Top vision

czen

Právo a influencer marketing

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Právo a influencer marketing

Influencer marketing. Neuchopitelná zóna? Už dávno ne.

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.
Pro všechny

Influencer marketing je dnes součástí marketingu přes 60 % značek. A pozornost mu začíná věnovat i veřejnost a úřady.
Označování příspěvků není jediná patálie, kterou byste v influencer marketingu měli řešit. Spolupráce je často podceněná na obou stranách barikády a pocit, že „jsem nedostal, co jsem zaplatil" na sebe nenechává dlouho čekat. Co se podceňuje nejčastěji? Mrkneme na to věcně, prakticky a způsobem, který si budete dlouho pamatovat. Bez paragrafů.

Program

Influencer reklama aneb nepodlehněme honu na čarodějnice

  • Co je reklamou a co ještě soukromým příspěvkem influencera?
  • Je rozdíl mezi dárkem a finanční odměnou?
  • Jak na označování reklamy a jaké postihy (komu) hrozí?
  • Sponzoring, product placement a blogy

Autorská práva aneb když už si to zaplatíte...

  • Co je a co není autorské dílo
  • Licence, úpravy a sdílení příspěvků na sociálních sítích právně správně
  • Pravidla jednotlivých sociálních sítí (Instagram, Facebook, LinkedIn, Youtube, Twitter)

Obsah příspěvků – co by měl vědět váš influencer. A vy taky.

  • Jak na obsah fotek a nejčastější právní pasti při tvorbě příspěvku
  • Děti v příspěvcích influencera
  • Tvrzení o produktu aneb chůze po hraně při reklamách na kosmetiku, výživové doplňky a další specifické zboží
  • Nekalá soutěž

Ochrana osobnosti aneb bublina zvaná GDPR

  • Zachycení osob v příspěvcích
  • Cílení reklamy
  • Soutěže a jak na to, aby vaše data byla opravdu vaše

Smlouva – mít, či nemít?

  • Kdy je fajn mít smlouvu a kdy je to kontraproduktivní
  • Na co ve smlouvě nezapomenout – nejčastější komplikace v praxi

Co mi kurz přinese?

  • mrkneme se, kudy vedou hranice zákona v oblasti influencer marketingu
  • probereme nejčastější omyly marketérů, influencerů, veřejnosti i značek
  • zaměříme se na pasti, které jsou v praxi nejčastější – aby se nestaly i Vám
  • bezbolestně, vtipně a věcně

Komu je kurz určený?

  • marketérům
  • influencerům
  • majitelům firem

Termíny konání

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

22 úspěšných let
na trhu

Právo a influencer marketing
0

Influencer marketing je dnes součástí marketingu přes 60 % značek. A pozornost mu začíná věnovat i veřejnost a úřady.
Označování příspěvků není jediná patálie, kterou byste v influencer marketingu měli řešit. Spolupráce je často podceněná na obou stranách barikády a pocit, že „jsem nedostal, co jsem zaplatil" na sebe nenechává dlouho čekat. Co se podceňuje nejčastěji? Mrkneme na to věcně, prakticky a způsobem, který si budete dlouho pamatovat. Bez paragrafů.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Top Vision s.r.o.
nahoru