Top vision

czen

Marketing pro 21. století

4 990 Kč6 038 Kč s DPH

Pavel Cahlík

Marketing pro 21. století
Pavel Cahlík, brand manager

Jak s moderním know-how dosáhnout vysokých cílů

3. 12. 2018Praha

Inbound marketing vyžaduje chytré nápady, nikoliv královský rozpočet

Svět se rychle mění a marketing nesmí zůstat pozadu. Jste v obraze? Reklamy, inzeráty, billboardy a bannery: jsou zkrátka všude a publikum je už mnohdy ani nevnímá. Marketing se musí vydat jinudy – a dokonce to ani nemusí být drahé. O síle značky dnes totiž rozhodují dobré nápady. Naučte se nové metody a postupy, jež obohatí váš marketingový arzenál. Inbound marketing nebo CRM je chytrou odpovědí na klasické reklamní kampaně, které nefungují tak jako dříve.

Co mi kurz přinese?

  • objevíte nové marketingové trendy pro zviditelnění své značky či produktu
  • pochopíte, co je inbound a outbound marketing a jak je správně zkombinovat
  • na příkladech z praxe poznáte, jaké metody fungují, a získáte užitečná doporučení pro svou firemní praxi

Komu je kurz určený?

  • marketingovým pracovníkům
  • majitelům malých firem
  • živnostníkům
  • všem, kteří se dosud domnívali, že o síle značky rozhodují jen investice do reklamy
  • všem, kteří mají dobré nápady a chtějí je uplatnit v praxi

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,35 Celkový dojem z kurzu

82 %

Uplatnění poznatků v praxi

93 %

Akci bych doporučil známým

Zajímavé téma, potěšily mě poznatky v praxi.

Miroslav Mařík, HELUZ cihlářský průmysl v.o.s.

Po dlouhé době výborné a praktické školení, kdy se lektor nepřišel předvést, ale podělit se o své zkušenosti a znalosti. Velice oceňuji možnost konzultace a společné hledání marketingových řešení pro konkrétní případy z praxe.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Tento kurz se mi líbil svým rozsahem, neodbíháním od tématu, aktivním zapojením účastníků a jejich vlastními případy aplikovanými na přednesenou teorii. Dále diskuze s ostatními účastníky.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Potěšilo mě získání přehledu trendů v marketingu, uvědomění si rolí a pozic ve firmě. Tento kurz mě přivedl k zamyšlení se nad různými způsoby marketingu, které lze využít pro firmu. Zajímavé bylo sdílení zkušeností s ostatními účastníky kurzu.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Potěšilo mě, že jsem se seznámil s novými termíny a trendy. Paní lektorka používala velké množství příkladů z praxe, měli jsme dostatek prostoru k aplikaci poznatků do naší praxe v rámci našeho zaměstnání. Společně jsme pracovali ve workshopech. Celkově jsem velmi spokojený!

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Líbily se mi konkrétní příklady s ukázkami a reálné příběhy ostatních účastníků.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Potěšilo mě přesné vysvětlení pojmů, propojení s praktickými ukázkami (videa, foto). Příjemné a užitečné pro mě bylo, že jsme se k pojmům několikrát vraceli a sledovali je z jiných úhlů a v jiných souvislostech.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Dobrá skupina - hodně se mluvilo. Přínos pro všechny.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Akce mě potěšila orientací v problematice, zejména internetu, získala jsem nadhled.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Program

09:00 - 17:00

Nastavení scény

  • nové trendy v marketingu a byznysu
  • nové definice marketingu a značky
  • koncepce – mýty a pravdy

 

A teď ta praxe

  • kde najít konkurenční výhodu
  • marketing s posláním – budování značky a dobrého jména
  • inbound vs. outbound marketing, proč je důležitý obsah – obsahový marketing
  • buzzmarketing, word of mouth a guerilla marketing
  • networking, event marketing – pořádání akcí
  • sociální média – nezbytnost, nebo ztráta času?
  • webináře, diskuse, videomarketing a virální marketing
  • CRM (customer relationship marketing) a věrnostní programy
  • jak vylepšovat zákaznickou zkušenost a jak ji měřit

Lektor

Pavel Cahlík

Pavel Cahlík

brand manager

Marketing je o spojení mnoha faktorů a vlivů. Ale v konečném důsledku to není nic jiného než ustavičná a tvrdá práce, která musí nést výsledky. Marketing se musí dělat s vizí a důležité je neplést si rutinu s kreativou. Pracoval jsem v agenturách, u klientů i na volné noze. Jsem odkojen onlinem, ale vím, jak důležitý je i offline svět. Pomáhám značkám najít jejich podstatu a vylepšit tak jejich výkonnost.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
3. 12. 2018
Po
9 - 17 hod.Praha Křižíkova 237/36a4 990 Kč6 038 Kč s DPH

3. 12. 2018

9 - 17 hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Baví vás marketing?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

5% sleva3-4 účastníci

10% sleva5 a více účastníků

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájemsestavit vlastní poptávku
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Kristýna Henkeová
Účast doporučuji všem, kteří chtějí objevit nové, účinné a ekonomické marketingové postupy.

Kristýna Henkeová

Head of Training

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

17 úspěšných let
na trhu

Marketing pro 21. století
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
4990

Inbound marketing vyžaduje chytré nápady, nikoliv královský rozpočet

Svět se rychle mění a marketing nesmí zůstat pozadu. Jste v obraze? Reklamy, inzeráty, billboardy a bannery: jsou zkrátka všude a publikum je už mnohdy ani nevnímá. Marketing se musí vydat jinudy – a dokonce to ani nemusí být drahé. O síle značky dnes totiž rozhodují dobré nápady. Naučte se nové metody a postupy, jež obohatí váš marketingový arzenál. Inbound marketing nebo CRM je chytrou odpovědí na klasické reklamní kampaně, které nefungují tak jako dříve.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru