Top vision

czen

Vyhodnocování online marketingových kampaní

6 990 Kč8 458 Kč s DPH6 990 Kč8 458 Kč s DPH

Michal Blažek

Vyhodnocování online marketingových kampaní
Michal Blažek, lektor a konzultant v oblasti výkonnostního marketingu

Webová analytika pro začátečníky

10. 12. 2019Praha 1
Pro začátečníkyNovinka
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Zorientujte se ve statistikách a zvyšte výkonnost vašich kampaní 
Co neměříte, to neřídíte. A v online marketingu to platí dvojnásob. Naučte se sbírat ta správná data, nahlížet na ně ze správného úhlu a na základě jejich analýzy vyvozovat závěry, které vám pomohou s přípravou další kampaně nebo s úpravou webových stránek. 

Program

9:00-16:30
  • není špatná kampaň, jenom špatné KPI
  • konverze – jak je chápat a sledovat 
  • Google Analytics
  • sledování návštěvníků
  • odkud chodí kvalitní návštěvníci
  • kam bychom měli dále investovat a kde vyhazujeme peníze
  • učíme se o chování návštěvníků (přehledy chování a událostí)
  • vyhodnocujeme elektronický obchod
  • Hotjar, Smartlook – pracujeme s heatmapy a nahrávkami – řešíme konkrétní problémy s webem
  • dashboardy a reporty 

Co mi kurz přinese?

  • dokážete stanovit správné cíle výkonnostních i brandových marketingových kampaní
  • seznámíte se s nejpopulárnějšími nástroji pro měření výkonnosti kampaní, zejména Google Analytics, Hotjar, Smartlook, pixely sociálních sítí
  • získáte přehled o možnostech těchto nástrojů
  • na příkladech skutečných kampaní se naučíte, jak kampaň vyhodnotit, jaké metriky sledovat a jak určit závěr
  • na reálné webové stránce uvidíte, jak ji pro uživatele vylepšit na základě dat z analytických nástrojů 
  • seznámíte se s rozdíly mezi vyhodnocením B2C, B2B a ecommerce projektu

Komu je kurz určený?

  • marketingovým manažerům 
  • majitelům menších a středních firem
  • copywriterům nebo social media manažerům
  • vývojářům webových stránek

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,30 Celkový dojem z kurzu

87 %

Uplatnění poznatků v praxi

92 %

Akci bych doporučil známým

Lektor

Michal Blažek

Michal Blažek

lektor a konzultant v oblasti výkonnostního marketingu

Jsem spolumajitelem společnosti Marketing Makers a specialistou na webovou analytiku a online marketingovou automatizaci. Mé osobní motto zní: Co neměříš, neřídíš. Své studium na VŠE jsem spojil se zahraničním pobytem na Manchester Metropolitan University. Už během studií jsem pracoval pro svého prvního klienta Czech-us, který se stal největším poskytovatelem zahraničních pobytů, hlavně díky systematické práci s daty při rozvoji webu a při vedení marketingových kampaní. Poté jsem zaváděl online marketing ve společnosti RSM a pomáhal jsem realizovat webovou analytiku společnosti ČERVA Group a e-shopům Answear.cz nebo Nábytek Jamall. Od té doby jsem se jako freelancer a následně i majitel firmy podílel na více než 80 projektech. Vždy jsem kladl velký důraz na kvalitní webovou analytiku, protože… Neměříš – neřídíš. V současnosti se věnuji i lektorské činnosti. Vyučoval jsem například v rámci European Summer School, která učí studenty z celého světa nastavit, měřit a optimalizovat online marketingové kampaně.

Lektor

Michal Blažek

Michal Blažek

lektor a konzultant v oblasti výkonnostního marketingu

Jsem spolumajitelem společnosti Marketing Makers a specialistou na webovou analytiku a online marketingovou automatizaci. Mé osobní motto zní: Co neměříš, neřídíš. Své studium na VŠE jsem spojil se zahraničním pobytem na Manchester Metropolitan University. Už během studií jsem pracoval pro svého prvního klienta Czech-us, který se stal největším poskytovatelem zahraničních pobytů, hlavně díky systematické práci s daty při rozvoji webu a při vedení marketingových kampaní. Poté jsem zaváděl online marketing ve společnosti RSM a pomáhal jsem realizovat webovou analytiku společnosti ČERVA Group a e-shopům Answear.cz nebo Nábytek Jamall. Od té doby jsem se jako freelancer a následně i majitel firmy podílel na více než 80 projektech. Vždy jsem kladl velký důraz na kvalitní webovou analytiku, protože… Neměříš – neřídíš. V současnosti se věnuji i lektorské činnosti. Vyučoval jsem například v rámci European Summer School, která učí studenty z celého světa nastavit, měřit a optimalizovat online marketingové kampaně.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
10. 12. 2019
Út
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/376 990 Kč8 458 Kč s DPH
23. 3. 2020
Po
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/376 990 Kč8 458 Kč s DPH

10. 12. 2019

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

6 990 Kč
8 458 Kč s DPH

23. 3. 2020

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

6 990 Kč
8 458 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Rozvíjejte se ve svém oboru.

Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Zanechte nám svůj e-mail a už vám nic neunikne. Ochrana osobních údajů.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

5% sleva3-4 účastníci

10% sleva5 a více účastníků

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájemsestavit vlastní poptávku
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Miloslava Hartlová
Tuto novinku v naší nabídce Vám doporučuji, protože vychází z podnětů našich klientů a představuje nové trendy ve své oblasti.

Miloslava Hartlová

Training Coordinator

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

18 úspěšných let
na trhu

Vyhodnocování online marketingových kampaní
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
6990

Zorientujte se ve statistikách a zvyšte výkonnost vašich kampaní 
Co neměříte, to neřídíte. A v online marketingu to platí dvojnásob. Naučte se sbírat ta správná data, nahlížet na ně ze správného úhlu a na základě jejich analýzy vyvozovat závěry, které vám pomohou s přípravou další kampaně nebo s úpravou webových stránek. 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru