Top vision

czen

Aktuální trendy marketingové komunikace (Best Practice)

9 990 Kč12 088 Kč s DPH9 990 Kč12 088 Kč s DPH

Aktuální trendy marketingové komunikace (Best Practice)

Načerpejte inspiraci od zkušených manažerů marketingu

28. 3. 2018Praha
Pro pokročiléZ praxe

Poznejte, co v marketingové komunikaci opravdu funguje

Jaké trendy vládnou marketingové komunikaci? Co je pouze „in“ a co skutečně funguje? Poznejte na příkladech z praxe, co skutečně prodává, jak funguje efektivní on-line marketing a jak zaujmout uživatele sociálních sítí. Objevte tajemství úspěšného webu a efektivního direct mailingu a poznejte, jak se mění chování spotřebitelů a jak toho využít.

Co mi seminář přinese?

  • seznámíte se s nejaktuálnějšími trendy a technologiemi marketingové komunikace
  • na dobrých i špatných příkladech zjistíte, co skutečně funguje
  • poznáte, v čem se změnilo chování spotřebitele
  • pochopíte, jakou roli hrají emoce, originalita a otevřená komunikace
  • objevíte nová a levná řešení pro vaši vlastní praxi

Komu je seminář určený?

  • marketingovým manažerům
  • specialistům marketingu
  • majitelům malých a středních firem

Program

09:00 - 17:00

Pokud chcete uspět, musíte se umět odlišit

  • co je dnes jenom „trendy“ a z čeho bude opravdu „trend“
  • úspěchy největších značek, které (ne)lze opakovat
  • inspirace z úspěšných postupů a přístupů
  • proměna chování spotřebitele a vaše reakce na jeho změny
  • sázka na pravdivost a kvalitu se vyplácí
  • mnohosměrná komunikace – využití sítě informačních kanálů

Nové trendy a postupy pro účinný on-line marketing

  • jak komunikovat v on-line prostředí
  • úspěšný a živý web jako podpora značky i prodeje
  • behaviorální přístup – cílové skupiny podle spotřebitelského chování
  • funkční direct mailová kampaň

Klasické komunikační nástroje v novém kabátu

  • současné trendy ve využití sociálních sítí
  • nové přístupy v brand marketingu a public relations
  • BTL komunikace – budování pozitivní zákaznické zkušenosti

Lektoři z praxe

Ondřej Čihař

Ondřej Čihař

Marketing inspirátor & postrkovač

Na tomto kurzu se seznámíte s trendy, které již odolaly zkoušce času a nejsou pouze aktuálními módními hity. Jde o trendy, které můžete začít okamžitě začít uvádět do praxe i bez vysokých rozpočtů, potřebujete pouze velké odhodlání.
Dagmar Krhůtková

Dagmar Krhůtková

Marketing Manager, True Blue Agency, s.r.o.

Seminář je navržen s důrazem na praxi. Seznámíte se nejen s důležitými pojmy a postupy, ‚jak na to‘, ale také s některými kritickými názory na moderní formy komunikace, jejich nežádoucí efekty a případnými kolizemi s ostatními marketingovými nástroji.

Lektoři z praxe

Ondřej Čihař

Ondřej Čihař

Marketing inspirátor & postrkovač

Na tomto kurzu se seznámíte s trendy, které již odolaly zkoušce času a nejsou pouze aktuálními módními hity. Jde o trendy, které můžete začít okamžitě začít uvádět do praxe i bez vysokých rozpočtů, potřebujete pouze velké odhodlání.
Dagmar Krhůtková

Dagmar Krhůtková

Marketing Manager, True Blue Agency, s.r.o.

Seminář je navržen s důrazem na praxi. Seznámíte se nejen s důležitými pojmy a postupy, ‚jak na to‘, ale také s některými kritickými názory na moderní formy komunikace, jejich nežádoucí efekty a případnými kolizemi s ostatními marketingovými nástroji.

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,72 Celkový dojem z kurzu

77 %

Uplatnění poznatků v praxi

81 %

Akci bych doporučil známým

Potěšili mě erudovaní lektoři s praktickými poznatky. Je to skvělý seminář s poznatky z praxe a inspirací pro jejich praktikování.

Monika Kurucová, J&T SERVICES ČR, a.s.

Nové podněty k zamyšlení a k realizaci.

Jan Bockstefel, Bisnode Česká republika, a.s.

Velmi zajímavé, poučné, super srovnání aktuální situace s výhledem do budoucna.

Ilona Říhová, Česká spořitelna, a.s.

Zkušenosti kolegů, kteří se účasnili semináře. Prostředí, servis. Odpovědi na dotazy získané od lektorů.

Michal Vičar, Ekonomicko-správní fakulta MU

Jsem v marketingu poměrně krátce, všechny informace pro mne byly zajímavé, i když vzhledem ke specifickému oboru, ve kterém se pohybuje naše firma, některé informace nepoužiji.

Stanislava Svatoňová, SCHENKER spol. s r.o.

Potěšily mě příklady z praxe.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Potěšilo mě, že tento kurz byl velkým přínosem do mé praxe.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Na semináři se mi líbila odbornost, využití v praxi, proaktivní a přátelský přístup lektorů.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Noví zkušenosti. Objasnění neznámých sfér marketingu.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Informace o nových marketingových nástrojích, především v onlinu. Zajímavé příklady z praxe.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
28. 3. 2018
St
9 - 17 hod.Praha Křižíkova 237/36a9 990 Kč12 088 Kč s DPH
6. 6. 2018
St
9 - 17 hod.Praha Křižíkova 237/36a9 990 Kč12 088 Kč s DPH

28. 3. 2018

9 - 17 hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

6. 6. 2018

9 - 17 hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Baví vás marketing?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Účast na tomto kurzu doporučuji všem, kteří chtějí rozumět novým trendům v marketingové komunikaci a poznat, jaké nástroje jsou účinné a jak je využít v praxi.

Miloslava Hartlová

Training Coordinator

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

16 úspěšných let
na trhu

Aktuální trendy marketingové komunikace
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
9990

Poznejte, co v marketingové komunikaci opravdu funguje

Jaké trendy vládnou marketingové komunikaci? Co je pouze „in“ a co skutečně funguje? Poznejte na příkladech z praxe, co skutečně prodává, jak funguje efektivní on-line marketing a jak zaujmout uživatele sociálních sítí. Objevte tajemství úspěšného webu a efektivního direct mailingu a poznejte, jak se mění chování spotřebitelů a jak toho využít.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru