Top vision

czen

B2B Strategický Marketing HROU

16 500 Kč19 965 Kč s DPH

B2B Strategický Marketing HROU
Libor Mertl, ComAp a.s.

Zdokonalte své strategické dovednosti v B2B marketingu

22. - 23. 1. 2018Praha 3

Kurz rozvíjí praktické dovednosti účastníků v řízení B2B společnosti jako celku formou strategické hry. Je vhodný pro přípravu manažerů a manažerských talentů na výkon vrcholových řídích funkcí. Může být také velmi užitečný pro rozvoj strategických dovedností středního a vyššího managementu včetně chápání role a významu jednotlivých podnikových funkcí v kontextu celé firmy a rozhodování jejího vedení.

  • Jde o program zaměřený na rozvoj dovedností a částečně zkušeností. Jádro kurzu tvoří strategická hra Markstrat od firmy StratX, světové špičky v oblasti počítačových marketingových simulací. Účastníci, rozdělení do tří až čtyřčlenných týmů, plní v jednotlivých kolech hry strategické úkoly a rozvíjejí svěřenou firmu v několikaletém horizontu. Hra je velmi reálnou simulací řízení firmy na B2B trhu. Týmy jsou tak postaveny před zásadní rozhodnutí jako jsou volba nejvhodnější strategie, její následná implementace, reakce na tahy konkurence, vývoj nových produktů a jejich umísťování na trh včetně nastavení cen, optimálních technických parametrů a prodejních kanálů.
  • Kurz je veden zkušeným lektorem s dlouholetými praktickými zkušenostmi v B2B odvětví a pedagogickými dovednostmi.
  • Vlastní hra a její manuál jsou v angličtině. Vše ostatní v kurzu je v češtině. Účastníci pracují se simulací pohodlně na svých vlastních/firemních počítačích. Není třeba nic instalovat, hra běží na internetu.

Co mi kurz přinese?

Účastníci rozvinou v kurzu jak své odborné, tak osobnostní praktické dovednosti:

 

  • Práci s marketingovými studiemi, pochopení potřeb a požadavků zákazníků a jejich transformace do vlastností produktu
  • Formulování a korigování nejvhodnější strategie s ohledem na cíle společnosti a situaci na trhu.
  • Propojení prvků marketingového mixu – produktové strategie, prodejních kanálů a komunikační strategie
  • Rychlou orientaci ve velmi složitém prostředí a schopnost oddělovat klíčové informace od těch ostatních
  • Schopnost přijímat zásadní rozhodnutí a hledat kompromisy pro dosažení optimálních výsledků
  • Odolnost a vytrvalost pod časovým tlakem a za nepříznivé situace

Komu je kurz určený?

  • Střednímu a vyššímu managementu zejména B2B firem, manažerům produktu, značky nebo segmentu a obchodním ředitelům.

Program

1. den 9:00 - 17:00

Účastníci vytvoří na začátku kurzu tří až čtyřčlenné týmy. V těchto týmech pak plní v jednotlivých kolech hry strategické úkoly a rozvíjejí svěřenou firmu v několikaletém horizontu.

 

Kurz je koncipován jako velmi intenzivní dvoudenní „TOP GUN“ výcvik. Jednotlivá kola simulace (hry) se pravidelně střídají s vyhodnoceními výsledků, analýzami a interaktivními mini-semináři zaměřenými na rozšíření obzorů v oblasti B2B strategického marketingu.

 

První den dopoledne

  • Představení a úvod do Markstratu
  • 1. kolo simulace (hry)
  • Rozšíření obzorů: Rozdíl mezi B2B a B2C aneb kdo je zákazník?

První den odpoledne

  • Výzkum a vývoj, využití perceptivních marketingových nástrojů
  • 2. a 3. kolo simulace (hry)
  • Rozšíření obzorů: Budování marketingově řízené firmy
2. den 9:00 - 17:00

Druhý den dopoledne

  • Rozšíření obzorů: Praktická aplikace BCG a GE matic při řízení portfolia produktů
  • 4. a 5. kolo simulace (hry)
  • Rozšíření obzorů: Specifika B2B trhů

Druhý den odpoledne

  • 6. kolo simulace (hry)
  • Rozšíření obzorů: Budování globální distribuční sítě v B2B
  • Reflexe, zpětná vazba a uzavření

Lektor

Libor Mertl

Libor Mertl

Zakladatel a člen správní rady ComAp a.s., ComAp a.s.

Libor Mertl byl jedním ze zakladatelů firmy ComAp v roce 1991. Zastával zde funkce výkonného ředitele, později generálního ředitele a byl odpovědný za firemní a produktovou strategii. V posledních letech se podílel na vytvoření správní rady firmy a v roce 2016 přešel do funkce nevýkonného ředitele a člena správní rady ComApu.Jako hostující profesor vyučuje B2B Marketing na Katedře marketingu FPH VŠE v Praze a Strategický Management na Masarykově ústavu vyšších studií ČVUT. Jako mentor a kouč pomáhá budovat správní rady v komerčním i neziskovém sektoru. Vystudoval obor technická kybernetika na ČVUT v Praze. V současné době studuje magisterský program Executive Coaching na Ashridge Business School ve Velké Británii.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
22. - 23. 1. 2018
Po, Út
9 - 17 hod.Praha 3 nám. W. Churchilla 416 500 Kč19 965 Kč s DPH

22. - 23. 1. 2018

9 - 17 hod.

Praha 3, nám. W. Churchilla 4

16 500 Kč
19 965 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Zajímáte se o obchod a prodej?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Katalog podzim 2017

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Olga Holá

Olga Holá

Head of Product and Quality

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

16 úspěšných let
na trhu

B2B Strategický Marketing HROU
VŠE Praha
nám. W. Churchilla 4Praha 313067
16500

Kurz rozvíjí praktické dovednosti účastníků v řízení B2B společnosti jako celku formou strategické hry. Je vhodný pro přípravu manažerů a manažerských talentů na výkon vrcholových řídích funkcí. Může být také velmi užitečný pro rozvoj strategických dovedností středního a vyššího managementu včetně chápání role a významu jednotlivých podnikových funkcí v kontextu celé firmy a rozhodování jejího vedení.

  • Jde o program zaměřený na rozvoj dovedností a částečně zkušeností. Jádro kurzu tvoří strategická hra Markstrat od firmy StratX, světové špičky v oblasti počítačových marketingových simulací. Účastníci, rozdělení do tří až čtyřčlenných týmů, plní v jednotlivých kolech hry strategické úkoly a rozvíjejí svěřenou firmu v několikaletém horizontu. Hra je velmi reálnou simulací řízení firmy na B2B trhu. Týmy jsou tak postaveny před zásadní rozhodnutí jako jsou volba nejvhodnější strategie, její následná implementace, reakce na tahy konkurence, vývoj nových produktů a jejich umísťování na trh včetně nastavení cen, optimálních technických parametrů a prodejních kanálů.
  • Kurz je veden zkušeným lektorem s dlouholetými praktickými zkušenostmi v B2B odvětví a pedagogickými dovednostmi.
  • Vlastní hra a její manuál jsou v angličtině. Vše ostatní v kurzu je v češtině. Účastníci pracují se simulací pohodlně na svých vlastních/firemních počítačích. Není třeba nic instalovat, hra běží na internetu.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru