Top vision

czen

Personální agenda

4 990 Kč6 038 Kč s DPH

Personální agenda
Jana Vávrová, trenérka soft skills a HR konzultantka

Jak správně vést administrativu v oblasti HR

26. 3. 2018Praha
Pro začátečníky

Získejte detailní přehled o vedení personálních spisů a dokumentů

Personální agenda zahrnuje množství významných dokumentů od pracovních smluv přes údaje o zaměstnancích až po dokumenty určené pro orgány státní správy. V rámci vedení personální agendy potřebujete znát související legislativu a z ní vyplývající povinnosti. Získejte ucelený přehled o vedení personálních spisů, přijďte diskutovat o nejčastějších problémech, ať už jde o ochranu osobních údajů, zaměstnávání cizinců či další témata z oblasti každodenní praxe HR oddělení.

Co mi kurz přinese?

  • detailně se seznámíte se všemi aspekty vedení personálních spisů
  • dozvíte se, jak nakládat s citlivými osobními údaji zaměstnanců během pracovního poměru i po jeho skončení
  • pochopíte vazby vaší práce na činnost orgánů státní správy a seznámíte se se všemi povinnostmi, které z těchto vztahů vyplývají
  • teoretické informace o vedení personální agendy doplní řada příkladů z praxe s ohledem na nejčastěji řešené problémy
  • získáte odpovědi na své otázky z vlastní praxe a praktická doporučení zkušené lektorky

Komu je kurz určený?

  • zaměstnancům HR útvarů
  • podnikovým právníkům
  • malým a středním podnikatelům
  • všem pracovníkům, kteří potřebují mít dobrou orientaci v oblasti personalistiky

Program

09:00 - 17:00

Vedení personálních spisů a zaměstnanci v pracovním procesu

Osobní údaje zaměstnanců

  • žádost uchazeče o zaměstnání, životopis, osobní dotazník
  • zápočtový list od předchozího zaměstnavatele
  • vyjádření lékaře ke zdravotní způsobilosti zaměstnance

Ochrana osobních informací zaměstnanců

  • osobní údaje v kontextu zákona o osobních údajích, souhlas zaměstnance se zpracováním osobních údajů
  • shromažďování informací o zaměstnancích a nakládání s nimi během pracovněprávního vztahu i po jeho skončení
  • zásady ochrany informací v rámci organizace

Smlouvy zakládající pracovní vztah

  • pracovní smlouva a její dodatky, náležitosti
  • dohody o pracích konaných mimo hlavní pracovní poměr a jejich specifika

Další smluvní ujednání vztahující se k pracovnímu vztahu

  • dohoda o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených k vyúčtování
  • dohoda o odpovědnosti za ztrátu svěřených předmětů
  • další často využívaná dojednání a jejich forma (písemná/ústní)

Pracovní doba zaměstnanců

  • rozvržení pracovní doby, přestávky v práci, práce přesčas
  • evidence pracovní doby, překážky v práci, dovolená

Splnění informačních povinností zaměstnavatele

Základní povinnosti zaměstnavatele v souvislosti s BOZP

Pracovní posudek

Povinnosti personálních útvarů vůči orgánům státní správy

  • k Úřadu práce
  • k České správě sociálního zabezpečení
  • ke zdravotní pojišťovně
  • k soudu, k policii
  • k ministerstvu vnitra / cizinecké policii

Lektor

Jana Vávrová

Jana Vávrová

trenérka soft skills a HR konzultantka

Pokaždé, když jsem začínala s něčím novým, přála jsem si, aby pro mne někdo připravil přehledné shrnutí všeho důležitého: povinnosti, návaznosti a na co nezapomenout. V takovém duchu je veden i tento kurz. Základní pravidla personální administrativy a celá řada praktických příkladů Vám přinesou porozumění, přehled a jistotu pro Vaši práci v personalistice.

Jsem absolventkou oboru sociální politika a sociální práce na Univerzitě J. E. Purkyně v Ústí nad Labem a programu Metody aplikované sociální psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Pracovala jsem například jako obchodní referentka, dále research konzultantka a také programová ředitelka Mezinárodního festivalu leteckých filmů. Aktivně doposud spolupracuji s některými neziskovými organizacemi (například Linka bezpečí, Centrum aktivizačních programů pro seniory). Lektorskou činností se systematicky zabývám od roku 2002. Jsem certifikovanou trenérkou Situačního vedení®, absolvovala jsem certifikovaný kurz transakční analýzy a dále se vzdělávám například v systemických konstelacích, big mind aj. Jsem spoluautorkou koncepce Akademie projektového řízení a aktivně se podílím na jejím rozvoji a realizaci. Zaměřuji se především na témata související s komunikačními, obchodními a manažerskými dovednostmi, sebeřízením a personalistikou. Při svých trénincích usiluji o aktivní zapojení účastníků a propojení probírané tematiky s jejich vlastními zkušenostmi i praktickými potřebami.

Video lektora

Vybíráme
z blogu
V komunikaci je důležité i naslouchání, říká Jana Vávrová
V komunikaci je důležité i naslouchání, říká Jana Vávrová

Jak řešit komunikační konflikty, jak rozpoznat manipulátora a jak probíhají tréninky manažerů, o tom jsme hovořili s naší oblíbenou lektorkou a specialistkou na rozvoj manažerských a komunikačních dovedností, Janou Vávrovou. 

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,10 Celkový dojem z kurzu

96 %

Uplatnění poznatků v praxi

95 %

Akci bych doporučil známým

Akce mě potěšila naprosto vším :) Především přístupem lektorky a velmi příjemnou atmosférou a také vyčerpávajícími tématy. Bylo to skvělé!

Andrea Ledererová, ModusLink Czech Republic s.r.o.

Akce opravdu odpovídala profesionální nabídce na internetu. Vynikající přístup lektorky a velmi příjemná atmosféra.

Markéta Tlapová

Moc mě školení bavilo. Všechny nové informace a poznatky mě moc potěšily.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Získaly jsme spoustu potřebných informací a praktických příkladů a to vše díky lidskému přístupu lektora.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Akce mě potěšila připraveností materiálů, samotnou organizací akce, příjemným prostředím, svým pozitivním a ochotným přístupem. Ochotné a velmi sympatické hostesky! :)

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Přátelská atmosféra, praktické příklady a možnost diskuze.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Kurz měl široký obsah a zvlášť oceňuji praktickou stránku věci.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
26. 3. 2018
Po
9 - 17 hod.Praha Křižíkova 237/36a4 990 Kč6 038 Kč s DPH

26. 3. 2018

9 - 17 hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Zajímáte se o HR?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Olga Holá
Kurz doporučuji každému, kdo chce získat ucelený přehled o práci personálního útvaru a vedení příslušné spisové agendy.

Olga Holá

Head of Product and Quality

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

16 úspěšných let
na trhu

Personální agenda
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
4990

Získejte detailní přehled o vedení personálních spisů a dokumentů

Personální agenda zahrnuje množství významných dokumentů od pracovních smluv přes údaje o zaměstnancích až po dokumenty určené pro orgány státní správy. V rámci vedení personální agendy potřebujete znát související legislativu a z ní vyplývající povinnosti. Získejte ucelený přehled o vedení personálních spisů, přijďte diskutovat o nejčastějších problémech, ať už jde o ochranu osobních údajů, zaměstnávání cizinců či další témata z oblasti každodenní praxe HR oddělení.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru