Top vision

czen

GDPR pro sales a marketing

3 490 Kč4 223 Kč s DPH

Michal Kubín

GDPR pro sales a marketing
Michal Kubín, marketingový poradce

Jak se nové normy EU na ochranu osobních údajů dotknou speciálně marketérů a obchodníků

16. 5. 2018Praha
Pro pokročiléNovinka

Pokud patříte mezi zástupce 90 % (běžných) firem, pak se vaše společnost potýká s propagací a oslovováním zákazníků. Tyto dva úkoly každé firmy nově velmi podstatně ovlivní novinky přicházející z Evropské Unie, a to General Data Protection Regulation (GDPR) a ePrivacy. Poznáte všechny aspekty GDPR z pohledu marketingu, zejména pak, jak GDPR ovlivní práci marketingu a obchodu. Zjistíte, jaké normy platily doposud (z pohledu oslovování zákazníků) a jak minimalizovat dopady nových norem na fungování firmy a vaší práce.

Co mi kurz přinese?

  • Zjistíte aktuálně platná specifika GDPR, ale také související normy ePrivacy a jejich vliv na marketing a obchod.
  • Zjistíte, jak GDPR a ePrivacy ovlivní webovou analytiku a analýzu publik na internetu.
  • Zjistíte, které marketingové strategie přestanou s GDPR dávat smysl a čím je nahradit.
  • Odnesete si řadu tipů, jaké změny v marketingu učinit, abyste udrželi jeho výkonnost a jaké preventivní kroky učinit k minimalizaci rizika porušení GDPR.
  • Zjistíte, jak GDPR ovlivní práci vašich obchodníků a jak jeho dopady minimalizovat.
  • Zjistíte, co chtít po externích agenturách, které vám spravují marketing či jeho část.

Komu je kurz určený?

  • obchodníci a marketéři odpovědní za oslovování zákazníků a komunikaci s nimi
  • CEO malých firem, kteří si marketing řeší sami nebo ve spolupráci s externími agenturami

Program

9:00 - 13:00
  • které oblasti propagace GDPR ovlivňuje
  • kdo je kdo z pohledu GDPR v marketingu
  • co je ePrivacy a jaký rozdíl přináší oproti GDPR
  • jak to bylo se zákonnou úpravou marketingu v ČR doposud
  • co bude nového od května 2018
  • jaké budou důsledky GDPR a ePrivacy pro marketéry
  • jak minimalizovat dopad nových norem na váš marketing
  • jak minimalizovat riziko porušení nových norem ze strany vašeho marketingu
  • jak se GDPR a ePrivacy dotkne obchodu a obchodníků

Lektor

Michal Kubín

Michal Kubín

marketingový poradce

Z kažédho workshopu je znát, jak moc toto téma podnikatele i marketéry trápí. Díky bohatým zkušenostem z praxe jsem připraven zodpovědět všechny vaše dotazy a zbavit vás v oblasti GDPR pro marketéry a obchod všech pochybností.

Před zhruba deseti lety jsem se doslova zamiloval do marketingu a všeho, co s ním souvisí. Od té doby jsem coby konzultant na volné noze prošel jeho nejrůznějšími oblastmi – od online marketéra (SEO/SEM) přes všestranného marketingového specialistu až po marketingového manažera několika projektů či v rámci klientských společností nejrůznějších oborů jak v B2C, tak v B2B. Po několika letech činnosti jsem založil vlastní značku – společnost Brand Hub s.r.o., pod jejíž hlavičkou dnes působím a která je zároveň mou laboratoří pro testování nových nápadů. Miluji grafický design, logo design, práci s návrhy byznys modelů a zákaznických prožitků. Má společnost je dnes zaměřena zejména na strategický marketing a poradenství v oblasti budování značek, byznys modelů a zvyšování konkurenceschopnosti. Pomáháme malým a středním firmám v České republice, které chtějí svým trhům přinést něco nového, získat netradiční konkurenční výhody a nebojovat pouze cenou.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
16. 5. 2018
St
9 - 13 hod.Praha Křižíkova 237/36a3 490 Kč4 223 Kč s DPH

16. 5. 2018

9 - 13 hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

3 490 Kč
4 223 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Zajímáte se o legislativu?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájemsestavit vlastní poptávku
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Markéta Šůstková
Vyvarujte se zbytečných chyb. GDPR je novinka, která vám může pěkně zavařit. Na praktickém workshopu s Michalem Kubínem dostanete srozumitelné návody, jak se s touto problematikou úspěšně popasovat.

Markéta Šůstková

Training & Development Junior Manager

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

16 úspěšných let
na trhu

GDPR pro sales a marketing
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
3490

Pokud patříte mezi zástupce 90 % (běžných) firem, pak se vaše společnost potýká s propagací a oslovováním zákazníků. Tyto dva úkoly každé firmy nově velmi podstatně ovlivní novinky přicházející z Evropské Unie, a to General Data Protection Regulation (GDPR) a ePrivacy. Poznáte všechny aspekty GDPR z pohledu marketingu, zejména pak, jak GDPR ovlivní práci marketingu a obchodu. Zjistíte, jaké normy platily doposud (z pohledu oslovování zákazníků) a jak minimalizovat dopady nových norem na fungování firmy a vaší práce.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru