Top vision

czen

Martin Zbránek

trenér soft skills

Pracoval jako manažer interního vzdělávání ve společnosti American Restaurants, s. r. o., kde se podílel také na vedení assessment center. Absolvoval například kurzy leadershipu na AmRest University of Leadership Wrocław a v Mezinárodní škole koučinku v Praze. Od roku 2008 se věnuje lektorské činnosti, personalistickému poradenství a koučování. Jeho hlavní lektorskou specializací je leadership, firemní mezilidské vztahy a komunikační dovednosti. Při vedení kurzů se opírá o principy Kolbeho systému učení, vysoké míry aktivizace a intenzivního zapojení účastníků. Důraz klade na dostatečný prostor pro zpětnou vazbu od lektora k účastníkům a naopak.

Hodnocení lektora

1,07 Průměrné hodnocení lektora od účastníků

Potěšil mě pozitivní a aktivní přístup lektora. Dále jeho odbornost a profesionalita.

Viktor Hadač, Enter-Prise Sorting, s.r.o.
7 nejčastějších chyb ve vedení lidí

Vysoce zkušený lektor.

Dana Merglová, Enter-Prise Sorting, s.r.o.
7 nejčastějších chyb ve vedení lidí

Pan Zbránek umí velice zajímavě přednášet a vžít se do jednotlivých lidí. Školení je úžasné spojení teorie a praxe.

Lukáš Kosina, Simplity, s.r.o.
Manažer na startovní čáře

Potěšily mě zkušenosti lektora, jeho praxe a skvělá lektorská organizace.

Kristýna Janstová
Klíč k úspěšnému leadershipu

Skvělý lektor!

Vít Dolejš, Komerční banka, a.s.
Umění prosadit vlastní názor

Přístup lektora.

Filip Nádvorník, Air Dispatch
Lektorské dovednosti

Nejvíce se mi líbily osobní zkušenosti lektora.

Andrea Pfeffer-Ferklová, Grandhotel PUPP Karlovy Vary, a.s.
7 nejčastějších chyb ve vedení lidí

Potěšilo mě nenásilné zapojení posluchačů a vytvoření příjemné atmosféry, kde posluchači vyzkoušeli, co bylo třeba. Lektor upozorňoval na chyby příjemným neútočným způsobem, poutavý výhled.

Alena Potměšilová, Deloitte Central Europe Service Centre s.r.o.
Tajemství nejlepších spíkrů

Potěšil mě lektor a jeho schopnost zapojit rozdílné lidi (zaměstnáním) do stejné věci. Poprvé za své školení jsem se necítil trapně při "dramatizaci" modelových situací. Krásně to uběhlo.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.
Obratná komunikace v konfliktních situacích

Celkově OK, veselý a umí.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.
7 nejčastějších chyb ve vedení lidí

Kurzy lektora

7 nejčastějších chyb ve vedení lidí
Eliminujte omyly ve svém manažerském jednání

Manažer na startovní čáře
Jak uspět v roli manažera

Suverénní vystupování před kritickým publikem
Získejte publikum na svou stranu

Kurz podle vašich představ

Chcete připravit školení pro celý tým? Umíme být flexibilní a přizpůsobit program kurzu vašim potřebám. Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru