Top vision

czen

Blog top vision

Ať už hledáte inspiraci pro svůj vlastní rozvoj nebo se zajímáte o možnosti
firemního vzdělávání, sledujte náš blog plný novinek a zajímavostí.

Filtrovat:
Sociální izolace versus ponorka

Sociální izolace versus ponorka

Jak prožíváte karanténu? Patříte k těm, kteří jsou sami a trpí sociální izolací, nebo k těm, kteří nejsou nikdy sami a trpí ponorkovou nemocí? Přinášíme vám pár rad, jak toto náročné období přežít.

číst více
Jak smysluplně využít čas doma?

Jak smysluplně využít čas doma?

Omezení v důsledku koronaviru jsou stále přísnější a doba jejich působnosti se stále prodlužuje. Média nám neustále připomínají, co všechno nesmíme. Nesmíme se setkávat a téměř nesmíme vycházet ze svých bytů. Proto vám přinášíme pár tipů, jak čas doma strávit co nejproduktivněji.

číst více
Jak vést tým na HOME OFFICE?

Jak vést tým na HOME OFFICE?

Situace, kterou nikdo nepředvídal a na kterou jsme se nemohli předem připravit. Zamčené kanceláře a zaměstnanci, kteří se ocitli dlouhodobě na HOME OFFICE. Jak i v této době udržet týmového ducha a dosahovat výsledků? Přinášíme vám pár tipů.

číst více
Jak dostat z lidí to nejlepší?

Jak dostat z lidí to nejlepší?

Vidíte v lidech nekonečný potenciál? A vytáčí vás, když ten potenciál nevyužívají naplno? Vnitřní překážky mohou být větší brzdou než překážky vnější. Před každým lídrem tak stojí otázka: Jak dostat z lidí to nejlepší?

číst více
Jak na kreativní firemní kulturu?

Jak na kreativní firemní kulturu?

NÁPADY JSOU MĚNOU NOVÉ EKONOMIKY. Kreativní lidé jsou produktivnější a posouvají společnost kupředu. Vytvořte pro své lidi inspirující pracovní prostředí, které bude podporovat jejich kreativitu.

číst více
První dojem v písemném projevu

První dojem v písemném projevu

Při osobním setkání máme pouze třicet sekund na to, abychom okouzlili a vyvolali dobrý první dojem. V okamžiku osobního setkání však může být na první dojem POZDĚ! Lidé si o nás dělají obrázek už v průběhu písemného kontaktu s námi.

číst více
Jak na sebevědomou komunikaci?

Jak na sebevědomou komunikaci?

Verbálně, ale především neverbálně dáváte najevo, jestli máte v konkrétní komunikační situaci navrch, nebo naopak. Naštěstí vám nikdo nedokáže číst myšlenky. Pokud tedy změníte svůj neverbální projev, můžete nad komunikačním partnerem získat převahu.

číst více
Personalisté hledají talenty i na Tinderu

Personalisté hledají talenty i na Tinderu

Sociální sítě vypadají jako skvělá příležitost, jak oslovit nové talenty a přitáhnout je do firmy. Všichni jsme online. Přesto se na sociálních sítích můžeme setkat s menší odezvou, než jakou bychom očekávali. Co v takovém případě děláme špatně?

číst více
Vlastnosti nejlepších lídrů

Vlastnosti nejlepších lídrů

Nejlepší lídři jsou ti, kteří inspirují své lidi k tomu, aby ze sebe denně dávali to nejlepší. Mají své velké vize ve stylu MAKE AMERICA GREAT AGAIN a dokážou dát dohromady lidi, kteří jim ty vize pomohou uskutečnit. Přečtěte si o leadershipu v době, kdy byla Amerika ještě skvělá...

číst více
Jak si vybudovat respekt?

Jak si vybudovat respekt?

RESPEKT neobdržíte v dárkovém balíčku společně s novým názvem pozice. Naopak. Pokud jste právě povýšili na týmového lídra, připravte se na to, že v prvních týdnech bude váš tým testovat, jestli na vedoucí pozici vůbec máte. Hlavně si to neberte osobně. Každý šéf si tím musí projít.

číst více
Jak vytvořit LOVE BRAND?

Jak vytvořit LOVE BRAND?

Jsou značky, které milujeme. Tyto značky pro nás znamenají více, než jen zboží. Dotýkají se totiž něčeho, co je pro nás důležité. Dotýkají se ARCHETYPŮ. Poznejte základní ARCHETYPY reprezentující naše základní touhy.

číst více
STORYTELLING: příběh vaší značky

STORYTELLING: příběh vaší značky

Zajímá vás, jak vaší značce dodat zvučnost? Jak zaujmout, aby si ji zapamatovali? Jak získat zákazníky, kteří budou fungovat jako fanklub? Jak zformovat základnu zapálených zaměstnanců? Zkuste STORYTELLING.

číst více
Jak vám chutná sendvič?

Jak vám chutná sendvič?

Možná už jste se doslechli nebo dočetli o tom, že zpětná vazba má mít podobu sendviče. Sendvičová metoda vkládá kritiku mezi dvě pochvaly, aby byla negativní zpětná vazba lépe strávena. Funguje to však doopravdy?

číst více
Motivace pro 21. století

Motivace pro 21. století

Motivace je jedním z nejčastějších témat, které manažeři řeší. Především tehdy, když finanční motivace přestává fungovat. Seznamte se s motivací 3.0 v článku lektora a kouče Marka Mičienky.

číst více
Jak využít IKEA efekt?

Jak využít IKEA efekt?

IKEA efekt vysvětluje, že produktům, které jsme si sami sestavili, přikládáme vyšší hodnotu v porovnání se stejnými produkty, na jejichž sestavení jsme se nepodíleli. Jak můžeme IKEA efekt využít ve firmě? To se dozvíte v článku kouče Marka Mičienky.

číst více
Jak porozumět ajťákům?

Jak porozumět ajťákům?

KDO JE TO AJŤÁK? Security Analyst, Security Architect, UX Designer, UI Designer, Integration Engineer, Migration Engineer, System Support, Technical Support... IT představuje specifickou skupinu a je potřeba porozumět nejen jejich slovníku, ale především jejich prioritám a požadavkům.

číst více
Jste přirozený INTRAPRENEUR?

Jste přirozený INTRAPRENEUR?

INTRAPRENEURSHIP spočívá v tom, že myslíte a jednáte jako podnikatel, ačkoliv pracujete pro firmu, kterou nevlastníte. Přicházíte se skvělými nápady, z nichž profituje vaše organizace, nikoliv vy. Proto se můžete setkávat s výsměchem okolí, které vás považuje za naivního snílka.

číst více
SKETCHNOTING: kombinace verbálního a vizuálního

SKETCHNOTING: kombinace verbálního a vizuálního

SKETCHNOTING je hravý způsob pořizování poznámek kombinující text s obrázky a symboly. Ilustrované poznámky nám umožňují zakreslovat i složitější myšlenkové konstrukty a graficky znázorňovat logické souvislosti. Objevte svět obrázků!

číst více
Jak řídit svého šéfa?

Jak řídit svého šéfa?

Každá organizace je systém, v němž by mělo být dáno, kdo o čem rozhoduje a kdo za co odpovídá. Ve většině organizací nadřízení rozdělují úkoly a podřízení je plní. Nadřízení vedou a podřízení následují. Můžete tedy řídit svého šéfa?

číst více
Osvícený MISTR

Osvícený MISTR

S osvíceným mistrem se můžete setkat nejen v budhistickém klášteře, ale i ve výrobním podniku. I tam se totiž můžete setkat se sofistikovanou filosofií. Nejvýraznějšími filosofickými směry ve výrobních podnicích jsou: LEAN, SIX SIGMA a TEORIE OMEZENÍ.

číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru