Top vision
Hard skills
Potřebujete poradit?
234 718 721Plánujete kariérní posun na vyšší pozici? Přejete si svou kariéru přesměrovat do jiného oboru? Nebo se chcete orientovat v nejnovějších trendech ve vaší profesi? V tom případě jste na správném místě. Kurzy HARD SKILLS vám doplní odborné vzdělání, abyste ve své práci excelovali. Realizujeme intenzivní tréninky pro manažery, obchodníky, nákupčí, personalisty, lektory, marketéry, mistry a další profese.
Jak vytvořit efektivní projektový tým
Naučte se, jak dovést váš tým k úspěšné realizaci projektu
Úspěch projektu závisí především na lidech, kteří se na něm podílejí. Poznejte, co musí umět dobrý projektový manažer a jaké jsou týmové role v optimálním týmu. Naučte se motivovat své lidi a efektivně řešit případné konflikty. Osvojte si vyzkoušené techniky spolupráce, díky nimž váš projektový tým dokáže zázraky. Získejte osvědčené tipy pro svou praxi a vyzkoušejte si své schopnosti v praktických cvičeních.
Vaše konkurenční výhoda v době krize
Logistika je v realitě 21. století naprosto klíčová. Zefektivněte všechny články vašich logistických procesů.
Současná krize ukazuje, jak zásadní roli hraje logistika v odběratelsko-dodavatelských vztazích. Přeprava, skladování a manipulace s materiálem od dodavatele k odběrateli musí nejen perfektně fungovat, ale také musí být co nejefektivnější. Minimalizujte činnosti nepřinášející hodnotu, zjednodušte procesy a nalezněte úspory, které jsou k dispozici.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModePodívejte se také na nabídku našich kurzů na míru
Jak optimálně zapojit důležité lidi v projektu a jeho okolí...
Stakeholder engagement je oblast projektového řízení, která je pro projekt minimálně stejně důležitá jako jeho technická realizace, protože úspěch projektu se nakonec měří mírou spokojenosti jeho zainteresovaných stran. Bez zainteresovaných stran (sponzor, vedení firmy, uživatelé, dodavatelé, projektový tým, …) by žádný projekt ani neexistoval, a proto je důležité o nich vědět, znát jejich postoj a očekávání, správně s nimi komunikovat a snažit se je co nejvhodněji zapojit pro co nejlepší výsledek projektu.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Aktuální legislativa, příklady z praxe a judikáty
Vyhněte se chybám a ušetřete náklady na soudní spory se zaměstnanci
Zákoník práce i občanský zákoník chrání jednoznačně zaměstnance. Pro zaměstnavatele je jedinou účinnou ochranou znalost zákona a schopnost jejího uplatnění v praxi. Poznejte, jak v různých případech správně ukončit pracovní poměr. Poučte se z praktických příkladů a soudních rozhodnutí a vyvarujte se častých chyb. Získejte přehled o judikátech, které jsou podle nového občanského zákoníku závazné, a využijte je při řešení konkrétních sporů.
Mějte ziskovost podniku pod dohledem
Úspěšné vedení firmy znamená schopnost vidět souvislosti – a to i v oblasti finančního plánování a řízení, nákladů či investic. Rozšiřte své znalosti ze světa financí o problematiku finančního, nákladového, i investičního controllingu. Projděte se zkušeným lektorem celým procesem plánování a tvorby rozpočtů až po fázi sledování a rozboru výsledků i analýzu odchylek. Seznamte se na příkladech z praxe s různými aspekty kalkulace nákladů i s možnostmi úspor. Poznejte důležitost sledování pracovního kapitálu, především pohledávek a skladových zásob, i osvědčené postupy pro hodnocení a výběr investic.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeEfektivní interní PR jako podpora firemní strategie
Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModePraktické tipy pro současnou situaci na trhu pro firemní nákupčí
Strategie pro současnou dobu, která vám přinese viditelné výsledky. Vše prakticky a přehledně - v jediném dni.
Podobný kurz na českém trhu dosud není. Reagujeme na zásadní změny na trhu a v ekonomice, které se promítají i do práce firemních nákupčích. Získáte základní know how, které je aktualizované na současné a budoucí podmínky.
Za jeden den získáte v kurzu klíčové a nepostradatelné dovednosti pro každého nákupčího. Srozumitelně, přehledně, na praktických příkladech a hned využitelně v praxi. Navíc obdržíte bonusové materiály formou návodů, jak ihned aplikovat získané know how do praxe.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModePráva a povinnosti při využití agenturních zaměstnanců
Jak vybrat seriózní agenturu, spolehlivé zaměstnance a na co si dát pozor
Od konce roku 2017 je klíčové znát všechny novelizované pracovněprávní předpisy, které souvisejí s agenturním zaměstnáváním. Zvýšila se totiž odpovědnost nejen ze strany agentur práce, ale zejména zaměstnavatelů, které využívají jejich služby. Ať už vám chybí stálí zaměstnanci dlouhodobě, nebo jen potřebujete jednorázově vypomoci při velké zakázce či sezónních pracích, přijďte na příkladech z praxe zjistit, jaké jsou příslušné zákony a jak si z nabídky agentur správně vybrat.
Rychlý start do světa umělé inteligence...
Umělá inteligence má potenciál být další přelomovou změnou, jakou byl vznik internetu či vynález elektřiny. Je jisté, že do budoucna zásadním způsobem změní práci a životy množství lidí, zejména těch, kteří se živí „hlavou“. V tomto kurzu vám srozumitelnou formou vysvětlíme, co je dobré o AI vědět. A představíme vám v praxi prověřené nástroje a postupy.
Na trénink si s sebou vezměte notebook. Budeme s ním pracovat, abyste si mohli sami vyzkoušet aplikace v praxi.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeNová éra produktivity...
Desítky praktických ukázek využití umělé inteligence. Přeskočíte teoretické detaily a skočíte rovnou do praxe. Ukážete si nástroje, které vám zjednoduší manažerskou práci. Na praktických příkladech a cvičeních si vyzkoušíte aplikace, které jsou běžně k dispozici. Osvojíte si techniky pro vytvoření perfektních zadání tak, aby vám umělá inteligence skutečně zjednodušila vaši každodenní práci, navíc i mimo práci.
Na trénink si s sebou vezměte notebook. Budeme s ním pracovat, abyste si mohli sami vyzkoušet aplikace v praxi.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeOsvojte si základy pracovního práva...
Opřete své rozhodování v praxi o pevné základy pracovního práva
Pracovníci na vedoucích pozicích denně řeší nejrůznější požadavky zaměstnanců, otázky související s pracovními povinnostmi, dovolenou, volnem či způsobenými škodami. Často musí rozhodnout v reálném čase, aniž by se mohli obrátit na právní podporu. Základní znalost pracovního práva je proto podmínkou úspěšné práce liniového manažera. Poznejte právní souvislosti nejobvyklejších situací v pracovněprávních vztazích a ujasněte si, jaké jsou povinnosti vaše i vašich podřízených. Získejte poučení z mnoha příkladů z praxe a vyzkoušejte si řešení modelových situací.
Techniky a nástroje pro strategické řízení
Správný začátek je nezbytným předpokladem úspěšné realizace projektu, dobře sestavený a motivovaný projektový tým dokáže zázraky
Efektivní řízení projektu je podmínkou jeho úspěšné realizace. Je nezbytné nevynechat žádný důležitý krok, ale zároveň netrávit nějakou činností více času, než je nezbytně nutné. Také je důležité si hned na začátku uvědomit, jaký typ projektu vás čeká, a patřičně tomu přizpůsobit další postup. Tento kurz vám pomůže nastavit a realizovat projekt tak, aby dával smysl, aby splnil očekávání zainteresovaných stran a zajistil požadované přínosy.
Projektové řízení a IPMA prakticky...
Chcete vyniknout v projektovém řízení a zvažujete mezinárodní certifikaci IPMA nebo se pohybujete v projektovém řízení a chcete se v této oblasti rozvíjet? Naše akademie vás připraví na složení zkoušky a zároveň vás vybaví praktickými dovednostmi, které potřebujete k úspěchu v každodenní praxi.
Poskytneme vám nejen technické know-how, ale také klíčové soft skills, které jsou nezbytné pro efektivní vedení projektů. Po jeho absolvování budete stoprocentně připraveni na zkoušku i simulační workshop, což vám otevře dveře k mezinárodní certifikaci IPMA®. – klíčovému prvku pro váš kariérní růst.
Nečekejte, až vás konkurence předběhne! Přihlaste se nyní a zajistěte si konkurenční výhodu s IPMA®. certifikací, která je dnes nutností pro každého profesionála v projektovém řízení. Vaše cesta k úspěchu začíná právě tady!
V tomto kurzu se zaměříme nejen na technickou stránku projektového řízení (plánování nákladů, analýza rizik), ale také na rozvoj soft skills, bez nichž by i ty nejlepší projekty mohly skončit jen na papíře.
Obsah kurzu je velmi prakticky zaměřen a pokrývá všechny kompetence zahrnuté ve standardech IPMA. Po absolvování tohoto školení a také kurzu Projektový management dle standardů IPMA pro pokročilé budete připraveni zvládnout písemnou zkoušku i simulační workshop pro získání mezinárodního osvědčení IPMA.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeNábor těch nejlepších zaměstnanců
Vaše firma možná není v průzkumech vysněných zaměstnavatelů hned vedle Googlu nebo SpaceX. Ale klidně se s vámi vsadíme, že část vašich kolegů má vaši firmu skutečně ráda. Jsou to srdcaři, pro které je vaše společnost víc než jen zdroj mzdy. A HR Branding je cesta, jak mít takových lidí víc. Značku zaměstnavatele vaše společnost už dávno má. Ať už o ni pečujete, nebo o tom teprve přemýšlíte. V kurzu poznáte, jak lze značku zaměstnavatele uchopit a koncepčně posunout dál. A hlavně přijdete na to, jak dát světu na vědomí, v čem spočívá unikátnost vaší firmy a proč stojí za to u vás pracovat.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Co neměříte, to neřídíte
Ukazatelé výkonnosti KPI odhalí, zda váš „nákup“ přináší firmě přidanou hodnotu a neplýtvá zdroji.
Nákupní proces zažívá v posledních měsících změny zejména z důvodu zanikajících i nově vznikajících dodavatelů, což jsou dopady pandemie COVID-19. Nastupující ekonomická krize zvýší tlak na posuzování rizika v dodavatelsko-odběratelských vztazích a tím i na proces nákupu jako takový. V kurzu se naučíte průběžně měřit úroveň a výkonnost nákupních činností, abyste následně mohli dělat správná manažerská rozhodnutí.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeProjektové řízení a IPMA prakticky...
Chcete vyniknout v projektovém řízení a zvažujete mezinárodní certifikaci IPMA nebo se pohybujete v projektovém řízení a chcete se v této oblasti rozvíjet? Naše akademie vás připraví na složení zkoušky a zároveň vás vybaví praktickými dovednostmi, které potřebujete k úspěchu v každodenní praxi.
Poskytneme vám nejen technické know-how, ale také klíčové soft skills, které jsou nezbytné pro efektivní vedení projektů. Po jeho absolvování budete stoprocentně připraveni na zkoušku i simulační workshop, což vám otevře dveře k mezinárodní certifikaci IPMA®. – klíčovému prvku pro váš kariérní růst.
Nečekejte, až vás konkurence předběhne! Přihlaste se nyní a zajistěte si konkurenční výhodu s IPMA®. certifikací, která je dnes nutností pro každého profesionála v projektovém řízení. Vaše cesta k úspěchu začíná právě tady!
V tomto navazujícím kurzu, se zaměříme nejen na technickou stránku projektového řízení (plánování nákladů, analýza rizik), ale také na rozvoj soft skills, bez nichž by i ty nejlepší projekty mohly skončit jen na papíře.
Obsah kurzu je velmi prakticky zaměřen a pokrývá všechny kompetence zahrnuté ve standardech IPMA. Po jeho absolvování budete připraveni zvládnout písemnou zkoušku i simulační workshop pro získání mezinárodního osvědčení IPMA.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeNebýt Popelkou… od „děvčat pro všechno“ ke skutečnému HR Business Partnerství
Nechcete být v oblasti personalistiky pouze v servisní roli?
Zažíváte situace, kdy víte, co by se ve firmě mělo změnit, nastavit, zajistit, ale vaše náměty nejsou vyslyšeny? Často jsou v rolích personalistů šikovní lidé, co rozumí své oblasti práce, ale je pro ně těžké se prosadit na manažerské úrovni. Přitom personalistika odtržená od manažerského řízení, neprovázaná s přímými vlivy na výkon, nebude nikdy tou přínosnou službou pro společnost. Pokud narážíte při své personální práci na nepochopení při interakci s manažery, lze to úpravou přístupu výrazně změnit. Naučme se posunout oblast HR do role respektovaného partnera
Principy a pravidla tvorby projektů
Seznamte se s metodikou projektového řízení a prakticky využijte získané dovednosti a schopnosti při tvorbě projektů!
Řízení projektů vychází z faktu, že v okamžiku, kdy rozsah, neobvyklost, složitost, obtížnost a rizikovost projektu přesáhnou určitou míru, je nutné použít adekvátní metody pro řízení celé akce. K řízení projektů a zvýšení pravděpodobnosti úspěchu projektu se proto využívá celá řada metod, které představují ověřené a popsané postupy, řešící problémy návrhu a implementace projektu. Zvládněte úskalí, které projektové řízení přináší, a osvojte si tento moderní a používaný ekonomický trend svou účastí v tomto dvoudenním kurzu. Zvýšíte tak efektivitu Vaší práce díky synergickému efektu.
Jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná
Předejte emoci, způsobte wow efekt a držte se skvělého scénáře
Staráte se o eventy? Pak máte podle amerického žebříčku pracovních pozic 5. nejstresovější zaměstnání.
Miliarda věcí, na které musíte myslet. Jediná zapomenutá maličkost a všechno se může zkazit. Je vám to povědomé? Na druhou stranu je však pořádání eventů tak zábavná a kreativní činnost, že by se jím spousta lidí chtělo živit. Když máte dobrý plán, skvělý tým a brilantní organizaci, není se čeho bát. Na začátku však potřebujete know-how. My vám ho předáme!
Pracovněprávní legislativa v praxi (vč. souvztažnosti s občanským zákoníkem)
Účastníkem pracovněprávních vztahů se stává téměř každý z nás, ať už jako zaměstnavatel, či zaměstnanec. Získejte detailní a ucelený přehled o pracovněprávních vztazích z pohledu zaměstnavatele, zorientujte se v ustanoveních zákoníku práce, občanského zákoníku i dalších souvisejících norem. Na kurzu věnovaném zákoníku práce se poutavou formou dozvíte řadu důležitých informací o všech podstatných tématech pracovněprávních vztahů.
Kurz je určený především zaměstnancům HR, kteří již mají se Zákoníkem práce zkušenosti a potřebují získat ucelený přehled. Po začínající personalisty nebo zaměstnance, kteří o Zákoníku práce potřebují základní znalosti, je určený kurz Pracovní právo (nejen) pro manažery a Základy personalistiky.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeZískejte kompletní know-how, s nímž zvládnete profesionálně zastávat pozici osoby odpovědné za ESG ve vaší firmě
Potřebujete získat základní vhled do problematiky environmentální a společenské odpovědnosti firem? Ztrácíte se v právních předpisech spojených s nefinančním reportingem ESG? Obáváte se, že se vám ve firmě nepodaří odkomunikovat a prosadit nutné změny?
Pokud jste si alespoň na jednu otázku odpověděli ANO, pak je naše Akademie ESG
přesně pro vás. Předáme vám kompletní know-how, s nímž zvládnete profesionálně
zastávat pozici osoby odpovědné za ESG ve vaší firmě.
Praktické informace z oblasti provádění celních operací
Získejte komplexní přehled v problematice celního řízení a objevte aktuality z oboru
Chcete se včas připravit na vše, co vás může překvapit při obchodování s firmami ze třetích zemí? Máte jedinečnou příležitost seznámit se s aktuálním výkladem evropské i národní legislativy, neboť lektor tohoto kurzu se podílel nejen na přípravě celního zákona, ale aktivně působil i v rámci Evropské komise při přípravě vzdělávacích modulů zaměřených na novou evropskou legislativu. Jeho více než třicetileté znalosti z této oblasti teď můžete získat i vy.
Efektivní organizace skladu a vedení jeho pracovníků
Zvládněte celý proces skladování a naučte se, jak úspěšně řídit skladový tým
Efektivní řízení logistických procesů i týmu spolupracovníků je základní podmínkou úspěšného vedení skladu. Působíte krátce na pozici vedoucího skladu či skladového týmu, nebo očekáváte kariérní postup a chybí vám zkušenosti z praxe vedení skladu a jeho pracovníků? Pronikněte hlouběji do zákonitostí efektivní logistiky a naučte se pracovat s nástroji měření produktivity. Osvojte si účinné postupy, jak zvýšit pracovní výkon vašeho týmu, jak odstranit chybovost a jak řešit krizové situace. Seznamte se do detailu se všemi důležitými oblastmi skladové logistiky, abyste získané znalosti mohli efektivně využívat ve své praxi.
Efektivní součást výběrových řízení...
Využijte jednoduché psychodiagnostické techniky a odhalte skrytá pozitiva i negativa kandidátů
Manažeři od recruiterů vyžadují dostatek potřebných informací o potenciálních nových spolupracovnících. Kombinace perfektně provedeného behaviorálního pohovoru s podporou vhodně zvoleného testu představuje zajímavou a efektivní cestu k výběru nejvhodnějšího kandidáta pro hledanou pozici.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeAdaptace a nástup nového zaměstnance
Inspirujte se vyzkoušenými postupy a tipy, jak nastavit či vylepšit váš adaptační proces
Aby úsilí náborářů nepřišlo nazmar, potřebujeme mít promyšlený a perfektně připravený onboarding, kterým nejen zamezíme zbytečným odchodům kvalitních nováčků, ale také podchytíme a rozvineme jejich počáteční nadšení do dlouhodobé motivace. Onboarding je praktický proces, kterým zajišťujeme, aby byl spokojen jak zaměstnavatel, tak nový zaměstnanec. V kurzu poznáme krok za krokem metodu 4C, spočítáme si návratnost zdrojů a nezapomeneme si ukázat roli „buddyho“ či mentora při adaptaci nového zaměstnance. Také se seznámíme se způsoby, jak vyhodnotit vzájemnou spokojenost ještě ve zkušební době a jak provázat výstupy hodnocení s dalšími HR procesy.
Myslete jako CFO
Nahlédněte do řízení financí ve vašem podniku a staňte se členem týmu, který k prosperitě vašeho podniku přispívá
Ať už pracujete na jakékoliv pozici, vaše chování, uvažování a rozhodování ovlivňují prosperitu podniku, ve kterém pracujete. A pokud chcete rozumět tomu, proč váš finanční ředitel činí taková nebo onaká rozhodnutí, která ovlivňují vaši práci, osvojte si základy finančního řízení. Pochopíte souvislosti a mnohem lépe budete i řídit své podřízené, kterým snadněji vysvětlíte to, o co váš podnik usiluje. Stanete se součástí týmu, který spolurozhoduje o prosperitě vašeho podniku.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Využívání AI v pracovním prostředí...
V tomto kurzu vám představíme sofistikovanější metody promptování (např. Chain of Thought a Three of Thought). Ukážeme vám užitečné nástroje používané ve firemním prostředí, které způsobí exponenciální růst vaší produktivity. Kurz zahrnuje i praktickou ukázku využití automatizačních nástrojů, kde bude mít každý účastník možnost vytvořit si vlastního asistenta na vyhledávání v dokumentech a doporučíme vám zdroje a materiály pro hlubší pochopení a další vzdělávání v oblasti pokročilého využití AI.
Na úvod do AI doporučujeme navštívit kurz AI kickoff. Na trénink si s sebou vezměte notebook. Budeme s ním pracovat, abyste si mohli sami vyzkoušet aplikace v praxi.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeOd analýzy potřeb k realizaci rozvojových programů...
Vytvořte ve své společnosti efektivní vzdělávací systém.
Vzdělaní a motivovaní zaměstnanci pomáhají firmě udržet konkurenceschopnost. Naučte se diagnostikovat vzdělávací potřeby ve své firmě, seznamte se s nejnovějšími trendy a způsoby, jak designovat moderní vzdělávání, a zjistěte, bez jakých dovedností se v budoucnosti neobejdete. Na tomto kurzu si vyzkoušíte standardní kroky při tvorbě komplexního systému vzdělávání uvnitř vlastní společnosti.
Položte dodavatele na lopatky
Trh je velmi obtížně předvídatelný, stále častěji dochází k výpadkům v dodavatelských řetězcích a cenové nárůsty se pohybují v desítkách až stovkách procent. Nákupčí svým vyjednáváním v podstatě rozhodují o schopnosti firem vyrábět a ovlivňují ekonomiku firem více než kdy v minulosti. V kurzu se dozvíte, jak vyjednávat v této náročné době. Stanete se profesionálními a sebevědomými nákupními vyjednavači, kteří vždy dosáhnou svých cílů.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeOdhalte nové možnosti efektivního řízení času s využitím hod...
Interaktivní a prakticky zaměřené školení je určené pro ty, kteří chtějí lépe řídit svůj čas a dosáhnout rovnováhy mezi prací
a osobním životem.
Čtvrtá generace time managementu jde nad samotnou prioritizaci, plány a upomínky. Vidí time management jako soulad práce s vlastními hodnotami a životními cíli, tedy opravdový work-life balance.
V rámci školení obohatíme tuto myšlenku také o nástroje AI, které mohou být dobrými pomocníky i v oblasti time managementu
a work-life balance.
Školení kombinuje teorii s diskusemi, skupinovým koučinkem a individuálními a skupinovými aktivitami. Cílem je, abyste odcházeli s jasnými kroky a nástroji, které zlepší váš work-life balance.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeBEST PRACTICES - načerpejte novou inspiraci
Pokud dokážete využít komplexní rozsah personální práce, získáte skutečný vliv na výkon týmů i jednotlivců
Věříte, že HR oddělení má mnohem větší potenciál, než jen roli administrátora a správce personální agendy? V tom případě je tento kurz určen právě vám. Poznejte možnosti a výhody strategického HR a budujte spolu s dovednostmi i respektovanou a partnerskou pozici ve firmě.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Jak na řízení financí, nákladů a investic ve vaší firmě....
Veďte svou firmu po finanční a investiční stránce správným směrem
Úspěšné vedení firmy znamená schopnost vidět souvislosti – a to i v oblasti finančního plánování a řízení, nákladů či investic. Tento kurz vám umožní prohloubit vaše znalosti v oblasti finančního, nákladového a investičního controllingu. Projděte se se zkušeným vedením celým procesem plánování a tvorby rozpočtů až po fázi sledování a rozboru výsledků i analýzu odchylek. Na praktických příkladech z praxe se naučíte efektivně kalkulovat náklady, optimalizovat úspory a sledovat pracovní kapitál – včetně pohledávek a skladových zásob. Zároveň se seznámíte s klíčovými metodami hodnocení a výběru investic, což vám rozšíří vaše manažerské dovednosti.
Personální agenda na jedničku
Získejte detailní přehled v legislativě a vedení důležitých personálních dokumentů
Pronikněte do správy osobních údajů a vedení spisů, poznejte náležitosti pracovních smluv a dohod, nahlédněte do ukončování pracovního poměru, ujasněte si, které mzdové složky je zaměstnavatel povinen vyplácet a jaké jsou základní povinnosti na úseku bezpečnosti práce. V kurzu se budeme věnovat vašim nejčastějším problémům. Získáte odpovědi na všechny vaše otázky z každodenní praxe HR oddělení.
Praktické dovednosti pro efektivní řízení peněžních toků a posílení finanční stability firmy.
Základem úspěšné firmy je řízení cash flow. Skutečně cash flow rozumíte? Zveme vás na praktický kurz, ve kterém proniknete do tajů finančního řízení a analýzy cash flow. Naučíte se nejen rozeznat kvalitní zisk od nekvalitního, ale také správně číst a sestavovat výkazy cash flow přímou i nepřímou metodou. Získáte hluboké znalosti o cash managementu i hotovostním cyklu. Kurz vás vybaví klíčovými nástroji finanční analýzy a hodnocení cash flow, což vám pomůže efektivně řídit finanční toky ve vaší firmě a zvýšit její stabilitu a úspěšnost.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeDetektor lži v praxi...
Rozpoznejte, zda je před Vámi pravdomluvný člověk, anebo máte co do činění s rafinovaným lhářem
Pracujete na pozici, kdy je pro Vás při jednání s lidmi zásadní rozklíčovat, zda Vám říkají pravdu, polopravdu, nebo Vám dokonce lžou? Míváte pocit, že vnější znaky a řeč těla dotyčného jasně vypovídají o tom, že se Vás snaží oklamat? Jsou pro Vás někteří lidé těžko čitelní, a Vy proto nevíte, co si o nich myslet? Pronikněte do mysli lháře a naučte se lež odhalit.
Připravte se na každou fázi náboru zaměstnanců...
Mít ty nejvhodnější lidi v týmu je přáním většiny manažerů. Na začátku toho všeho je profesionálně provedené interview. Proto je důležité v těchto prvních momentech neudělat chybu již v předvýběru. Nenechat se ovlivnit některými vnitřními i vnějšími vlivy, které nemusejí vždy vést k tomu správnému rozhodnutí o výběru kandidáta. Perfektně provedený výběrový pohovor je klíč ke kvalitnímu zaměstnanci a k celkově výkonnému týmu.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeVýpočet uhlíkové stopy společnosti a její aplikace v praxi
V tomto kurzu se naučíte vypočítat uhlíkovou stopu, spravovat data s ní související a efektivně využít tuto informaci při vytváření strategie udržitelnosti ve vašich organizacích. Díky rozsáhlým zkušenostem lektora z různých oborů získáte vhled do reálných výzev a příležitostí, které tato oblast přináší – především z pohledu sběru dat. Dozvíte se, co všechno vstupuje do uhlíkové stopy společnosti a kde tato data většinou naleznete.
Klíčovou hodnotou kurzu je jeho praktický přístup. Aplikujete zde teoretické znalosti na konkrétní příklady a případové studie, což vám umožní hlouběji pochopit proces výpočtu uhlíkové stopy ve vaší organizaci. Zároveň získáte přehled o výsledcích jiných společností ve svém oboru.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModePište v práci s novým elánem a inspirací od profesionálního copywritera
Připravujete v práci různé materiály pro zákazníky i vlastní tým? Vydáváte firemní časopis nebo spravujete firemní web?
Nenuďte zákazníky a kolegy stále stejnými klišé a vtáhněte je do svých textů pomocí osvědčených tipů a triků zkušené copywriterky. Jen tak si z vašich textů odnesou přesně to, co jim chcete předat, a dovedete je nenásilně k požadavané akci. Inspirujte se názornými ukázkami a vyzkoušejte si psaní titulků i krátkého copy. Po školení navíc můžete s lektorkou konzultovat své vlastní texty e-mailem po dobu 14 dní.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Tento kurz je navržen tak, aby Vás provedl klíčovými aspekty přípravy a vytvoření Vašeho prvního CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) reportu. Během školení získáte důkladné porozumění požadavkům a metodikám nezbytným pro splnění nových legislativních povinností v oblasti udržitelnosti. Kurz je určen pro manažery, analytiky a další profesionály, kteří jsou zodpovědní za tvorbu a správu udržitelnostních reportů ve svých organizacích.
Kurz je kombinací teoretické přednášky, praktického workshopu a diskuse, má interaktivní formát s důrazem na reálné příklady a aplikace. Po kurzu je možnost konzultace a řešení individuálních dotazů s lektorem.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeCo je to uhlíkové clo, zaměření na EU nařízení, výklad pro Českou republiku a praktická ukázka tvorby CBAM reportu
Zúčastněte se intenzivního kurzu pod vedením odborníka Jiřího Severy, kde se dozvíte základy CBAM reportů proč toto nařízení vzniklo, k čemu slouží. Zároveň si osvojíte základy tvorby reportů, co jednotlivé položky v reportu znamenají, jaké je časování vyžadované legislativou a potenciální sankce plynoucí z neposkytnutí CBAM reportu včas
V dnešní době je udržitelnost stěžejním prvkem firemní strategie speciálně s ohledem na efektivní využívání zdrojů mimo EU. Naučte se jak se postavit v dovozu materiálu z oblastí mimo EU a jak vytvářet dovozní uhlíkové přiznání pro ministerstvo financí.