Top vision

czen

Marketingová komunikace napříč kanály

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Marketingová komunikace napříč kanály

Omnichannel Marketing

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.
Pro všechny

Vytěžte ze své propagace maximum správným propojením komunikačních kanálů

Prakticky každá firma se dnes musí zabývat svou propagací. Nicméně rozdíly v tom, co jednotlivé firmy dokáží ze své marketingové komunikace vytěžit, jsou obrovské. Jen málokterá firma své kampaně plánuje integrovaně a dokáže jednotlivé komunikační kanály provázat tak, aby byl efekt z komunikace maximální. Na tomto kurzu si ukážeme postupy a nástroje, které vám pomohou vaše komunikační kanály lépe provázat a maximalizovat efekt, který vaše propagace má na potenciální i současné zákazníky.

Program

9:00 - 16:30

Nástroj mediaplán a plánování multichannel kampaní

  • představíme si užitečný nástroj pro plánování a řízení složitých kampaní, nákup médií a všechnu související agendu

Měření a vyhodnocování provázaných komunikačních kampaní

  • jakým způsobem správně měřit a vyhodnocovat komplexnější komunikační kampaně, jaká jsou správná KPI a nástroje pro vyhodnocování

Řízení omnichannel kampaní při spolupráci s externími dodavateli (freelancery, agenturami)

  • jak postupovat a na co si dát pozor, když část (nebo všechny) jednotlivé kampaně v rámci multichannel komunikace dodává více různých subjektů

Praktická část – životní cyklus zákazníka a sestavení frameworku See-Think-Do-Care a mediaplánu na konkrétním praktickém příkladu

  • Aby kurz nebyl (byť o ryze praktické) teorii, na konkrétním reálném příkladu si vyzkoušíme práci se všemi nástroji a znalostmi, které v předchozích částech probereme

Co mi kurz přinese?

  • naučíte se plánovat svou propagaci tak, abyste vždy zasáhli potenciální zákazníky s maximální účinností
  • naučíte se provázat jednotlivé komunikační kanály tak, abyste každé komunikační téma vytěžili na maximum a maximálně zefektivnili svou propagaci
  • odnesete si řadu nástrojů, které můžete hned další den použít ve své praxi a výrazně tak zlepšit své výsledky a zvýšit přínos pro vaši firmu
  • na praktických ukázkách si jednotlivé nástroje vyzkoušíte a naučíte se s nimi pracovat

Komu je kurz určený?

  • marketérům s juniorními až středními zkušenostmi v marketingu
  • majitelům a ředitelům firem, kteří mají na starost i marketing nebo chtějí lépe porozumět svému marketingovému týmu
  • komukoli, jehož práce se jakkoli dotýká marketingu a propagace

Termíny konání

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

22 úspěšných let
na trhu

Marketingová komunikace napříč kanály
0

Vytěžte ze své propagace maximum správným propojením komunikačních kanálů

Prakticky každá firma se dnes musí zabývat svou propagací. Nicméně rozdíly v tom, co jednotlivé firmy dokáží ze své marketingové komunikace vytěžit, jsou obrovské. Jen málokterá firma své kampaně plánuje integrovaně a dokáže jednotlivé komunikační kanály provázat tak, aby byl efekt z komunikace maximální. Na tomto kurzu si ukážeme postupy a nástroje, které vám pomohou vaše komunikační kanály lépe provázat a maximalizovat efekt, který vaše propagace má na potenciální i současné zákazníky.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Top Vision s.r.o.
nahoru