a online marketér

Využívejte chytře Google Tag Manager a Google Analytics

11. 12. 2017Praha
Pro středně pokročilé

Pronikněte do oblasti digitální analytiky a poznejte nástroj Google Analytics a Google Tag Manager

Sledování návštěvnosti webu je jedním ze základních způsobů, jak zjistit efektivitu vašich on-line aktivit. Zdaleka nejde jen o pouhé počty návštěv. Víte, co všechno můžete měřit a co lze ze statistik vyčíst? Máte-li základní povědomí o Google Analytics a měření návštěvnosti, pronikněte hlouběji do tajů webové analytiky. Naučíme vás, jak nastavit měření webu, na jaká data se zaměřit a jak s nimi pracovat. Díky nástroji Google Tag Manager získáte dokonalý přehled o svých měřicích kódech i možnost nastavovat parametry měření ve webovém rozhraní. Rozšíříte také své znalosti Google Analytics a Google AdWords.

Co mi kurz přinese?

  • zorientujete se v oblasti webové analytiky a budete umět využít její výhody
  • pochopíte, jak funguje Google Tag Manager a naučíte se jej používat
  • seznámíte se s tím, jak funguje Google Tag Manager, a naučíte se jej používat
  • poznáte, k čemu slouží Google Analytics a na jaká data ze statistik návštěvnosti se zaměřit
  • dozvíte se, jak Google Tag Manager propojit se službou AdWords pro správu PPC kampaní
  • získáte praktické tipy a užitečné nástroje pro on-line marketing

Komu je kurz určený?

  • začínajícím on-line marketérům
  • mírně pokročilým zájemcům o webovou analytiku
  • bloggerům a provozovatelům e-shopů

Program

09:00 - 17:00

Základy tag managementu

  • rychlý úvod – základní pojmy
  • jak funguje Google Tag Manager

Google Tag Manager v praxi

  • vytvoření účtu a jeho základní nastavení
  • orientace v rozhraní Google Tag Manageru
  • nastavení měření událostí a propojení s AdWords
  • co to je datová vrstva a co vše s ní můžeme dělat
  • praktické tipy pro ladění a odstraňování chyb (nástroje na debugování), pokročilejší měření v GTM

Google Analytics

  • co je Google Analytics
  • základní nastavení
  • jaká data sledovat
  • tipy pro efektivní webovou analytiku

Lektor

Lukáš Teplý

Lukáš Teplý

digitální analytik a online marketér

Ukážu vám, že i webová analytika může být cool. Nebudeme se zabývat jen teorií a daty, ale naučíme se spoustu užitečných věcí, které vám pomohou v praxi.

Jsem absolventem VŠE, pracoval jsem jako analytik a specialista na reporting pro společnost IBM a jako digitální analytik pro AVG. V současnosti se zabývám webovou analytikou ve společnosti MSD. Spoluzaložil jsem marketingovou agenturu Marketing Makers, která pomáhá klientům v jejich růstu. Získal jsem certifikáty pro Google Analytics a Google Tag Manager. Řídím se heslem: Měř, analyzuj, optimalizuj a vydělej. Digitální analytika je nejen moje práce, ale i koníček (data vám ukážou víc než vaše intuice). Rád věci nejen vysvětluji, ale považuji za důležité vyzkoušet si je v praxi a ukázat si naživo, jak fungují. Jsem rovněž milovníkem dobrého jídla, pití, cestování a technologií.

Vybíráme
z blogu
Měřit web se rozhodně vyplatí
Měřit web se rozhodně vyplatí

Chodí na vaše stránky návštěvníci, ale na tržbách to není poznat? Pokud měříte své stránky, pak snadno zjistíte, kde je zakopaný pes. Výkonnost vašeho webu a kampaní pomůže zlepšit webová analytika.      

Lektor

Lukáš Teplý

Lukáš Teplý

digitální analytik a online marketér

Ukážu vám, že i webová analytika může být cool. Nebudeme se zabývat jen teorií a daty, ale naučíme se spoustu užitečných věcí, které vám pomohou v praxi.

Jsem absolventem VŠE, pracoval jsem jako analytik a specialista na reporting pro společnost IBM a jako digitální analytik pro AVG. V současnosti se zabývám webovou analytikou ve společnosti MSD. Spoluzaložil jsem marketingovou agenturu Marketing Makers, která pomáhá klientům v jejich růstu. Získal jsem certifikáty pro Google Analytics a Google Tag Manager. Řídím se heslem: Měř, analyzuj, optimalizuj a vydělej. Digitální analytika je nejen moje práce, ale i koníček (data vám ukážou víc než vaše intuice). Rád věci nejen vysvětluji, ale považuji za důležité vyzkoušet si je v praxi a ukázat si naživo, jak fungují. Jsem rovněž milovníkem dobrého jídla, pití, cestování a technologií.

Vybíráme
z blogu
Měřit web se rozhodně vyplatí
Měřit web se rozhodně vyplatí

Chodí na vaše stránky návštěvníci, ale na tržbách to není poznat? Pokud měříte své stránky, pak snadno zjistíte, kde je zakopaný pes. Výkonnost vašeho webu a kampaní pomůže zlepšit webová analytika.      

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
11. 12. 2017
Po
9 - 17 hod.Praha Křižíkova 237/36a4 990 Kč6 038 Kč s DPH
3. 4. 2018
Út
9 - 17 hod.Praha Křižíkova 237/36a4 990 Kč6 038 Kč s DPH

11. 12. 2017

9 - 17 hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

3. 4. 2018

9 - 17 hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Baví vás marketing?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Katalog podzim 2017

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Olga Holá
Zjistit co nejvíce o počtech, cílech a aktivitách návštěvníků se vyplatí – odpovíte si tak na otázky, zda váš web plní svůj účel a co je třeba zlepšit. Díky webové analytice to budete dělat systematicky a účelně.

Olga Holá

Head of Product and Quality

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

16 úspěšných let
na trhu

Výkonný web díky webové analytice
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
4990

Pronikněte do oblasti digitální analytiky a poznejte nástroj Google Analytics a Google Tag Manager

Sledování návštěvnosti webu je jedním ze základních způsobů, jak zjistit efektivitu vašich on-line aktivit. Zdaleka nejde jen o pouhé počty návštěv. Víte, co všechno můžete měřit a co lze ze statistik vyčíst? Máte-li základní povědomí o Google Analytics a měření návštěvnosti, pronikněte hlouběji do tajů webové analytiky. Naučíme vás, jak nastavit měření webu, na jaká data se zaměřit a jak s nimi pracovat. Díky nástroji Google Tag Manager získáte dokonalý přehled o svých měřicích kódech i možnost nastavovat parametry měření ve webovém rozhraní. Rozšíříte také své znalosti Google Analytics a Google AdWords.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru