Top vision

czen

Jak budovat značku zaměstnavatele

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Jak budovat značku zaměstnavatele

Employer Branding a HR marketing

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.
Pro všechny

Objevte způsoby, jak přilákat talentované a angažované zaměstnance

Kvalitní uchazeči o práci požadují více než jen nabídku volné pozice. Zajímá vás, jak získat talentované kandidáty, kteří pro vás budou chtít pracovat? Objevte cestu budování značky atraktivního zaměstnavatele. Poznejte, na čem uchazečům záleží, jak s nimi komunikovat a co jim nabídnout. Naučte se definovat své poslání a představit firemní kulturu, vytvořte si ve své firmě strategii, která vám pomůže dělat efektivní a úspěšný HR marketing.

Program

09:00-16:30

Základní principy budování značky zaměstnavatele

  • východiska – proč budovat značku zaměstnavatele
  • pojmy Employer Branding a HR marketing
  • možné přínosy Employer Brandingu a HR marketingu pro firmu
  • co vše vytváří obraz značky zaměstnavatele a jaký je proces jejího budování

Praktická cvičení

  • formulace poslání společnosti
  • představení firemní kultury
  • vytvoření jedinečné nabídky zaměstnavatele

Budování značky v praxi

  • klíčová kontaktní místa – kde a jak firma může působit na kandidáty
  • obsah komunikace, který by neměl chybět
  • značkový zážitek aneb jak dosáhnout toho, aby vás uchazeči vnímali tak, jak si přejete
  • tvorba strategie pro komunikaci s kandidáty i zaměstnanci
  • příklady a případové studie úspěšně vedené HR marketingové komunikace
  • shrnutí a závěrečná diskuse

Co mi kurz přinese?

  • objevíte, jaké výhody má pro firmu atraktivní značka zaměstnavatele
  • osvojíte si základy Employer Brandingu a poznáte, jak nastavit úspěšnou HR marketingovou strategii
  • zjistíte, co proces budování atraktivního zaměstnavatele obnáší a jak s ním začít
  • při praktických cvičeních budete formulovat poslání vaší společnosti, charakteristiky její firemní kultury i jedinečnou nabídku zaměstnavatele
  • příklady z praxe zahraničních i českých společností vám přinesou inspiraci, jak s kandidáty i zaměstnanci komunikovat

Komu je kurz určený?

  • HR manažerům
  • specialistům zodpovědným za nábor zaměstnanců a HR marketingovou komunikaci
  • ředitelům a majitelům firem, pro které je přitahování talentovaných lidí jednou z priorit

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,59 Celkový dojem z kurzu

86 %

Uplatnění poznatků v praxi

91 %

Akci bych doporučil známým

Termíny konání

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

22 úspěšných let
na trhu

Jak budovat značku zaměstnavatele
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36a18600
9990

Objevte způsoby, jak přilákat talentované a angažované zaměstnance

Kvalitní uchazeči o práci požadují více než jen nabídku volné pozice. Zajímá vás, jak získat talentované kandidáty, kteří pro vás budou chtít pracovat? Objevte cestu budování značky atraktivního zaměstnavatele. Poznejte, na čem uchazečům záleží, jak s nimi komunikovat a co jim nabídnout. Naučte se definovat své poslání a představit firemní kulturu, vytvořte si ve své firmě strategii, která vám pomůže dělat efektivní a úspěšný HR marketing.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Top Vision s.r.o.
nahoru