Top vision

czen

Obsahová strategie pro firmy

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Obsahová strategie pro firmy

Komunikujte se zákazníky i zaměstnanci s jasným plánem a cílem.

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.
Pro všechnyNovinka

Pokaždé je to stejné – sedíte před klávesnici a přemýšlíte, co a jak napsat. Přitom byste mohli tvořits jasným plánem a představou na několik dalších měsíců dopředu. A navíc tak, abyste se postupně přibližovali svému komunikačnímu cíli – informovat, edukovat, změnit názor publika, prodat své výrobky a služby nebo prostě šířit slávu svého osobního nebo firemního brandu. Ukážu vám, jak na to. Od nejzákladnějšího publikačního plánu až po integrovanou obsahovou strategii.

Program

Content marketing, obsahová strategie 

  • Co je důležité v jednotlivých fázích obsahové strategie?
  • Jaké kanály do strategie zahrnout.
  • Jaký obsah se hodí pro jednotlivé kanály.
  • Jaký obsah se hodí pro různé oblasti podnikání.
  • Jakou obsahovou strategii zvolily známé světové a české brandy?
  • Jak připravit publikační plán a rozdělit úkoly v týmu.
  • Jak připravit použitelný styleguide.

Kanály

  • Jak vytvořit a zachovávat tonalitu značky na všech kanálech.
  • Jak připravit publikační plán a rozdělit úkoly v týmu.
  • Netradiční kanály: Jak začít spolupracovat s blogery a youtubery.
  • Tipy z praxe: Co se Aničce osvědčilo a co ne? Jakou obsahovou strategii zvolily známé světové a české brandy?

 

Co mi kurz přinese?

  • naučíte se o obsahu přemýšlet v souvislostech a delším časovém plánu
  • zjistíte, jaké všechny komunikační kanály a formáty můžete využít
  • posvítíte si blíže na svou cílovou skupinu a jak s ní co nejlépe komunikovat
  • naučíte se plánovat a vyhodnocovat své obsahové aktivity, abyste mohli kontinuálně svou obsahovou strategii vylepšovat
  • prezenční kurz s workshopem přípravy publikačního plánu a obsahové strategie
  • inspirace od menších i větších firem a příkladů z lektorčiny praxe
  • 14 dní navazujících e-mailových konzultací v ceně kurzu

Komu je kurz určený?

  • marketingovým manažerům, kteří řeší nastavení content marketingu
  • tvůrcům obsahu, kteří chtějí pracovat strategicky
  • HR týmům, kde řeší, jak co nejlépe nalákat nové zaměstnance obsahem, nebo jak zaujmout stávající zaměstnance interní komunikací

Termíny konání

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

22 úspěšných let
na trhu

Obsahová strategie pro firmy
0

Pokaždé je to stejné – sedíte před klávesnici a přemýšlíte, co a jak napsat. Přitom byste mohli tvořits jasným plánem a představou na několik dalších měsíců dopředu. A navíc tak, abyste se postupně přibližovali svému komunikačnímu cíli – informovat, edukovat, změnit názor publika, prodat své výrobky a služby nebo prostě šířit slávu svého osobního nebo firemního brandu. Ukážu vám, jak na to. Od nejzákladnějšího publikačního plánu až po integrovanou obsahovou strategii.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Top Vision s.r.o.
nahoru