Top vision

czen

Personální agenda

6 990 Kč8 458 Kč s DPH6 990 Kč8 458 Kč s DPH

Rudolf Vyvadil

Personální agenda
Rudolf Vyvadil, Odborník v oblasti vedení účetnictví a personalistky

Jak správně vést administrativu v oblasti HR

9. 3. 2020
26. 5. 2020
Praha 1
Ostrava
Pro začátečníky
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Získejte detailní přehled o vedení personálních spisů a dokumentů

Personální agenda zahrnuje množství významných dokumentů od pracovních smluv přes údaje o zaměstnancích až po dokumenty určené pro orgány státní správy. V rámci vedení personální agendy potřebujete znát související legislativu a z ní vyplývající povinnosti. Získejte ucelený přehled o vedení personálních spisů, přijďte diskutovat o nejčastějších problémech, ať už jde o ochranu osobních údajů, zaměstnávání cizinců, či další témata z oblasti každodenní praxe HR oddělení.

Program

09:00-16:30

Vedení personálních agendy, ochrana osobních údajů

Pracovněprávní vztahy

  • závislá činnost, zaměstnavatel, zaměstnanec

 

Pracovní poměr   

  • výběr nového zaměstnance,  postup před vznikem pracovního poměru

              

Zpracování osobních údajů zaměstnanců

  • žádost uchazeče o zaměstnání, životopis, osobní dotazník
  • zápočtový list od předchozího zaměstnavatele
  • vstupní lékařská prohlídka

 

Ochrana osobních informací zaměstnanců

  • osobní údaje v kontextu zákona o osobních údajích, souhlas zaměstnance se zpracováním osobních údajů
  • shromažďování informací o zaměstnancích a nakládání s nimi během pracovněprávního vztahu i po jeho skončení
  • zásady ochrany informací v rámci organizace

 

Smlouvy zakládající pracovní vztah

  • pracovní smlouva, dodatky, náležitosti, zkušební doba, PP na dobu určitou
  • dohody o pracích konaných mimo hlavní pracovní poměr a jejich specifika
  • Informace o obsahu pracovního poměru
  • informace, které nejsou obsaženy v pracovní smlouvě po podpisu, vnitřní předpis
  • zjištění rodinného stavu, vyživované děti

 

Ohlašovací povinnost zaměstnavatele

  • příslušné zdravotní pojišťovně
  • České správě sociálního zabezpečení
  • příslušnému Finančnímu úřadu

    

Změny pracovního poměru      

  • smluvní změny, přeložení na jinou práci

 

Pracovní doba zaměstnanců

  • rozvržení pracovní doby, přestávky v práci, práce přesčas
  • evidence pracovní doby, překážky v práci, dovolená
  • kontrola dodržování režimu dočasně práce neschopného zaměstnance

 

Odměňování zaměstnanců

  • mzdový systém, mzdové formy, minimální a zaručená mzda
  • motivační složky, příplatky ke mzdě
  • zaměstnanecké výhody (benefity)

 

Skončení pracovního poměru

  • dohodou, výpovědí, okamžitým zrušením, ve zkušební době
  • uplynutím sjednané doby, smrtí zaměstnavatele, smrtí zaměstnance
  • úřední rozhodnutí

 

Výstupní doklady pro zaměstnance   

  • potvrzení o zaměstnání, pracovní posudek

 

Osobní spis zaměstnance

  • nahlížení do osobního spisu
  • doklady se vznikem pracovního poměru
  • doklady za trvání pracovního poměru
  • doklady při skončení pracovního poměru, archivace

      

Základní povinnosti zaměstnavatele v souvislosti s BOZP

  • vstupní a další školení zaměstnance
  • zdravotní prohlídky zaměstnanců
  • práva a povinnosti zaměstnance

    

Povinnosti personálních útvarů vůči orgánům státní správy

  • k Úřadu práce
  • k České správě sociálního zabezpečení
  • ke zdravotní pojišťovně
  • k soudu, k policii
  • k Inspektorátu práce
  • k ministerstvu vnitra / cizinecké policii

Co mi kurz přinese?

  • detailně se seznámíte se všemi aspekty vedení personálních spisů
  • dozvíte se, jak nakládat s citlivými osobními údaji zaměstnanců během pracovního poměru i po jeho skončení
  • pochopíte vazby vaší práce na činnost orgánů státní správy a seznámíte se se všemi povinnostmi, které z těchto vztahů vyplývají
  • teoretické informace o vedení personální agendy doplní řada příkladů z praxe s ohledem na nejčastěji řešené problémy
  • získáte odpovědi na své otázky z vlastní praxe

Komu je kurz určený?

  • zaměstnancům HR útvarů
  • podnikovým právníkům
  • malým a středním podnikatelům
  • všem pracovníkům, kteří potřebují mít dobrou orientaci v oblasti personalistiky

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,14 Celkový dojem z kurzu

95 %

Uplatnění poznatků v praxi

95 %

Akci bych doporučil známým

Akce mě potěšila naprosto vším :) Především přístupem lektorky a velmi příjemnou atmosférou a také vyčerpávajícími tématy. Bylo to skvělé!

Andrea Ledererová, ModusLink Czech Republic s.r.o.

Akce opravdu odpovídala profesionální nabídce na internetu. Vynikající přístup lektorky a velmi příjemná atmosféra.

Markéta Tlapová

Moc mě školení bavilo. Všechny nové informace a poznatky mě moc potěšily.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Získaly jsme spoustu potřebných informací a praktických příkladů a to vše díky lidskému přístupu lektora.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Akce mě potěšila připraveností materiálů, samotnou organizací akce, příjemným prostředím, svým pozitivním a ochotným přístupem. Ochotné a velmi sympatické hostesky! :)

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Přátelská atmosféra, praktické příklady a možnost diskuze.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Kurz měl široký obsah a zvlášť oceňuji praktickou stránku věci.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Lektor

Rudolf Vyvadil

Rudolf Vyvadil

Odborník v oblasti vedení účetnictví a personalistky

V kurzu shrnujeme vše důležité: povinnosti, návaznosti a na co nezapomenout. Základní vědomosti o pravidlech personálních postupů a s tím související administrativě, včetně praktických příkladů, vám přinesou přehled a jistotu pro vaši práci v personalistice.

Od roku 1993 se jako osoba samostatně výdělečně činná věnuji ekonomice, a to v oblasti účetnictví, daní, personalistiky a mzdového účetnictví. Každá tato sféra má svá specifika, zajímavosti a účastníkům mých kurzů přináší velké množství  informací. Ale jen v personalistice a mzdovém účetnictví je vidět práce pro konkrétního člověka – zaměstnance. A je jedno, zda vedete agendu o dvě stě zaměstnancích, nebo o pěti.  Vždy tam bude někdo, kdo bude potřebovat vysvětlit vlastní práva nebo vypočítat mzdu. A proto jsem začal školit zaměstnance - abych jim jednoduchou formou na základě příkladů ukázal svět paragrafů pracovního práva a odhalil postupy výpočtů mezd. Teorie je důležitý prvek poznání, ale až ve spojení s praxí se vytváří reálný svět zaměstnance.

Lektor

Rudolf Vyvadil

Rudolf Vyvadil

Odborník v oblasti vedení účetnictví a personalistky

V kurzu shrnujeme vše důležité: povinnosti, návaznosti a na co nezapomenout. Základní vědomosti o pravidlech personálních postupů a s tím související administrativě, včetně praktických příkladů, vám přinesou přehled a jistotu pro vaši práci v personalistice.

Od roku 1993 se jako osoba samostatně výdělečně činná věnuji ekonomice, a to v oblasti účetnictví, daní, personalistiky a mzdového účetnictví. Každá tato sféra má svá specifika, zajímavosti a účastníkům mých kurzů přináší velké množství  informací. Ale jen v personalistice a mzdovém účetnictví je vidět práce pro konkrétního člověka – zaměstnance. A je jedno, zda vedete agendu o dvě stě zaměstnancích, nebo o pěti.  Vždy tam bude někdo, kdo bude potřebovat vysvětlit vlastní práva nebo vypočítat mzdu. A proto jsem začal školit zaměstnance - abych jim jednoduchou formou na základě příkladů ukázal svět paragrafů pracovního práva a odhalil postupy výpočtů mezd. Teorie je důležitý prvek poznání, ale až ve spojení s praxí se vytváří reálný svět zaměstnance.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
9. 3. 2020
Po
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/376 990 Kč8 458 Kč s DPH
26. 5. 2020
Út
09:00 - 16:30 hod.Ostrava 6 990 Kč8 458 Kč s DPH

9. 3. 2020

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

6 990 Kč
8 458 Kč s DPH

26. 5. 2020

09:00 - 16:30 hod.

Ostrava,

6 990 Kč
8 458 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Zajímáte se o HR?

Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Zanechte nám svůj e-mail a už vám nic neunikne. Ochrana osobních údajů.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

18 úspěšných let
na trhu

Personální agenda
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
6990

Získejte detailní přehled o vedení personálních spisů a dokumentů

Personální agenda zahrnuje množství významných dokumentů od pracovních smluv přes údaje o zaměstnancích až po dokumenty určené pro orgány státní správy. V rámci vedení personální agendy potřebujete znát související legislativu a z ní vyplývající povinnosti. Získejte ucelený přehled o vedení personálních spisů, přijďte diskutovat o nejčastějších problémech, ať už jde o ochranu osobních údajů, zaměstnávání cizinců, či další témata z oblasti každodenní praxe HR oddělení.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru