Lektorka obchodních dovedností a manažerka
Jak jste se ke vzdělávání dostala?
Během svého působení v bankovním sektoru kdy jsem jako manažer rozvíjela tým bankéřů, následně se podílela na tréninku prodejních dovedností a hard skills školení ve spolupráci s tréninkovým týmem. Jako zástupce regionálního manažera jsem pracovala s manažery týmů, poskytovala jim zpětnou vazbu na jejich individuální review s bankéři, pomáhala zvýšit efektivitu práce týmu což zahrnovalo jak práci s klientem, přípravy na schůzky s klienty, následný doprodej a udržení vztahu s klientem.
Kde jste načerpala nejvíce zkušeností?
Během posledních 5 let jsem vedla kurzy zaměřené na dovednosti spojené s interními produkty banky, prodejními dovednostmi, komunikací se zákazníkem.
Jaký je Váš přístup k tréninkům a školením?
Z pohledu účastníka tréninky a školení vnímám jako nástroj k osobnímu rozvoji v dané oblasti, jako příležitost se posunout dál a možnost na sobě pracovat. Z pohledu lektora jako úžasnou příležitost sdílet nabyté zkušenosti a dovednosti jak mezi účastníky, tak přímo od lektora směrem dál.
Jakými projekty byste se chtěla pochlubit?
Vytvoření ročního vzdělávacího programu Moneta Akademie kde jsem měla na starosti rozvoj talentů banky. Program měl celkem 6 skupin - 1 hlavní skupina vedoucích poboček a dále 5 skupin talentů z řad bankéřů. Všem skupinám jsem zařizovala a vytvářela školení které měli jako součást rozvoje, nebo jako potřebné tréninky na přípravu manažerské pozice. Dále vedu v Top Vision otevřený kurz s tématem: Budování důvěry se zákazníky: strategická a prozákaznická komunikace pro rozvoj excelentního servisu a získání loajality zákazníků.
Jakým tématům rozvoje se věnujete?
Prodejní dovednosti, spojené s udržením vztahu s klientem, péče o zákazníky, leadership, manažerské dovednosti.
Zákaznická magie - Umění budování vztahů...
Chcete připravit školení pro celý tým? Umíme být flexibilní a přizpůsobit program kurzu vašim potřebám. Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.
mám zájem