Top vision

czen

Event Management od A do Z

Termín a místo konání bude upřesněno.

Event Management od A do Z

Jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná

Termín a místo konání bude upřesněno.

Předejte emoci, způsobte wow efekt a držte se skvělého scénáře

Staráte se o eventy? Pak máte podle amerického žebříčku pracovních pozic 5. nejstresovější zaměstnání.

Miliarda věcí, na které musíte myslet. Jediná zapomenutá maličkost a všechno se může zkazit. Je vám to povědomé? Na druhou stranu je však pořádání eventů tak zábavná a kreativní činnost, že by se jím spousta lidí chtělo živit. Když máte dobrý plán, skvělý tým a brilantní organizaci, není se čeho bát. Na začátku však potřebujete know-how. My vám ho předáme!

Co mi kurz přinese?

  • vyhnete se začátečnickým chybám
  • naučíte se důležitou dovednost dobrých event manažerů: předvídat a minimalizovat rizika
  • ujasníte si, co ve scénáři skvělého eventu nesmí chybět
  • pochopíte skryté souvislosti
  • dostanete praktické návody, jak se z organizování eventu nezbláznit

Komu je kurz určený?

  • začínajícím event manažerům
  • všem, na které padla příprava eventu, ale nemají s organizací podobných akcí zkušenosti

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,08 Celkový dojem z kurzu

94 %

Uplatnění poznatků v praxi

100 %

Akci bych doporučil známým

Program

9:00 - 17:00

Co musíte vědět předtím, než začnete event připravovat

  • co to vlastně event je, jeho ukotvení v rámci praktického marketingu
  • čím začít
  • proč je důležité ujasnit si cíle
  • rozpočet a jeho důležitost
  • druhy eventů: od galavečeře po konferenci či firemní den
  • networking versus teambuilding
  • jak vybrat místo, čas i prostor
  • jak správně zvolit program
  • jak vypadá rozhodovací proces při event managementu
  • co to je road book – tedy nutná mapa každého eventu
  • jak vyvolat wow efekt – jak zaujmout cílovou skupinu

 

Na jaké „drobnosti“ se vyplatí myslet

  • očekávání aneb nezapomínejte na účastníky
  • registrace
  • co je psáno, to je dáno
  • proč se nespoléhat na to, že dodavatel přemýšlí stejně
  • technika aneb na čem všem se můžete zadrhnout
  • komunikace se zadavatelem
  • autorská práva a některé vaše povinnosti
  • bezpečnost
  • personál
  • osobnost - tvář - moderátor

 

Co také souvisí s eventem managementem

  • propagace
  • zpětná vazba
  • zhodnocení
  • něco „na památku“
  • follow-up
  • nastavení nových cílů
  • vychytávky „navíc“ – Myia, Fotonaut, Strom přání, wine casino, slido
  • eventové trendy dnešní doby: green, eco, společenská odpovědnost, edukační dopad

Termíny konání

Termín a místo konání bude upřesněno.

Baví vás interní komunikace?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

5% sleva3-4 účastníci

10% sleva5 a více účastníků

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájemsestavit vlastní poptávku
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Markéta Šůstková
Využijte know-how zkušené lektorky, se kterou lidé rádi spolupracují nejen kvůli jejím skvělým nápadům na speciální VIP programy, obchodním i marketingovým schopnostem a přátelskému přístupu.

Markéta Šůstková

Training & Development Junior Manager

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

17 úspěšných let
na trhu

Event Management od A do Z
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36a18600
6990

Předejte emoci, způsobte wow efekt a držte se skvělého scénáře

Staráte se o eventy? Pak máte podle amerického žebříčku pracovních pozic 5. nejstresovější zaměstnání.

Miliarda věcí, na které musíte myslet. Jediná zapomenutá maličkost a všechno se může zkazit. Je vám to povědomé? Na druhou stranu je však pořádání eventů tak zábavná a kreativní činnost, že by se jím spousta lidí chtělo živit. Když máte dobrý plán, skvělý tým a brilantní organizaci, není se čeho bát. Na začátku však potřebujete know-how. My vám ho předáme!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru