Top vision

czen

Blog top vision

Ať už hledáte inspiraci pro svůj vlastní rozvoj nebo se zajímáte o možnosti
firemního vzdělávání, sledujte náš blog plný novinek a zajímavostí.

Filtrovat:
5 mýtů o rizicích a změnách na projektech

5 mýtů o rizicích a změnách na projektech

Rizika a změny lze na jednu stranu vnímat jako prvky nestability, na druhé straně jejich profesionální zvládání determinuje úspěšnost projektu, a tak mohou být využity v jeho prospěch. Zuzana Růžičková vyvrací zažité mýty o rizicích a změnách.

číst více
Z kolegy nadřízeným

Z kolegy nadřízeným

Před nedávnem jste s kolegy kritizovali nadřízeného, teď jste tím nadřízeným vy sami. A vaši kolegové kritizují vás. Kromě toho s vámi nadále komunikují jako s kamarádem a fakt, že jste se stali šéfem, nepokrytě ignorují. Přinášíme vám pár tipů, jak tuto zrádnou situaci zvládnout.

číst více
Hledáte nové talenty? Chyťte je do sociálních sítí

Hledáte nové talenty? Chyťte je do sociálních sítí

Situace na trhu práce se mění. Mnoho pracovních míst bylo zrušeno, a tak se personalistům na jednu pozici hlásí i stovky zájemců o zaměstnání. Stále však platí, že ty nejlepší na pracovních portálech nenajdete. Kontaktujte je na sociálních sítích.

číst více
Finanční analýza podniku | Jak na to?

Finanční analýza podniku | Jak na to?

Finanční analýza je nezbytně nutným podkladem pro finanční plánování a strategické rozhodování manažerů, kteří potřebují vědět, jaký je současný stav firmy a jaká je její perspektiva pro budoucí působení na trhu.

číst více
Asertivita není arogance ani agresivita

Asertivita není arogance ani agresivita

Asertivní lidé se dokážou postavit sami za sebe, nebojí se vyjádřit svůj názor, ví, co chtějí, a umí si o to říct. Právě proto mohou být svým okolím neprávem považováni za arogantní nebo agresivní. Jaký je vlastně rozdíl mezi asertivitou, arogancí a agresivitou?

číst více
Využijte veškerou kapacitu svého mozku

Využijte veškerou kapacitu svého mozku

Ne vždy se můžeme spolehnout na svou paměť. Informační společnost nás prostřednictvím internetu přehlcuje informacemi. Někdy je jich prostě příliš, a tak nejsme schopni je nadále absorbovat. Dochází k přetížení paměti. Co s tím?

číst více
Jak na obchodní prezentaci, která prodává?

Jak na obchodní prezentaci, která prodává?

Posíláte klientům online obchodní prezentace, ale nikdo se na ně nechytá? Přemýšlíte, v čem je problém? Pravděpodobně v prezentaci samotné. V tomto blogu se podíváme na všechny přešlapy, kterých se v prezentaci můžete dopustit.

číst více
Komunikace na úrovni | Jak na to?

Komunikace na úrovni | Jak na to?

Není možné nekomunikovat. I nekomunikace je totiž komunikace. I svým mlčením něco sdělujeme. Tichý protest, nesouhlas, nátlak, nebo naopak neúčast, nezainteresovanost, neangažovanost… O tom, jak komunikujeme beze slov, je dnešní blog.

číst více
Co a na koho delegovat?

Co a na koho delegovat?

Pokud chcete pracovat dvacet hodin denně, tak nedelegujte. Ale s velkou pravděpodobností vyhoříte. Neschopnost předat práci týmu, to je typický problém mnoha manažerů. Přečtěte si, jak na to.

číst více
Osobnost spíkra dělá prezentaci

Osobnost spíkra dělá prezentaci

Osobnost přednášejícího udává celkový styl prezentace. Pokud je spíkr zajímavý a zapamatovatelný, jeho prezentace bude přesně taková. Výrazná osobnost dokáže dodat výraz i svému projevu, snadno přitahuje pozornost posluchačů, a tak nemá problém předat své poselství.

číst více
Jak řešit konflikty na pracovišti?

Jak řešit konflikty na pracovišti?

Nechte několik lidí pracovat pohromadě. A KONFLIKT se brzy dostaví. KONFLIKT může vzniknout jako důsledek opačných názorů, neslučitelných cílů, pozičních bojů o postavení… Příčin může být nekonečně mnoho. Od střetu dvou egomaniaků až po špatný den.

číst více
Pracovní pohovor třikrát jinak

Pracovní pohovor třikrát jinak

Proč se ucházíte o tuto pozici? Proč bychom měli zaměstnat právě vás? Kde se vidíte za pět let? Na podobné otázky personalistů jsou kandidáti precizně připraveni. Jak tedy poznat toho pravého uchazeče?

číst více
Jsme to, co nakupujeme

Jsme to, co nakupujeme

Jak vytvořit konzumní společnost? Postavte lidem nákupní centra jako novodobé chrámy, rozdejte jim lifestylové magazíny jako kanonické spisy, představte jim celebrity ze světa showbusinessu jako myšlenkové lídry... Rozhlédněte se kolem sebe. Funguje to.

číst více
Problémoví podřízení a jak na ně

Problémoví podřízení a jak na ně

Každý šéf se v průběhu své práce setká s podřízeným, který nedělá to, co se od něj očekává, nebo nevychází se svými kolegy. Takoví podřízení stojí šéfy nepřiměřené množství času a energie. Přečtěte si, jak postupovat, když máte v týmu potížistu.

číst více
Jsme průměrem pěti lidí, s nimiž trávíme nejvíce času

Jsme průměrem pěti lidí, s nimiž trávíme nejvíce času

Možná už jste se setkali s tvrzením, že jsme průměrem pěti lidí, s nimiž trávíme nejvíce času. Avšak pro většinu z nás je to tým kolegů z práce. Jsme tedy průměrem pěti kolegů, s nimiž sedíme v kanceláři? Pokud vás tato představa znervózňuje, čtěte dále…

číst více
Mezinárodní certifikát zvýší váš kredit na trhu práce

Mezinárodní certifikát zvýší váš kredit na trhu práce

Věděli jste, že Top Vision spolupracuje se společností International Education Society (IES)? K vybraným kurzům Top Vision tak můžete získat i mezinárodní certifikát IES, který vám pomůže prosadit se na mezinárodním, ale i tuzemském trhu práce.

číst více
ÚSPĚCH NA PODPATCÍCH: rozhovor s koučkou manažerek Lenkou Mrázovou

ÚSPĚCH NA PODPATCÍCH: rozhovor s koučkou manažerek Lenkou Mrázovou

Pohybovat se světem byznysu na podpatcích, to je specifická disciplína. O tom, jaké to je být ženou v manažerském křesle, jsme si povídali s koučkou Lenkou Mrázovou, která má mnoholeté zkušenosti z vrcholového managementu.

číst více
Vracíme se do kanceláří. Proč vlastně?

Vracíme se do kanceláří. Proč vlastně?

Pandemie na pár týdnů povýšila home office na nutnost. Nyní je home office opět pouhou alternativou, kterou budou některé organizace poskytovat neomezeně, některé omezeně a některé vůbec. Proč vlastně firmy home office odmítají?

číst více
Vedení lidí v době velkých změn

Vedení lidí v době velkých změn

Můžete si nadesignovat nové procesy nebo navrhnout novou organizační strukturu, ale bez spolupracujících lidí to prostě nepůjde. Nebo to nepůjde hladce a bude to drhnout. Organizace se nezmění, pokud se nezmění lidé v organizaci. Jak je vést v období velkých změn?

číst více
SCRUM: Rozbalte si startovací balíček

SCRUM: Rozbalte si startovací balíček

SCRUM je agilní. Ale ne všechno, co je agilní, je SCRUM. SCRUM je pouze jednou z možností, jak lze AGILE implementovat v praxi. Je jednodušší na pochopení a složitější na provedení. Ale když se do něj pustíte, vaší odměnou budou angažovaní a produktivní lidé.

číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru