Top vision

czen

Visual Merchandising

4 990 Kč6 038 Kč s DPH

Ludmila Doležalová

Visual Merchandising
Ludmila Doležalová, nezávislá konzultantka a lektorka marketingu a merchandisingu

Aranžujte své zboží lépe než konkurence

30. 3. 2018Praha
Pro začátečníky

Poznejte, čím se liší aranžérské umění od pouhého vrstvení zboží, a získejte pozornost zákazníků

Způsob vystavení zboží v místě prodeje je základem obchodního úspěchu. Naučit se dobře aranžovat je často efektivnější než investovat do nákladné reklamy či inzerce. Promyšlená prezentace zboží vás odliší od konkurence. Osvojte si pravidla aranžování od důkladné přípravy přes výběr zboží až po jeho umístění tak, abyste oslovili zákazníky a přiměli je k akci!

Co mi kurz přinese?

  • zjistíte, jak správným aranžováním zboží podpořit svůj obchodní úspěch
  • osvojíte si pravidla aranžování, která můžete hned využít v praxi
  • naučíte se definovat cíle a priority, pracovat s myšlenkou, záměrem a kompozicí
  • pochopíte, jakou roli v in-store komunikaci hraje zákazník a co očekává
  • veškerou teorii si procvičíte písemnou formou v řadě týmových cvičení
  • seznámíte se s dobrými i špatnými příklady z praxe a získáte rady pro vlastní podnikání
  • naučíte se srozumitelně komunikovat v místě prodeje

Komu je kurz určený?

  • merchandiserům, aranžérům
  • specializovaným prodejcům v maloobchodním řetězci
  • malým a středním podnikatelům - maloobchodníkům
  • vedoucím prodejen
  • sortimentním manažerům, nákupčím
  • pracovníkům marketingu
  • všem, kteří chtějí rozvíjet své znalosti v oblasti vztahu marketing-prodej

Program

09:00 - 17:00

Vztah marketingu a prodeje

  • stručné představení marketingových činností a jejich vliv na prodej
  • prezentace zboží jako poslední článek maloobchodního procesu, který vyžaduje trh
  • pochopení vztahu marketing-prodej jako konkurenční výhoda
  • aktivní role zákazníka v procesu komunikace v místě prodeje

Visual merchandising

  • přehled a uplatnění marketingových nástrojů na prodejní ploše
  • efektivita jejich využití v praxi; rozdíly mezi FMCG a NON FMCG (strategie)
  • práce se zbožím v prostoru (plánování, cíle)
  • zásady uspořádání zboží v prodejně
  • podmínky pro uspořádání zboží
  • cross-merchandising                                   
  • P.O.S., P.O.P materiály
  • účinnost a nápady v praxi                          

 Startegie „in-store“ komunikace

  • jak na celkovou komunikaci prodejního místa
  • trendy merchandisingu (co chce zákazník – co chce prodejce)

Zásady aranžování

  • rovnováha kompozice, vzájemné vztahy a poměry mezi objekty
  • rozmístění zboží v prostoru (souměrné, nesouměrné, skupiny)
  • prezentační pozice (čelní, na výšku, na šířku, úhlopříčně, kombinace)
  • priority při výběru zboží (podstata nabídky), zlatý řez
  • psychologie barev (optické vnímání, kontrasty, kombinace, symboly)
  • fotografické ukázky z praxe - dobře/špatně (kompoziční schéma)

Metodika a strategie „in-store“ komunikace

  • důkladná příprava jako základ úspěchu
  • vize, cíle a jejich naplnění - koncepce, kompozice, práce se záměrem a myšlenkou
  • správný výběr zboží a systém jeho uspořádání
  • strategické postupy v celkové „in-store“ komunikaci v zájmu naplnění firemních cílů
  • plán „in-store“ komunikace v souladu s obchodními cíli

Lektor

Ludmila Doležalová

Ludmila Doležalová

nezávislá konzultantka a lektorka marketingu a merchandisingu

U kurzu Visual merchandising (aranžování) preferuji pochopení prvního kroku k úspěchu, kterým je profesionální příprava aranží pro konkrétní komunikační cíle směrem k zákazníkům.

Mé lektorování s konkrétními tematickými nabídkami vzešlo z potřeb firem, v nichž jsem realizovala poradenství a restrukturalizační projekty. Moje kurzy tak stojí nejen na kvalitních teoretických základech, které jsem získala při studiu na Czech Institut of Marketing (NIMA/CIMA), ale zejména na bohatých praktických zkušenostech z mnohaletého působení na manažerských pozicích u českých a nadnárodních firem. Jako specialista v oboru marketing a PR jsem působila například ve společnostech SMOZA (dnes ANTALIS), Expertis Praha či Jitona. Věnovala jsem se marketingové strategii a plánování, budování značky a firemní image, stavbě portfolia, monitoringu trhu a podílela se na tvorbě nových nástrojů podpory prodeje. Od roku 2003 působím jako nezávislá lektorka a poradkyně pro malé a střední firmy (ISO 9001–2000).

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,20 Celkový dojem z kurzu

86 %

Uplatnění poznatků v praxi

85 %

Akci bych doporučil známým

Výklad byl průběžně prokládán příklady z praxe, jak rozhodně NE a postupně jsme rozvíjeli "vlastní projekt" krok po kroku (jako uzavření každého bloku se zrealizoval další malý krok na papíře).

Ilona Dobromila Pelikánová

Mohla jsem se zeptat odborníka na věci spojené s prezentací zboží, které mě zajímaly.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
30. 3. 2018
9 - 17 hod.Praha Křižíkova 237/36a4 990 Kč6 038 Kč s DPH

30. 3. 2018

9 - 17 hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Baví vás marketing?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájemsestavit vlastní poptávku
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Kristýna Henkeová
Tento kurz doporučuji každému, kdo si chce osvojit odbornou metodiku pro správnou a účinnou prezentaci zboží v místě prodeje.

Kristýna Henkeová

Head of Training

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

16 úspěšných let
na trhu

Visual Merchandising
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
4990

Poznejte, čím se liší aranžérské umění od pouhého vrstvení zboží, a získejte pozornost zákazníků

Způsob vystavení zboží v místě prodeje je základem obchodního úspěchu. Naučit se dobře aranžovat je často efektivnější než investovat do nákladné reklamy či inzerce. Promyšlená prezentace zboží vás odliší od konkurence. Osvojte si pravidla aranžování od důkladné přípravy přes výběr zboží až po jeho umístění tak, abyste oslovili zákazníky a přiměli je k akci!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru