Top vision

czen

Kurzy pro office manažery / asistentky

Rozdíly mezi pojmy asistent/ka a office manažer/ka se už ve většině firem stírají. V obou případech se jedná o zaměstnance, kteří se usilovně starají o to, aby veškerý chod kanceláře, případně celé firmy běžel jako po drátkách. Za nejdůležitější na této pozici se považují dobře zvládnuté komunikační dovednosti (jak v mluvené, tak psané formě) a organizační schopnosti, asertivní jednání a pochopitelně velká odolnost vůči stresu. Ve většině firem pak office manažer/ka musí také umět zorganizovat úspěšný event, protože má často na starost přípravu nejrůznějších teambuildingů, vánočních večírků apod.

Soft skills

Práce s pamětíHodnocení: 1,27

Jak rozvinout potenciál paměti

Využijte svůj mozek k vyšším výkonům

Pro všechny
9 990 Kč bez DPHZobrazit
Efektivní komunikaceHodnocení: 1,22

Jak se stát skutečným mistrem komunikace

Jasná, rozhodná a přesvědčivá komunikace

Pro všechny
9 990 Kč bez DPHZobrazit
Osobnostní rozvojHodnocení: 1,21

Krotitelé času

Time management pro každý den

Pro všechny
9 990 Kč bez DPHZobrazit
Prezentační designHodnocení: 1,37

Prezentační design budoucnosti

Jak se pozná moderní prezentace? Že diváci hltají každý slide!

Pro všechny
9 990 Kč bez DPHZobrazit
Zvládání stresuHodnocení: 1,49

Stress & Life Management

Jen 6 kroků vás dělí od výkonu a zdraví

Pro všechny
9 990 Kč bez DPHZobrazit
AsertivitaHodnocení: 1,03

Umění prosadit vlastní názor

Asertivní jednání s kolegy a nadřízenými

Pro všechny
9 990 Kč bez DPHZobrazit

Hard skills

Kancelářské aplikaceHodnocení: 1,25

Digitální produktivita pro moderní asistentky

Jak ovládnout technologie a zjednodušit tím život sobě i svým kolegům

Pro všechny
4 990 Kč bez DPHZobrazit
Marketing / PRHodnocení: 1,50

Event Management od A do Z

Jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná

Pro všechny
6 990 Kč bez DPHZobrazit
Kancelářské aplikaceHodnocení: 1,15

Microsoft Excel 2016 pro středně pokročilé

Postupte v Excelu na vyšší úroveň

Pro všechny
4 990 Kč bez DPHZobrazit

Personalistika v praxi

Best practices HR - ověříte si své postupy a získáte novou inspiraci

Pro všechny
9 990 Kč bez DPHZobrazit

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru