Top vision

czen

Employer branding a HR marketing podle Jiřího Landy z BrandBakers

9 990 Kč12 088 Kč s DPH9 990 Kč12 088 Kč s DPH9 990 Kč12 088 Kč s DPH9 990 Kč12 088 Kč s DPH

Jiří Landa

Employer branding a HR marketing podle Jiřího Landy z BrandBakers
Jiří Landa, BrandBakers s.r.o.

Employer branding a HR marketing

19. 12. 2018Praha
Pro začátečníkyInformace o kurzu v PDF
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Objevte způsoby, jak přilákat talentované a angažované zaměstnance

Kvalitní uchazeči o práci požadují více než jen nabídku volné pozice. Zajímá vás, jak získat talentované kandidáty, kteří pro vás budou chtít pracovat? Objevte cestu budování značky atraktivního zaměstnavatele. Poznejte, na čem uchazečům záleží, jak s nimi komunikovat a co jim nabídnout. Naučte se definovat své poslání a představit firemní kulturu, vytvořte si ve své firmě strategii, která vám pomůže dělat efektivní a úspěšný HR marketing.

Program

09:00 - 17:00

Základní principy budování značky zaměstnavatele

  • východiska – proč budovat značku zaměstnavatele
  • pojmy Employer Branding a HR marketing
  • možné přínosy Employer Brandingu a HR marketingu pro firmu
  • co vše vytváří obraz značky zaměstnavatele a jaký je proces jejího budování

Praktická cvičení

  • formulace poslání společnosti
  • představení firemní kultury
  • vytvoření jedinečné nabídky zaměstnavatele

Budování značky v praxi

  • klíčová kontaktní místa – kde a jak firma může působit na kandidáty
  • obsah komunikace, který by neměl chybět
  • značkový zážitek aneb jak dosáhnout toho, aby vás uchazeči vnímali tak, jak si přejete
  • tvorba strategie pro komunikaci s kandidáty i zaměstnanci
  • příklady a případové studie úspěšně vedené HR marketingové komunikace
  • shrnutí a závěrečná diskuse

Co mi kurz přinese?

  • objevíte, jaké výhody má pro firmu atraktivní značka zaměstnavatele
  • osvojíte si základy Employer Brandingu a poznáte, jak nastavit úspěšnou HR marketingovou strategii
  • zjistíte, co proces budování atraktivního zaměstnavatele obnáší a jak s ním začít
  • při praktických cvičeních budete formulovat poslání vaší společnosti, charakteristiky její firemní kultury i jedinečnou nabídku zaměstnavatele
  • příklady z praxe zahraničních i českých společností vám přinesou inspiraci, jak s kandidáty i zaměstnanci komunikovat

Komu je kurz určený?

  • HR manažerům
  • specialistům zodpovědným za nábor zaměstnanců a HR marketingovou komunikaci
  • ředitelům a majitelům firem, pro které je přitahování talentovaných lidí jednou z priorit

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,59 Celkový dojem z kurzu

86 %

Uplatnění poznatků v praxi

91 %

Akci bych doporučil známým

Lektor

Jiří Landa

Jiří Landa

Partner & HR Marketing Baker at BrandBakers, BrandBakers s.r.o.

Můj workshop vám neposkytne zaručený návod, jak vybudovat značku zaměstnavatele, která přitáhne ty nejlepší lidi z daleka. Věřte, že takový návod nemám. Rád se s vámi však podělím o své několikaleté zkušenosti z práce pro řadu společností a ukážu vám, co se v praxi osvědčilo.

V životě jsem dělal ledacos. Studoval jsem v Austrálii a později na pražské VŠE, uklízel záchodky v největším kasinu na jižní polokouli, hledal štěstí jako tiskový produkční, copywriter či account manager, sedm let jsem vedl reklamní agenturu Men on the Moon. Dnes jsou mým denním chlebem Employer Branding a HR marketing. Společně se svými kolegy z BrandBakers pomáhám firmám pochopit sebe sama, poznat, jak je vnímají vlastní zaměstnanci, porozumět kandidátům a jejich kritériím výběru i objevit příležitosti, jak se odlišit od konkurence. Mám za sebou úspěšnou práci na značkových strategiích a kampaních firem z řady odvětví – konzultanti, automobilky, řetězce, pojišťovny, vysoké školy či advokátní kanceláře. Občas přednáším, vedu workshopy a pravidelně píšu články.

Vybíráme
z blogu
K náboru patří quick wins i dlouhodobá strategie
K náboru patří quick wins i dlouhodobá strategie

Firmám teče do bot a k HR marketingové komunikaci se uchylují coby ke spáse. Bude to však stačit i za pár let, až budou komunikovat všichni zaměstnavatelé? O tom vypráví Jiří Landa, partner ve společnosti BrandBakers.

Lektor

Jiří Landa

Jiří Landa

Partner & HR Marketing Baker at BrandBakers, BrandBakers s.r.o.

Můj workshop vám neposkytne zaručený návod, jak vybudovat značku zaměstnavatele, která přitáhne ty nejlepší lidi z daleka. Věřte, že takový návod nemám. Rád se s vámi však podělím o své několikaleté zkušenosti z práce pro řadu společností a ukážu vám, co se v praxi osvědčilo.

V životě jsem dělal ledacos. Studoval jsem v Austrálii a později na pražské VŠE, uklízel záchodky v největším kasinu na jižní polokouli, hledal štěstí jako tiskový produkční, copywriter či account manager, sedm let jsem vedl reklamní agenturu Men on the Moon. Dnes jsou mým denním chlebem Employer Branding a HR marketing. Společně se svými kolegy z BrandBakers pomáhám firmám pochopit sebe sama, poznat, jak je vnímají vlastní zaměstnanci, porozumět kandidátům a jejich kritériím výběru i objevit příležitosti, jak se odlišit od konkurence. Mám za sebou úspěšnou práci na značkových strategiích a kampaních firem z řady odvětví – konzultanti, automobilky, řetězce, pojišťovny, vysoké školy či advokátní kanceláře. Občas přednáším, vedu workshopy a pravidelně píšu články.

Vybíráme
z blogu
K náboru patří quick wins i dlouhodobá strategie
K náboru patří quick wins i dlouhodobá strategie

Firmám teče do bot a k HR marketingové komunikaci se uchylují coby ke spáse. Bude to však stačit i za pár let, až budou komunikovat všichni zaměstnavatelé? O tom vypráví Jiří Landa, partner ve společnosti BrandBakers.

Lektor

Jiří Landa

Jiří Landa

Partner & HR Marketing Baker at BrandBakers, BrandBakers s.r.o.

Můj workshop vám neposkytne zaručený návod, jak vybudovat značku zaměstnavatele, která přitáhne ty nejlepší lidi z daleka. Věřte, že takový návod nemám. Rád se s vámi však podělím o své několikaleté zkušenosti z práce pro řadu společností a ukážu vám, co se v praxi osvědčilo.

V životě jsem dělal ledacos. Studoval jsem v Austrálii a později na pražské VŠE, uklízel záchodky v největším kasinu na jižní polokouli, hledal štěstí jako tiskový produkční, copywriter či account manager, sedm let jsem vedl reklamní agenturu Men on the Moon. Dnes jsou mým denním chlebem Employer Branding a HR marketing. Společně se svými kolegy z BrandBakers pomáhám firmám pochopit sebe sama, poznat, jak je vnímají vlastní zaměstnanci, porozumět kandidátům a jejich kritériím výběru i objevit příležitosti, jak se odlišit od konkurence. Mám za sebou úspěšnou práci na značkových strategiích a kampaních firem z řady odvětví – konzultanti, automobilky, řetězce, pojišťovny, vysoké školy či advokátní kanceláře. Občas přednáším, vedu workshopy a pravidelně píšu články.

Vybíráme
z blogu
K náboru patří quick wins i dlouhodobá strategie
K náboru patří quick wins i dlouhodobá strategie

Firmám teče do bot a k HR marketingové komunikaci se uchylují coby ke spáse. Bude to však stačit i za pár let, až budou komunikovat všichni zaměstnavatelé? O tom vypráví Jiří Landa, partner ve společnosti BrandBakers.

Lektor

Jiří Landa

Jiří Landa

Partner & HR Marketing Baker at BrandBakers, BrandBakers s.r.o.

Můj workshop vám neposkytne zaručený návod, jak vybudovat značku zaměstnavatele, která přitáhne ty nejlepší lidi z daleka. Věřte, že takový návod nemám. Rád se s vámi však podělím o své několikaleté zkušenosti z práce pro řadu společností a ukážu vám, co se v praxi osvědčilo.

V životě jsem dělal ledacos. Studoval jsem v Austrálii a později na pražské VŠE, uklízel záchodky v největším kasinu na jižní polokouli, hledal štěstí jako tiskový produkční, copywriter či account manager, sedm let jsem vedl reklamní agenturu Men on the Moon. Dnes jsou mým denním chlebem Employer Branding a HR marketing. Společně se svými kolegy z BrandBakers pomáhám firmám pochopit sebe sama, poznat, jak je vnímají vlastní zaměstnanci, porozumět kandidátům a jejich kritériím výběru i objevit příležitosti, jak se odlišit od konkurence. Mám za sebou úspěšnou práci na značkových strategiích a kampaních firem z řady odvětví – konzultanti, automobilky, řetězce, pojišťovny, vysoké školy či advokátní kanceláře. Občas přednáším, vedu workshopy a pravidelně píšu články.

Vybíráme
z blogu
K náboru patří quick wins i dlouhodobá strategie
K náboru patří quick wins i dlouhodobá strategie

Firmám teče do bot a k HR marketingové komunikaci se uchylují coby ke spáse. Bude to však stačit i za pár let, až budou komunikovat všichni zaměstnavatelé? O tom vypráví Jiří Landa, partner ve společnosti BrandBakers.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
 19. 12. 2018
St
9 - 17 hod.Praha Křižíkova 237/36a9 990 Kč12 088 Kč s DPH
26. 3. 2019
Út
 Praha Křižíkova 237/36a9 990 Kč12 088 Kč s DPH
29. 5. 2019
St
 Praha Křižíkova 237/36a9 990 Kč12 088 Kč s DPH
29. 8. 2019
Čt
 Praha Křižíkova 237/36a9 990 Kč12 088 Kč s DPH

9 - 17 hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

26. 3. 2019

hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

29. 5. 2019

hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

29. 8. 2019

hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Cenově výhodný balíček
Absolvujte celý cenově zvýhodněný balíček
NázevTermín a místoCena
Behaviorální pohovor
Vyberte nejvhodnějšího kandidáta namísto nejlepšího
4 990 Kč
Detektor lži s Danielem Štroblem
Trénink odhalování pravdy a lži v komunikaci
14 990 Kč
Employer branding a HR marketing podle Jiřího Landy z BrandBakers
Employer branding a HR marketing
9 990 Kč
Jak hledat zaměstnance na sociálních sítích s Martinem Grauem
Hledání špičkových kandidátů v digitálním světě
6 990 Kč

Vyberte nejvhodnějšího kandidáta namísto nejlepšího

Cena: 4 990 Kč

Trénink odhalování pravdy a lži v komunikaci

Cena: 14 990 Kč

Employer branding a HR marketing

Cena: 9 990 Kč

Hledání špičkových kandidátů v digitálním světě

Cena: 6 990 Kč

Základní cena balíčku: 36 960 Kč

Zvýhodněná cena balíčku: 19 470 Kč23 559 Kč vč. DPH

Objednat jen tento kurz

Zajímáte se o HR?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

5% sleva3-4 účastníci

10% sleva5 a více účastníků

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájemsestavit vlastní poptávku
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Kristýna Henkeová
Talentovaní a schopní lidé si dnes svého zaměstnavatele vybírají. Firma, která je dokáže zaujmout, vytvořit si s nimi určité pouto a předložit jim atraktivní nabídku, má výrazně větší šanci na úspěch.

Kristýna Henkeová

Head of Training

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

17 úspěšných let
na trhu

Employer branding a HR marketing podle Jiřího Landy z BrandBakers
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
9990

Objevte způsoby, jak přilákat talentované a angažované zaměstnance

Kvalitní uchazeči o práci požadují více než jen nabídku volné pozice. Zajímá vás, jak získat talentované kandidáty, kteří pro vás budou chtít pracovat? Objevte cestu budování značky atraktivního zaměstnavatele. Poznejte, na čem uchazečům záleží, jak s nimi komunikovat a co jim nabídnout. Naučte se definovat své poslání a představit firemní kulturu, vytvořte si ve své firmě strategii, která vám pomůže dělat efektivní a úspěšný HR marketing.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru