Schválení účasti na kurzu
Vaše firma možná není v průzkumech vysněných zaměstnavatelů hned vedle Googlu nebo SpaceX. Ale klidně se s vámi vsadíme, že část vašich kolegů má vaši firmu skutečně ráda. Jsou to srdcaři, pro které je vaše společnost víc než jen zdroj mzdy. A HR Branding je cesta, jak mít takových lidí víc. Značku zaměstnavatele vaše společnost už dávno má. Ať už o ni pečujete, nebo o tom teprve přemýšlíte. V kurzu poznáte, jak lze značku zaměstnavatele uchopit a koncepčně posunout dál. A hlavně přijdete na to, jak dát světu na vědomí, v čem spočívá unikátnost vaší firmy a proč stojí za to u vás pracovat.
Co mi kurz přinese?
-
zmapujete si svou současnou značku a vytyčíte si cíle pro její další rozvoj
-
poznáte koncepty, které vám umožní řídit další rozvoj značky, aby byla autentická, relevantní a atraktivní
-
zjistíte, jak zvýšit dosah vaší značky, jaké komunikační kanály zvolit a jak pracovat s tzv. touch pointy značky
-
poznáte, jak se HR Branding propisuje do rozmanitého portfolia komunikačních nástrojů a platforem
-
odnesete si svůj praktický plán pro další práci na značce zaměstnavatele a načerpáte inspiraci z případových studií
Komu je kurz určený?
-
HR manažerům/ředitelům
-
specialistům zodpovědným za nábor zaměstnanců a HR marketing
-
ředitelům a majitelům firem, pro které je nábor talentovaných lidí jednou z priorit