Připravujete v práci různé materiály pro zákazníky i vlastní tým? Vydáváte firemní časopis nebo spravujete firemní web?
Nenuďte zákazníky a kolegy stále stejnými klišé a vtáhněte je do svých textů pomocí osvědčených tipů a triků zkušené copywriterky. Jen tak si z vašich textů odnesou přesně to, co jim chcete předat, a dovedete je nenásilně k požadavané akci. Inspirujte se názornými ukázkami a vyzkoušejte si psaní titulků i krátkého copy. Po školení navíc můžete s lektorkou konzultovat své vlastní texty e-mailem po dobu 14 dní.
Program
09:00-16:30
Pro koho píšeme?
Kdo jsme my a jaký je náš komunikační styl?
Offline vs. online texty
Jak psát nadpisy, které lákají ke kliknutí?
Jak na perex, který navnadí na zbytek textu?
Jak pojmou článek, newsletter nebo prezentaci?
Jak pojmout různé stránky firemního webu?
Jak najít správné call-to-action?
Rady ke konkrétním úkolům, které v práci řešíte
Jak se nenachytat na pravopisný špek?
Co mi kurz přinese?
Získáte jednoduché tipy, které vaše psaní ihned posunou o úroveň výš
Naučíte se, jak vystavět text, aby ho čtenář s chutí dočetl do konce
Zjistíte, jak formátovat a upravit text, aby lákal ke čtení
Tipy ihned aplikujete v praktických úkolech se zpětnou vazbou od lektorky
Inspirujete se, jak firemní obsah dále rozvíjet
Komu je kurz určený?
Všem pracovníkům, kteří mají na starosti přípravu textů pro veřejnost nebo interní komunikaci
Manažerům, kteří kontrolují práci firemních “psavců”
Jak hodnotí kurz účastníci?
1,09 Celkový dojem z kurzu
94%
Uplatnění poznatků v praxi
96%
Akci bych doporučil známým
Každý kurz u vás je perfektní - skvělí rektoři, kteří umí vysvětlit dané téma, moc pěkné prostory, milý personál a vše perfektně zařízené.
Lucie Tomanová, SAINT-GOBAIN ADFORS CZ s.r.o.
Jsem spokojená, školení bylo zajímavé, líbily se mi praktické příklady a cvičení. Kurz byl dobře zorganizován, hezké prostory, malá skupinka účastníků.
Zuzana Jenčíková, Sony DADC Czech Republic, s.r.o.
Obsah kurzu byl relevantní pro všechny účastníky. Lektorka se snažila veškerou probranou teorii vztahovat na naše konkrétní situace. Líbí se mi i doporučená literatura ke copywritingu, kterou si určitě pořídím.
Michaela Brožová, James Cook Languages s.r.o.
Líbilo se mi, že během poměrně krátké doby jsem získala velké množství informací, které mě zajímaly od začátku do konce. Skvěle sestavený obsah, zároveň také interaktivní prvky pro zapojení všech přítomných, to je vždycky plus. Učebna byla tak akorát velká, uspořádání vhodné, všichni na sebe viděli, bylo to uvolněné, žádná křeč. Líbil se mi přístup lektorky, který byl energický, lidský, člověk se nezdráhal sděloval vlastní názory či zkušenosti. Po celou dobu vládla příjemná atmosféra. Paní lektorka pracovala s příklady z naší vlastní praxe, což opravdu oceňuji. Bylo možné se na cokoliv zeptat, otevřít diskuzi. Také bych ráda pochválila, že si paní lektorka povšimla naší únavy a přizpůsobila tomu další chod kurzu.
Markéta Havelková, Masarykova univerzita
Velmi se mi líbila interakce v hodinách a procvičování praktických příkladů. Kurz byl zaměřen na jedno širší téma, ale podle mého názoru si každá účastnice mohla skvěle najít oblast, které se věnuje ve svém pracovním životě a odnést si cenné poznatky i inspiraci.
Na konci kurzu už se mi nedařilo držet pozornost, a proto jsem ráda, že máme prezentaci i vytištěnou. Paní lektorka byla skvělá a měla velmi lidský přístup. Ocenila jsem navození atmosféry, kdy jsme se nemuseli bát mluvit a sdílet své zkušenosti.
Adéla Pazderová, Masarykova univerzita
Výborný obsah, příklady přímo z praxe a nadšení lektorky. Skvělá energie, autenticita a odbornost. Jsem velmi nadšená.
Vlasta Sloupová, GE Aviation Czech s.r.o.
Super obsah kurzu, příklady přímo z našich firem. Nadšení lektorky, skvělá energie, autentické, odbornost bez machrování - absolutní TOP. Díky moc!
Specializuje se na kreativní obsahové strategie a anglický copywriting a lokalizaci. Přitom také školí veřejnost a firmy, aby docenily nenahraditelnou roli obsahu při vyprávění příběhu své značky a naučily se o něm přemýšlet.
Připravujete v práci různé materiály pro zákazníky i vlastní tým? Vydáváte firemní časopis nebo spravujete firemní web?
Nenuďte zákazníky a kolegy stále stejnými klišé a vtáhněte je do svých textů pomocí osvědčených tipů a triků zkušené copywriterky. Jen tak si z vašich textů odnesou přesně to, co jim chcete předat, a dovedete je nenásilně k požadavané akci. Inspirujte se názornými ukázkami a vyzkoušejte si psaní titulků i krátkého copy. Po školení navíc můžete s lektorkou konzultovat své vlastní texty e-mailem po dobu 14 dní.