Top vision

czen

Blog top vision

Ať už hledáte inspiraci pro svůj vlastní rozvoj nebo se zajímáte o možnosti
firemního vzdělávání, sledujte náš blog plný novinek a zajímavostí.

Filtrovat:
ARGUMENTAČNÍ KLAMY pro pokročilé

ARGUMENTAČNÍ KLAMY pro pokročilé

Přesvědčivost projevu je dána především přesvědčivostí použitých argumentů. Řečníci jsou si toho velmi dobře vědomi. A když jim pádné argumenty dojdou? Sáhnou do svého rozsáhlého repertoáru řečnických triků.  

číst více
REFERRAL PROGRAM? Využijte ho na maximum!

REFERRAL PROGRAM? Využijte ho na maximum!

Headhunteři, personální agentury, pracovní portály, profesní sociální sítě… HR dnes disponuje nejrůznějšími kanály, jejichž prostřednictvím může oslovit nové talenty. A snad právě proto je opomíjen ten nejstarší kanál, který tady byl od nepaměti. DOPORUČOVÁNÍ. 

číst více
Kdy můžete říct NE v práci?

Kdy můžete říct NE v práci?

Můžete i v práci říkat NE?  Není to vážné proVINění? Práce je přece vaše poVINnost, a tak byste se měli cítit proVINile, když odmítnete požadavek kolegy nebo šéfa. Nebo NE? Představujeme vám 4 situace z pracovního prostředí, v nichž NE říct nejen můžete, ale musíte.

číst více
Co dělají skvělí lídři skvěle?

Co dělají skvělí lídři skvěle?

V každé profesi jsou machři i nemachři. Co odlišuje nadprůměrné lídry od těch podprůměrných? Jsou vůdčí schopnosti vrozené, nebo se dají natrénovat? Přečtěte si, co dělají skvělí lídři skvěle, a okopírujte to. 

číst více
Prezentace podle typu osobnosti

Prezentace podle typu osobnosti

Osobnost přednášejícího udává celkový styl prezentace. Pokud je spíkr zajímavý a zapamatovatelný, jeho prezentace bude přesně taková. Výrazná osobnost dokáže dodat výraz i svému projevu, snadno přitahuje pozornost posluchačů, a tak nemá problém předat své poselství. Poznáte se v některém ze čtyř typů? 

číst více
Chytré aplikace pro chytré asistentky

Chytré aplikace pro chytré asistentky

Administrativní práce s dokumenty, organizování schůzek, bookování letenek, hotelů, restaurací… Někdy je toho tolik, že byste si i vy přála mít svou osobní asistentku, na niž byste mohla delegovat některé úkoly. Tento sen si však můžete splnit hned teď. Vytvořte si svůj vlastní tým virtuálních asistentů v podobě online nástrojů a digitálních aplikací.

číst více
Jak prosadit vlastní názor?

Jak prosadit vlastní názor?

Schopnost sebeprosazení není vrozená vlastnost. Pokud se nedokážete postavit sami za sebe, pravděpodobně jen netušíte, jak to udělat. Vše vychází pouze z vašeho nastavení mysli. V podstatě stačí, abyste si nainstalovali tři nové programy... 

číst více
Jak si zorganizovat čas?

Jak si zorganizovat čas?

Máte pocit, že pořád něco děláte, ale výsledky neodpovídají vaší námaze? Máte spoustu plánů, ale nikdy si na ně nenajdete čas? Připadáte si zavalení povinnostmi jak v pracovním, tak v osobním životě? V tom případě si dejte na pár minut pauzu a prostudujte si naše tipy, jak si lépe zorganizovat čas.

číst více
Jak na psaní e-mailů?

Jak na psaní e-mailů?

V písemné komunikaci se můžete dopustit spousty chyb. A nejen těch pravopisných. Písemný projev by měl být strukturovaný, stručný, srozumitelný a reprezentativní. Ať už se jedná o interní komunikaci s kolegou či šéfem, nebo o externí komunikaci s klientem, obchodním partnerem či dodavatelem. Na co byste si tedy měli dávat pozor?

číst více
Je váš nejlepší člověk na odchodu?

Je váš nejlepší člověk na odchodu?

Odchod klíčového člověka má dlouhodobý negativní dopad na fungování firmy. Přeobsazení jeho pozice se vám vždy prodraží. Je třeba investovat do náboru nového pracovníka, do jeho tréninku, v počátcích se musí počítat s nižší produktivitou a profitabilitou, stejně jako s vyšší chybovostí. Proto své klíčové lidi průběžně monitorujte a motivujte. 

číst více
Proč být agilní?

Proč být agilní?

Proč byste měli být agilní? Protože je to trendy? Protože chcete být IN? Protože chcete budovat atraktivní employer brand? Proč ne? Nezůstávejte však jen na povrchu a nahlédněte pod něj. Představujeme vám hlavní myšlenkové principy agilních organizací.

číst více
Dodejte sílu svým argumentům

Dodejte sílu svým argumentům

Máte skvělý nápad? Ale nevíte, jak ho skvěle podat a hlavně prodat? K tomu, abyste své nadšení přenesli i na své posluchače, potřebujete především přesvědčivě argumentovat. Naučte se zkonstruovat působivý argument. 

číst více
Z kolegy šéfem

Z kolegy šéfem

Přesunout se na vedoucí pozici obnáší mnohem více než nové kancelářské křeslo a nový pracovní stůl. S povýšením získáváte novou společenskou roli a nový společenský status. Pokud se však ocitáte v situaci, v níž nyní šéfujete svým bývalým kolegům, můžete narazit na několik problémů.

číst více
Jak rozpoznat lež?

Jak rozpoznat lež?

Lež dělá život lháře jednodušším, ale život všech ostatních problematičtějším. Každé tvrzení může být pravda, nebo nepravda. Abychom rozpoznali lež, je nutné porozumět neverbálním projevům, protože právě ty lháře většinou prozradí.

číst více
NETWORKING versus TEAMBUILDING

NETWORKING versus TEAMBUILDING

EVENTY slouží především k navazování a upevňování vztahů, ať už se jedná o vztah zaměstnanců k brandu zaměstnavatele, o vzájemné vztahy mezi kolegy nebo o budování komunit v rámci profesí nebo odvětví. V úvodu plánování eventu bychom si měli uvědomit, zda je jeho hlavním cílem networking nebo teambuilding a podle toho zvolit jak celkový setup, tak i jednotlivé aktivity.  

číst více
5 výhod agenturního zaměstnávání

5 výhod agenturního zaměstnávání

Počet volných pracovních pozic na webových portálech stále stoupá. Jednou z možností, jak mohou podniky řešit nedostatek pracovních sil, je spolupráce s personální agenturou. Agenturní zaměstnávání však nemusí být až tím posledním řešením, když nastane krize. Přináší firmám mnoho výhod, díky kterým se stává celosvětovým trendem.

číst více
5 tipů, jak zahájit prezentaci

5 tipů, jak zahájit prezentaci

První minuty vašeho projevu otevírají celou prezentaci. Na posluchače působí podobně jako trailer, na jehož základě se rozhodují, jestli chtějí zhlédnout celý film. Úvod je váš první kontakt s publikem, jehož cílem je okouzlit, očarovat, oslnit.

číst více
Spojení světů: HR a IT

Spojení světů: HR a IT

Svět HR a svět IT vypadají na první pohled velmi vzdáleně, ale ve skutečnosti mají potenciál vytvořit dokonalé spojení. Digitální technologie v HR se stávají dominujícím trendem a firmy do nich investují stále více peněz.

číst více
8 tipů, jak snížit firemní náklady

8 tipů, jak snížit firemní náklady

Existují dvě cesty, jak vybudovat prosperující podnik. První cestou je zvyšování prodeje, druhou cestou je snižování nákladů. Přinášíme vám několik nápadů, jak můžete snížit firemní náklady, aniž byste tím snížili pohodu na pracovišti nebo zákaznický zážitek.

číst více
OSOBNOST V BYZNYSU: Víte, s kým jednáte?

OSOBNOST V BYZNYSU: Víte, s kým jednáte?

V odborných příručkách najdete nejrůznější rady, jak dosáhnout úspěchu v obchodním vyjednávání. Některé nátlakové techniky však působí poněkud úsměvně a vyvolávají leda tak údiv. Pokud chcete dospět k dohodě, potřebujete především vědět, s KÝM vyjednáváte, abyste zvolili správný komunikační přístup. 

číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru