Top vision

czen

Mediální trénink pro manažery

5 990 Kč7 248 Kč s DPH

Marie Petrovová

Mediální trénink pro manažery
Marie Petrovová, Lektorka v oblasti komunikace, prezentování, moderování

Když k vám přijde novinář

8. 7. 2020Praha 1
Pro všechnyNovinka
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Osobní značka je pro vás důležitá, ale představa televizního rozhovoru nebo tiskové konference vás děsí?
Připravíme vás na ně. Mluvit s médii není snadné. Je potřeba umět předat klíčové sdělení rychle, jasně a výstižně. Smyslem mediálního tréninku je připravit vás na osobní setkání s novináři, abyste dokázali reprezentovat firmu i sebe v audiovizuálních médiích nebo na tiskové konferenci. 

Program

09:00-16:30
1. Příprava obsahu tiskové konference a rozhovoru pro média
  • Pravidla pro přípravu různých formátů komunikace s médii
  • Tisková konference: struktura vystoupení 
  • Oficiální a neoficiální, živé a editované rozhovory
2. Příprava na otázky jako samostatná disciplína
  • Definování otázek
  • Pravidlo dvanáctiletého dítěte
  • Příprava odpovědí 
3. Práce s jazykem, jak na srozumitelná a poutavá sdělení
  • Co je soundbite a jak se tvoří
  • Srozumitelný a zároveň bohatý jazyk
  • Jazyk jako indikátor kvality myšlení a přípravy
4. Základy krizové komunikace
  • Kdy je to skutečně krize
  • Příprava krizového komunikačního plánu
  • Role manažera v krizové komunikaci
5. Natáčení rozhovoru a zpětná vazba
  • Sledování kvality jazyka
  • Řeč těla a gestikulace 
  • Jak umím odpovídat na otázky

Co mi kurz přinese?

  • pochopíte, jak média fungují a co vám kolegové z public relations mohou a nemohou zajistit 
  • uvědomíte si, jak pracovat s různými médii a různými cílovými skupinami
  • naučíte se lépe formulovat svoje myšlenky
  • získáte tipy a náměty, jak zvládnout rozhovor v rádiu, v televizi nebo po telefonu 
  • zlepšíte svou práci s hlasem, mimiku, gestikulaci, řeč těla
  • budete připraveni zvládnout rizika, která na vás při komunikaci s novináři číhají 

Komu je kurz určený?

  • manažerům, kteří musejí a chtějí zastupovat svou organizaci v médiích, ale obávají se neočekávaných situací
  • začínajícím zaměstnancům externí komunikace
  • dalším zájemcům, kteří chtějí proniknout do tajů médií a mediální komunikace

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,30 Celkový dojem z kurzu

87 %

Uplatnění poznatků v praxi

92 %

Akci bych doporučil známým

Lektor

Marie Petrovová

Marie Petrovová

Lektorka v oblasti komunikace, prezentování, moderování

Mým životním posláním je komunikace.  Je to více než 35 let, co mi někdo poprvé zaplatil za to, že jsem mluvila na veřejnosti. Začínala jsem v 15 letech jako průvodkyně na zámku. Naučila jsem se rychle zaujmout různé druhy publika. 10 let jsem pracovala jako redaktorka na Radiožurnálu. Naučila jsem se klást otázky. 13 let jsem byla šéfkou komunikace velkých bank a také tiskovou mluvčí. Naučila jsem se na otázky odpovídat.  Podporovala jsem v komunikaci top manažery. 15 let jsem strávila na vysokých manažerských pozicích a naučila jsem se prezentovat, manévrovat a vyjednávat. Protože vnímám komunikaci jako svou životní vášeň, chci se o své zkušenosti podělit.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
8. 7. 2020
St
9:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/375 990 Kč7 248 Kč s DPH

8. 7. 2020

9:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

5 990 Kč
7 248 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Rozvíjejte se ve svém oboru.

Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Zanechte nám svůj e-mail a už vám nic neunikne. Ochrana osobních údajů.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

18 úspěšných let
na trhu

Mediální trénink pro manažery
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
5990
Osobní značka je pro vás důležitá, ale představa televizního rozhovoru nebo tiskové konference vás děsí?
Připravíme vás na ně. Mluvit s médii není snadné. Je potřeba umět předat klíčové sdělení rychle, jasně a výstižně. Smyslem mediálního tréninku je připravit vás na osobní setkání s novináři, abyste dokázali reprezentovat firmu i sebe v audiovizuálních médiích nebo na tiskové konferenci. 
https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru