Top vision

czen

Marketingová komunikace napříč kanály

3 990 Kč4 828 Kč s DPH3 990 Kč4 828 Kč s DPH

Michal Kubín

Marketingová komunikace napříč kanály

Multichannel Marketing

30. 9. 2020garantovaný termínPraha 1
Pro všechnyNovinka
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Vytěžte ze své propagace maximum správným propojením komunikačních kanálů

Prakticky každá firma se dnes musí zabývat svou propagací. Nicméně rozdíly v tom, co jednotlivé firmy dokáží ze své marketingové komunikace vytěžit, jsou obrovské. Jen málokterá firma své kampaně plánuje integrovaně a dokáže jednotlivé komunikační kanály provázat tak, aby byl efekt z komunikace maximální. Na tomto kurzu si ukážeme postupy a nástroje, které vám pomohou vaše komunikační kanály lépe provázat a maximalizovat efekt, který vaše propagace má na potenciální i současné zákazníky.

Program

9:00 - 16:30

Nástroj mediaplán a plánování multichannel kampaní

  • představíme si užitečný nástroj pro plánování a řízení složitých kampaní, nákup médií a všechnu související agendu

Měření a vyhodnocování provázaných komunikačních kampaní

  • jakým způsobem správně měřit a vyhodnocovat komplexnější komunikační kampaně, jaká jsou správná KPI a nástroje pro vyhodnocování

Řízení multichannel kampaní při spolupráci s externími dodavateli (freelancery, agenturami)

  • jak postupovat a na co si dát pozor, když část (nebo všechny) jednotlivé kampaně v rámci multichannel komunikace dodává více různých subjektů

Praktická část – životní cyklus zákazníka a sestavení frameworku See-Think-Do-Care a mediaplánu na konkrétním praktickém příkladu

  • Aby kurz nebyl (byť o ryze praktické) teorii, na konkrétním reálném příkladu si vyzkoušíme práci se všemi nástroji a znalostmi, které v předchozích částech probereme

Co mi kurz přinese?

  • naučíte se plánovat svou propagaci tak, abyste vždy zasáhli potenciální zákazníky s maximální účinností
  • naučíte se provázat jednotlivé komunikační kanály tak, abyste každé komunikační téma vytěžili na maximum a maximálně zefektivnili svou propagaci
  • odnesete si řadu nástrojů, které můžete hned další den použít ve své praxi a výrazně tak zlepšit své výsledky a zvýšit přínos pro vaši firmu
  • na praktických ukázkách si jednotlivé nástroje vyzkoušíte a naučíte se s nimi pracovat

Komu je kurz určený?

  • marketérům s juniorními až středními zkušenostmi v marketingu
  • majitelům a ředitelům firem, kteří mají na starost i marketing nebo chtějí lépe porozumět svému marketingovému týmu
  • komukoli, jehož práce se jakkoli dotýká marketingu a propagace

Lektor

Michal Kubín

Michal Kubín

Marketingový poradce

Před zhruba dvanácti lety jsem se doslova zamiloval do marketingu a všeho, co s ním souvisí. Od té doby jsem coby konzultant na volné noze prošel jeho nejrůznějšími oblastmi – od online marketéra (SEO/SEM) přes všestranného marketingového specialistu až po marketingového manažera projektů pro klientské společnosti z nejrůznějších oborů v rámci B2C i B2B. Aktuálně působím jako Marketing Director v jedné z nejvýznamnějších PR a marketingových agentur v České republice - LESENSKY.CZ s.r.o.   Miluji grafický design, logo design, práci s návrhy byznys modelů a zákaznických prožitků. Naše agentura je dnes zaměřena zejména na strategický marketing a komunikaci (koncept PR 360) a služby public relations. Pomáháme malým a středním firmám v České republice, které chtějí svým trhům přinést něco nového, získat netradiční konkurenční výhody a nebojovat pouze cenou.

Lektor

Michal Kubín

Michal Kubín

Marketingový poradce

Před zhruba dvanácti lety jsem se doslova zamiloval do marketingu a všeho, co s ním souvisí. Od té doby jsem coby konzultant na volné noze prošel jeho nejrůznějšími oblastmi – od online marketéra (SEO/SEM) přes všestranného marketingového specialistu až po marketingového manažera projektů pro klientské společnosti z nejrůznějších oborů v rámci B2C i B2B. Aktuálně působím jako Marketing Director v jedné z nejvýznamnějších PR a marketingových agentur v České republice - LESENSKY.CZ s.r.o.   Miluji grafický design, logo design, práci s návrhy byznys modelů a zákaznických prožitků. Naše agentura je dnes zaměřena zejména na strategický marketing a komunikaci (koncept PR 360) a služby public relations. Pomáháme malým a středním firmám v České republice, které chtějí svým trhům přinést něco nového, získat netradiční konkurenční výhody a nebojovat pouze cenou.

Termíny konání

 TermínČasMístoZáruka konáníCena
30. 9. 2020
St
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/37 3 990 Kč4 828 Kč s DPH
23. 11. 2020
Po
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/37 3 990 Kč4 828 Kč s DPH

30. 9. 2020

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

garantovaný termín

3 990 Kč
4 828 Kč s DPH

23. 11. 2020

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

3 990 Kč
4 828 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Rozvíjejte se ve svém oboru.

Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Zanechte nám svůj e-mail a už vám nic neunikne. Ochrana osobních údajů.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

19 úspěšných let
na trhu

Marketingová komunikace napříč kanály
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
3990

Vytěžte ze své propagace maximum správným propojením komunikačních kanálů

Prakticky každá firma se dnes musí zabývat svou propagací. Nicméně rozdíly v tom, co jednotlivé firmy dokáží ze své marketingové komunikace vytěžit, jsou obrovské. Jen málokterá firma své kampaně plánuje integrovaně a dokáže jednotlivé komunikační kanály provázat tak, aby byl efekt z komunikace maximální. Na tomto kurzu si ukážeme postupy a nástroje, které vám pomohou vaše komunikační kanály lépe provázat a maximalizovat efekt, který vaše propagace má na potenciální i současné zákazníky.

https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru