Top vision

Blog Top Vision

Ať už hledáte inspiraci pro svůj vlastní rozvoj nebo se zajímáte o možnosti
firemního vzdělávání, sledujte náš blog plný novinek a zajímavostí.

Filtrovat:
Podcast Lead and Learn #28 - Zdeňka Žádníková Volencová

Podcast Lead and Learn #28 - Zdeňka Žádníková Volencová

V dnešním podcastu Lead and learn vítám lektorku rétoriky Top Vision Zdeňku Žádníkovu. Zdeňka Žádníková je ženou mnoha profesí: divadelní a filmovou herečkou, moderátorkou, muzikantkou, spisovatelkou, zakladatelkou Nadačního fondu a maminkou 4 dětí. S Top Vision spolupracuje na kurzech rétoriky. Umí nejen učit, jak správně mluvit, ale ví, že vedle formy je nesmírně důležitý i obsah. Doma je v Dejvickém divadle, díky rodinnému zázemí a životní zkušenosti jí ale neděsí svět manažerů ani podnikatelů. Naopak, dokáže ty světy propojovat, protože jim rozumí. Umí se přizpůsobit. Tím je výjimečná a možná i proto jsou její kurzy rétoriky tak inspirativní.

číst více
Hra ve firemním vzdělávání

Hra ve firemním vzdělávání

Dospělí mají ke hře jinou motivaci než děti. Hrají si rádi, ale musí vědět, proč to dělají a jaký to má vzdělávací cíl. Hra nemůže být jen neproduktivní zábava. Do popředí se tak dostává rozbor, který probíhá po skončení hry. Jde o zpětnou vazbu, která může být přínosná pro situace běžného života.

číst více
Podcast Lead and Learn #27 - Lukáš Fejks

Podcast Lead and Learn #27 - Lukáš Fejks

Lukáš sleduje nové trendy ve vzdělávání a společně s mladým agilním týmem je uvádí do praxe. Rád objevuje a podporuje silné stránky lidí kolem sebe a dává jim prostor k realizaci. Lukáš pracuje pro EDUA Group více než 10 let. Začínal v ekonomickém oddělení, později přijal nabídku vést Top Vision. Jeho výhodou jsou čísla. Rozumí jim a vnímá vzdělávání jako investici. Investici pro účastníky kurzů a akademií, ale i pro firmy.  Top Vision je v oblasti vzdělávání unikátní, letos slaví 20 let na trhu. Lukáš Fejks společnost úspěšně provádí i dnešním složitým změnovým obdobím. 

číst více
Leadership na dálku: Co můžete udělat pro to, aby fungoval?

Leadership na dálku: Co můžete udělat pro to, aby fungoval?

Na internetu v době pandemie koloval přehršel různých vtípků, některé přitom pocházely i z pracovního prostředí a byly zatraceně pravdivé. „Kdo je ve vaší firmě driverem inovací?“ ptal se jeden z nich. „CEO? Nikoliv. CTO? Taky ne. COVID? Ano!“ Tak moc se změnil způsob, jakým pracujeme. Zejména pro střední a nižší management se výrazně proměnilo spektrum úkolů, dovedností a znalostí, které pro efektivní řízení na dálku musí mít. A ani vy určitě nechcete zůstat pozadu.

číst více
ASISTENTKA jako specialistka komunikace

ASISTENTKA jako specialistka komunikace

Asistentky jsou denně v kontaktu s kolegy a klienty, s nimiž komunikují osobně, telefonicky nebo písemně. Každý komunikační kanál v sobě skrývá potenciální problémy, které nemusí nutně vzniknout na straně asistentky, ale nakonec je to stejně ona, kdo musí situaci elegantně vyřešit.

číst více
ZMĚNA BOLÍ: change management v praxi

ZMĚNA BOLÍ: change management v praxi

Kdyby nebylo změn, práce manažerů by byla velmi jednoduchá. Drželi by se původního plánu, nemuseli by sledovat, co dělá konkurence, a nemuseli by vymýšlet, jak vylepšit své služby, aby nepřišli o klienty. Ale realita je jiná. Tempo změn nabírá takovou rychlost, že změny probíhají prakticky nepřetržitě.

číst více
Facilitace ve vedení lidí

Facilitace ve vedení lidí

Hlavním cílem facilitátora je pozitivně působit na pracovní tým, vytvářet vhodné pracovní podmínky, příznivou pracovní atmosféru a předcházet konfliktům. Osobnost facilitátora výrazně ovlivňuje kvalitu vzájemné komunikace uvnitř týmu.

číst více
Podcast Lead and Learn #26 - Michal Bláha

Podcast Lead and Learn #26 - Michal Bláha

„Nastává čas volit mezi tím, co je správné a co snadné“, tak zní motto Michala Bláhy, zakladatele Hlídače státu a dnešního hosta podcastu Lead and Learn. Michal byl vyhlášen v loňském roce osobností roku. O digitalizaci a změnách, které to přináší v myšlení lidí, o kultivování státu a úřadů, o tom si dnes budeme s Michalem povídat.

číst více
Buďte víc HUMAN: Přeneste pozornost z administrativy na lidi

Buďte víc HUMAN: Přeneste pozornost z administrativy na lidi

Potenciál práce HR je obrovský, pokud se ovšem personalisté dokážou osvobodit od administrativy a byrokratické agendy, která je pouze připravuje o čas a jejich společnosti ve skutečnosti nic nepřináší.

číst více
Podcast Lead and Learn #25 - Daniel Gamrot

Podcast Lead and Learn #25 - Daniel Gamrot

V dnešním podcastu Lead and Learn vítám Daniela Gamrota, který se už více než dvanáct let věnuje osobní produktivitě a time managementu. Na školeních s lidmi prochází a prakticky zkouší postupy pro lepší rozhodování, soustředění, práci s energií nebo třeba efektivní online komunikaci. Učí nás, abychom stíhali důležité věci a úkoly včas a v potřebné kvalitě. Za rok v covidu ušel dlouhou cestu z offline do online. On ani jeho školení nejsou zdaleka stejná jako před rokem. Navíc se umí o své zkušenosti podělit a pomoci tak řadě lidí nedělat další chyby. Jestli Vám dělá problém zorganizovat se, určit si priority a dodržet je anebo plánovat, dnes určitě poslouchejte. Pokaždé, když se kolem nás prožene něco velkého a my jsme v nejistotě, potřebujeme zapnout, zapojit vnitřní sílu a přenést se přes takové období.

číst více
Význam logistiky neustále narůstá

Význam logistiky neustále narůstá

Pojem LOGISTIKA pochází z řeckého slova LOGISTIKON, které nese význam „důmysl“ nebo „rozum“. Původně se pojem skloňoval ve vojenství v souvislosti se zajišťováním zásobování vojska potravinami, zbraněmi a municí. Šlo tedy o logistiku přepravy z místa výroby do místa konečného využití výrobků. Logistických technologií, které se v dnešní době prakticky používají, je několik. Pojďme se na ně podívat.

číst více
Management orientovaný na lidi, nebo na výsledky?

Management orientovaný na lidi, nebo na výsledky?

Na co myslíte cestou do práce? Myslíte na VÝSLEDKY, kterých dnes chcete dosáhnout? Myslíte na LIDI, se kterými se dnes máte setkat? Představujete si, jak pracujete ve své kanceláři, aniž by vás někdo vyrušoval? Nebo si představujete, jak pronášíte motivační řeč, kterou strhnete celý tým? 

číst více
Podcast Lead and Learn #24 - Klára Černá

Podcast Lead and Learn #24 - Klára Černá

Dnešním hostem podcastu Lead and Learn je specialistka na vzdělávání a rozvoj Klára Černá, manažerka řízení retailové distribuce ČSOB. Její agendou je firemní kultura, inovativni projekty a digitalizace. Protože ji zajímá rozvoj lidí a fungování týmů, prošla si kurzy jako sociomapování týmů, Hay leadership tool, Belbin teams roles, koučovacím a mediačním výcvikem. Dnes je aktivní v projektech v oblasti digitalizace a inovací pobočkové sítě v ČSOB. S Digiskills nedávno rozběhli Digitální akademii pro pracovníky retailové distribuce v ČSOB. O inovacích a motivaci i o nutnosti získávat nové digitální dovednosti si mimo jiné dnes budeme povídat.

číst více
Proč potřebujete systém hodnocení zaměstnanců?

Proč potřebujete systém hodnocení zaměstnanců?

Lidské zdroje jsou pro dosažení trvalého obchodního úspěchu nepostradatelné. Bez skvělých lidí skvělou firmu nevybudujete. Personalisté by proto měli provádět pravidelné hodnocení zaměstnanců, aby získali přehled o schopnostech svých lidí a dokázali je systematicky vzdělávat a spravedlivě odměňovat.

číst více
Role vztahů v obchodu

Role vztahů v obchodu

Proč jsou obchodní vztahy důležité? Především proto, že vytvoření vztahu je podmínkou pro osobnější a příjemnější zákaznický zážitek, který si klienti rádi zopakují. Zákaznický zážitek je stejně důležitý jako produkt, který si zákazník kupuje. Právě kvalita této zkušenosti rozhoduje o tom, zda dosáhnete dlouhodobého obchodního úspěchu.

číst více
Podcast Lead and Learn #23 - Tomáš Jeník

Podcast Lead and Learn #23 - Tomáš Jeník

Dnešním hostem podcastu „Lead and Learn“ je Tomáš Jeník, který řídí a vede ve společnosti Accenture vzdělávání a rozvoje talentů. Accenture jsou poradci, jedni z největších a nejlepších na světě. Covidový rok je pro ně obchodně úspěšný, protože řada firem se musela změnit a implementovat nové technologie (digitální, cloudové).  V Čechách zaměstnávají dva tisíce z více než šedesáti národností.  Jejich úspěch, to je efektivní mix talentovaných lidí a týmů, budování tradičně silných vztahů se zákazníkem, inovací a schopnosti správně předvídat budoucnost. O oni se musí neustále učit a být o krok napřed. 

číst více
Kdo je ohrožen syndromem vyhoření?

Kdo je ohrožen syndromem vyhoření?

Syndrom vyhoření je tak trochu nespravedlivý v tom smyslu, že postihuje především ty, kteří pro svou práci dýchají. Týká se workoholiků, kteří z práce nikdy neodcházejí a nosí si ji všude s sebou. Týká se perfekcionistů, kteří nedokážou skončit, dokud dílo není dokonalé. Týká se lidí orientovaných na výkon, kteří se identifikují s výsledky své práce. Týká se všech, kteří ve své práci spatřují své poslání, pro něž se obětují. 

číst více
Organizace orientované na data

Organizace orientované na data

Nastal čas, aby se organizace transformovaly na datovou kulturu, protože právě data jim mohou dát křídla. Data pomáhají přesněji definovat problémy a jejich analýza umožňuje vidět věci v souvislostech. Lidé s datovým myšlením nepřijímají intuitivní rozhodnutí. Provádějí inovace, které se opírají o důkazy.

číst více
Podcast Lead and Learn #22 - Filip Dřímalka

Podcast Lead and Learn #22 - Filip Dřímalka

Hostem podcastu společnosti Top Vison „Lead and learn“ je Filip Dřímalka, uznávaný odborník na digitální transformaci. Je zakladatelem projektu Digiskills.cz, který v rámci EDUA Group učí firmy a lidi nebát se inovací a používat a využívat nové technologie ve svůj prospěch. Filip je neúnavný propagátor změn v oblasti digitalizace. Kromě přednášek, konferencí, rozhovorů a podcastů si můžete přečíst i jeho knihu, HOT: Jak uspět v digitálním světě. Název HOT je zkratka anglických slov „lidé“, organizace“ a „technologie“, tři komponenty, které nejvíc ovlivňují byznys. Filip Dřímalka pomáhá firmám správně nastavit jejich digitální a inovační strategie. On to děla trochu jinak, a i o tom si dnes budeme s Filipem povídat.

číst více
Najděte si svůj styl vedení lidí

Najděte si svůj styl vedení lidí

Pokud chce být lídr pro svůj tým přirozenou autoritou, prostě musí být autentický. Z toho vyplývá, že si musí najít svůj osobitý styl vedení, ve kterém se bude cítit sebevědomě a sám sebou. Představíme vám styly vedení, ve kterých můžete být úspěšní, ale i takové, které by pro vás rozhodně nebyly dobrým startem.

číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru