Top vision


Plánujete kariérní posun na vyšší pozici? Přejete si svou kariéru přesměrovat do jiného oboru? Nebo se chcete orientovat v nejnovějších trendech ve vaší profesi? V tom případě jste na správném místě. Kurzy HARD SKILLS vám doplní odborné vzdělání, abyste ve své práci excelovali. Realizujeme intenzivní tréninky pro manažery, obchodníky, nákupčí, personalisty, lektory, marketéry, mistry a další profese.
Integrace změn do života firmy
Slaďte požadavky praxe s novou legislativou
Rok 2021 nám přináší nová pravidla týkající se výpočtu dovolené. Změna zasáhne každého zaměstnance v ČR. Možná už máte za sebou školení o novele. Ale jste si jistí, že téma dovolené perfektně ovládáte tak, abyste dovedli zaměstnancům zodpovědět každý jejich dotaz?
Efektivní práce, tlak na provozní a mzdové náklady, produktivitu VERSUS požadavky zákoníku práce na ochranu zaměstnanců, volno, příplatky. Pokud se vám zdá, že obě strany rovnice není možné sladit, pak by vás mělo zajímat téma pracovní doby.
Poutavou formou vás provedeme pravidly, která určuje zákon, a poradíme vám, jak se s nimi popasovat v běžném chodu firmy. To vše na praktických příkladech.
Vytvářejte texty, které neminou cíl
Se slovy je to tak. Každý je má, každý jim rozumí. Ale ne každý je umí. A přitom slova, věty, odstavce jsou to, co upoutává. Prodává. Dobrý text ulpí lidem v paměti. Ať píšete newslettery, či směrnice, vydáváte firemní časopis, skládáte dohromady reklamní texty, vydáváte blog anebo prostě jen posíláte e-maily kolegům, dobré psaní se hodí vždy. Je naší vizitkou – a když píšeme v práci, je vizitkou naší firmy. Už proto má smysl se psaním a jazykem zabývat. Přemýšlet o něm, nezanášet ho plevelem a neničit ho. A přesně tímto směrem vám chceme pomoci vykročit. První dojem si zákazník tvoří podle grafiky. Ale to, co prodává, je text.
Neváhejte si s sebou přinést rozdělanou práci nebo něco, co vám dělá problém. Na konci dne bude pro vaše texty prostor.
Podívejte se také na nejbližší Fóra a konference
Principy a pravidla tvorby projektů
Seznamte se s metodikou projektového řízení a prakticky využijte získané dovednosti a schopnosti při tvorbě projektů!
Řízení projektů vychází z faktu, že v okamžiku, kdy rozsah, neobvyklost, složitost, obtížnost a rizikovost projektu přesáhnou určitou míru, je nutné použít adekvátní metody pro řízení celé akce. K řízení projektů a zvýšení pravděpodobnosti úspěchu projektu se proto využívá celá řada metod, které představují ověřené a popsané postupy, řešící problémy návrhu a implementace projektu. Zvládněte úskalí, které projektové řízení přináší, a osvojte si tento moderní a používaný ekonomický trend svou účastí v tomto dvoudenním kurzu. Zvýšíte tak efektivitu Vaší práce díky synergickému efektu.
Osvojte si základy pracovního práva
Opřete své rozhodování v praxi o pevné základy pracovního práva
Pracovníci na vedoucích pozicích denně řeší nejrůznější požadavky zaměstnanců, otázky související s pracovními povinnostmi, dovolenou, volnem či způsobenými škodami. Často musí rozhodnout v reálném čase, aniž by se mohli obrátit na právní podporu. Základní znalost pracovního práva je proto podmínkou úspěšné práce liniového manažera. Poznejte právní souvislosti nejobvyklejších situací v pracovněprávních vztazích a ujasněte si, jaké jsou povinnosti vaše i vašich podřízených. Získejte poučení z mnoha příkladů z praxe a vyzkoušejte si řešení modelových situací.
Podívejte se také na nabídku našich kurzů na míru
Připravte se na každou fázi náboru zaměstnanců
Situace na pracovním trhu se za posledních pár let dramaticky změnila. Lidé se už nebojí najít si novou práci, protože procento nezaměstnanosti je opravdu nízké. Kvalitní lidé však stále chybí. Jak to udělat, aby pracovali pro vás, a ne pro konkurenci? Jak si nenechat utéct dobrého kandidáta, a hlavně, jak ho ve velkém množství životopisů poznat? Zájemci o práci nechtějí ztrácet čas a ani vy jej neztrácejte! Naučte se správně ptát na to, co skutečně potřebujete vědět. Porozumějte všem úskalím a zákonitostem efektivně vedeného výběrového pohovoru.
Obsaďte klíčové pozice kvalitními lidmi
Je pro vás obtížné orientovat se ve velkém množství kandidátů? Nejste si jistí svým výběrem? Chcete znát základy psychologie výběru? Zajímáte se o trendy v náboru? Tento praktický trénink vás provede přípravou a realizací assessment centra. Získáte zde praktické dovednosti pro hlubší analýzu silných a slabých stránek kandidátů.
Nábor špičkových kandidátů v digitálním světě
Trh práce prochází turbulentními časy. Některé společnosti počty obsazovaných míst drží nízko. Jiné naopak cítí, že nastal ten správný čas na to zkusit získat nový talent. Počet lidí hledajících novou příležitost bude stoupat. I v této době však platí, že ty nejlepší na pracovním portálu nenajdete. Ten, kdo dovede správně oslovit kandidáta, vyhrává. Buďte tam, kde jsou všichni vaši budoucí zaměstnanci. Na sociálních sítích.
V kurzu se podrobně seznámíte s technikami náboru na LinkedInu a na Facebooku. Poznáte také, jak lze pro nábor využít další sítě, jako je třeba Instagram nebo Twitter. Kurz je veden s důrazem na praktičnost, proto vám doporučujeme přinést si vlastní notebook, abyste si mohli vše rovnou vyzkoušet.
Jak bez problémů zvládnout obchodování s Velkou Británií
Obchodujete s Velkou Británií a pokládáte si otázku, jaký dopad pro vás bude mít brexit? Odpovědí na všechny vaše otázky a spoustu dalších informací vám přinese náš specializovaný kurz, který je zaměřen na plnění celních povinností, které od ledna roku 2021 čekají na všechny firmy obchodující s Velkou Británií. Pokud chcete, aby se vaše zboží dostalo co nejdříve k zákazníkovi se sídlem v zemích Albionu, nebo naopak z těchto zemí na starý kontinent, je tenhle kurz přesně tím, co hledáte.
Staňte se opravdovým partnerem vedení
Dodejte prestiž své pozici v rámci organizace a staňte se respektovaným partnerem managementu
Vymezení role HR se v různých organizacích liší. Pohybuje se v rozpětí od zpracovatele HR dokumentace a průvodce nováčků až po strategického partnera vedení a téměř firemního psychologa. V kurzu se dozvíte, jak si správně nastavit svou roli v HR a jak jí dodat přidanou hodnotu. Seznámíte se s úlohou HR jako business partnera, jíž je především podpora manažerů, aby zvládli svůj nejnáročnější úkol – vedení lidí.
Nastartujte svou kariéru v marketingu
Základní kurz pro všechny, které zlákal svět marketingu
Rádi byste nastartovali svou marketingovou kariéru? Nebo se vaše pracovní pozice rozšířila o marketingové úkoly? Nebo chcete pochopit marketingové procesy ve vaší firmě a porozumět kolegům, kteří je řídí? V tomto intenzivním dvoudenním kurzu získáte komplexní přehled o tom, co všechno marketing obnáší. Systematicky poznáte jednotlivé součásti a pochopíte, jak je využít v praxi.
Jak ovládnout technologie a zjednodušit tím život sobě i svým kolegům
Osvojte si ty nejlepší a nejnovější nástroje a aplikace, buďte rychlejší a efektivnější
Počítač a telefon patří mezi vaši nejdůležitější výbavu. Umíte je však opravdu využívat na 100 %? Množství nástrojů, aplikací či online služeb vám může zjednodušit práci, usnadnit domlouvání schůzek, získávání kontaktů nebo organizaci téměř čehokoli. Jaké aplikace využívat a jak je ovládnout, i když třeba nejste specialistkami na IT? S naší pomoci to zvládnete hned!
Vyberte ty nejlepší dodavatele
Správný výběr dodavatelů má klíčový význam nejen pro úspěšné dokončení každé zakázky a obchodní transakce, ale i pro úspěch celé firmy. Poznejte různé způsoby a metody, které vám pomohou vybrat nejlepší dodavatele. Naučte se správně zadávat poptávky a vyhodnocovat výběrová řízení. Přijďte se zdokonalit v umění efektivního a transparentního nákupu a uplatněte své poznatky v praxi!
Legislativní změny a jejich zavádění do praxe
Vedení společnosti není jen o „skvělých číslech", ale také o jejím spravování v souladu s právními předpisy. Co se mění pro s.r.o.?
Od začátku roku 2021 nabývá účinnosti tzv. velká novela zákona o obchodních korporacích, která se dotkne všech typů obchodních společností. Co to znamená pro vedení společností s ručením omezeným? Jaká nová rizika to přinese? Jak se změní práva a povinnosti společníků, jednatelů a managementu? Seminář se zaměří speciálně na právní úpravu společností s ručením omezeným.
Řízení výkonu a kvality výroby
Pochopte význam výrobního controllingu a ukazatelů pro efektivní řízení výroby
Dobrá komunikace uvnitř firmy a vzájemné pochopení požadavků ze strany výroby, strategického managementu i pracovníků odpovědných za finanční řízení jsou podmínkou skutečné efektivity firmy. Seznamte se s principy výrobního controllingu a jeho rolí při řízení výrobní společnosti. Na reálných příkladech z praxe vám ukážeme, jak je důležité používat ukazatele, chcete-li řídit výkon a kvalitu výroby i efektivní údržbu a zároveň motivovat pracovníky a zachovat stabilitu firmy. Společně prodiskutujeme účinnost vybraných známých metod i konkrétní otázky z vaší praxe.
Pracovněprávní legislativa v praxi (vč. velké novely ZP a souvztažnosti s občanským zákoníkem)
Účastníkem pracovněprávních vztahů se stává téměř každý z nás, ať už jako zaměstnavatel, či zaměstnanec. Získejte detailní a ucelený přehled o pracovněprávních vztazích z pohledu zaměstnavatele, zorientujte se v ustanoveních zákoníku práce, občanského zákoníku i dalších souvisejících norem. Na kurzu věnovaném zákoníku práce se poutavou formou dozvíte řadu důležitých informací o všech podstatných tématech pracovněprávních vztahů.
Kurz je určený především zaměstnancům HR, kteří již mají se Zákoníkem práce zkušenosti a potřebují získat ucelený přehled. Po začínající personalisty nebo zaměstnance, kteří o Zákoníku práce potřebují základní znalosti, je určený kurz Pracovní právo (nejen) pro manažery.
Nastavte si svůj onboardingový proces
Inspirujte se vyzkoušenými tipy a vylepšete si svůj vlastní onboardingový proces
Aby práce náborářů nevyšla vniveč, potřebujeme promyšlený a perfektně připravený onboarding, kterým nejen zabráníme zbytečným odchodům kvalitních nováčků, ale také rozvineme jejich počáteční nadšení. Onboarding si představíme jako praktický proces, krok za krokem poznáme model 4C a nezapomeneme si probrat roli „buddyho“ v adaptaci nováčka. Také se seznámíme se způsoby, jak vyhodnotit vzájemnou spokojenost ještě ve zkušební době. Kurz je interaktivní, lektoři vám pomohou nastavit nové onboardingové procesy, které budou odpovídat vaší firemní kultuře. Budou se sdílet konkrétní případy a příběhy.
Nenechte se zaskočit změnami v novém roce
Chcete proniknout do nemocenského pojistného a sociálního pojistného? V kurzu se připravíte na konkrétní situace, především na ty vaše.
V lednu 2020 dochází v systému nemocenského pojištění a sociálního zabezpečení ke změnám, které ovlivní jejich provádění. Účelem semináře je na tyto změny upozornit a současně podat informaci o připravovaných právních úpravách. Seminář poskytne také odpovědi na problematické otázky v oblasti nemocenského a sociálního pojistného.
Postupte v Excelu na vyšší úroveň
Efektivita na prvním místě, praktické tipy a triky
Cílem tohoto kurzu je seznámit vás s nejpraktičtějšími nástroji v programu Microsoft Excel. Dozvíte se například, jak použít Excel pro podmíněné formátování buněk, nebo jak efektivně pracovat s rozsáhlými tabulkami. Dále se pak naučíte, jak používat vzorce a užitečné funkce Excelu při zpracování dat. Seznámíte se s kontingenční tabulkou a urychlíte svou práci díky mnoha trikům, které vám doposud zůstávaly utajeny.
Kurz probíhá ve verzi MS Excel 2016, i tak je však určen i pro uživatele jiných verzí. Na případné rozdíly ve verzích budete lektorem upozorněni.
Efektivní interní PR jako podpora firemní strategie
Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.
Pokročilé nástroje firemního nákupu
Objevte cesty, jak dosahovat úspor a zvýšit celkový výkon nákupu
Firemní nákup se často ocitá pod velkým tlakem. Jak splnit požadavky managementu na úspory a přitom zachovat kvalitu a plynulost dodávek materiálu, zboží a služeb? Využijte know-how zkušených lektorů z praxe a seznamte se s metodami a postupy, které vám pomohou vyhodnotit stávající stav a zavést účinná nápravná opatření. Poznáte pokročilé metodiky nákupu, jež vám v praxi umožní dosahovat nákupních úspěchů. Na praktických příkladech vám ukážeme, jak analyzovat dodavatele a komodity, jak správně nastavit parametry smluv a jak využít elektronických aukcí.
Seminář Nákup v praxi lze absolvovat za zvýhodněnou cenu v rámci cyklu Purchase Manager spolu s tréninkem Techniky vyjednávání pro nákupčí. Úspěšní absolventi celého cyklu získají mezinárodně uznávaný certifikát IES od International Educational Society.
Podstata a význam peněžních toků firmy
Naučte se zjišťovat, plánovat a řídit cash flow
Kvalitní hospodaření a řízení finančních toků zajistí vaší firmě ekonomickou prosperitu a stabilitu a umožní předcházet finančním problémům. Praktickou formou se naučíte mapovat i regulovat příjmy a výdaje. Pochopíte smysl řízení cash flow a poznáte faktory ovlivňující řízení z pohledu každodenního controllingu i budoucího plánování.
Prakticky každá firma se dnes musí zabývat svou propagací. Nicméně rozdíly v tom, co jednotlivé firmy dokáží ze své marketingové komunikace vytěžit, jsou obrovské. Jen málokterá firma své kampaně plánuje integrovaně a dokáže jednotlivé komunikační kanály provázat tak, aby byl efekt z komunikace maximální. Na tomto kurzu si ukážeme postupy a nástroje, které vám pomohou vaše komunikační kanály lépe provázat a maximalizovat efekt, který vaše propagace má na potenciální i současné zákazníky.
Best practices HR - ověříte si své postupy a získáte novou inspiraci
Chcete personálně dobře fungující a stabilní společnost? Chcete samostatné a fungující týmy? Naučte se uplatňovat účinné personální přístupy a optimalizovat HR procesy.
Často jsou to právě dobře nastavené a fungující personální procesy, které odlišují úspěšné firmy od těch neúspěšných. Správný personální přístup mnohdy ovlivní výkon zaměstnanců více než výše mzdy. Vybudujte si klíčové dovednosti z oblasti personalistiky pro efektivní vedení týmů a očekávané firemní výsledky.
Jak vést nábor ve virtuálním prostředí?
Přestáváte se orientovat v kvalitách kandidátů, které vidíte jen na obrazovce? Naučte se poznat toho pravého i skrze kameru
Přešli jste nebo plánujete přejít na online nábor? Zajímáte se o trendy v online náboru? Které kroky by měl obsahovat proces náboru ve virtuálním prostředí? Praktický workshop vás provede úskalími přípravy a realizace online náboru kandidátů. Získáte zde praktické dovednosti pro hlubší analýzu silných a slabých stránek budoucích zaměstnanců a objevíte řemeslné „vychytávky", které fungují v online prostředí. Budeme sdílet i vaše zkušenosti s přechodem do virtuálního prostředí náborů.
Měnové a úrokové deriváty z hlediska obchodu i účetnictví
Využijte v praxi finanční deriváty a seznamte se se zajišťovacím účetnictvím
Finanční deriváty jsou účinným nástrojem k zajištění různých druhů rizik, v České republice nejčastěji k zajištění měnového rizika. Pokud přicházíte i jen vzdáleně do styku s měnovými a úrokovými deriváty, budou pro vás bezpochyby zajímavé reálné zkušenosti s jejich využitím v podnikové praxi. Poskytneme vám oboustranný pohled ze strany treasury či finančního manažera i účetní – poznáte jak obchodní stránku věci, tak i způsob, jak finanční deriváty účtovat a zdanit podle českých i mezinárodních účetních standardů (IAS/IFRS).
Jak vést administrativu v HR
Získejte detailní přehled v legislativě a vedení důležitých personálních dokumentů
Pronikněte do správy osobních údajů a vedení spisů, poznejte náležitosti pracovních smluv a dohod, nahlédněte do ukončování pracovního poměru, ujasněte si, které mzdové složky je zaměstnavatel povinen vyplácet a jaké jsou základní povinnosti na úseku bezpečnosti práce. V kurzu se budeme věnovat vašim nejčastějším problémům. Získáte odpovědi na všechny vaše otázky z každodenní praxe HR oddělení.
Metody vyhodnocování investic v praxi
Osvojte si praktické postupy pro efektivní rozhodování o vašich investicích
Analýza návratnosti je nedílnou součástí přípravy každého většího projektu. Osvojte si roli controllera a poznejte nejběžnější metody posuzování investic a jejich praktické využití, včetně výhod i rizik jednotlivých postupů. Zorientujte se ve všech fázích procesu analýzy ekonomické návratnosti projektů a naučte se správně posuzovat ziskovost a návratnost plánovaných investic.
Zapracujte na značce zaměstnavatele
Vaše firma možná není v průzkumech vysněných zaměstnavatelů hned vedle Googlu nebo SpaceX. Ale klidně se s vámi vsadíme, že část vašich kolegů má vaši firmu skutečně ráda. Jsou to srdcaři, pro které je vaše společnost víc než jen zdroj mzdy. A Employer Branding je cesta, jak mít takových lidí víc. Značku zaměstnavatele vaše společnost už dávno má. Ať už o ni pečujete, nebo o tom teprve přemýšlíte. V kurzu poznáte, jak lze značku zaměstnavatele uchopit a koncepčně posunout dál. A hlavně přijdete na to, jak dát světu na vědomí, v čem spočívá unikátnost vaší firmy a proč stojí za to u vás pracovat.
Trénink odhalování pravdy a lži v komunikaci
Rozpoznejte, zda je před Vámi pravdomluvný člověk, anebo máte co do činění s rafinovaným lhářem
Pracujete na pozici, kdy je pro Vás při jednání s lidmi zásadní rozklíčovat, zda Vám říkají pravdu, polopravdu, nebo Vám dokonce lžou? Míváte pocit, že vnější znaky a řeč těla dotyčného jasně vypovídají o tom, že se Vás snaží oklamat? Jsou pro Vás někteří lidé těžko čitelní, a Vy proto nevíte, co si o nich myslet? Pronikněte do mysli lháře a naučte se lež odhalit.
Smluvní právo - specifika závazkových vztahů pro podnikatele a manažery
Z vysoce regulovaného podnikatelského prostředí a zvláštní odpovědnosti právnických osob, podnikatelů a členů orgánů obchodních korporací vyplývá i specifické postavení podnikatelů v závazkových vztazích, jako např. přísnější požadavky kladené na podnikatele, vztah podnikatele a spotřebitele, jakož i obchodní zvyklosti. Je užitečné mít přehled o tom, co vyšší odpovědnost znamená a jaké negativní důsledky při nedodržení všech pravidel podnikateli hrozí.
Efektivní organizace skladu a vedení jeho pracovníků
Zvládněte celý proces skladování a naučte se, jak úspěšně řídit skladový tým
Efektivní řízení logistických procesů i týmu spolupracovníků je základní podmínkou úspěšného vedení skladu. Působíte krátce na pozici vedoucího skladu či skladového týmu, nebo očekáváte kariérní postup a chybí vám zkušenosti z praxe vedení skladu a jeho pracovníků? Pronikněte hlouběji do zákonitostí efektivní logistiky a naučte se pracovat s nástroji měření produktivity. Osvojte si účinné postupy, jak zvýšit pracovní výkon vašeho týmu, jak odstranit chybovost a jak řešit krizové situace. Seznamte se do detailu se všemi důležitými oblastmi skladové logistiky, abyste získané znalosti mohli efektivně využívat ve své praxi.
Vyberte nejvhodnějšího kandidáta namísto nejlepšího
Správně vedený přijímací pohovor vám o uchazeči o zaměstnání řekne více než písemný životopis. Chcete se vyhnout úskalím, která přináší klasický přijímací pohovor, a dozvědět relevantní informace? Vyberte si vhodného kandidáta prostřednictvím behaviorálního pohovoru! Odhalte nepravdivé informace a zjistěte, jak se uchazeč staví k řešení různých situací. Behaviorální pohovor vám pomůže vybrat spolupracovníka, který má schopnosti odpovídající konkrétní pozici.
Od analýzy potřeb k realizaci rozvojových programů
Vytvořte ve své společnosti efektivní vzdělávací systém.
Vzdělaní a motivovaní zaměstnanci pomáhají firmě udržet konkurenceschopnost. Naučte se diagnostikovat vzdělávací potřeby ve své firmě, seznamte se s nejnovějšími trendy a způsoby, jak designovat moderní vzdělávání, a zjistěte, bez jakých dovedností se v budoucnosti neobejdete. Na tomto kurzu si vyzkoušíte standardní kroky při tvorbě komplexního systému vzdělávání uvnitř vlastní společnosti.
Aktuální legislativa, příklady z praxe a judikáty
Vyhněte se chybám a ušetřete náklady na soudní spory se zaměstnanci
Zákoník práce i občanský zákoník chrání jednoznačně zaměstnance. Pro zaměstnavatele je jedinou účinnou ochranou znalost zákona a schopnost jejího uplatnění v praxi. Poznejte, jak v různých případech správně ukončit pracovní poměr. Poučte se z praktických příkladů a soudních rozhodnutí a vyvarujte se častých chyb. Získejte přehled o judikátech, které jsou podle nového občanského zákoníku závazné, a využijte je při řešení konkrétních sporů.
Jak jako zaměstnavatel zvládnout komunikaci s odborovou organizací
Zorientujte se v tom, jaké jsou principy kolektivního vyjednávání z pohledu vás jako zaměstnavatele. Jak fungují složité vztahy k odborovým organizacím, které u vás mohou působit, co musí a může obsahovat kolektivní smlouva a jaká jsou v komunikaci s odborovou organizací vaše práva a povinnosti.
Komunikační dovednosti ve specifických situacích
Řešíte otázku, jak dosáhnout změny chování nebo výsledků podřízených? Jak zvýšit pocit zodpovědnosti a samostatnost zaměstnanců, předejít opakování chyb? Nebo ukončujete spolupráci protože je třeba redukovat počet zaměstnanců, nebo proto, že zaměstnanec nevyhovuje požadavkům místa a neodevzdává očekávané výsledky? Jak zvládnout tyto náročné rozhovory tak, aby nás zbytečně nestresovaly a zároveň jsme i v takto náročných situacích udrželi vzájemný lidský respekt?
Myslete jako CFO
Získejte základní přehled v oblasti podnikových financí s okamžitým praktickým využitím
Z pohledu finančního řízení podnik neřídí pouze finanční manažer, ale především nefinanční manažeři svými každodenními rozhodnutími. Proto i nefinanční manažer musí rozumět podstatě podnikových financí a finančnímu řízení podniku. Naučte se myslet jako CFO a dělejte rozhodnutí, která firmě přinesou peníze. Protože o to v byznysu jde.
Na tento kurz navazuje a rozšiřuje probírané téma kurz Finance pro nefinanční manažery II .
Mějte ziskovost podniku pod dohledem
Úspěšné vedení firmy znamená schopnost vidět souvislosti – a to i v oblasti finančního plánování a řízení, nákladů či investic. Rozšiřte své znalosti ze světa financí o problematiku finančního, nákladového, i investičního controllingu. Projděte se zkušeným lektorem celým procesem plánování a tvorby rozpočtů až po fázi sledování a rozboru výsledků i analýzu odchylek. Seznamte se na příkladech z praxe s různými aspekty kalkulace nákladů i s možnostmi úspor. Poznejte důležitost sledování pracovního kapitálu, především pohledávek a skladových zásob, i osvědčené postupy pro hodnocení a výběr investic.
Práva a povinnosti při využití agenturních zaměstnanců v roce 2020
Inbound marketing vyžaduje chytré nápady, nikoliv královský rozpočet
Digitální marketing se rychle vyvíjí. Tradiční formy marketingu přestávají být efektivní. Zároveň ne všechny trendy dává smysl slepě nasazovat. Osvojte si metody a postupy, jak dělat marketing chytře, efektivně a bez zbytečných nákladů. Zjistěte, které nástroje použít pro efektivnější marketing.
Jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná
Nastavte si výkonné nákupní procesy
Efektivní nákup spočívá především ve správném nastavení nákupních procesů a ve fungující spolupráci s ostatními útvary ve firmě. Naučte se, jak efektivně vykonávat, organizovat a řídit nákupní činnosti a jak správně komunikovat uvnitř firmy. Poznejte, jak budovat pozici nákupního útvaru a jak organizovat jeho činnost tak, aby byla efektivní a v souladu s ostatními procesy ve firmě.
Jak vytvořit efektivní projektový tým
Proměňte své taktiky ve smysluplnou strategii
Plánujte chytře, neřiďte se pouhými domněnkami.
Pětiletky už dávno nefrčí a nahodilé aktivity působí jen chaos. Jak ale plánovat, když všude čteme, že se společnost i technologie posouvají kvantovými skoky kupředu a že jedinou konstantou je změna? Tento kurz vám ukáže, jak se dá plánovat chytře a ruku v ruce s moderními trendy. Naučíte se sestavit si plán tak, aby dával smysl a byl dlouhodobě použitelný.
Týmová spolupráce ve 21. století
Buďte organizovaní. Vneste systém do práce své i svého týmu a sledujte, jak vaše produktivita stoupá
Přeplněné e-mailové schránky, data kdesi na SharePointu či sdílených discích, spousta tabulek a dokumentů, které kolují e-maily v několika různých verzích… Přijde vám to povědomé? Co takhle posunout produktivitu svého týmu kupředu díky nástroji Microsoft Teams, který dává na jedno místo vše důležité? Komunikace, videohovory, sdílení souborů, plánování úkolů, práce s dokumenty… Udělejte si v tom systém.
Položte dodavatele na lopatky
Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti pomocí individuálních a skupinových cvičení. Využijte zpětné vazby ke zlepšení své komunikace. Odstraňte překážky, které vám brání efektivně komunikovat.
Myslete jako CFO
Získejte pokročilý přehled v oblasti podnikových financí s okamžitým praktickým využitím
Z pohledu finančního řízení podnik neřídí pouze finanční manažer, ale především nefinanční manažeři svými každodenními rozhodnutími. Proto i nefinanční manažer musí rozumět podstatě podnikových financí a finančnímu řízení podniku. Naučte se myslet jako CFO a dělejte rozhodnutí, která firmě přinesou peníze. Protože o to v byznysu jde.
Zpracování mezd na profesionální úrovni
Pracovněprávní vztahy, odměny za práci a zpracování mezd představují důležitou součást chodu každé firmy. Přijďte si prohloubit své znalosti v této oblasti a získejte praktické dovednosti, tipy a doporučení pro každodenní využití. Seznamte se s aktuální související legislativou a na příkladech z praxe poznejte praktická řešení nejčastějších problémů a situací v oblasti pracovněprávních vztahů a mzdové agendy.
Jak zhodnotit volný kapitál
Získejte přehled o investičních nástrojích a jejich využití v podnikové praxi
Součástí řízení podnikových financí je i efektivní nakládání s volnými finančními prostředky. Seznamte se s investičními nástroji, které finanční trh nabízí, i s metodikou propočtů jejich výhodnosti. Osvojte si potřebné znalosti pro správné rozhodování o nejvhodnějším způsobu investování včetně řízení financování a zajišťování rizik. V rámci kurzu obdržíte i obsáhlý materiál využitelný ve vaší praxi a tipy na doporučenou literaturu a další informační zdroje.
Techniky a nástroje pro strategické řízení
Správný začátek je nezbytným předpokladem úspěšné realizace projektu, dobře sestavený a motivovaný projektový tým dokáže zázraky
Efektivní řízení projektu je podmínkou jeho úspěšné realizace. Je nezbytné nevynechat žádný důležitý krok, ale zároveň netrávit nějakou činností více času, než je nezbytně nutné. Také je důležité si hned na začátku uvědomit, jaký typ projektu vás čeká, a patřičně tomu přizpůsobit další postup. Tento kurz vám pomůže nastavit a realizovat projekt tak, aby dával smysl, aby splnil očekávání zainteresovaných stran a zajistil požadované přínosy.
Změny, rizika a krize jako nedílná součást projektů
Snem snad každého manažera nebo projektového vedoucího je projekt, který má na začátku přesné zadání, probíhá hladce bez nepříjemných překvapení a je dokončen bez překročení stanoveného deadlinu nebo budgetu. Realita je obvykle jiná: plno změn, rizik i případných krizových situací. V tomto kurzu se dozvíte, jak tyto faktory nejen efektivně zvládnout, ale i využít ve prospěch projektu.
Plánování kvality produktu má dosah snad do všech oddělení firmy. Obnáší sledování vývoje na trhu, samotný vývoj nového produktu, logistiku, nákup surovin a strojního vybavení, trénink pracovníků, výrobu, controlling, marketing a prodej. Všechny tyto složky by měly sledovat jeden společný cíl - minimalizaci nákladů spojených s nesprávně nastavenými kontinuálními procesy. To vše se naučíme řešit v souladu s normami ISO 900n a APQP automobilového průmyslu (AIAG). Principy uvedené v těchto normách lze použít ve všech firmách bez ohledu na oblast podnikání.
Praktická a společenská adaptace nováčků
Onboarding by měl probíhat ve dvou rovinách: praktické a společenské. Nováček by měl být uveden nejen do pracovních procesů, ale také do společenského života firmy. Obojí dokáže zprostředkovat rádce v podobě buddyho. Tento parťák se soustředí na podporu počátečního nadšení nováčka, na rozvoj jeho dovedností a talentu, plánuje kroky jeho adaptace a je první kontaktní osobou připravenou odpovědět na všechny otázky.
Praktické řízení nákladů
Naučte se efektivně řídit své náklady a dosahovat úspor
Pečlivé sledování nákladů a pravidelné vyhodnocování jejich efektivity vám umožní dosahovat požadovaných hospodářských výsledků. Seznamte se s osvědčenými metodami nákladového controllingu na praktických ukázkách. Naučte se identifikovat nositele nákladů a posuzovat efektivitu interních pracovních postupů a procesů. Poznejte, jak odhalit oblasti s největším potenciálem úspor a jak zavést účinná úsporná opatření s dlouhodobým pozitivním dopadem.
Dosáhněte vyšší výkonnosti vašeho byznysu
Retail není jen o tom prodávat co nejlevněji. Jde o lokalizaci prodejního místa, o selekci produktů, o způsob jejich prezentace, ale i o schopnosti prodejců. Samostatnou kapitolou je i řízení retailového týmu. Jak dosáhnout maximálních výsledků? Jak mít pod kontrolou všechny klíčové předpoklady výkonu, kvality a motivace? O tom bude řeč.
Jak dělat B2B marketing účelně a účinně
B2B marketing je jiný. Zjistěte, jak získat více zákazníků
B2B, tedy obchodní vztah, ve kterém nehledáte jako klienty koncové zákazníky, ale firmy, je specifický. Tento kurz vám odhalí specifika B2B marketingu a přiblíží, jak vytvořit strategii lead managementu, proč se věnovat generování leadů jako nových obchodních příležitostí a jak správně aplikovat lead nurturing.
Revoluce ve vedení organizací
Principy a metody agile, jejich využití, nasazení a nástrahy v praxi
Amazon, Apple, Facebook, Google i Microsoft. Největší a nejúspěšnější společnosti světa jsou agilní a mnoho organizací se snaží tento trend napodobit a následovat. Hierarchické korporátní struktury se postupně mění na menší a efektivnější týmy, schopné lépe reagovat na rychlé změny okolí. Jaká jsou specifika agilního světa? Co vám jeho zavedení přinese? A jaké výzvy na vás čekají, pokud se do něj odvážíte vstoupit? Agile má své pro a proti. V kurzu si je ukážeme na praktických příkladech z praxe. Na tento kurz tématicky navazuje kurz Agilní metody řízení.
Připravte se na vlnu propouštění
Způsob, jakým zacházíte se zaměstnanci na odchodu, dokresluje celkový obrázek o značce zaměstnavatele. Svědčí například o tom, nakolik si lidí a jejich práce vážíte. Outplacement není synonymem pro propouštění. Outplacement je o budování employer brandu a o firemní kultuře. Při propouštění se totiž můžete dopustit nejen legislativních, ale především lidských chyb. A ty se tak snadno neodpouštějí.
Nástroj pro zvýšení efektivity HR procesů
Do jaké míry je HR přínosem pro vaši firmu a jakými cestami napomáhá naplňování firemních cílů a strategie? To zjistíte zavedením jednoduchého nástroje – HR controllingu.
Pod pojmem HR controlling si často představujeme pouze kontrolu využívání personálních nákladů. Jeho záběr ale může být mnohem širší. Správně zvolené HR ukazatele, poskládané do výstižné HR Balanced Scorecard důkladně prověří kvalitu HR procesů. Jsou srozumitelným nástrojem pro prezentaci plánů i výsledků HR práce. Nasměrují HR činnosti tak, aby podpořily firemní strategii, protože umožňují jasně plánovat, monitorovat a vyhodnocovat kvalitu a efekt HR procesů, klíčových pro aktuální situaci firmy – ať už je to rozvoj, stabilizace, nebo reorganizace.
Zjistěte, co můžete a co už ne
Právo a marketing. Někdy je potřeba si mezi nimi vybrat. Víte jak?
V kurzu se podíváme na to, kde marketéři dělají nejčastější chyby, které končívají u právníků. Vysvětlíme si nejčastější omyly týkající se práva v marketingu. Ukážeme si, jakou cestou jít, abyste při tvorbě kampaní nemuseli vybírat mezi dobrým nápadem a zákonem. Celý den vám přinese tolik AHA momentů, že na něj budete ještě dlouho vzpomínat.
Finanční analýza podniku od A do Z
Seznamte se s firemními strategiemi a pochopte jejich dopad na finance podniku
Podnikové strategie jsou alfou a omegou pro zajištění dlouhodobého ekonomického růstu každého podniku. Na obchodních, marketingových, finančních a dalších strategiích je závislý úspěch organizace i její další směřování. Podnikové strategie se však nedají realizovat bez finančních zdrojů. Proto je důležité sledovat dopad podnikových strategií na finance podniku a volit pro ně vhodné podnikové financování.
Co praví zákon o dlužnících?
Kompletní objasnění všech pravidel výpočtů exekučních i insolvenčních srážek na modelových příkladech
Jak správně provádět srážky z příjmu dlužníka v exekuci po zahájení insolvenčního řízení? Je-li dlužník zaměstnán a jsou-li na jeho příjem nařízeny srážky ze mzdy v důsledku exekuce či výkonu rozhodnutí, musí se po zahájení insolvenčního řízení vypořádat zaměstnavatel, respektive jeho mzdová účetní, se situací, jak správně postupovat při provádění srážek z příjmů dlužníka. A toto v praxi není jednoduchá ani jednoznačná věc. Na našem kurzu na toto téma podíváme na modelových příkladech.
Snižujte firemní náklady díky úspornějším nákupům
Úspěšný nákup materiálu, investic, oprav či služeb má velký potenciál přispívat k efektivnímu hospodaření firmy. Snižujte náklady ve své firmě prostřednictvím využití potenciálu nákupu. Vytvořte si efektivní strategii nákupu a naučte se používat osvědčené způsoby dosahování úspor v nákupu.
Provozujete e-shop a chcete šlápnout do obsahového marketingu?
Ujasněte si na celodenním školení, jaký obsah by vašemu e-shopu určitě neměl chybět a jak ho efektivně tvořit. Naučte se komunikovat se zákazníky tak, aby se k vám rádi vraceli.
Webová analytika pro začátečníky
Zorientujte se ve statistikách a zvyšte výkonnost vašich kampaní
Co neměříte, to neřídíte. A v online marketingu to platí dvojnásob. Naučte se sbírat ta správná data, nahlížet na ně ze správného úhlu a na základě jejich analýzy vyvozovat závěry, které vám pomohou s přípravou další kampaně nebo s úpravou webových stránek.
Praktické základy práva pro manažerskou praxi
Mít přehled v oblasti práva se víc než vyplatí
Prostředí kolem nás, v zaměstnání i v podnikání, je stále více regulováno právem a často je obtížné se v nepřehledném právním řádu orientovat. Kurz právní minimum pro podnikatele a manažery má za cíl zprostředkovat účastníkům základní přehled a informace o právním prostředí pro běžnou manažerskou praxi.
Štíhlá logistika a další metody v praxi
Zjistěte, jak zefektivnit logistické procesy a jak v logistice ušetřit
Díky moderním nástrojům v oblasti logistiky můžete zefektivnit materiálové toky ve vašem podniku, účinně řídit stav zásob a ušetřit náklady na administrativní činnosti. Seznamte se s principy štíhlé logistiky a s dalšími metodami zlepšování logistických procesů. Zjistěte, jak tyto nástroje fungují v praxi, kdy je vhodné je použít a jakých chyb se vyvarovat při jejich zavádění. Prodiskutujte problémy, které ve vašem podniku v oblasti logistiky řešíte, získejte zpětnou vazbu ke svým postupům a odneste si užitečná doporučení včetně zkušeností ostatních účastníků semináře.
Jak na úspěšnost vašich produktů?
Zavádět nové produkty na trh a řídit produktová portfolia není jen tak. Moderní produktoví manažeři musí umět využít širokou paletu nástrojů, poradit si s analýzami trhu, ale mít také příslovečný „čich“ na úspěšný byznys. To vše zvyšuje také nároky na jejich znalosti z mnoha vzájemně se překrývajících oblastí, jako je marketing, řízení značky, logistika, cenotvorba a jiné. Na tom, jak dobře si udělají svůj „domácí úkol“, mnohdy závisí úspěch či neúspěch mnohamilionových investic. Získejte nástroje, které vám tuto práci maximálně usnadní a zvýší šanci na úspěch každého nového produktu.
Influencer marketing. Neuchopitelná zóna? Už dávno ne.
Influencer marketing je dnes součástí marketingu přes 60 % značek. A pozornost mu začíná věnovat i veřejnost a úřady.
Označování příspěvků není jediná patálie, kterou byste v influencer marketingu měli řešit. Spolupráce je často podceněná na obou stranách barikády a pocit, že „jsem nedostal, co jsem zaplatil" na sebe nenechává dlouho čekat. Co se podceňuje nejčastěji? Mrkneme na to věcně, prakticky a způsobem, který si budete dlouho pamatovat. Bez paragrafů.
Právní problematika detailně a důkladně
Získejte zevrubný přehled v právních úpravách týkajících se dohod o pracích mimo pracovní poměr
V čase úspor budou jistě dohody mimo pracovní poměr získávat na oblibě. Stejně jako tzv. zaměstnání malého rozsahu. Tyto typy pracovních vztahů však mají svá specifická pravidla, což přináší nejen výhody, ale i nevýhody, o kterých možná nevíte. Zjistěte, na co si dát pozor, abyste nechtěně neporušili pravidla na úseku práce a mezd. V kurzu si kompletně probereme problematiku odměňování v rámci dohod a zaměstnání malého rozsahu ze všech úhlů pohledu.
Staňte se respektovaným partnerem pro IT kolegy
Překročte propast mezi HR a IT a prozkoumejte opačný břeh
Máte pocit, že svým IT kolegům občas nerozumíte? Dívají se na vás skrz prsty, protože Ruby a Perl byste raději než v kódu viděli na náhrdelníku? A máte očekávat komedii, když vás pozvou na svůj stand-up?
Pro každého HR specialistu či manažera může být spolupráce s ITíky opravdovou výzvou, protože ne všechny zkušenosti z jiných oborů jsou akceptovatelné a aplikovatelné i v IT. V kurzu vás provedeme celým životním cyklem zaměstnance (od náboru po odchod) se zaměřením na specifika IT světa. Budeme nacházet srozumitelný IT jazyk, ale i bořit předsudky, které se k IT profesím váží.
Když k vám přijde novinář
Osobní značka je pro vás důležitá, ale představa televizního rozhovoru nebo tiskové konference vás děsí?
Připravíme vás na ně. Mluvit s médii není snadné. Je potřeba umět předat klíčové sdělení rychle, jasně a výstižně. Smyslem mediálního tréninku je připravit vás na osobní setkání s novináři, abyste dokázali reprezentovat firmu i sebe v audiovizuálních médiích nebo na tiskové konferenci.
Poznejte LEAN nástroje a principy prožitkovým způsobem
Štíhlá výroba a LEAN přístup nabízí způsob, jak se dívat na staré postupy nově.
Je to stejné, jako když jdete po městě, ve kterém bydlíte a ve kterém všechno dobře znáte. Víte o všem a o všech, a tak to ani nevnímáte. A pak najednou přijede návštěva odjinud a začne se ptát – co a jak a proč. A vy s překvapením zjistíte, že je možné vidět město ještě jinak, a divíte se, proč jste si tyto otázky již dávno nepoložili. Vždyť při pohledu zpět je až s podivem, že jste si toho nevšimli dřív. Během semináře si postavíme výrobní linku na montáž dopravních prostředků. Prakticky si vyzkoušíme, co obnáší výroba řízená zákazníkem a jeho požadavky. Postupně přijdeme na to, jak je možné s našimi zdroji a omezeními vyhovět neskromným přáním zákazníka co nejlépe… Věřím, že budete sami překvapeni, až uvidíte, jak daleko je možné zajít.
Celní předpisy a základní orientace v celní problematice včetně novinek
Práva a povinnosti statutárního orgánu
Získejte ucelený přehled o právech, povinnostech a také o případných rizicích jednatele společnosti s ručením omezeným v návaznosti na nový zákon o obchodních korporacích, resp. nový občanský zákoník.
V tomto kurzu se seznámíte s aktuální právní úpravou a povinnostmi jednatele společnosti s ručením omezeným reflektující zavedení nového občanského zákoníku a nového zákona o obchodních korporacích. Proniknete do problematiky jednatelské smlouvy, vztahu jednatele ke společnosti, ostatním jednatelům, společníkům i dalším osobám. Seznámíte se s povinnostmi, úkoly a odpovědností jednatele. Získáte i základní přehled o úpravě společnosti s ručením omezeným ve vztahu k plnění povinností jednatele.To vše pod vedením zkušené advokátky Kateřiny Švajcrové, která se s Vámi podělí o mnoho zkušeností a poznatků z vlastní praxe.
Vyberte si a využijte ty nejvhodnější agilní metody pro vaši firmu
Agilní metody řízení jsou dnes hojně implementovány do firem různých odvětví a velikostí. Často je za tím snaha o vyšší efektivitu práce, rychlejší reakci na změny prostředí a nižší provozní náklady. Jak opravdu tento způsob řízení vypadá v praxi a jaké možnosti nabízí? Na kurzu si vše ukážeme a zkusíme na praktických příkladech z praxe. Najdeme pro vás také společně ten, který pro vás bude mít největší užitek. Řekneme si také, jak ho nasadit a na co si dát pozor. Kurz tematicky navazuje na úvodní kurz Základy agilního řízení. Zároveň na tento kurz tematicky navazuje kurz Agilní kouč.
Dosáhněte efektivnější online prezentace
Navyšte výkonnost vašeho webu a využijte jeho potenciál naplno
Řešíte online marketingové kampaně nebo řídíte rozvoj webu a přemýšlíte, jak dosáhnout efektivnější online prezentace? Tento kurz je právě pro vás. Nastavte si správné cíle a analytiku pro své projekty a navrhněte vhodné optimalizace.
Základy HTML a JavaScriptu jsou výhodou, nikoliv však podmínkou pro účast v kurzu. Půjdeme do větší hloubky v nastavení analytiky a Google Tag Manager. Pokud vás zajímá hlavně vyhodnocování, doporučujeme vám kurz Webová analytika I.
Moderní recruitment s recruiterkou roku
Reprezentujte značku zaměstnavatele tak, abyste přitáhli talenty do firmy
Jak na nábor v dnešní době? Co funguje? Co už tolik ne? Jak nastavit strategii náboru a celý náborový proces? Proces úspěšného náboru nového kolegy je alchymie. Skládá se z celé řady ingrediencí, které mohou dohromady vytvořit fungující lektvar. Recruiterka roku Zdeňka Krejčíková vám představí své zkušenosti s náborem i svou vlastní strategii výběrového řízení. Odnesete si spoustu nápadů a praktických tipů.
Ucelený pohled na celní řízení i aktuality z oboru
Poznejte celý proces celního řízení.
Od navazujících kontrol, odvolacích řízení až po případných řízení sankčních, a to vše prostřednictvím mnoha příkladů z praxe. Kvalifikovaný a zkušený odborník na celní problematiku plynule naváže na kurz Základy celního řízení.
Výbava, bez které se agilní kouč neobejde
Do agilních organizací hierarchické struktury nepatří. Vrcholoví manažeři ustupují do pozadí a vzniká potřeba agilních koučů
Zajímá vás, kdo je to agilní kouč a co dělá? Je vůbec potřeba? Možná se jím chcete nebo plánujete stát. Odpovědi na tyto otázky skrývá kurz Agilní kouč, přibližující taje a důležitost této role. Konkrétně a prakticky si ukážeme, co v praxi být agilním koučem obnáší, na co by si měl dát pozor a bez čeho se neobejde. Důraz je kladen na praktickou stránku věci a detaily. To znamená, že si vše z teorie vyzkoušíme na konkrétních příkladech z praxe. Kurz tematicky navazuje na kurz Agilní metody řízení.
Odhalte potenciál uchazečů o práci i zaměstnanců
Správně aplikovaná psychodiagnostika vám pomůže odhalit skrytý potenciál uchazečů o práci i stávajících členů vašeho týmu. Seznamte se s psychodiagnostickými technikami, které můžete využívat i bez psychologického vzdělání. Poznejte, jak funguje lidská osobnost a jaké informace lze pomocí psychodiagnostiky zjistit. Zefektivněte svá výběrová řízení i pracovní procesy a získejte nové podněty a dovednosti, které využijete pro další práci se zaměstnanci.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.