Top vision


Plánujete kariérní posun na vyšší pozici? Přejete si svou kariéru přesměrovat do jiného oboru? Nebo se chcete orientovat v nejnovějších trendech ve vaší profesi? V tom případě jste na správném místě. Kurzy HARD SKILLS vám doplní odborné vzdělání, abyste ve své práci excelovali. Realizujeme intenzivní tréninky pro manažery, obchodníky, nákupčí, personalisty, lektory, marketéry, mistry a další profese.
Pracovněprávní legislativa v praxi (vč. velké novely ZP a souvztažnosti s občanským zákoníkem)
Účastníkem pracovněprávních vztahů se stává téměř každý z nás, ať už jako zaměstnavatel, či zaměstnanec. Získejte detailní a ucelený přehled o pracovněprávních vztazích z pohledu zaměstnavatele, zorientujte se v ustanoveních zákoníku práce, občanského zákoníku i dalších souvisejících norem. Na kurzu věnovaném zákoníku práce se poutavou formou dozvíte řadu důležitých informací o všech podstatných tématech pracovněprávních vztahů.
Kurz je určený především zaměstnancům HR, kteří již mají se Zákoníkem práce zkušenosti a potřebují získat ucelený přehled. Po začínající personalisty nebo zaměstnance, kteří o Zákoníku práce potřebují základní znalosti, je určený kurz Pracovní právo (nejen) pro manažery.
Jak zhodnotit volný kapitál
Získejte přehled o investičních nástrojích a jejich využití v podnikové praxi
Součástí řízení podnikových financí je i efektivní nakládání s volnými finančními prostředky. Seznamte se s investičními nástroji, které finanční trh nabízí, i s metodikou propočtů jejich výhodnosti. Osvojte si potřebné znalosti pro správné rozhodování o nejvhodnějším způsobu investování včetně řízení financování a zajišťování rizik. V rámci kurzu obdržíte i obsáhlý materiál využitelný ve vaší praxi a tipy na doporučenou literaturu a další informační zdroje.
Podívejte se také na nejbližší Fóra a konference
Efektivní organizace skladu a vedení jeho pracovníků
Zvládněte celý proces skladování a naučte se, jak úspěšně řídit skladový tým
Efektivní řízení logistických procesů i týmu spolupracovníků je základní podmínkou úspěšného vedení skladu. Působíte krátce na pozici vedoucího skladu či skladového týmu, nebo očekáváte kariérní postup a chybí vám zkušenosti z praxe vedení skladu a jeho pracovníků? Pronikněte hlouběji do zákonitostí efektivní logistiky a naučte se pracovat s nástroji měření produktivity. Osvojte si účinné postupy, jak zvýšit pracovní výkon vašeho týmu, jak odstranit chybovost a jak řešit krizové situace. Seznamte se do detailu se všemi důležitými oblastmi skladové logistiky, abyste získané znalosti mohli efektivně využívat ve své praxi.
Práva a povinnosti při využití agenturních zaměstnanců v roce 2020
Podívejte se také na nabídku našich kurzů na míru
Co praví zákon o dlužnících?
Kompletní objasnění všech pravidel výpočtů exekučních i insolvenčních srážek na modelových příkladech
Jak správně provádět srážky z příjmu dlužníka v exekuci po zahájení insolvenčního řízení? Je-li dlužník zaměstnán a jsou-li na jeho příjem nařízeny srážky ze mzdy v důsledku exekuce či výkonu rozhodnutí, musí se po zahájení insolvenčního řízení vypořádat zaměstnavatel, respektive jeho mzdová účetní, se situací, jak správně postupovat při provádění srážek z příjmů dlužníka. A toto v praxi není jednoduchá ani jednoznačná věc. Na našem kurzu na toto téma podíváme na modelových příkladech.
Snižujte firemní náklady díky úspornějším nákupům
Úspěšný nákup materiálu, investic, oprav či služeb má velký potenciál přispívat k efektivnímu hospodaření firmy. Snižujte náklady ve své firmě prostřednictvím využití potenciálu nákupu. Vytvořte si efektivní strategii nákupu a naučte se používat osvědčené způsoby dosahování úspor v nákupu.
Provozujete e-shop a chcete šlápnout do obsahového marketingu?
Ujasněte si na celodenním školení, jaký obsah by vašemu e-shopu určitě neměl chybět a jak ho efektivně tvořit. Naučte se komunikovat se zákazníky tak, aby se k vám rádi vraceli.
Jak na neprůstřelné smlouvy?
CLARA PACTA - BONI AMICI, praví přísloví. Jasné dohody z dob Senecy se však proměnily v několikastránkové svazky, k jejichž výkladu potřebujeme právníky. Co s tím?
Podnikatelské prostředí je u nás vysoce regulováno. Z toho vyplývá i vyšší odpovědnost podnikatelských subjektů v závazkových vztazích a specifické postavení podnikatelů při uzavírání smluv. Příkladem mohou být třeba vyšší nároky na podnikatele jako profesionála či zákonné požadavky na vztahy se spotřebiteli. Jak tedy se smlouvami řádně pracovat?
Přestáváte se orientovat v kvalitách kandidátů, které vidíte jen na obrazovce? Naučte se poznat toho pravého i skrze kameru
Přešli jste nebo plánujete přejít na online nábor? Zajímáte se o trendy v online náboru? Které kroky by měl obsahovat proces náboru ve virtuálním prostředí? Praktický workshop vás provede úskalími přípravy a realizace online náboru kandidátů. Získáte zde praktické dovednosti pro hlubší analýzu silných a slabých stránek budoucích zaměstnanců a objevíte řemeslné „vychytávky", které fungují v online prostředí. Budeme sdílet i vaše zkušenosti s přechodem do virtuálního prostředí náborů.
Webová analytika pro začátečníky
Zorientujte se ve statistikách a zvyšte výkonnost vašich kampaní
Co neměříte, to neřídíte. A v online marketingu to platí dvojnásob. Naučte se sbírat ta správná data, nahlížet na ně ze správného úhlu a na základě jejich analýzy vyvozovat závěry, které vám pomohou s přípravou další kampaně nebo s úpravou webových stránek.
Štíhlá logistika a další metody v praxi
Zjistěte, jak zefektivnit logistické procesy a jak v logistice ušetřit
Díky moderním nástrojům v oblasti logistiky můžete zefektivnit materiálové toky ve vašem podniku, účinně řídit stav zásob a ušetřit náklady na administrativní činnosti. Seznamte se s principy štíhlé logistiky a s dalšími metodami zlepšování logistických procesů. Zjistěte, jak tyto nástroje fungují v praxi, kdy je vhodné je použít a jakých chyb se vyvarovat při jejich zavádění. Prodiskutujte problémy, které ve vašem podniku v oblasti logistiky řešíte, získejte zpětnou vazbu ke svým postupům a odneste si užitečná doporučení včetně zkušeností ostatních účastníků semináře.
Obsaďte klíčové pozice kvalitními lidmi
Je pro vás obtížné orientovat se ve velkém množství kandidátů? Nejste si jistí svým výběrem? Chcete znát základy psychologie výběru? Zajímáte se o trendy v náboru? Tento praktický trénink vás provede přípravou a realizací assessment centra. Získáte zde praktické dovednosti pro hlubší analýzu silných a slabých stránek kandidátů.
V rámci kurzu si rozšíříte a utřídíte své znalosti a dovednosti pro úspěšné složení certifikační zkoušky IPMA
Certifikace IPMA prokazuje znalosti a dovednosti potřebné pro úspěšné vedení projektů. Ve dvoudenním tréninku se budeme soustředit na všechny tři oblasti kompetencí dle „Mezinárodního standardu Projektového řízení IPMA ICB verze 4“. Budeme se věnovat nástrojům a technikám práce projektového manažera, které v rámci praktických nácviků rozšíříme o měkké dovednosti. Při hodnocení dospějeme k vnímání souvislostí, k pochopení kontextu a k nadhledu, který je nezbytný pro budoucí úspěch.
Jak na úspěšnost vašich produktů?
Zavádět nové produkty na trh a řídit produktová portfolia není jen tak. Moderní produktoví manažeři musí umět využít širokou paletu nástrojů, poradit si s analýzami trhu, ale mít také příslovečný „čich“ na úspěšný byznys. To vše zvyšuje také nároky na jejich znalosti z mnoha vzájemně se překrývajících oblastí, jako je marketing, řízení značky, logistika, cenotvorba a jiné. Na tom, jak dobře si udělají svůj „domácí úkol“, mnohdy závisí úspěch či neúspěch mnohamilionových investic. Získejte nástroje, které vám tuto práci maximálně usnadní a zvýší šanci na úspěch každého nového produktu.
Influencer marketing. Neuchopitelná zóna? Už dávno ne.
Influencer marketing je dnes součástí marketingu přes 60 % značek. A pozornost mu začíná věnovat i veřejnost a úřady.
Označování příspěvků není jediná patálie, kterou byste v influencer marketingu měli řešit. Spolupráce je často podceněná na obou stranách barikády a pocit, že „jsem nedostal, co jsem zaplatil" na sebe nenechává dlouho čekat. Co se podceňuje nejčastěji? Mrkneme na to věcně, prakticky a způsobem, který si budete dlouho pamatovat. Bez paragrafů.
Právní problematika detailně a důkladně
Získejte zevrubný přehled v právních úpravách týkajících se dohod o pracích mimo pracovní poměr
V čase úspor budou jistě dohody mimo pracovní poměr získávat na oblibě. Stejně jako tzv. zaměstnání malého rozsahu. Tyto typy pracovních vztahů však mají svá specifická pravidla, což přináší nejen výhody, ale i nevýhody, o kterých možná nevíte. Zjistěte, na co si dát pozor, abyste nechtěně neporušili pravidla na úseku práce a mezd. V kurzu si kompletně probereme problematiku odměňování v rámci dohod a zaměstnání malého rozsahu ze všech úhlů pohledu.
Vyberte ty nejlepší dodavatele
Správný výběr dodavatelů má klíčový význam nejen pro úspěšné dokončení každé zakázky a obchodní transakce, ale i pro úspěch celé firmy. Poznejte různé způsoby a metody, které vám pomohou vybrat nejlepší dodavatele. Naučte se správně zadávat poptávky a vyhodnocovat výběrová řízení. Přijďte se zdokonalit v umění efektivního a transparentního nákupu a uplatněte své poznatky v praxi!
Osvojte si základy pracovního práva
Opřete své rozhodování v praxi o pevné základy pracovního práva
Pracovníci na vedoucích pozicích denně řeší nejrůznější požadavky zaměstnanců, otázky související s pracovními povinnostmi, dovolenou, volnem či způsobenými škodami. Často musí rozhodnout v reálném čase, aniž by se mohli obrátit na právní podporu. Základní znalost pracovního práva je proto podmínkou úspěšné práce liniového manažera. Poznejte právní souvislosti nejobvyklejších situací v pracovněprávních vztazích a ujasněte si, jaké jsou povinnosti vaše i vašich podřízených. Získejte poučení z mnoha příkladů z praxe a vyzkoušejte si řešení modelových situací.
Staňte se respektovaným partnerem pro IT kolegy
Překročte propast mezi HR a IT a prozkoumejte opačný břeh
Máte pocit, že svým IT kolegům občas nerozumíte? Dívají se na vás skrz prsty, protože Ruby a Perl byste raději než v kódu viděli na náhrdelníku? A máte očekávat komedii, když vás pozvou na svůj stand-up?
Pro každého HR specialistu či manažera může být spolupráce s ITíky opravdovou výzvou, protože ne všechny zkušenosti z jiných oborů jsou akceptovatelné a aplikovatelné i v IT. V kurzu vás provedeme celým životním cyklem zaměstnance (od náboru po odchod) se zaměřením na specifika IT světa. Budeme nacházet srozumitelný IT jazyk, ale i bořit předsudky, které se k IT profesím váží.
Trénink odhalování pravdy a lži v komunikaci
Rozpoznejte, zda je před Vámi pravdomluvný člověk, anebo máte co do činění s rafinovaným lhářem
Pracujete na pozici, kdy je pro Vás při jednání s lidmi zásadní rozklíčovat, zda Vám říkají pravdu, polopravdu, nebo Vám dokonce lžou? Míváte pocit, že vnější znaky a řeč těla dotyčného jasně vypovídají o tom, že se Vás snaží oklamat? Jsou pro Vás někteří lidé těžko čitelní, a Vy proto nevíte, co si o nich myslet? Pronikněte do mysli lháře a naučte se lež odhalit.
Poznejte LEAN nástroje a principy prožitkovým způsobem
Štíhlá výroba a LEAN přístup nabízí způsob, jak se dívat na staré postupy nově.
Je to stejné, jako když jdete po městě, ve kterém bydlíte a ve kterém všechno dobře znáte. Víte o všem a o všech, a tak to ani nevnímáte. A pak najednou přijede návštěva odjinud a začne se ptát – co a jak a proč. A vy s překvapením zjistíte, že je možné vidět město ještě jinak, a divíte se, proč jste si tyto otázky již dávno nepoložili. Vždyť při pohledu zpět je až s podivem, že jste si toho nevšimli dřív. Během semináře si postavíme výrobní linku na montáž dopravních prostředků. Prakticky si vyzkoušíme, co obnáší výroba řízená zákazníkem a jeho požadavky. Postupně přijdeme na to, jak je možné s našimi zdroji a omezeními vyhovět neskromným přáním zákazníka co nejlépe… Věřím, že budete sami překvapeni, až uvidíte, jak daleko je možné zajít.
Jak vytvořit efektivní projektový tým
Celní předpisy a základní orientace v celní problematice včetně novinek
Myslete jako CFO
Získejte základní přehled v oblasti podnikových financí s okamžitým praktickým využitím
Z pohledu finančního řízení podnik neřídí pouze finanční manažer, ale především nefinanční manažeři svými každodenními rozhodnutími. Proto i nefinanční manažer musí rozumět podstatě podnikových financí a finančnímu řízení podniku. Naučte se myslet jako CFO a dělejte rozhodnutí, která firmě přinesou peníze. Protože o to v byznysu jde.
Na tento kurz navazuje a rozšiřuje probírané téma kurz Finance pro nefinanční manažery II .
Vytvářejte texty, které neminou cíl
Se slovy je to tak. Každý je má, každý jim rozumí. Ale ne každý je umí. A přitom slova, věty, odstavce jsou to, co upoutává. Prodává. Dobrý text ulpí lidem v paměti. Ať píšete newslettery, či směrnice, vydáváte firemní časopis, skládáte dohromady reklamní texty, vydáváte blog anebo prostě jen posíláte e-maily kolegům, dobré psaní se hodí vždy. Je naší vizitkou – a když píšeme v práci, je vizitkou naší firmy. Už proto má smysl se psaním a jazykem zabývat. Přemýšlet o něm, nezanášet ho plevelem a neničit ho. A přesně tímto směrem vám chceme pomoci vykročit. První dojem si zákazník tvoří podle grafiky. Ale to, co prodává, je text.
Neváhejte si s sebou přinést rozdělanou práci nebo něco, co vám dělá problém. Na konci dne bude pro vaše texty prostor.
Připravte se na každou fázi náboru zaměstnanců
Situace na pracovním trhu se za posledních pár let dramaticky změnila. Lidé se už nebojí najít si novou práci, protože procento nezaměstnanosti je opravdu nízké. Kvalitní lidé však stále chybí. Jak to udělat, aby pracovali pro vás, a ne pro konkurenci? Jak si nenechat utéct dobrého kandidáta, a hlavně, jak ho ve velkém množství životopisů poznat? Zájemci o práci nechtějí ztrácet čas a ani vy jej neztrácejte! Naučte se správně ptát na to, co skutečně potřebujete vědět. Porozumějte všem úskalím a zákonitostem efektivně vedeného výběrového pohovoru.
V rámci tohoto kurzu se připravíte na úspěšné složení certifikační zkoušky IPMA
Tento kurz probíhá jako praktická příprava na zkoušku k certifikaci IPMA. Po jeho absolvování vás v průběhu zkoušky už nic nezaskočí. Budete mít možnost si „nanečisto“ vyzkoušet, jak reagujete na písemné zadání pod časovým tlakem, jak pohotově dokážete řešit případové studie a nakolik jste schopni prokázat své zkušenosti z projektového řízení. Tento praktický nácvik vám pomůže s volbou vhodné taktiky a postupu pro úspěšné absolvování certifikace IPMA.
Nastavte si svůj onboardingový proces
Inspirujte se vyzkoušenými tipy a vylepšete si svůj vlastní onboardingový proces
Aby práce náborářů nevyšla vniveč, potřebujeme promyšlený a perfektně připravený onboarding, kterým nejen zabráníme zbytečným odchodům kvalitních nováčků, ale také rozvineme jejich počáteční nadšení. Onboarding si představíme jako praktický proces, krok za krokem poznáme model 4C a nezapomeneme si probrat roli „buddyho“ v adaptaci nováčka. Také se seznámíme se způsoby, jak vyhodnotit vzájemnou spokojenost ještě ve zkušební době. Kurz je interaktivní, lektoři vám pomohou nastavit nové onboardingové procesy, které budou odpovídat vaší firemní kultuře. Budou se sdílet konkrétní případy a příběhy.
Vyberte nejvhodnějšího kandidáta namísto nejlepšího
Správně vedený přijímací pohovor vám o uchazeči o zaměstnání řekne více než písemný životopis. Chcete se vyhnout úskalím, která přináší klasický přijímací pohovor, a dozvědět relevantní informace? Vyberte si vhodného kandidáta prostřednictvím behaviorálního pohovoru! Odhalte nepravdivé informace a zjistěte, jak se uchazeč staví k řešení různých situací. Behaviorální pohovor vám pomůže vybrat spolupracovníka, který má schopnosti odpovídající konkrétní pozici.
Řízení výkonu a kvality výroby
Pochopte význam výrobního controllingu a ukazatelů pro efektivní řízení výroby
Dobrá komunikace uvnitř firmy a vzájemné pochopení požadavků ze strany výroby, strategického managementu i pracovníků odpovědných za finanční řízení jsou podmínkou skutečné efektivity firmy. Seznamte se s principy výrobního controllingu a jeho rolí při řízení výrobní společnosti. Na reálných příkladech z praxe vám ukážeme, jak je důležité používat ukazatele, chcete-li řídit výkon a kvalitu výroby i efektivní údržbu a zároveň motivovat pracovníky a zachovat stabilitu firmy. Společně prodiskutujeme účinnost vybraných známých metod i konkrétní otázky z vaší praxe.
Jak jako zaměstnavatel zvládnout komunikaci s odborovou organizací
Zorientujte se v tom, jaké jsou principy kolektivního vyjednávání z pohledu vás jako zaměstnavatele. Jak fungují složité vztahy k odborovým organizacím, které u vás mohou působit, co musí a může obsahovat kolektivní smlouva a jaká jsou v komunikaci s odborovou organizací vaše práva a povinnosti.
Od analýzy potřeb k realizaci rozvojových programů
Vytvořte ve své společnosti efektivní vzdělávací systém.
Vzdělaní a motivovaní zaměstnanci pomáhají firmě udržet konkurenceschopnost. Naučte se diagnostikovat vzdělávací potřeby ve své firmě, seznamte se s nejnovějšími trendy a způsoby, jak designovat moderní vzdělávání, a zjistěte, bez jakých dovedností se v budoucnosti neobejdete. Na tomto kurzu si vyzkoušíte standardní kroky při tvorbě komplexního systému vzdělávání uvnitř vlastní společnosti.
Práva a povinnosti statutárního orgánu
Jste jednatel společnosti s r. o.? Seznamte se s novelou zákona o obchodních korporacích, která upravuje vaše práva a povinnosti
Řeč zákonů není srozumitelná pro každého, ale je potřeba zákony znát. V tomto kurzu se seznámíte s aktuální právní úpravou a povinnostmi jednatele společnosti s ručením omezeným reflektující zavedení nového občanského zákoníku a nového zákona o obchodních korporacích. Proniknete do problematiky jednatelské smlouvy, vztahu jednatele ke společnosti, ostatním jednatelům, společníkům i dalším osobám. Seznámíte se s povinnostmi, úkoly a odpovědností jednatele. Získáte i základní přehled o úpravě společnosti s ručením omezeným ve vztahu k plnění povinností jednatele. To vše pod vedením zkušené advokátky Jany Lindové, která se s Vámi podělí o mnoho zkušeností a poznatků z vlastní praxe.
Inbound marketing vyžaduje chytré nápady, nikoliv královský rozpočet
Digitální marketing se rychle vyvíjí. Tradiční formy marketingu přestávají být efektivní. Zároveň ne všechny trendy dává smysl slepě nasazovat. Osvojte si metody a postupy, jak dělat marketing chytře, efektivně a bez zbytečných nákladů. Zjistěte, které nástroje použít pro efektivnější marketing.
Agilní metody v praxi
Vyberte si a využijte ty nejvhodnější agilní metody pro vaši firmu
Agilní metody řízení jsou dnes hojně implementovány do firem různých odvětví a velikostí. Často je za tím snaha o vyšší efektivitu práce, rychlejší reakci na změny prostředí a nižší provozní náklady. Jak opravdu tento způsob řízení vypadá v praxi a jaké možnosti nabízí? Na kurzu si vše ukážeme a zkusíme na praktických příkladech z praxe. Najdeme pro vás také společně ten, který pro vás bude mít největší užitek. Řekneme si také, jak ho nasadit a na co si dát pozor. Kurz tematicky navazuje na úvodní kurz Základy agilního řízení. Zároveň na tento kurz tematicky navazuje kurz Agilní kouč.
Nastavte si výkonné nákupní procesy
Efektivní nákup spočívá především ve správném nastavení nákupních procesů a ve fungující spolupráci s ostatními útvary ve firmě. Naučte se, jak efektivně vykonávat, organizovat a řídit nákupní činnosti a jak správně komunikovat uvnitř firmy. Poznejte, jak budovat pozici nákupního útvaru a jak organizovat jeho činnost tak, aby byla efektivní a v souladu s ostatními procesy ve firmě.
Podstata a význam peněžních toků firmy
Naučte se zjišťovat, plánovat a řídit cash flow
Kvalitní hospodaření a řízení finančních toků zajistí vaší firmě ekonomickou prosperitu a stabilitu a umožní předcházet finančním problémům. Praktickou formou se naučíte mapovat i regulovat příjmy a výdaje. Pochopíte smysl řízení cash flow a poznáte faktory ovlivňující řízení z pohledu každodenního controllingu i budoucího plánování.
Dosáhněte efektivnější online prezentace
Navyšte výkonnost vašeho webu a využijte jeho potenciál naplno
Řešíte online marketingové kampaně nebo řídíte rozvoj webu a přemýšlíte, jak dosáhnout efektivnější online prezentace? Tento kurz je právě pro vás. Nastavte si správné cíle a analytiku pro své projekty a navrhněte vhodné optimalizace.
Základy HTML a JavaScriptu jsou výhodou, nikoliv však podmínkou pro účast v kurzu. Půjdeme do větší hloubky v nastavení analytiky a Google Tag Manager. Pokud vás zajímá hlavně vyhodnocování, doporučujeme vám kurz Webová analytika I.
Logistika je v době COVIDU-19 naprosto klíčová. Zefektivněte všechny články vašich logistických procesů.
Současná krize ukazuje, jak zásadní roli hraje logistika v odběratelsko-dodavatelských vztazích. Přeprava, skladování a manipulace s materiálem od dodavatele k odběrateli musí nejen perfektně fungovat, ale také musí být co nejefektivnější. Minimalizujte činnosti nepřinášející hodnotu, zjednodušte procesy a nalezněte úspory, které jsou k dispozici.
Staňte se opravdovým partnerem vedení
Dodejte prestiž své pozici v rámci organizace a staňte se respektovaným partnerem managementu
Vymezení role HR se v různých organizacích liší. Pohybuje se v rozpětí od zpracovatele HR dokumentace a průvodce nováčků až po strategického partnera vedení a téměř firemního psychologa. V kurzu se dozvíte, jak si správně nastavit svou roli v HR a jak jí dodat přidanou hodnotu. Seznámíte se s úlohou HR jako business partnera, jíž je především podpora manažerů, aby zvládli svůj nejnáročnější úkol – vedení lidí.
Jak ovládnout technologie a zjednodušit tím život sobě i svým kolegům
Osvojte si ty nejlepší a nejnovější nástroje a aplikace, buďte rychlejší a efektivnější
Počítač a telefon patří mezi vaši nejdůležitější výbavu. Umíte je však opravdu využívat na 100 %? Množství nástrojů, aplikací či online služeb vám může zjednodušit práci, usnadnit domlouvání schůzek, získávání kontaktů nebo organizaci téměř čehokoli. Jaké aplikace využívat a jak je ovládnout, i když třeba nejste specialistkami na IT? S naší pomoci to zvládnete hned!
Efektivní interní PR jako podpora firemní strategie
Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.
Jak si poradit s jednou z nejnáročnějších disciplín?
Zpracování mezd představuje důležitou součást chodu každé firmy. Přijďte si prohloubit své znalosti v této oblasti a získejte užitečné tipy pro každodenní využití. Seznamte se s aktuální legislativou a na příkladech z praxe poznejte praktická řešení nejčastějších problémů a situací v oblasti mzdové agendy.
Nastartujte svou kariéru v marketingu
Základní kurz pro všechny, které zlákal svět marketingu
Rádi byste nastartovali svou marketingovou kariéru? Nebo se vaše pracovní pozice rozšířila o marketingové úkoly? Nebo chcete pochopit marketingové procesy ve vaší firmě a porozumět kolegům, kteří je řídí? V tomto intenzivním dvoudenním kurzu získáte komplexní přehled o tom, co všechno marketing obnáší. Systematicky poznáte jednotlivé součásti a pochopíte, jak je využít v praxi.
Ukazatelé výkonnosti KPI odhalí, zda váš „nákup“ přináší firmě přidanou hodnotu a neplýtvá zdroji.
Nákupní proces zažívá v posledních měsících změny zejména z důvodu zanikajících i nově vznikajících dodavatelů, což jsou dopady pandemie COVID-19. Nastupující ekonomická krize zvýší tlak na posuzování rizika v dodavatelsko-odběratelských vztazích a tím i na proces nákupu jako takový. V kurzu se naučíte průběžně měřit úroveň a výkonnost nákupních činností, abyste následně mohli dělat správná manažerská rozhodnutí.
Jak vést administrativu v HR
Získejte detailní přehled v legislativě a vedení důležitých personálních dokumentů
Pronikněte do správy osobních údajů a vedení spisů, poznejte náležitosti pracovních smluv a dohod, nahlédněte do ukončování pracovního poměru, ujasněte si, které mzdové složky je zaměstnavatel povinen vyplácet a jaké jsou základní povinnosti na úseku bezpečnosti práce. V kurzu se budeme věnovat vašim nejčastějším problémům. Získáte odpovědi na všechny vaše otázky z každodenní praxe HR oddělení.
Principy a pravidla tvorby projektů
Seznamte se s metodikou projektového řízení a prakticky využijte získané dovednosti a schopnosti při tvorbě projektů!
Řízení projektů vychází z faktu, že v okamžiku, kdy rozsah, neobvyklost, složitost, obtížnost a rizikovost projektu přesáhnou určitou míru, je nutné použít adekvátní metody pro řízení celé akce. K řízení projektů a zvýšení pravděpodobnosti úspěchu projektu se proto využívá celá řada metod, které představují ověřené a popsané postupy, řešící problémy návrhu a implementace projektu. Zvládněte úskalí, které projektové řízení přináší, a osvojte si tento moderní a používaný ekonomický trend svou účastí v tomto dvoudenním kurzu. Zvýšíte tak efektivitu Vaší práce díky synergickému efektu.
Postupte v Excelu na vyšší úroveň
Efektivita na prvním místě, praktické tipy a triky
Cílem tohoto kurzu je seznámit vás s nejpraktičtějšími nástroji v programu Microsoft Excel. Dozvíte se například, jak použít Excel pro podmíněné formátování buněk, nebo jak efektivně pracovat s rozsáhlými tabulkami. Dále se pak naučíte, jak používat vzorce a užitečné funkce Excelu při zpracování dat. Seznámíte se s kontingenční tabulkou a urychlíte svou práci díky mnoha trikům, které vám doposud zůstávaly utajeny.
Kurz probíhá ve verzi MS Excel 2016, i tak je však určen i pro uživatele jiných verzí. Na případné rozdíly ve verzích budete lektorem upozorněni.
Zapracujte na značce zaměstnavatele
Vaše firma možná není v průzkumech vysněných zaměstnavatelů hned vedle Googlu nebo SpaceX. Ale klidně se s vámi vsadíme, že část vašich kolegů má vaši firmu skutečně ráda. Jsou to srdcaři, pro které je vaše společnost víc než jen zdroj mzdy. A Employer Branding je cesta, jak mít takových lidí víc. Značku zaměstnavatele vaše společnost už dávno má. Ať už o ni pečujete, nebo o tom teprve přemýšlíte. V kurzu poznáte, jak lze značku zaměstnavatele uchopit a koncepčně posunout dál. A hlavně přijdete na to, jak dát světu na vědomí, v čem spočívá unikátnost vaší firmy a proč stojí za to u vás pracovat.
Metody vyhodnocování investic v praxi
Osvojte si praktické postupy pro efektivní rozhodování o vašich investicích
Analýza návratnosti je nedílnou součástí přípravy každého většího projektu. Osvojte si roli controllera a poznejte nejběžnější metody posuzování investic a jejich praktické využití, včetně výhod i rizik jednotlivých postupů. Zorientujte se ve všech fázích procesu analýzy ekonomické návratnosti projektů a naučte se správně posuzovat ziskovost a návratnost plánovaných investic.
Praktická a společenská adaptace nováčků
Onboarding by měl probíhat ve dvou rovinách: praktické a společenské. Nováček by měl být uveden nejen do pracovních procesů, ale také do společenského života firmy. Obojí dokáže zprostředkovat rádce v podobě buddyho. Tento parťák se soustředí na podporu počátečního nadšení nováčka, na rozvoj jeho dovedností a talentu, plánuje kroky jeho adaptace a je první kontaktní osobou připravenou odpovědět na všechny otázky.
Ucelený pohled na celní řízení i aktuality z oboru
Poznejte celý proces celního řízení.
Od navazujících kontrol, odvolacích řízení až po případných řízení sankčních, a to vše prostřednictvím mnoha příkladů z praxe. Kvalifikovaný a zkušený odborník na celní problematiku plynule naváže na kurz Základy celního řízení.
Komunikační dovednosti ve specifických situacích
Řešíte otázku, jak dosáhnout změny chování nebo výsledků podřízených? Jak zvýšit pocit zodpovědnosti a samostatnost zaměstnanců, předejít opakování chyb? Nebo ukončujete spolupráci protože je třeba redukovat počet zaměstnanců, nebo proto, že zaměstnanec nevyhovuje požadavkům místa a neodevzdává očekávané výsledky? Jak zvládnout tyto náročné rozhovory tak, aby nás zbytečně nestresovaly a zároveň jsme i v takto náročných situacích udrželi vzájemný lidský respekt?
Integrace změn do života firmy
Slaďte požadavky praxe s novou legislativou
Rok 2021 nám přináší nová pravidla týkající se výpočtu dovolené. Změna zasáhne každého zaměstnance v ČR. Možná už máte za sebou školení o novele. Ale jste si jistí, že téma dovolené perfektně ovládáte tak, abyste dovedli zaměstnancům zodpovědět každý jejich dotaz?
Efektivní práce, tlak na provozní a mzdové náklady, produktivitu VERSUS požadavky zákoníku práce na ochranu zaměstnanců, volno, příplatky. Pokud se vám zdá, že obě strany rovnice není možné sladit, pak by vás mělo zajímat téma pracovní doby.
Poutavou formou vás provedeme pravidly, která určuje zákon, a poradíme vám, jak se s nimi popasovat v běžném chodu firmy. To vše na praktických příkladech.
Nenechte se zaskočit změnami v novém roce
Chcete proniknout do nemocenského pojistného a sociálního pojistného? V kurzu se připravíte na konkrétní situace, především na ty vaše.
Došlo v systému nemocenského pojištění a sociálního zabezpečení ke změnám, které ovlivní jejich provádění. Účelem semináře je na tyto změny upozornit a současně podat informaci o připravovaných právních úpravách. Seminář poskytne také odpovědi na problematické otázky v oblasti nemocenského a sociálního pojistného.
COMPLIANCE PROGRAM jako nástroj ochrany před trestní odpovědností
Každé selhání jednotlivce se může stát rizikem ohrožujícím reputaci celé společnosti. Riziko takového selhání snižuje správně nastavený compliance program.
Členům statutárních a kontrolních orgánů, stejně jako manažerům společností zákon ukládá zvláštní povinnosti ohledně řádné správy a řízení. I společnosti samotné mohou být jako právnické osoby trestně odpovědné, což může mít pro jejich další činnost mnohdy nepříjemné důsledky. Jaké jsou tedy povinnosti členů orgánů a manažerů? Jak předcházet právním problémům a vzniku trestní odpovědnosti firmy?
Výbava, bez které se agilní kouč neobejde
Do agilních organizací hierarchické struktury nepatří. Vrcholoví manažeři ustupují do pozadí a vzniká potřeba agilních koučů
Zajímá vás, kdo je to agilní kouč a co dělá? Je vůbec potřeba? Možná se jím chcete nebo plánujete stát. Odpovědi na tyto otázky skrývá kurz Agilní kouč, přibližující taje a důležitost této role. Konkrétně a prakticky si ukážeme, co v praxi být agilním koučem obnáší, na co by si měl dát pozor a bez čeho se neobejde. Důraz je kladen na praktickou stránku věci a detaily. To znamená, že si vše z teorie vyzkoušíme na konkrétních příkladech z praxe. Kurz tematicky navazuje na kurz Agilní metody řízení.
Proměňte své taktiky ve smysluplnou strategii
Plánujte chytře, neřiďte se pouhými domněnkami.
Pětiletky už dávno nefrčí a nahodilé aktivity působí jen chaos. Jak ale plánovat, když všude čteme, že se společnost i technologie posouvají kvantovými skoky kupředu a že jedinou konstantou je změna? Tento kurz vám ukáže, jak se dá plánovat chytře a ruku v ruce s moderními trendy. Naučíte se sestavit si plán tak, aby dával smysl a byl dlouhodobě použitelný.
Připravte se na vlnu propouštění
Způsob, jakým zacházíte se zaměstnanci na odchodu, dokresluje celkový obrázek o značce zaměstnavatele. Svědčí například o tom, nakolik si lidí a jejich práce vážíte. Outplacement není synonymem pro propouštění. Outplacement je o budování employer brandu a o firemní kultuře. Při propouštění se totiž můžete dopustit nejen legislativních, ale především lidských chyb. A ty se tak snadno neodpouštějí.
Změny, rizika a krize jako nedílná součást projektů
Snem snad každého manažera nebo projektového vedoucího je projekt, který má na začátku přesné zadání, probíhá hladce bez nepříjemných překvapení a je dokončen bez překročení stanoveného deadlinu nebo budgetu. Realita je obvykle jiná: plno změn, rizik i případných krizových situací. V tomto kurzu se dozvíte, jak tyto faktory nejen efektivně zvládnout, ale i využít ve prospěch projektu.
Jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná
Myslete jako CFO
Získejte pokročilý přehled v oblasti podnikových financí s okamžitým praktickým využitím
Z pohledu finančního řízení podnik neřídí pouze finanční manažer, ale především nefinanční manažeři svými každodenními rozhodnutími. Proto i nefinanční manažer musí rozumět podstatě podnikových financí a finančnímu řízení podniku. Naučte se myslet jako CFO a dělejte rozhodnutí, která firmě přinesou peníze. Protože o to v byznysu jde.
Nábor špičkových kandidátů v digitálním světě
Trh práce prochází turbulentními časy. Některé společnosti počty obsazovaných míst drží nízko. Jiné naopak cítí, že nastal ten správný čas na to zkusit získat nový talent. Počet lidí hledajících novou příležitost bude stoupat. I v této době však platí, že ty nejlepší na pracovním portálu nenajdete. Ten, kdo dovede správně oslovit kandidáta, vyhrává. Buďte tam, kde jsou všichni vaši budoucí zaměstnanci. Na sociálních sítích.
V kurzu se podrobně seznámíte s technikami náboru na LinkedInu a na Facebooku. Poznáte také, jak lze pro nábor využít další sítě, jako je třeba Instagram nebo Twitter. Kurz je veden s důrazem na praktičnost, proto vám doporučujeme přinést si vlastní notebook, abyste si mohli vše rovnou vyzkoušet.
Omnichannel Marketing
Prakticky každá firma se dnes musí zabývat svou propagací. Nicméně rozdíly v tom, co jednotlivé firmy dokáží ze své marketingové komunikace vytěžit, jsou obrovské. Jen málokterá firma své kampaně plánuje integrovaně a dokáže jednotlivé komunikační kanály provázat tak, aby byl efekt z komunikace maximální. Na tomto kurzu si ukážeme postupy a nástroje, které vám pomohou vaše komunikační kanály lépe provázat a maximalizovat efekt, který vaše propagace má na potenciální i současné zákazníky.
Odhalte potenciál uchazečů o práci i zaměstnanců
Správně aplikovaná psychodiagnostika vám pomůže odhalit skrytý potenciál uchazečů o práci i stávajících členů vašeho týmu. Seznamte se s psychodiagnostickými technikami, které můžete využívat i bez psychologického vzdělání. Poznejte, jak funguje lidská osobnost a jaké informace lze pomocí psychodiagnostiky zjistit. Zefektivněte svá výběrová řízení i pracovní procesy a získejte nové podněty a dovednosti, které využijete pro další práci se zaměstnanci.
Jak dělat B2B marketing účelně a účinně
B2B marketing je jiný. Zjistěte, jak získat více zákazníků
B2B, tedy obchodní vztah, ve kterém nehledáte jako klienty koncové zákazníky, ale firmy, je specifický. Tento kurz vám odhalí specifika B2B marketingu a přiblíží, jak vytvořit strategii lead managementu, proč se věnovat generování leadů jako nových obchodních příležitostí a jak správně aplikovat lead nurturing.
Mějte ziskovost podniku pod dohledem
Úspěšné vedení firmy znamená schopnost vidět souvislosti – a to i v oblasti finančního plánování a řízení, nákladů či investic. Rozšiřte své znalosti ze světa financí o problematiku finančního, nákladového, i investičního controllingu. Projděte se zkušeným lektorem celým procesem plánování a tvorby rozpočtů až po fázi sledování a rozboru výsledků i analýzu odchylek. Seznamte se na příkladech z praxe s různými aspekty kalkulace nákladů i s možnostmi úspor. Poznejte důležitost sledování pracovního kapitálu, především pohledávek a skladových zásob, i osvědčené postupy pro hodnocení a výběr investic.
Aktuální legislativa, příklady z praxe a judikáty
Vyhněte se chybám a ušetřete náklady na soudní spory se zaměstnanci
Zákoník práce i občanský zákoník chrání jednoznačně zaměstnance. Pro zaměstnavatele je jedinou účinnou ochranou znalost zákona a schopnost jejího uplatnění v praxi. Poznejte, jak v různých případech správně ukončit pracovní poměr. Poučte se z praktických příkladů a soudních rozhodnutí a vyvarujte se častých chyb. Získejte přehled o judikátech, které jsou podle nového občanského zákoníku závazné, a využijte je při řešení konkrétních sporů.
Položte dodavatele na lopatky
Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti pomocí individuálních a skupinových cvičení. Využijte zpětné vazby ke zlepšení své komunikace. Odstraňte překážky, které vám brání efektivně komunikovat.
Revoluce ve vedení organizací
Principy a metody agile, jejich využití, nasazení a nástrahy v praxi
Amazon, Apple, Facebook, Google i Microsoft. Největší a nejúspěšnější společnosti světa jsou agilní a mnoho organizací se snaží tento trend napodobit a následovat. Hierarchické korporátní struktury se postupně mění na menší a efektivnější týmy, schopné lépe reagovat na rychlé změny okolí. Jaká jsou specifika agilního světa? Co vám jeho zavedení přinese? A jaké výzvy na vás čekají, pokud se do něj odvážíte vstoupit? Agile má své pro a proti. V kurzu si je ukážeme na praktických příkladech z praxe. Na tento kurz tématicky navazuje kurz Agilní metody řízení.
Praktické řízení nákladů
Naučte se efektivně řídit své náklady a dosahovat úspor
Pečlivé sledování nákladů a pravidelné vyhodnocování jejich efektivity vám umožní dosahovat požadovaných hospodářských výsledků. Seznamte se s osvědčenými metodami nákladového controllingu na praktických ukázkách. Naučte se identifikovat nositele nákladů a posuzovat efektivitu interních pracovních postupů a procesů. Poznejte, jak odhalit oblasti s největším potenciálem úspor a jak zavést účinná úsporná opatření s dlouhodobým pozitivním dopadem.
Best practices HR - ověříte si své postupy a získáte novou inspiraci
Chcete personálně dobře fungující a stabilní společnost? Chcete samostatné a fungující týmy? Naučte se uplatňovat účinné personální přístupy a optimalizovat HR procesy.
Často jsou to právě dobře nastavené a fungující personální procesy, které odlišují úspěšné firmy od těch neúspěšných. Správný personální přístup mnohdy ovlivní výkon zaměstnanců více než výše mzdy. Vybudujte si klíčové dovednosti z oblasti personalistiky pro efektivní vedení týmů a očekávané firemní výsledky.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.