Top vision

czen

B2B marketingová strategie

5 990 Kč7 248 Kč s DPH

Lze absolvovat také onlinePorovnat
Jindřich Jíra

B2B marketingová strategie
Jindřich Jíra, poradce a konzultant v oblasti digitálního marketingu

Jak dělat B2B marketing účelně a účinně

3. 12. 2020Praha 1 / online
Pro všechnyKurz je možné absolvovat také online
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa
Kurz je možné absolvovat také online

B2B marketing je jiný. Zjistěte, jak získat více zákazníků

B2B, tedy obchodní vztah, ve kterém nehledáte jako klienty koncové zákazníky, ale firmy, je specifický. Tento kurz vám odhalí specifika B2B marketingu a přiblíží, jak vytvořit strategii lead managementu, proč se věnovat generování leadů jako nových obchodních příležitostí a jak správně aplikovat lead nurturing.

Program

09:00-16:30
  • vysvětlení základních pojmů
  • B2B versus B2C
  • segmentace v B2B
  • tvorba B2B strategie
  • měření leadů
  • generování leadů a lead management
  • efektivní lead nurturing
  • NPS, up-sell a cross-sell
  • nástroje pro lead management
  • tipy, triky, hacky
  • úspěšné strategie a kampaně

Co mi kurz přinese?

  • dozvíte se, jak vytvořit funkční B2B marketingovou strategii
  • pochopíte, co je lead, prospect a jak na ně
  • zjistíte, jak správně aktivovat plán pro generování leadů
  • uvědomíte si, proč se musí marketing starat o nové obchodní příležitosti i po vyplnění kontaktního formuláře
  • objevíte, co je lead nurturing a jak ho správně používat

Komu je kurz určený?

  • specialistům v B2B marketingu
  • manažerům v oblasti obchodu a marketingu
  • majitelům B2B firem
  • B2B startupistům
  • všem, kteří se zajímají o B2B marketing

Lektor

Jindřich Jíra

Jindřich Jíra

poradce a konzultant v oblasti digitálního marketingu

Jsem zakladatelem Lead Magnetu, který pomáhá firmám s digitálním marketingem, zejména v oblasti generování leadů, zvyšování konverzí a prodejů, nurturingu a budování značky. V oblasti obchodu a marketingu se pohybuji více než 12 let. Vystudoval jsem marketingovou specializaci na Vysoké škole ekonomie a managementu. Vedl jsem produktové a marketingové aktivity společnosti MusicJet, řídil jsem marketingové oddělení společnosti Netmail zahrnující koordinaci marketingu v celém regionu CEE a jako člen managementu největší české digitální agentury Acomware jsem měl na starosti marketing a business development. Dlouhodobě se specializuji na digitální marketing, B2B leady, jejich generování, správu a nurturing a účinné propojení obchodu a marketingu. Jsem příznivcem praktického a efektivního marketingu, který je řízený daty. Mám rád agilní přístup, jak ve strategii a plánování, tak v exekutivě.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
3. 12. 2020
Čt
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/37
nebo také online
5 990 Kč7 248 Kč s DPH

3. 12. 2020

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

5 990 Kč
7 248 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Rozvíjejte se ve svém oboru.

Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Zanechte nám svůj e-mail a už vám nic neunikne. Ochrana osobních údajů.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

19 úspěšných let
na trhu

B2B marketingová strategie
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 1 / online11000
5990

B2B marketing je jiný. Zjistěte, jak získat více zákazníků

B2B, tedy obchodní vztah, ve kterém nehledáte jako klienty koncové zákazníky, ale firmy, je specifický. Tento kurz vám odhalí specifika B2B marketingu a přiblíží, jak vytvořit strategii lead managementu, proč se věnovat generování leadů jako nových obchodních příležitostí a jak správně aplikovat lead nurturing.

https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru