Top vision

czen

B2B marketing (Best Practice)

9 990 Kč12 088 Kč s DPH

B2B marketing (Best Practice)

Poznejte komunikační strategie, které fungují v B2B segmentu

8. 3. 2018Praha
Pro pokročiléZ praxe

Úspěch záleží na kvalitě vztahů s klienty a na znalosti rozhodovacích procesů

Podnikání v B2B segmentu vyžaduje dobrou znalost klientů a specifickou komunikační strategii. Být připraven znamená budovat osobní vztahy se zákazníky a dobře znát rozhodovací procesy ve společnosti. Poznejte specifika B2B trhu a získejte klienty pro své aktivity. Naučte se využívat správné komunikační nástroje a marketingové strategie, které odpovídají potřebám B2B segmentu.

Co mi seminář přinese?

  • pochopíte specifika B2B marketingu a jeho vliv na obchodní výsledky a konkurenceschopnosti
  • poznáte zvláštnosti nákupního chování v B2B segmentu
  • naučíte se zjišťovat potřeby klientů a přizpůsobit se jim
  • seznámíte se s různými nástroji B2B marketingu a s jejich použitím
  • poznáte osvědčené způsoby, jak účinně zvýšit povědomí o svém produktu a značce
  • dozvíte se, jak účinně komunikovat a upevňovat vztahy se zákazníky

Komu je seminář určený?

  • marketingovým manažerům z B2B segmentu
  • sales manažerům
  • jednatelům malých a středních firem

Program

09:00 - 17:00

Specifika B2B trhu

  • organizační struktura firem, které se zaměřují na B2B
  • výdaje na marketingové aktivity a jejich struktura
  • vliv B2B marketingu na obchodní výsledky
  • nákupní chování v B2B segmentu a co jej ovlivňuje (racionalita, potřeby firmy, role ve firmě)
  • segmentace trhu (sociodemograficky vs. podle potřeb a nákupního chování)
  • segmentace zákazníků (podle oborů, velikosti, potenciálu, kupní síly aj.)
  • Paretovo pravidlo – 20 % zákazníků generuje 80 % obratu
  • specifika přístupu k lidem na různých firemních pozicích (kdo o čem rozhoduje a jak přemýšlí)

B2B strategie pro vaši praxi

  • řízení a vyhodnocování kampaní v B2B
  • on-line marketing a automatizace procesů v komunikaci s klientem
  • kreativní budování značky
  • Contact Strategy Events (akce, prezentace, výstavy aj.)
  • content marketing a PR

Lektoři z praxe

Pavel Marek

Pavel Marek

Managing Director, MARCO reklamní agentura, spol. s r.o.

Vydejte se po cestě moderního B2B marketingu. Zjistěte, jak vytvořit fungující prodejní kanál s on-line podporou.
Naďa Šolcová

Naďa Šolcová

Managing Director, win-win institute, s.r.o

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,93 Celkový dojem z kurzu

76 %

Uplatnění poznatků v praxi

81 %

Akci bych doporučil známým

Jsem velmi ráda za lektory z praxe a jejich tipy a rady. Obecné definice jsme se všichni naučili ve škole, ale praxe je trochu jinde.

Markéta Musilová, BITO skladovací technika CZ s. r. o.

Akce mě potěšila otevřeností spolukolegů a možností vést diskuzi.

Petr Chvojka, GPD a.s.

Seminář měl jasný a praktický přínos.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Akce mě potěšila lektory z praxe.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Akce mě potěšila praktickými ukázkami a využitím poznatků do praxe.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
8. 3. 2018
Čt
9 - 17 hod.Praha Křižíkova 237/36a9 990 Kč12 088 Kč s DPH

8. 3. 2018

9 - 17 hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Rozvíjejte se ve svém oboru.

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Katalog podzim 2017

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Tento seminář doporučuji všem, kteří se pohybují v B2B segmentu a chtějí zvýšit své šance na trhu.

Miloslava Hartlová

Training Coordinator

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

16 úspěšných let
na trhu

B2B marketing
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
9990

Úspěch záleží na kvalitě vztahů s klienty a na znalosti rozhodovacích procesů

Podnikání v B2B segmentu vyžaduje dobrou znalost klientů a specifickou komunikační strategii. Být připraven znamená budovat osobní vztahy se zákazníky a dobře znát rozhodovací procesy ve společnosti. Poznejte specifika B2B trhu a získejte klienty pro své aktivity. Naučte se využívat správné komunikační nástroje a marketingové strategie, které odpovídají potřebám B2B segmentu.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru