Top vision

czen

Blog Top Vision

Ať už hledáte inspiraci pro svůj vlastní rozvoj nebo se zajímáte o možnosti
firemního vzdělávání, sledujte náš blog plný novinek a zajímavostí.

Filtrovat:
Lead and Learn #12 - Jiří Nehasil

Lead and Learn #12 - Jiří Nehasil

Jiří Nehasil a Jiří Kula spolu dva roky tvořili tým. Jeden jako člen mezinárodního týmu představenstva Makro, druhý jako zkušený kouč Top Vision. ''Dobrý kouč je jako zrcadlo. Je to parťák, které vás bezpečně posouvá dál'', říká Jiří Nehasil o této spolupráci. Kdy hledat a jak trefit správného kouče? Co s ním probírat a jak přijmout jeho rady i kritiku? Nejen o tom jsme s obchodním a provozním ředitelem Makro Jiřím Nehasilem mluvili v dalším díle podcastu společnosti Top Vision Lead and Learn.

číst více
I porada může být produktivní

I porada může být produktivní

Porada může být prostorem, kde mohou vznikat skvělé nápady a kde se může rozvíjet spolupráce mezi kolegy napříč odděleními. Je však potřeba pečlivě se na ni připravit. Poradíme vám, jak na to.

číst více
Vyměňte svého vnitřního kritika za kouče

Vyměňte svého vnitřního kritika za kouče

VNITŘNÍ KRITIK je personifikací našeho negativního smýšlení o sobě samých. Je to ten hlas, který nám říká: „Nikdy to nedokážeš.“ A při setkání s první překážkou mu dáváme zapravdu. Jsme předem poraženi. Vnitřní kritik nám tak brání ve využívání našeho potenciálu naplno.

číst více
Jak vést online pohovor?

Jak vést online pohovor?

Přijetí kvalitního kandidáta vyžaduje i kvalitně vedený pohovor. Současná situace přiměla personalisty k tomu, aby pracovní pohovory přesunuli do online prostoru. Ten může přinášet spoustu nových a nečekaných překážek. Pojďme se podívat na to, jak vést pohovor ve virtuálním prostředí.

číst více
Prezentace, která zaujme | Zkuste to s čísly

Prezentace, která zaujme | Zkuste to s čísly

Pokud publiku ukážete OBRÁZEK, ihned si k němu vytvoří představu. Pokud zvolíte správná SLOVA, vaše prezentace bude poutavá, přesvědčivá a strhující. Ale co ČÍSLA? Čísla jsou jen čísla. Milion je milion a nula je nula. Tady není prostor pro kreativitu. Nebo to tak není?

číst více
5 mýtů o rizicích a změnách na projektech

5 mýtů o rizicích a změnách na projektech

Rizika a změny lze na jednu stranu vnímat jako prvky nestability, na druhé straně jejich profesionální zvládání determinuje úspěšnost projektu, a tak mohou být využity v jeho prospěch. Zuzana Růžičková vyvrací zažité mýty o rizicích a změnách.

číst více
Z kolegy nadřízeným

Z kolegy nadřízeným

Před nedávnem jste s kolegy kritizovali nadřízeného, teď jste tím nadřízeným vy sami. A vaši kolegové kritizují vás. Kromě toho s vámi nadále komunikují jako s kamarádem a fakt, že jste se stali šéfem, nepokrytě ignorují. Přinášíme vám pár tipů, jak tuto zrádnou situaci zvládnout.

číst více
Hledáte nové talenty? Chyťte je do sociálních sítí

Hledáte nové talenty? Chyťte je do sociálních sítí

Situace na trhu práce se mění. Mnoho pracovních míst bylo zrušeno, a tak se personalistům na jednu pozici hlásí i stovky zájemců o zaměstnání. Stále však platí, že ty nejlepší na pracovních portálech nenajdete. Kontaktujte je na sociálních sítích.

číst více
Finanční analýza podniku | Jak na to?

Finanční analýza podniku | Jak na to?

Finanční analýza je nezbytně nutným podkladem pro finanční plánování a strategické rozhodování manažerů, kteří potřebují vědět, jaký je současný stav firmy a jaká je její perspektiva pro budoucí působení na trhu.

číst více
Asertivita není arogance ani agresivita

Asertivita není arogance ani agresivita

Asertivní lidé se dokážou postavit sami za sebe, nebojí se vyjádřit svůj názor, ví, co chtějí, a umí si o to říct. Právě proto mohou být svým okolím neprávem považováni za arogantní nebo agresivní. Jaký je vlastně rozdíl mezi asertivitou, arogancí a agresivitou?

číst více
Využijte veškerou kapacitu svého mozku

Využijte veškerou kapacitu svého mozku

Ne vždy se můžeme spolehnout na svou paměť. Informační společnost nás prostřednictvím internetu přehlcuje informacemi. Někdy je jich prostě příliš, a tak nejsme schopni je nadále absorbovat. Dochází k přetížení paměti. Co s tím?

číst více
Jak na obchodní prezentaci, která prodává?

Jak na obchodní prezentaci, která prodává?

Posíláte klientům online obchodní prezentace, ale nikdo se na ně nechytá? Přemýšlíte, v čem je problém? Pravděpodobně v prezentaci samotné. V tomto blogu se podíváme na všechny přešlapy, kterých se v prezentaci můžete dopustit.

číst více
Komunikace na úrovni | Jak na to?

Komunikace na úrovni | Jak na to?

Není možné nekomunikovat. I nekomunikace je totiž komunikace. I svým mlčením něco sdělujeme. Tichý protest, nesouhlas, nátlak, nebo naopak neúčast, nezainteresovanost, neangažovanost… O tom, jak komunikujeme beze slov, je dnešní blog.

číst více
Co a na koho delegovat?

Co a na koho delegovat?

Pokud chcete pracovat dvacet hodin denně, tak nedelegujte. Ale s velkou pravděpodobností vyhoříte. Neschopnost předat práci týmu, to je typický problém mnoha manažerů. Přečtěte si, jak na to.

číst více
Osobnost spíkra dělá prezentaci

Osobnost spíkra dělá prezentaci

Osobnost přednášejícího udává celkový styl prezentace. Pokud je spíkr zajímavý a zapamatovatelný, jeho prezentace bude přesně taková. Výrazná osobnost dokáže dodat výraz i svému projevu, snadno přitahuje pozornost posluchačů, a tak nemá problém předat své poselství.

číst více
Jak řešit konflikty na pracovišti?

Jak řešit konflikty na pracovišti?

Nechte několik lidí pracovat pohromadě. A KONFLIKT se brzy dostaví. KONFLIKT může vzniknout jako důsledek opačných názorů, neslučitelných cílů, pozičních bojů o postavení… Příčin může být nekonečně mnoho. Od střetu dvou egomaniaků až po špatný den.

číst více
Pracovní pohovor třikrát jinak

Pracovní pohovor třikrát jinak

Proč se ucházíte o tuto pozici? Proč bychom měli zaměstnat právě vás? Kde se vidíte za pět let? Na podobné otázky personalistů jsou kandidáti precizně připraveni. Jak tedy poznat toho pravého uchazeče?

číst více
Jsme to, co nakupujeme

Jsme to, co nakupujeme

Jak vytvořit konzumní společnost? Postavte lidem nákupní centra jako novodobé chrámy, rozdejte jim lifestylové magazíny jako kanonické spisy, představte jim celebrity ze světa showbusinessu jako myšlenkové lídry... Rozhlédněte se kolem sebe. Funguje to.

číst více
Problémoví podřízení a jak na ně

Problémoví podřízení a jak na ně

Každý šéf se v průběhu své práce setká s podřízeným, který nedělá to, co se od něj očekává, nebo nevychází se svými kolegy. Takoví podřízení stojí šéfy nepřiměřené množství času a energie. Přečtěte si, jak postupovat, když máte v týmu potížistu.

číst více
Jsme průměrem pěti lidí, s nimiž trávíme nejvíce času

Jsme průměrem pěti lidí, s nimiž trávíme nejvíce času

Možná už jste se setkali s tvrzením, že jsme průměrem pěti lidí, s nimiž trávíme nejvíce času. Avšak pro většinu z nás je to tým kolegů z práce. Jsme tedy průměrem pěti kolegů, s nimiž sedíme v kanceláři? Pokud vás tato představa znervózňuje, čtěte dále…

číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru